Amikor megvettem a 156-ost billegett az alapjárat. Kiolvastam a fél internetet, de amiket írtak az nem volt megoldás a problémámra. Cseréltem lambda szondát (ez tényleg rossz volt), tisztítottam, majd cseréltem MAF szenzort, néztem fals levegőt (volt egy csúnya hiba, azt javítottam), csináltam TPS meg ECU resetet is, tisztítottam fojtószelepet.
Amire gyanakodtam, az a fojtószelep poti (ezt ugyan nem írta senki), de már csak ez maradt. Csak nem találtam, hogy hol van...
Meg lett a poti és meg lett a hiba is...
Az alapjárati motorba van építve a jeladó és sajnos az volt a rossz...
Teljes gázon 550ohm. Lezárt fojtószelep felé szépen nő 1,3kohm-ig majd az utolsó pár fokon visszacsökken 1,1kohm-ra...
Szétszedtem, de nem nagyon lehet a potihoz hozzáférni, legfeljebb maradandó alakváltozással.
Vettem egy jó állapotú bontott Bosch 0 132 008 650-t.
(később vettem csak észre, hogy ez is javított darab).
Csodák csodája, már nem billeg az alapjárat...
ac air akksi alapjárati alsó alufólia állítás bal befagyás benzin berakás billegő bödön bőrözés bowden brembo bütyök can catch csapágy csavar csere csere. csomagtértető defekt dob drl e85power első embléma erősítő fő fék fékbetét fekete féktárcsa felső féltengely felújítás fényezés feszítő fojtószelep forrasztás futómű gumi gumiharang gyertya gyűrű hangszóró hátsó henger hiba hidrotőke hifi horpadás időzítő janó javítás karter kartergáz katalizátor kábelezés kárpit kerék kerékcsapágy kézifék kiemelő kilincs kinyomó kipufogó kompresszió kontakt kopás kormánymű középkonzol kukac külső kuplung lambda láda lámpa led légbeömlő légszűrő légtömegmérő légzsák lengőkar magas matt mélyközép mélyláda menetfény motor motorháztető módosító műszer nappali nyári oil olaj
>> SzervizAlfa 156 1.8 TS // 2014-11-27