És eljövé a téligumi ideje, mert valaki, akinek finga nincs arról, hogy milyen a normális időjárás, így akará. Csak reménykedni tudtam abban, hogy az autóváltás után használni tudom még a gumikat, hiszem 1 telet még simán elhúznak.
A viharfelhők már akkor gyülekezni kezdtek, amikor a két kereket egymás mellé téve konstatáltam, hogy biza a 185/60 R14-es kerekek vagy fél centivel kisebb átmérővel rendelkeznek. Hogy ettől az óra csalni fog, ám legyen, a nagyobbik baj az, hogy az amúgyis alacsonyan lévő dekni méglejjebb kerül. Szóval jók voltak a kilátások.
Aztán próbálnánk apuval felerőszakolni a felnit, de hát csak nem ment fel. Először a tüskére gyanakodtunk, hogy attól nem megy. Némi töprengés után pedig leesett, hogy a fékek miatt nem megy fel a 14-es felni. Nem fér be egyszerűen.
Örömtáncot járva hoztam meg ezek után a kényszerű döntést, mi szerint a téli felniknek és a guiknak menniük kell. Nem így terveztem, de én már nem tudom a hasznukat venni. A QV felni megmarad téli keréknek, a nyáriakra pedig már van egy cseles tervem :)
145 alessio alufelni autókiállítás autópálya bőr csapágy csere defekt ékszíj eladás fejegység fékbetét féknyereg féktárcsa felni fényezés fényszóró festés feszítő futómű genf görgő gt gumi gyorsulás hks index jelvény kartercsere kesztyű klíma kormány lefújószelep légszűrő lengőkar martini mito monza motip műszaki olajcsere olajszűrő olaszfalu oldalindex pirelli polír pollenszűrő qv rábaring selénia semperit sprint szíj teleszkóp téli téligumi tés tetőfólia valvoline vásárlás vezérlés vezérműszíj vezető vezmód vízpumpa vizsga vredestein xenon
>> SzervizAlfa 145 2.0 QV // 2007-11-13