Tagok >> Sanyi >> 156 1,6 TwinSpark Progression >> Blog
- Típus:156 1,6 TwinSpark Progression
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Verde Artic 316/B
Mikor cseréltettem a gumikat tavasszal, szólt a gumis srác, hogy már a végét járják az első betétek. Annyira nem volt vészes még most sem, de úgy gondoltam kicserélem. Minden flottul ment a legnagyobb nehézség a 7mm-es hatlapfejű kulcs beszerzése volt, de egy fél órás telefonos utánajárást követően találtam egyet. :)
Light....
Hát ez annyira light-ra sikerült, hogy tuti nem ez lesz az a tali amire sokági emlékezni fogok. :) Nem lett volna semmi gond, ha nem esik az eső és nincs hideg. Kevés emberrel is tudtam beszélni, mert mindenki menekült be a kocsijába vagy valami fedett helyre. Fényképezni sem igazán tudtam, pedig most úgy készültem, hogy tele lövöm a memóriakártyát. Az erődön belül talán 10 képet csináltam, a maradék 30 a konvojozás előtt/közben/után készült.
Kati azért jóóó volt. :)
Köszi a szervezést, jövőre ragyogó napsütésben megint találkozunk. :)
Ma megjött a mélyláda is, így majdhogynem teljes a rendszer. Blaupunkt Gtb 1200 MKII lett a kiválasztott. Nagyon szépen szól, jó a formája is. És egész kulturáltan néz ki a csomitartó is. Most egyenlőre ennyi volt a Hifi project. Pár kép mutatóba:
Ma meghozta a postás az erölködőt. THX Abarth cartárs. Beszereltem, működik faszán. Már csak a láda hiányzik ami talán holnapután vagy csütörtökön ideér. Folyt köv.
A fejegység után megvettem a kábeleket az erősítőhöz és a mély-ládához. Elég jól szétburítottam a kocsit belülről. :D Pár kép az utókornak:
Kicsit már untam, hogy mikor meghallottam egy új számot ami még tetszett is, cd-t kellett írnom, hogy a kocsiban is hallgathassam. Sokat nézelődtem míg végül az első kiszemeltet kedden megrendeltem, és szerdán reggel már ki is szállították. JVC KD621-re esett a választás. USB csatis, 2xAUX 6 RCA, iPhone, iPod kompatibilis, + távirányító is van hozzá. Nagyon szépen szól, sokkal szebben mint a régi fej.
Tegnap elkészült az alu görgőzése.
Ma meg hazafele a változatosság kedvéért elkaptam egy méretes lyukat úgy 45-50el. Szépet csattant, felnin nem látszik semmi. Remélem nem lett baja.... :S
Ma elgurultam és lecseréltettem a már öregecske nyári gumikat. Kléber Dynaxer HP2 került fel a Michelin-ek helyett. Nem ment zökkenőmentesen a csere. Polip nem ment alá a kocsinak, így az udvaron egyenként kellett megemelni. plusz a bal első kerék a centírgépen eléggé ütött így sajna ott kellett hagynom görgőztetni. Addig míg készen lesz mankókerék és max 80as döcögés következik....
Eléggé bekoszolódott a kis szépség, úgyhogy délután meló után elvittem lemosni. Csak úgy csillog most a kis ribi. :)
Képek mosás előtt és utána.
Ma kicsréltettem a kipuff távtartót amit Csörgő mester szerzett be nekem. Sajnos nem passzolt teljesen az eredeti helyére, kicsit kellett rajta fúrni faragni, de megoldotta az úriember aki cserélte. Sajnos a motorvédőm elég ramatyul néz ki, azt hiszem cserés lesz. Két helyen is elrepedt, de szakszerűen meg lett javítva. Kábelkötegelővel :D:D
Km: 117740