GT Ɨ|ѯ - főkép
>> Tuning és extraAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-07-07

Kicseréltem ma du-n a küszöböket, 20 éves szülinapján a Q4-nek.
DTM style le - ( Zender style ) Vittorio Design fel.
A műa. bolhákkal kicsit megdolgoztatott, de sikerült rögzíteni mindenhol.Alulról csavarokkal rögzítettem.A küszöbök alatta ( is ) makulátlanok, jól tartja magát a macchina:-)

>> Tuning és extraAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-07-05

A mai délelőtt végre ( november óta vártam időpontra..:-) felfaragta a Mester ( Koncz Szervíz***** ) a dupla DTM véget.
Nem volt egyszerű, de nagyon korrektül megoldotta, igaz 3 órát elvett az idejéből.
Viszont:
Lökös kiszélesítve, pár fokos csőcsatlakozó legyártva, be és körbehegesztve, horgany spray-vel lekezelve, beállítva.
Abszolút 5*****-os munka.
A végeredmény pedig ég és föld:-)

>> Tuning és extraAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-07-01

Felkerültek, 5mm-es pogácsák maradtak, jó kicsik de közlekedős.
Mentem is gyorsan velük 1 kört, brutális ez a kocsi:-)

>> Tuning és extraAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-06-30

Teljes felújítás a végére ért ma.
( 2013 március-június)
A 16-os Speedline-ok rendbetéve, jövő héten gumik fel és megy a vasra.
A gyári festéken még volt 2 réteg, ezüst majd fehér, volt mit leszedni...
Festék eltávolítva, alapozva, fújva, 2 réteg lakk, kész.

>> Tuning és extraAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-06-16

by Bonrath.
Ritka.
Teljes felújítás, alapozás-fényezés után majd beműtjük:-)
Ma fémtisztára tisztítottam és kapott 1 horganyspray alapot.
Kész : gunmetal fekete.
THX Marklar155!

>> SzervizAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-06-12

Diósjenő Horváth Attila futóműszervíz.*****
Kicserélte a MESTER a rugókat, a szokásos színvonalon és átnézte a komplett rendszert:-)
Futómű beállítva.( Tisztítás, olajozás, grafitzsír stb, ahogy a nagykönyvben meg van írva.)
Lengőkarok cserések lesznek, azokat ( Moog ) be kell még szerezni.
2 db új porvédő cseréje megejtve.A Konik kitisztítva, lekezelve és lágyabbra állítva.

Tuti

>> EgyébAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-06-11

Ricambi originali.
A gyári rugószett teljes felújítással előkészítve a holnapi cserére.
Az Eibach-ok ki ezek meg befognak ugrani.
Kicsit emelem a magasságot mert nagyon porol a vas:-)

Marklar155- nek H Á L A !
( A 2 db hátsó rugókért! )

>> AutóápolásAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-04-24

A mai matiné a motortér műtőasztallá varázslása volt.
Sikerült - a leömlő fonottkalácsok a szelepfedél és a blokk felső kapott matt fekete hőálló festéket.
Feliratok visszapolírozva, hővédő visszakerült.
Kész.

>> Tuning és extraAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-04-23

Minden a helyén, lassan kész lesz a beltér.
Ami még hátravan és gyártás alatt:4 db ajtóbehúzó, 2db A oszloptakaró.

>> SzervizAlfa 155 Q4 2.0i 16V Turbo // 2013-04-19

Megvolt a nagyszervíz ( Bartos Motorsport, Nógrádkövesd )

Cserélve : komplett vezérlés szíjakkal, görgőkkel, balanszszíjak stb. ( Gates )
Összes folyadék fék - szervo ( Agip ) fagyálló ( Agip ) váltó ( Agip ) és e-hátsó diffiolaj ( Agip ) motorolaj - Agip Racing 10w60
Összes fékbetét : Ferrodo Premium
E.féktárcsák felszabályozva
Cserélve ( állítólag...) : klímakompresszornál tömítés ,és
motortömítések ( paszta nélkül!!! ) osztómű szimering, főtengely szimering
A Q4 alatt porszárazság, semmi pötty, semmi egyéb izzadás, stb. ezáltal már nincs.

Nagyon nagy dolog...Viszont: kértem, hogy mindent fotózzon és majd 1 CD-n átadja, na ezt még ma sem kaptam meg...(2013-10-10)
Határidőt nem ismeri, fél éve nem képes a kért CD-t átadni, állítólag nem találja....ha-ha.....nem ajánlom senkinek!!!!

A gyári rugókat visszatesszük ( majd ) még ezáltal feljebb kerül a gép mert sajnos ezen az utakon ez a kombó ami alatta van nem műx...