Tagok >> Sanyi >> 156 1,6 TwinSpark Progression >> Blog
- Típus:156 1,6 TwinSpark Progression
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Verde Artic 316/B
Eljött ismét a vezérlés csere ideje. Km még nem indokolta, csak az idő...
Olaj: Selenia 20K for AR
Vezérlés + vízpumpa: Gates + MagnetiMarelli
Jobb oldali alsó és felső lengőkar cserélve. Úgy néz ki stabpálcák is csere érettek. Legközelebb ők jönnek.
Minden szükséges sallanggal együtt lecseréltük az olajat. Természetesen Selenia 20K AR került bele. Plusz az ültető rugók helyére visszamentek a gyáriak. Családi autó lett ismét belőle. :)
Hosszas gondolkodás után új fényt kaptak a nyári gurulók. És ehhez dukált egy garnitúra új gumi is. Barum Bravuris 3 215/45 R17 került fel idén nyárra. (És még remélhetőleg jó pár nyarat kihúz.)



Pofátlanul olcsón jutottam hozzá egy garnitúra fekete bőrhöz. Hidegben kicsit hideg, melegben kicsit meleg...de nagyon kényelmes. Legszívesebben ki sem szállnék azóta a kocsiból. :))


Felkerültek a téli kerekek a tegnapi napon. Elég későn tettem fel őket, mivel idén megint másik szettel gurulok, és mostanra állt csak össze. Gyári 16os aluk mentek fel, Vredestein Snowtrac 3 gumikkal. Kíváncsi leszek milyenek lesznek a GY UG 7 után.
Am. nagyon jól áll neki szerintem ez a garnitúra. Mondjuk nem hiába, gyári... :)


Olyan jópofa blogot írtam az ültetésről...de valamiért eltűnt a múlt héten. Úgy néz ki nem sikerül elővarázsolni már. Nekem meg nincs kedvem újra írni.
Képek:








Ma lecseréltem az olajat és a szűrőket. Szakítva a hagyományokkal Eneos Premium Hyper került bele Selenia 20K AR helyett. Motor szépen és halkan jár...meglátjuk hogy bírja.
Km: 141.678


Négy pozitív dolog: sok szép Alfa, és gyönyörű idő, egy szép lány a jobb 1ben, pár rég látott ismerős. Kb. ennyi. Kaja egyre drágább és egyre rosszabb...mindegy hagyjuk is. Több negatív dolgot nem akarok írni. Nem biztos hogy a jövő évit annyira várni fogom mint eddig ahogy minden évben.






Elvittem átnézetni a gépet. Történt ugyanis, hogy az ABS önálló életet kezdett élni. Ha kell ha nem működésbe lépett.
Rá lett kötve gépre, fékpad stb.
Az ABS elvileg azért játszik mert a jobb oldali kerékcsapágy elhalálozott.
Közben fény derült még pár dologra(hála a magyar utaknak)
-bal első felső és alsó lengőkar is csere....
Alkatrészek megrendelve Erhard 242 (Dark Side) nál.