BeeGee - főkép
>> SzervizAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2009-05-12

Olajcsere, semmi extra.
Kuplung hiba diagnosztizálás, néha elcsúszik 5., 6.-ban. A próbakörön persze nem, de elkönyveltük rendellenességnek. Ellenben nem biztos, hogy gariba beveszik. ...

>> EgyébAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2009-03-11

Megirigyeltem a szomszédot és én is feltetettem a nyári gurulókat.
Centirozás, csavarozás, szokásos szitkozódás a hurculászás közben.

A gumicserén még gondolkozom, mivel a tavalyi nyúzás ellenére a kopásjelzők még vígan látszanak.

>> SzervizAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2009-02-16

Pirkó kapott finom új felső lengőkart bal oldalra és egy pompás gömbcsuklót a jobboldalára.

>> EgyébAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2008-11-21

Megvolt a kerékcsere tortúrája. Nagyon béna lett az autó, inkább le se fotózom.
A gumi Pirelli Sottozero, ha már olasz. Várom a fél méteres havat!

És aki kitalálta, hogy könnyűfémkerék, az hordja fel őket a másodikra zsírral a tökén, acsargó pitbullok között..

>> Tuning és extraAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2008-11-19

Ma beszereztem a téli felnit, használtan, karcmentes 16" Selespeed típusú. Nemtom hogy fog állni, de jó áron volt :)

>> SzervizAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2008-11-06

Fagyálló, olaj, levegőszűrő, olajszűrő, pollenszűrő, fényszóró izzó, üzemanyagszűrő, olajleeresztő csavar tömítés, 40K km átvizsgálás meg a munkadíjak.

Asszem most már jóvátettem a két poszttal előbbi akciót a kocsi felé.

>> SzervizAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2008-10-28

Azt hiszem flexibilis csőnek hívják azt az alkarészt ami ki volt égve és ezért 1200nál mindig zörrent egyet az autó.

Egyébiránt rájöttem, hogy érdemes szagszervizt cserélni pár évenként, mert ilyenkor be akarják bizonyítani, hogy ők jobbak a másiknál. És egy ideig tényleg jobban figyelnek.

Erre a szerelésre az Autóház Budaörsnek 4,5 pontot adnék.
(Fél pont levonás az elfelejtett telefon miatt)

>> EgyébAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2008-10-24

Ellátogattunk Pirkával és a cartársakkal a Magyar Köztársaság egyetlen formula egyes versenypályájára. A hőmérsékletet, a páratartalmat és a pálya minőségét megfelelőnek minősítettük, így beiratkoztunk nagyképűen a II. kategóriába. Ez a 150 Le felettieké, Piri meg pont ennyi ugyebár, még befért volna az I.-be is, de pár matricával a seggén már simán megvan plusz egy két tudományos lóerő.
Bár nem ijesztettünk rá egy Porschéra, Evora vagy Subira sem, de kellemeset csalódtam az autóban. Az elvárt 3.00.00 időt is 2.38.0x alatt teljesítettük.
További kellemes meglepetés volt, hogy a előző és azelőtti M3as BMW-k csak az egyenesekben tudtak elnyúlni, kanyarban tartottuk őket. Persze, lehet a sofőrre fogni, de én sem vagyok sumakker.

A három futam összesen cirka 80 km-t jelentett, a gumikon és a fékeken jól meg is látszik, egyébként jól viselte az autó. Megérdemel egy wanderbaumot, és egy olajcserét.. :)

Fotókat köszi, Halesz és Ravlikné!

>> EgyébAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2008-09-24

Tudtam, hogy ez lesz. Mint egy hülyegyerek örülök magamnak. Pedig csak utcányit mentünk, hogy leparkoljunk egy Bitter CD mellé. Ami a mai szemmel egy igen ritka és vagány granturismo, még ha német is. De kit érdekel..
Szóval eddig azt hittem, hogy jó kocsim van. De ma rájöttem, hogy csak egy eltorzult, halvány másolata az igazi autóknak. Nyugi, a Tied is.
A derekamig ér, a hátsó kerék előtt ülök, kerekeket leblokkoló motorfék, felirat nélküli kapcsolók, V8, 5 liter. Kéne. Ghibli, 72ből.

 
>> SzervizAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2008-08-19

Kaptam egy kavicsot a szélvédőbe, az utas előtti részen, felül. Berepedt egy körömnyi helyen. Megálltam egy szélvédősnél, javítás közben továbbrepedt. Így szerencsére már kilátszik a visszapillantó mögül egy repedés. Szóval a fűzfánfütyülő rézangyalát neki, most cserélhetem ki a szélvédőt valamikor. Merhogy a kamionosra esélytelen rábizonyítani, cascoval nem megyek sokra. A teremtésit.
És mikor máskor, mint pár nappal a nyaralás előtt. Most nézegethetek repedést a olasz szerpentineken..
Most nagyon pipa vagyok.