Shadin - főkép
>> SzervizAlfa 159 2.0 JTDm SW Ti // 2015-11-17

Ennek az autónak a logikája haláli. Nem csak a klíma működése érdekes.

1.9-nél a regenerálás mindig hazafelé történt meg, Pestről kifelé dugó, majd az M6 közepén elkezdi és mire hazaérek befejezi.

2.0 pedig meló felé kezdi el, amikor lejövök a pályáról :-( Idióta. Majd a Csepel felé araszolva regenerál, majd megszakad, mert nem tetszenek neki az üzemi körülmények.

Csak remélni tudom, hogy nem legrosszabb eset áll fenn, miszerint meg sem szakad a regen, hanem zabálja az olajat és az dugítja el. Ezt némiképp alátámasztja, hogy a reményeim és a papírok szerint a 6000Km-rel ezelőtti olajcsere ill. szervíz óta elfogyott a motorból szűk egy liternyi olaj :-(

1. kép: November 1.
2. kép: November 8.
3. kép: November 17.

FCK CMPLXTY

>> SzervizAlfa 159 1.9 JTDm SW // 2013-07-28

Miután nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, visszatetettem a részecskeszűrőt. Nem lett szignifikánsan kevesebb a fogyasztás, max. 3-4dl, de az sem biztos, mert más volt a két tankolásnál a vezetési stílus, ill. a körülmények. Cserébe szürkén (?) kormolt mint egy átlag TDCI és a kipufogó hangosabb, morgósabb lett. A csatolt képen az hő érzékelő helyét pótló cucc látható, köszönhetően annak, hogy a mester levágta azokat korábban. A mélysége nem sikerült tökéletesen mert lötyögött benne a hőmérő, úgyhogy kellett gyártanom egy tűzkarikát alátétből ~7,5mm belső és ~13mm külső átmérővel :-( A MESTERnek ez vajon miért nem tűnt fel? Egyből mellette a nyomás különbség jel csöve !!!!

 
>> SzervizAlfa 159 1.9 JTDm SW // 2013-06-26

DPF ugrott! Korom dől. Vazze de ciki.
Hangosabb lett a kipufogó kicsit. Bentről jobban "morog". Teljesítményben semmi különbséget nem érzek, talán alul még reaktívabb. Remélem a fogyi kevesebb lesz.

UI. 1., Kipufogós levágta a DPF-ről a szenzorok csatlakozási pontjait, mondván, hogy nem volt kedve pepecselni vele, annak ellenére, hagy azt kértem ne csessze szét, hogy ha esetleg otthon vissza kell tennem akkor ne kelljen hozzá rohangálni :-(
AlfaOwner-es srác DPF kiütős kütyüje dolgozik az OBD csatiban, remélem jó lesz.


UI. 2., Kipufogós 4cm-rel feljebb tette a DPF helyestesítő segedelmével a rendszert és a ráhegesztett nyomáskülönbség érzékelő cső hozzáér a kasznihoz, ettől van az a furi hang ami miatt aggódtam.
Jó lenne egy aknás garázs, most vihetem vissza a kocsit.