No, ezt a blogot is elkezdem vezetni, van mit írni ide is:D Az egész úgy indult, h összetört a 45. Meghirdettem, 3 nap múlva elvitték. Ez volt június 13-án. A délután hátralevő része úgy telt, mintha levágták volna a lábam. Szóval elvitték a másikat, leültem a gép elé. Elképzelés nélkül kezdtem böngészni a használtautót. Kattintgattam, nézelődtem, végül az 55nél kötöttem ki. Egyszer csak megláttam ezt az autót, 250ért hirdették. Az árához képest, a képeken túl jól mutatott (a képek tükrözték a valós állapotot), de volt bennem egy kis félelem. Telefon, másnap megyünk Kalocsára autót nézni. Eljött a kedd délután, lementünk. Az eladó srác korrektnek tűnt a telefonban, a valóságban is viszonylag az volt. Azért csak viszonylag, mert a telefonban nem mondta el, h a motorhoz hozzá kell nyúlni, de a találkozáskor szinte ezzel indított. Hf tömítés csere lesz, ezért ennyi az ára. Nosza, próbakör, ami nagyon is meggyőzőre sikeredett. Az autó belseje nem zörög. A futómű rendben. A kuplung tavaly volt cserélve, az is ok. Még a motorban is van elég erő. Gyors gondolkodás, alku, 250 helyett 210ért az enyém. Ez volt du 4kor. A törzskönyvre várni kellet 2 órát, ezalatt az idő alatt szert tettem még 4 acélfelnire, Olaszcsődör barátom pedig nagyféket szervált:) Mindezt jóárasítva:D A hazaút gondtalanul lezajlott.
Első tapasztalatok: sokkal kulturáltabb, mint a 45, főleg mint a boxer. (Azzal se volt baj, de azt el kell ismerni, h egy elég nyers technika. Már a 33ban is az volt.) Csöndes, egy szempillantás alatt már gyorshajtok:D Kényelmes, tágas, kellemes. Nyugodt, komoly autó. Ami még szokatlan, h van segge:D (eddig csak 3 ajtós autóim voltak) és az, h hosszabb az eleje. Röviden ennyi, majd a vétel utáni zsongásról jön a következő tudósítás nemsokára. Először átírás, utána belenyúlunk a dolgok sűrűjébe:D Gréta névre hallgat:D
1.4 1.6 1.7 145 155 156 16v 33 5.fokozat 56ti ablak ac ajtókárpit akksi alufelni apróság autócsere autóvásárlás átírás beltér benzintank blackmaxx bontás borbet boxer crunch csere csomagtartó dekor disztroj duda eibach eladás eladó embléma erősítő este fagyálló fejegység fejlődés fék fékbetét fékcső felnik féltengely felújítás fényezés fűtés futómű generál generátor gólyaláb gréta gumi gyertya hátsó hengerfej hid hűtő javítás kényszerpihenő kerék kerékagy kezdés kipuff kipufogó költségek kormány kormánymű kötelező kul13 kuplung küszöb lámpa légszürőház légtelenítés légzsák lengéscsillapító lengőkar löki mélynyomó mindenféle mnc motor motorcsere műszaki műszerfal nemmegy nyár olajcsere önindító összerakás óraegység pánik polír relé rugó sárvédő stabilizátor szerviz
>> EgyébAlfa 155 2,0 ts 8v "GRÉTA" // 2011-06-20