Sikerült a télen venni 1 famintás műszerfal ( rátétet ), betétet.
Kb 2 óra elment vele mire leszedtem sérülés ( és röhögés ) nélkül....Atom( 2oldali ) ragasztóval tették rá a gyárban.
Elvittem helyben 1 mesterhez aki csoda dolgokat csinál valódi karbonnal, gyantával és lakkal varázsol.Szó szerint!!!
2 hét alatt kész lett, igaz rengeteg munkája van, elhoztam és nagyon-nagyon le a kalappal, csak bepróbáltam mert még a tavaszi jó idő nem egészen jött meg, de hamarosan rögzítem a helyére.Brutális...:-)
Folyt köv. mert még 3 db műanyag alkatrészt is kivittem a Maestro-hoz, ha már lúd....




LED 5db-os narancsszínű égők megérkeztek.Teljes a sor:-)

K&N betét ki, BMC meg be.Gyári égők ( maradék hátsók ) ki, Ledek meg be.Aztán mentem 1 gyors etapot, megzavartam a ménest, nagyon durva.....:-)







Buksi sem normális, de én sem...:-)))))))
Hiába, na, ezzel az oldalindexekkel a legszebb, ennyi..



Megjött ma egy csomag, benne egy gyári eü-i és egyéb kiegészítőkkel, be is tettem a csomagtartóba, méltó darab:-)
( THX szaszaSW )


Girling, gyári elsőfékpár felújítva, kompletten.Ma lealapoztam és kapott utána 1 réteg festéket.Holnap száradás után még egy zárót.Homokszórás és belső dugattyúk+csavarok ( komplett ) csere- THX- Gery83:-)







Beszereltem a fejegységet és végre eltűnt a vezetékköteg:-)Megjött ma a plexipár is a kondihoz, új, hihetetlen, de van....stabilan fogja mostmár az elektromos erőművet.A csomagtartóba befaragtam egy kapcsolót a világításhoz, illetve ( THX )Marklar155, kapott 1 hibátlan kalaptartó filctakarót is a csomagtér nem beszélve a bolhák pótlásáról.Megjött a turbo nyomásmérőműszer is ( Cartron kft .) premium minőség, a helyét már kinéztem, befaragni művészet lesz..:-)






Led égők cseréje mindenhol, sokkal nagyobb a fény, tuti:-)
Az index relét is kicseréltem, szépen dolgozik.
Az egész csomag 4db ezres, Hong Kong thx:-)




A mai napon elkelt, egy dolog vigasztal, hogy itt maradt az amore-n belül, új gazdájának sok balesetmentes km-t és jó egészséget kívánok:-)