Az egész úgy kezdődött, hogy maradt egy szürke, itt-ott kopott bőrbelső a legutóbb elbontott 56ból. Kattogtak az agyamban a fogaskerekek, egyszer csak kipattant az az ötlet, hogy mi lenne, ha bekerülne a 33ba? Miért ne.
Első lépésként egy unalmas délutánon bekerültek az első ülések, igaz csak próbaképpen. A konzolt véglegesíteni kell, az üléseket pucolni, illetve festeni.
A mai nap elkészültem az ajtókárpitokkal. Elsődleges szempont a beltér cseréjénél, hogy az eredeti zöld plüss belsőt félre tudjam tenni, mégiscsak az autó sajátja, ami elég jó állapotban is van. Előre mindenképpen 16centis hangszórókat akartam, ezért jött kapóra, hogy éppen fölösleges volt pb_éknek a kiemelőkeretes, kivágott kárpit. Egyelőre úgy áll a dolog, hogy csak a hátsó ülést kell megcsinálni, ehhez is már megvan a donor 33 ülés. Az a terv, hogy az 56os hátsó padjáról átszabom rá a bőrt. Ha ez is kész van, akkor az egész kap egy nagytakarítást és egy bőrfestést, hogy egységes legyen.
Egyelőre így áll a projekt. Sajnos a kiemelőkeretek nem úgy sikerültek, ahogy kellett volna, ezeket újra meg kell csináljam, másik módszerrel. A formájuk buzi, a műbőrt nem lehet nyújtani, viszont van még egy ötletem, ami már tuti jó lesz.
Kell még egy pár szép kilincs/könyöklő, hátra. Gondolkoztam azon is, hogy kicseréljem-e a fa dolgokat az autóban de valahogy ebbe a beltérbe nem tudnék fekete bőrkormányt elképzelni. Szerintem a fával hangulatos, szóval kell egy szép fa váltógomb is:)
A nap zárásaként kicseréltem a generátorszíjat, közel volt a szakadás.
A két első kárpitot kiemelőkeretestül pb_vel bizniszeltük, a hátsó ajtókárpitokért és egy hátsó ülésért, generátorszíjért köszönet Zé.-nek, a bőrért Föckösnek.
1.4 1.6 1.7 145 155 156 16v 33 5.fokozat 56ti ablak ac ajtókárpit akksi alufelni apróság autócsere autóvásárlás átírás beltér benzintank blackmaxx bontás borbet boxer crunch csere csomagtartó dekor disztroj duda eibach eladás eladó embléma erősítő este fagyálló fejegység fejlődés fék fékbetét fékcső felnik féltengely felújítás fényezés fűtés futómű generál generátor gólyaláb gréta gumi gyertya hátsó hengerfej hid hűtő javítás kényszerpihenő kerék kerékagy kezdés kipuff kipufogó költségek kormány kormánymű kötelező kul13 kuplung küszöb lámpa légszürőház légtelenítés légzsák lengéscsillapító lengőkar löki mélynyomó mindenféle mnc motor motorcsere műszaki műszerfal nemmegy nyár olajcsere önindító összerakás óraegység pánik polír relé rugó sárvédő stabilizátor szerviz
>> Tuning és extraAlfa 33 1.7 16V "ÖREGLÁNY" // 2013-04-24