Mutasd

>> Szerviz2014-01-17

szétrobbant a difiben az egyik kis kúpfogaskerék... még csak azt sem mondanám, hogy nagyon meghajtottam az autót, egy főútra balra kikanyarodásnál egyszercsak marha nagy csattanás, és pörög a motor üresben.

sikerült elvergődni egy nem-fizetőparkolós részig (néha még össze-összekapcsolt), aztán a céges Panda mind a 33 kW-jával bevontattuk a műhelybe.

küzdelmek árán lejött a váltó, és habár "csak" a kuplungház felé ütötte át a burkolatot a szétrepülő diffi, de sajnos olyan mennyiségű spén és foghulladék van szanaszét, hogy nincs szívünk ugyanezt a váltót visszatenni, ki tudja, mit darált magába.
persze a házon ütött rés miatt a kupplungba is jutott olaj, meg egyébként is elég avittas a tárcsa, úgyhogy az is megy a levesbe.

bontott váltó mellé tehát jön még egy új kupplung, aztán megy össze az autó ...

így utólag visszagondolva, mikor az első átnézés után a féltengely-kihajtás szimmeringet cseréltük, mintha nem lett volna elég olaj a váltóban - ki tudja, mennyit ment így.