Nem, szerencsére nem cekcuális baleset áldozata lettem, de az eredmény így is hajmeresztő volt.
Romboltunk haza az M1-esen, amikor arra lettem figyelmes, hogy az autó kicsit mintha jobbra húzna és eléggé imbolygós. Gyanítottam, hogy lassúdefekt, de rázni nem rázta a kormányt, úgyhogy Bicskétől azért csak becsorogtam Budapestre.
Ekkor szálltam ki megbizonyosodni arról, hogy ez bizony defekt, valami kátyú, vagy akármi a gumi oldalfalát vágta ki. Próbáltam bele egy benzinkútnál levegőt fújni, de egyből elengedte, úgyhogy óvatosan elgurultam egy biztonságos helyre, ahol le lehetett tenni a vasat. A mankópótkerék egyrészt eszemben sem volt, másrészt a csavarok be voltak gyógyulva.
Szerencsére a Budagumi közel volt, elmentem hozzájuk, és rendeltem két 18-as gumit, bár nem Michelint, mint ami rajta volt, mert nem volt nálam az aranyrúd. Vredestein Ultrac Satin lett végül, a tesztek is elég jókat írnak róla. Hamarosan a hátsókat is cserélni fogom, csak el kell ugrani a bankba azért a bizonyos aranyrúdért.
Hogy miért kell az aranyrúd? Mert Giovanni kitalált egy olyan idióta méretet a MiTóra, ami az egyik legritkább, és a váltóméretei is csak elbaszottak. 215/40.
145 alessio alufelni autókiállítás autópálya bőr csapágy csere defekt ékszíj eladás fejegység fékbetét féknyereg féktárcsa felni fényezés fényszóró festés feszítő futómű genf görgő gt gumi gyorsulás hks index jelvény kartercsere kesztyű klíma kormány lefújószelep légszűrő lengőkar martini mito monza motip műszaki olajcsere olajszűrő olaszfalu oldalindex pirelli polír pollenszűrő qv rábaring selénia semperit sprint szíj teleszkóp téli téligumi tés tetőfólia valvoline vásárlás vezérlés vezérműszíj vezető vezmód vízpumpa vizsga vredestein xenon
>> SzervizAlfa MiTo 1.4 TB 155 Le // 2017-02-22