- főkép
>> SzervizAlfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-08-06

Múlt hétfőn Csöri kicserélte a két hátsó kézifék kötelemet. A jobb hátulja már nem fogott semmit, meg lógtak is.

Hátul egy a kipufogó hővédőlemeznél egy csavarhely át volt szakadva, az is javításra került.

>> SzervizAlfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-06-28

Ma volt egy olajcsere az autón 88.000 km-nél. Ezúttal Selénia Racing olajat kapott. 4,5 liter ment bele az 5 literből. A leeresztő csavarnál szivárgott az olaj, ezért a menetre tekertünk teflon szalagot.
Az olajat 14.700 Ft-ért vettem az olajszűrőt pedig 1.485-ért (Ricambi) az Elaforgtól még a Selénia Rallye-n.

Vasárnap ki akartam cserélni a levegőszűrőt, de feleslegesnek tartottam, mert a régi is elég tisztának tűnik még.

>> Tuning és extraAlfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-06-28

Tegnap kész lettek a GTA look fényszóróim. Vasárnap szedtem ki őket az autóból. Egyik ismerősöm melegítette körbe hőlégfúvóval és szedte szét őket. A festést egyik haveromra bíztam, ő szebben tud fújni, mint én. Hétfőn már raktuk is őssze őket, de csak tegnap kerültek vissza a helyükre.
Az egyik lámpa alsó patentja el volt törve már mióta megvettem az autót. Korábban próbáltam már ragasztani, de nem lett az igazi. Sajnos ugyanilyet csak jövő hétre tudtak volna hozni, így beértem a Fiat Cinquecento hasonló patentjával, eltérés szinte semmi a kettő között.

>> EgyébAlfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-06-03

2007. május 19. Ez volt a Selénia Rally dátuma. Az előzőhez hasonlóan, most is Pécs és környékén lett megrendezve.
A Seléniás teszten sikerült nyernem egy modellautót, mely egy 1970-es Alfa Romeo 2000 Spider.

>> EgyébAlfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-06-03

2007. március 31-én ott voltunk AlfaCityben, azaz a VII. Esztergomi Alfa Romeo találkozón. Ezúttal indultunk a tájékozódásin, helyezést nem értünk el, de ettől függetlenül nagyon tetszett :)

>> SzervizAlfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-06-03

2007. március 29-én lett cserélve az első szélvédőm. Még februárban repedt el, mikor a belső visszapillantó tükröt akartam levenni.
18.000 Ft volt a szélvédő, ami szintén Pilkington, mint a gyári, csak nincs benne az Alfa Romeo embléma. Igaz már az elsőzőben sem volt benne.
7.000 Ft-ért cserélték ki.

>> SzervizAlfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-06-03

2007 februárjában lettek kicserélve a szíjak, feszítők és görgők. A munkát Csörire bíztam.
Ami ki lett cserélve: vezérműszíj, vezérműszíj feszítő, vezérműszíj vezető görgő, ballansz szíj és feszítője, hosszbordásszíj. A vízpumpát és a hosszbordásszíj feszítője nem lett cserélve.
Az alkatrészek ára 44.000 Ft, a munkadíj 12.000 Ft volt.
Ugyanekkor lett lecserélve a fékolaj is, ami 1.500 Forintomba került.
Csöri átnézte az autót, a felső lengőkarjaim enyhén kopognak, picit lóg az egyik kézifékkötelem, a lambdaszondám pedig néha-néha nem üzemszerűen működik. Ezek cseréje még várat magára

>> EgyébAlfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-06-03

2006. december 30-án Teddy főszervezésével összegyűltünk várpalotán az évadzáró találkozónkra. A gyülekezés és egymás autóinak megnézése után elindultunk kocsikázni a Bakonyba, majd egy étteremben fejeztük be a napot.

>> SzervizAlfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-06-03

2006. szeptemberében volt egy-két izzócsere az autómon.
Az egyik a bal első helyzetjelző volt. A második autósboltban rendelésre tudtak hozni. Kétféle közül választhattam, az egyik egy normál 600 Ft-ért, a másik egy növelt élettartamú 2.000 Ft-ért. Az olcsóbbikat választottam.
Ugyanekkor kiégett egy izzóm a középkonzolban. Gondoltam kicserélem akkor már mind a hármat, ne kelljen rövid időn belül újból szétszednem a középkonzolt, ha egy másik is kiég. Autósboltok nem tudtak hozni bele izzót, így hát kimentem a Fiat szalonba. 2.016 Ft-ot mondtak darabjára. Így hát vettem inkább 3 db rizsszem izzót, ami összesen 200 Ft volt. Egyik haverom átforrasztotta őket és már jó is :)

>> EgyébAlfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2007-06-03

2006. szeptember 23-án rendezték meg a X., Jubileumi Fiat találkozót, ahova meghívtak minden olasz autó tualjdonost, így minket Alfásokat is. A helyszín Mogyoród volt, azaz a Hungaroring. A vezetéstechnikai tanpályát vehettük birtokba, ahol jeges útfelületet szimuláltak különböző szituációk között.
Ez volt az év másik legjobb találkozója a Selénia Rally mellett.