- főkép
>> EseményAlfa Spider / GTV Spider 2.0 TS // 2011-03-18

Az egész egy motorvásárlásnak indult. Még tavaly az apámmal elhatároztuk, hogy idén tavasszal beszerzünk egy rendes talján gépet. Aztán ahogy közeledett a tavasz egyre bizonytalanabbak lettünk. Piritunak hála februárban végérvényesen eldölt, a motor helyett inkább egy huzatosabb autó kell, vagyis kell egy Spider.
Az itthoni kínálatot meg sem néztem, rögtön olasz és német oldalakat kezdtem nézni, mert gondolván itthon úgy sincs olyan vas a piacon ami megfelel a szigorú elvárásainknak. Aztán egyszercsak kíváncsiságból megnyitottam az itthoni autókeresőt és megtaláltam ezt a sárgaságot. Nem is volt messze, Szekszárdig kellett csak leautózni. Egyedül a színe miatt aggódtam kicsit, de ez csak az első találkozásunkig tartott. Rendkívül megkímélt, télen soha, esőben az utóbbi 4 évben biztos, hogy nem használt Spidert kínáltak eladásra. Az autóhoz minden létező dokumentáció meg volt, amit 1999-ben hozzá adtak. Sokáig nem is gondolkodtunk rajta, nekünk kell ez az autó. 62920 km-el el is hoztuk. Mivel eddigi szervizei csak olajcseréből álltak, így egy nagyobb "generálal" kezdjük majd a közös életet.

 
>> EgyébAlfa 147 GTA 3.2 V6 // 2010-11-26

Ismét kivonattam. Most, hogy kétgyermekes apuka lettem, nem sok esélyt látok arra, hogy a jövőben sűrűn elővegyem a GTA-t a garázsból.:-)

 
>> EseményAlfa 147 GTA 3.2 V6 // 2010-08-16

Az idei milánói centenáriumot mi sem hagytuk ki. A GTA-t is hazavittük, és egy felejthetetlen élménnyel lettünk gazdagabbak.

 
>> SzervizAlfa 147 GTA 3.2 V6 // 2010-03-25

Letelt a 2 év, jött helyette újabb kettő.:-)
60.056 km volt a gépben, gond nélkül átment.

 
>> SzervizAlfa 147 GTA 3.2 V6 // 2010-03-24

Tavaly óta rakocátlankodott a hátsó fék a kézifék kötél hibájából.( néha, de főleg melegen el kezdett cefetül csikorgogni) Miután még gyári konfig volt benne így megérett a cserére. Nem volt elkopva a betét, és még a tárcsa is bírta volna, de biztos ami biztos kicseréltem mindent. 2 új tárcsa, 1 garnitúra betét, 1 pár kézifék kötél. Természetesen minden Ricambi Originali. :-)

 
>> AutóápolásAlfa 147 GTA 3.2 V6 // 2009-10-31

Idén is eljött aminek el kellett jönnie.
Ez van, ilyen az élményautók sorsa.:)
Meleg garázs, emelő, ponyva. Mi kell még?:)

 
>> EgyébAlfa 147 GTA 3.2 V6 // 2009-10-30

Persze nem örökre, csak február 28-ig.
Előnye, hogy erre az időre nincs súlyadó (teljesítményadó), se kötelező.

 
>> SzervizAlfa 147 GTA 3.2 V6 // 2009-03-12

Bár a megtett km-ek száma (56.720) nem indokolta, de az idő eljárt a GTA felett is. 5. évébe lépett, így kapott új vezérlést görgőkkel, feszítővel, hosszbordással. Természtesen mindenből gyári motyó került bele, 5 évig ismét nem kell hozzányúlni. A szelepfedelek tömítése is cserélődött. A művelet végén vérfrrissítésen is átesett, Selenia Racing+Paraflu Up+Tutela Extrem DOT5 került a megfelelő helyekre, és az összes szűrő is kitisztult.
Kezdőthet a szezon.:)

 
>> AutóápolásAlfa 147 GTA 3.2 V6 // 2008-11-30

Csak a szokásos. Mosás alul-felül, belsőtakarítás, bőrápolás és most ponyva alatt várjuk a tavaszt, ami meghozza majd a nagyszervízt, és egy szép polírozást.

 
>> Tuning és extraAlfa 147 GTA 3.2 V6 // 2008-07-19

Hosszú keresgélés után végre sikerült találnom egy kiváló állapotú CD-tárat, ráadásul minden tartozékával együtt. Csak a gyári oldalkárpitot kellett megrendelnem és már is bennt virít gyári helyen a 10 lemezes tár.