Mutasd

>> Esemény2022-11-25

Na végre nekem is fent a téli papucs:)
Nagyon összejöttek a dolgok aztán mégsem:D

Szombaton felni, hétfőn szelep, kupak minden sorbaállítva…

Végül este mentem a 24h gumishoz, emlékeim szerint ott mindig tisztességes munkát végeznek! Már inkább megyek oda mint máshova.

Jó vártam 2 órát, de utána jött a feketeleves, amit vettem felnit, nem megy bele a kerékcsavar:D

Néztem nagyokat, hirtelen nem volt jobb ötlet mégis átgumiztuk a nyárit..

Aztán elindult a felderítés mi lehet az ok… hamar meg is lett… a soha nem látott felniből os az olasz nyilván hogy csinál kétfélét:D M12-es csavarhoz valót Tonale és Guilietta, és M14-es csavarhoz valót, Giulia.

Na ezért nem ment fől illetva kerék a hejére megy csak a csavar nem..

Na minden esetre most van pár hónapom kitalálni mi legyen:D

Vagy feltágíttatom a lukakat, vagy el kell adni a vágyott felnit…

Még nem döntöttem, illetve a sorsra bízom, meghirdettem ha valaki elviszi vigye ha nem akkor megcsináltatom;)

Még azt kell pontosan kiszerkesztenem, hogy hol is lesz ez a gumi a mostani kerekemhez képest?
Meg hogyan fog kinézni, kell-e nyomtávszélesítő..? ET33 vs ET37 apróság de a 7,5”vs 7” sélességgel együtt már cm a különbség a külső síknál.
Eddigi ismereteim szerint minimális a különbség, a kerék középpontnál de van.

De ugye most már semmit nem bízok a véletlenre..
Alfa gyártmány addig ok, de hogy is lesz akor ez?;)

 
>> Esemény2022-11-21

Sikerütl, megtaláltam a lehetetlent és még jó áron is!!!
Veszprémben voltam hétvégén fleniért, és pont az a szett amit szerettem volna, és még új is!

Tényleg bejárja az ember az országot, és az utolsó 5 percen csúszik meg a dolog:D:D

Eleve megér egy misét, hogy kőbányán miért minden sáv kanyarodósávban végződik, ha egyenesen akarsz menni akkor kell sávot váltanod :D:D:D +5 perc késés... ki tervezte ezeket az utakat, gyakornok kertészmérnökök vagy kik???

Megbeszélt időpontra mentem a gumishoz... nyilván...

De előtte a fiatalkatrészek.hu nagyon rendes volt, már 7-re átadta nekem a hétvégén rendelt szelepeket. Így volt esélyem eljutni a gumshoz.. zseniális!

Innen jöttek a gondok, felni az autóban, szelepek mellettem....
Dugó.. köd, Kőbánya...

A Marso gumipontra megérkezve begördülök a benzinkútra ahogy a GPS jelezte, majd kérdezem a kutast akkor most itt hol?

Mondja kell menni egy kört a dugóban, mert visszább van a bejárat.. Vagy a járdán:D
Mondom akkor járda:D:D:D LOL... Hát egy láthatatlan kapun kell bemenni.. 3+3 sávos Könyvás Kálmán Krt.-ról.. aki nem ismeri biztos mindeki a kúton köt ki :D
Volt már gyakorlata, és még ki sem röhögött :D:D:D

Bemegyek a gumishoz, még előtte a dugóban felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy nem gond-e ha 10 percet kések? - mondták - belefér menjek!

Erre a gumis, hogy nekik 5 autó megy félóránként.. nagyon sokan vannak.. mondom ez egy gumi szervíz nem? ezért lehetnek sokan :))) de amúgy hogyan csinálják meg annyi idő alatt rendesen??? Közben mellettem egy tatter reklamál hogy össze vissza voltak a nyomások a kerekében és hiányzott a szelepsapka:D:D

Ú mondom kérem gyorsan a gumikat és menekülőre fogtam :D:D:D

Akkor van még egy esélyem csavart szerezni.
Szombatra van új időpontom, de ezen erősen gondokozom... :P

Nem tuodm vissza merjek-e menni.. az a baj hogy kifizettem a gumival együtt.. de lehet átszervezem, visszaigénylem... mert azt a káoszt..

tényleg a fél világot körbejárom minden pakkra megvan és a gumis azt mondja hogy neki fél óra alatt 5 autó van beírva, mindegy hány emelőre.... ott max 3 állás volt...

De a csúcs hogy utána csak a gumimat fél órát keresték, amit ott akartak feltenni 15 perc alatt :D:D:D

Nagyon gyorsan elhoztam, mielőtt kárt tesznek valamiben... megáll az ész...

1: miért nincs kiírva hogy itt a gumis...??? Qva jól látszik hogy Marso gumi pont.. csak épp a bejárat nem látható:D:D:D persze hogy mindenki elkésik.. mert a környéken köröz...:D
2: ha ilyen feszített munkatempó van, akkor kötelező lenne bekalkullálni 1-2 plusz időpontot különben állandóan csúsznak is... mindenki ideges és hibázik..
3: minőség... hogy lesz ebből..?? na így nem..

 
>> Esemény2022-11-18

Hol is kezdjem..

