Mutasd

>> Szerviz2021-03-06

Bekerült a másik 4 gyertya a helyére.
Miután sikerült levakarnom a gyári papírcímke nyomait felraktam az új hővédő pajzsot is a leömlőre.
Jöhet az elektromosság.
Visszakerültek a gyújtótrafók.
Felkerült a fojtószelep és az összes csatlakozót visszadugtam a helyére. Vagyis csak dugtam volna, mert a fehér és a barna csati alulról jövő vezetéke nem ért el a csatlakozási pontig. A szívósor alján rossz tartóba tettem be. Átrakni alulról lehet a kipufogó mögötti résen felnyúlva. Viszont már felraktam a cuccot úgyhogy esélyem se volt.
Szedhettem fel a katalizátortól az első csatlakozásig. Eredetileg nem itt szedtem szét mert a leömlőt a katalizátorral összekötő idom csavarjai kicsit mókásak, de most akkor is itt szedtem szét. Nem volt egyszerű.
A vezetékeket a nekik megfelelő helyre kerültek, így már elértek az ellendarabig.
Kipufogó visszakerült.
Visszaraktam a szívócsövet is a motorra.

Most jött az indítás.
Akku vissza és gyújtás, indítás. Pár másodperc után be is indult.
Szépen jár de durva hidrotőke hangja van. Olajnyomás lámpa kialudt, tehát nyomás van csak időre van szüksége a tőkéknek.
Kb egy percig járattam, kicsit emeltem a fordulatszámon. Sorra hallgattak el, de kb. kettő még mindig hallatja magát.
Majd holnap folytatom, mert le kellett állítanom. A garázs megtelt füsttel. A sok WD40, csavarlazító és társa erősen füstölt a leömlő csatlakozásánál.

u.i 2 óra múlva
Erősen gondolkodom hogy holnap lekapom a szelepfedelet és megnyomkodom kézzel a hidrotőkéket hogy melyik nem keményedett fel.