Ma este kicseréltem a műfa középkonzolt carbon look-ra . Nagyon tetszik! :)
Nemsokára cserélem majd a váltógombot és a kézifékkart is ha igaz szintén carbon look-ra. :) Kormány egyenlőre marad aztán majd meglátjuk...
Képek: előtte-----munka közben-----utána
Axl Trans cartárs jóvoltából sikerült hozzájutnom egy jó árasított H1 Thunder szetthez. Annyi hibája volt, hogy csak egy trafó volt hozzá. Rendeltem hozzá egyet és holnap be is kerül. Ma már beszereltem azon kívül mindent, csak rá kell dugni a trafot és kész.
Még a ködlámpával kellene valamit kezdenem. :)
Felkerültek nekem is a matricák. ( Nagy szentségelések közepette.) Nem volt egyszerű ilyen nagy felületű matricát felnyomni. Főleg így hogy teljes alakos volt. Remélem jövőre nem ilyen lesz!
Zotya fülét már hónapok óta rágtam a riasztó távirányítójáért, amit úgysem használ. Nekem sajna Fiat feliratos volt(kék), és nem Alfa (piros)+ a gumi gomb is elhagyta magát. Tegnap végre sikerült rábeszélnem és nekem adta. :D:D Ma szépen felcseréltem a belsejét az enyémmel. Mindjárt jobban néz ki. :D Jah és ezen nincs elszakadva a nyomógomb.
THX Zotya ! :)
Ma végre megérkezett az új szett( Thunder 35W 6000K). Ebéd után be is pattintottam. Már rutinból ment, hamar megvoltam vele. :D Eddig úgy néz ki h nagyon jól szuperál (kopp-kopp-kopp :D :) 7ezer pénzt kellett ráfizetnem az előző szettre.
MA kidobtam a H7 Xenon-szettet a tompítottból. Megmakacsolta magát Alfi és úgy döntött neki ez nem kell. :S Besárgultak és először a jobb oldali majd a baloldali csak úgy kikapcsolgatott. Megpróbálkozom valami minőségibb szettel(állítólag az a gond h nem passzol össze az 56-ossal. Hiába cseréltünk trafót is meg izzót is, nem változott semmi. Autóvillamosságis srác azt mondta már látott ilyet egy C corsánál és ott megoldotta a dolgot az h minőségibb szettre cserélték. Remélem nekem is sikerül. ). Amíg nem lesz meg addig marad a halogén. :((
Ma belevarázsoltam egy xenon szettet( 35W, 6000K ) a drágámba. Nem volt egyszerű művelet, az ujjaim annyira fájnak, hogy alig tudok gépelni. :D Bekerült még egy pár LED helyzetjelző is, holnap pedig cserélem a refi izzóit vmi xenon-gázosra, hogy ne legyen ennyire sárga a tompított mellett + a ködlámpába is lehet belevarázsolok egy ilyet.
Ez előbb teszteltem kicsit a városban és a környékén kíváncsiságból, hogy jól van e a fényszóró beállítva. Senki nem villogott, szóval talán jó. :) Leírhatatlan a különbség a halogén és e között.
Update: Xenon gázos izzó fényét sem mondanám fehérnek. :S Xenon mellett ez is sárga. :(
Ma délelőtt rászántam magam hogy feltegyem a csúnya téli kerekeket. :S Megint 4-5 hónap csúnyaság. :( De azért van némi előnye is nekik, elsősorban persze a tapadás, másodsorban pedig a komfort. Jóval kényelmesebb kocsikázni a jó magyar utakon ezzel a méretű kerékkel. Pedig a nyári sem extra nagy csak 16os, de ég és föld a különbség. Ettől függetlenül agyalok a 16os 17esre való lecserélésén. :D
A nyári kerekeket pedig szépen kifényesítettem. Száradás után mennek téli álmot aludni.
Elég ramaty állapotban voltak a téli lemezfelnik( ki voltak fakulva, meg a felületi rozsda is kijött rajtuk), ezért ma reggel nekiálltam lecsiszolni őket. Portalanítás és zsírtalanítás után kaptak pár réteg feketét. Igaz hogy a dísztárcsa takar mindent, de azért nem árt ha kicsit fel van újítva és nem rozsdásodik tovább.
Ma hirtelen felindulásból húgommal elmentünk egy közeli erdős helyre hogy csináljunk pár fotót. Íme néhány a teljesség igénye nélkül.