Mutasd

>> Szerviz2009-02-11

Értő kezek kipucolták a turbóm geometria részét......remélem ezzel elfelejthetem a turbónyomás gondokat! Km óra állás:112800.

>> Szerviz2009-01-17

Hétvégén alig vergődtem el Gyulára majdnem visszafordultam mert ismét kigyulladt a "check engine" lámpa..... 50 km-t mentem 110 max tempóval mivel letiltott az elektronika! Hazafele láss csodát elaludt és úgy húzott mint egy állat! Előzménye a dolognak, hogy decemberben javarészt csak rövidebb: 5-10 km-es távokra ültem bele ideje sem volt felmelegednie a mocinak talán ez is közrejátszott (lekormolódott a rendszer)!
Ennek a fele sem tréfa szombaton belevájtam magam megint "turbónyomás érzékelő-túl magas jelszint" hibakódot olvastam ki az "agyból" első lépésként ezért kipucoltam a turbónyomás-szenzort (fertelmesen nézett ki)! A következő nagyobb művelet még várat magára nevezetesen a turbó levétele és a geometriás rész kitakarítása! Km óra állás:112300.

>> Szerviz2009-01-09

Ma délután kicseréltem a kézifékkötelet ami sikeresen befagyott a két ünnep közt ami nem is csoda mivel elég ramatyul nézett ki (szakadt porvédők, megtört külső burkolat)!
A csere nem nagy meló 3/4 óra alatt meg is voltam! Utángyártott bowden került bele Cofle gyártmány, remélem pár évet kibír!
Kezd aggasztani a turbó: ma megint "bevert" egy hibakódot (most harmadjára!!!) "turbónyomás jelszint túl magas" leragadnak a geometrialapátok valószínűleg meg a hangja olyan mint egy rekedt tenor holnap megpróbálom kikormolni ha nem változik keresek egy specialistát! A hibakódot sikerült törölni! Km óra állás:112000.

>> Autóápolás2008-12-29

Ma délelőtt lemostam a gépet és olyan jól sikerült a fagyos idő ellenére, hogy gyorsan lőttem pár képet csak hamar besötétedett sebaj holnap világoson csinálok még....

>> Egyéb2008-12-29

Ma végre kézhez kaptam a 156-os naptárjaimat, igényes, szép kivitelezés, szuper! Köszönet Gábor80 cartársnak!!!!

>> Szerviz2008-12-27

Megvan az újévi első cserélendő alkatrész nevezetesen a kézifékkötél! Úgy döntött, hogy nem enged ki -5 fokban (én voltam a hülye amikor behúztam) csak egy pár jól irányzott kalapácsütésre volt hajlandó elengedni! Utánanéztem nem vészes 6-7000-ből megúszom!

 
>> Tuning és extra2008-12-25

Az előző 156-osomhoz hasonlóan "legyártottam" egy hűtőtakarót, hogy hamarabb felmelegedjen a vizem ebben a fagyos időjárásban!
1 mm-es műanyag lap az alapanyag fekete öntapadó fóliával befedve + piros Alfa Romeo felirattal ellátva!

>> Szerviz2008-12-12

Mivel a jó drágán vett (12000 Ft) Valeo Xtrem aeroblade ablaktörlők nem váltották be a hozzáfűzött reményeket ezért elveimet meghazudtolva megrendeltem a Bosch hasonló termékét! Ez jóval olcsóbb (5000 alatt) majd meglátjuk nagyon zavaró ha csíkoz a törlő! Mellesleg a Valeot fél éve raktam fel és óvtam mindentől ami károsíthatja a törlőélt (szárazon indítás, lefagyás...stb) de mindhiába most küldjük vissza a forgalmazónak hátha gyári hibás!

>> Esemény2008-12-04

Mv: 2010.11.28.
Zk: 2010.12.04.
Km óra állás:111000.

 
>> Tuning és extra2008-11-29

Végre beszerelésre került az ősszel vásárolt (Waeco gyártmányú) ülésfűtés. Nem volt egyszerű de megérte, baromi jól melegíti a hátsó fertályomat (még kabáton keresztül is) szerintem nagyon hasznos extra! Két állású kapcsolójának köszönhetően van egy gyors felfűtő és egy melegen tartó fokozata!
Az üléskárpitok megbontását rábíztam egy szakemberre, nem akartam, hogy nyoma maradjon a beszerelésnek a képek tanulsága szerint megérte!
A kapcsolók elhelyezése sok fejtörést okozott de szerintem így nem rontja a középkonzol esztétikáját. Egy hiányossága van a készletnek: a kapcsolóból kispórolták a visszajelző fényeket így azt utólagosan beszerzett ledekkel oldottuk meg a színe (borostyánsárga) és mérete hajszálra egyezik a ködlámpa visszajelzőjével!
Az érdemi szakmunkát ketten végezték: köszönet Zolinak a precíz villamossági részért no meg Péternek a kárpitos "részlegen"!