Azalatt a cirka három hónap alatt, amíg nem volt nálam az autó, kicsit felgyűltek rajta azok a dolgok, amiket rendbe kell tenni. Sajnos vannak olyan emberek, akik telibe szarják az autó apró nyűgjeit, csak hajtani tudják, de ha már minimálisan is törődni kell vele, akkor az már nem tudják és nem is akarják megcsinálni.
Szerintem ennek az autónak lelke van, akiket nem szeret, azokat megpróbálja kinyírni. Így történt ez "nagyonkorrekt" kisbarátommal is. Kb egy hónapja eldurrant az egyik fém fékcső. Persze én lettem riasztva. A cső ki lett cserélve, csak a bh nyereg légtelenítője tört le. Került rá egy jó féknyereg, amit szintén felújítottam: kapott fasza dugattyút és porvédőket, ezek nálam voltak itthon. (Egy darab "kösz" sem hangzott el érte. Nemhogy a nyereg felújításáért, de még azért se, hogy ránéztem az autóra. Sajnos vannak ilyen "barátok". Elvárják, hogy legyél korrekt, azonnal ugorj, ha kell valami, de ha bajod van, akkor le vagy szarva.) Szarul lett légtelenítve, ezt szombaton sikerült orvosolni, most megint csodálatos a fék.
Tegnap előtt lemerült az akksi is. Szerencsére volt egy másik, 62AH-s Banner, ez került bele. Gyönyörűen indít.
Ezenkívül Salat kollégával csereberéltünk egy piros (ok, proteo, de jobban áll mint a szürke) hűtőrácsot:)
A következő felvonás remélhetőleg hétfőn lesz: olaj, olajszűrő, levegőszűrő, fagyálló csere lesz a program.
Az akksiért, fék légtelenítésért és mert megint kisegített HATALMAS KÖSZÖNET Zé.-nek!
Picit elvagyok maradva a blogírással, de most pótolom a dolgot:) Az egész úgy kezdődött, h befizettem a biztosítást, majd kényelmesen autózgattam egy darabig. Amikor is enyhe koppanásra lettem figyelmes, ami jobbra kanyarodáskor jelentkezett, pár nap és némi távolság múlva recsegéssel jelezte a jobbos féltengely, h ő bizony itt föl fogja adni (kell nekem sokat mászkálni a kocsival b+, h kopjon?!...:D). Na bumm neki, féltengelyesek lettünk, nembaj, van tartalék, majd berakjuk. De mikor? Mivel időtényező terén enyhe hiányosságokkal küzdöttem, egyik este úgy döntöttem, h nekiállok, másnap is kell az autó alapon:). Persze meló után (9kor már hazajöttem...) állok neki, nehogymá reggel keljek 4kor:) 10kor sikerült nekiállni, másfél óra, hat szakadt gumikesztyű, két könyékig fekete kézzel később már kész is volt. Ha már szét volt szedve, egyúttal kicseréltem a fékbetéteket is, 3 mm kopóréteg volt a régieken. (egyébként tiszta "pazarlás" volt, máskor vasig sikerült lekoptatniXD (ez meg rossz vicc volt...:)) Na itt álltam meg egy 0órás cigire:D Nekiálltam még ezután kevés bontással vízpumpát cserélni, mert vminek elöl csapágyhangja volt. Persze Murphy él és virul, ő sem szokott korán lefeküdni, ezért természetesen a generátor volt csapágyas:) Beletrafáltál, Józsi, legalább fasza új a vízpumpád is:) (itt jegyezném meg, h a régi az ütközésnél kaphatott, mert elkezdett beállni de volt itthon, amit elbontottam, ahhoz adták:) Az egésznek a vége, egy elgedett hanjalikettes vigyor és egy túlélt másnap lett:D A generátor megmaradt holnapra:D
Ezen kívül szereztem még pár cuccot, ami beépítésre vár, a kormány alatt szar a fehér gyűrű (amiből kijön a légzsák és a duda kábele), köszi Sanyi146!!:D, az önindító "néha" vacakol, az is holnap cserélve lesz, meg ami még eszembe jut és idő lesz rá:)
0
455
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...