A mai napon elkelt, egy dolog vigasztal, hogy itt maradt az amore-n belül, új gazdájának sok balesetmentes km-t és jó egészséget kívánok:-)
Rögzítettem, csatlakoztattam mindenkit mindennel a mai napon, már csak a fejegység bekötés van hátra és röffenhet a cucc.
Mivel a rendszám még mindig nincs itt, csiszoltam, festettem, takarítottam:-)
A mai menü a fékek és környezetük szebbé tétele volt.
Ha hifi ha nem, ma csatlakozók és sarucserék voltak.A bekábelezett aranyozott és ezüstözött hangszórókábeleknek ( már bent voltak ) gyártottam ISO csatikat érintkezőkkel, thx Elektrotech Kft:-).A jó öreg akksisarukat kicseréltem aranyozott, védőplexivel ellátott sarukra, a láda meg kapott 1 kis krómpálcás védelmet a rács fölé.Alakul...:-)
Magnat Bull Power 2200 erőlködó és egy Magnat Power Bull 3000-es mélynyomós doboz került ma be a csomagtartóba.
A kábelezés adott volt ezért tettem be csak, hogy egy kis mély majd masszírozzon hátulról.
Még kap egy Toxic 1F-os kondit és összeáll a mjúzik rész:-)Csatlakozók, egyebek még úton.
A csomagtartó volt a mai műsor:-)Szétkaptam, ki és lemostam mindent a műanyagok meg kaptak egy karbonmatricát, valamivel jobb lett a nagy pakolós doboz:-)
Beszereltem a tolatóradart is, több kéz és ujj horzsolás után, perfetto.
Már értem, hogy miért kérnek el 5-6 K-t a beszerelésért...
Eléggé nehéz kísérletnek tűnt, de pikk-pakk meglett a gyári hátsószárny, Trencsik-Tata, ezzel a lendülettel gyorsan le is fújattam majd kb 2órás művelet volt a felszerelés...A HEKO légterelők meg 1.5 cm levágása után be is kerültek a helyükre, ennyit a méretpontosságról a 21.-ik században...:-)
A motortér és a belső kapott egy kis takarítást ma, illetve beszereltem a nappali fényt is, nem sok hely van a motortérben a trafójának, de még pont befért:-)
A belseje is alakul, még a kormányt kell kicserélni az ülések középső betétjeit kitakarítani és lassan kész,kicseréltem 4db-os ledekre a rendszám világítást is hátul, mindjárt jobb a színe..
Tiszteletemet tettem ma Német Misinél.A GT még nem volt nála, ezért felavattuk:-)
Szervo csövek ki-szét-2x 10cm-es darab le-atomerős hidraulikacsövek a helyükre be.
Hajszálrepedés volt mindkettőn, éppen csak, de icipici olajfolt volt a garázsban a padlón, ezért a Német Service Dunakeszin rendbe tette:-)
Szervo olaj cserélve egyúttal.
0
618