Reggel beindítom a garázsban, élvezet hallgatni a dorombolását, ahogy nagyon csöndesen tudatja hogy nem 1.3vvt-tdi bármi... hanem az a bizonyos talján DNA birtokosa ébredezik:)

Szépen kihajtogatom a garázsból, tükör ki, tükör be, centi jobbról-balról, tükör ki, kapu nyit.. a régi autót kabátban vezettem rájöttem ezt nem kabátban kell vezetni, csomitartóba kabát be:)))

Kapu zár, pianoban elkezdek gurulni, szépen jönnek a hangok, halk öblögetés alacsony fordulaton mennyire szeretem ezt a hangot, ki is kapcsolom a rádiót.

Aztán az első emelkedős szakasz előtt D-be rakom, ne 1500 RPM-el menjem már fel hideg motorral:) Érzi a paripa vissza is kapcsol:)

Utána beállok a hetesen a dugóba és visszarakom A-ba, start/stop kilőve, követő tempomat benyomva 12-vel gurulok.. jé itt egy KV igyuk ezt meg..
Ja igen a fogyasztás is 12 na hát ezt még fel kell dolgozni, de ugyen nem erre vettem csak az a fánya takonykór, hát így ugyehogy nem lehet biciklizni:)))

Most hogy az első sokkon túl vagyok, hogy mennyibe kerül, hogy mozog, milyen új, egy karcolás ne essen rajta jaj milesz.. néha már autóként használom:)

Nem a városban egyszerűen nincs neki hely, baromi élvezetes még tötyögni is vele de vajon ő szereti ezt? Vagy egykedvűen megcsinálja ha kérem, de nem erre született.

Olyan mint mikor a lepedőgyűrés istennőjét beállítod a tűzhely mellé, hát hülyén néz ki na :D nem mondom szép, de tényleg, nincs jobb ötleted?:D

Na így néznek rám a forgalom résztvevői is, megnézik elölről hátulról, némelyik nagygázzal tovább áll. Köszönöm én jól vagyok:)

Nyomkodom az érintőkijelzőt, közben a tempomat lágyan nullára fékez, majd elindul (Karotta is megmonda márpedig ilyen nincs benne) :) Nem baj ő is örül a villany "tárkonyos-mákos" porsche-nek én is a kis "dínó" Giuliának, ha ennyi lenne a világ összes baja mindenki "jófej" lenne:)

Na aztán hogyhogy nem megürül az előttem lévő sáv, és épp mellettem sincs senki aki majd azt hiszi épp versenyezni. akarok.. :D
Mód: Dinamic Váltó: Manual, lágy 1-es padló 2-es kiforgat és utána csak pakolgatom, csoda:)
Csak odaég ma is a kaja, mert a tűzhely egyedül maradt:D:D:D

Egyépként mivel a másik autót eladtuk nagyon gyorsan így egyetlen és családi autónk lett a kis Piros jövevény:)

Fel kellett dolgozni lelkileg, hogy most akkor vigyek üvegeket a hulladék udvarba, meg keresztapám kéri az ütvefúrót vigyem el neki, meg bolt mellett helyet keresni... hát ezt is lehet úri módon, ez kellett nekem így is van:)))

Aztán megérkezek egy ismerőshöz, beállok szokott módon a kertbe, rohan a feleésge hogy zárja a kaput mert ne lássák:D
Sandán néz rám hogy ez mi?:D Szerinte ilyen autók a vigalmi negyedben kerülnek elő szombat esténként, ez ilyen csajozós autó nem?:D:D:D

Mondom DE:) Mivel van négy csajom otthon, ha kiszámoljuk minden ülésre jut egy, ezért ez nekem kötelező felszerelés:)

Felesége elismerően bólint, "jól kivágtad magad" :) Én csak mosolygok.

A vigalmi negyed nincs célban, a hétvége stimmel, erre vettem:)
Aha.. hát igen.. most cserélt motor a ford transit-ban 4 millió volt... mondom igen ja ilyenek ezek.. gyorsan megnyugtatom hogy a transit pénzt keres, visszahozza, sok pénz de ja...

Az az érzésem hogy Giulia asszonyság, süldő csikó, családi zsebferrari, nyálat csorgatók és erőszakos bámészkodók álma:)
MINDENKIBŐKL KIHOZZA A VALÓS ÉNJÉT!!

Aki gyanakvó abból azt, aki érzelmes abból azt, aki irígy abból azt, aki együt tud örülni a másikkal abból azt, bár csak ilyen emberek-lennének-mindenkik:)))
A többieknek meg ott van a 200ló a turbo meg az összes elektronika, amivel szépen gyorsan arréb tudok állni ha szükséges:)))

Szerelem!!! az ötödik:)

ui:
A legkisebbik lányomnál valami történik, ha megjelenek először üdvözöl, aztán vegyem fel, aztán 5 percen belül Attó attó, brümm brümm.. legutóbb ki kellett vinni a garázsba hogy belemászhasson, kivittem kulcs nélkül de az összes kilincset fogdosta, hát kivittük a kulcsot is, persze addigra minden is ki volt nyitva:D:D:D

A legkisebb Alfisti a családban:)))

 
>> Autóápolás2022-11-06

Egyszer már megmostam de akkor csak poros volt, most rendesen össze volt csapva, az esős időnek hála…

Egy kis Velence, egy kis Siófok, élhető az autó, bevásárlás, minden élmény vele.
Ha a gyerekek simán megvárják a pizzát a hátsó ülésen ott sem lehet olyan rossz;)

Gyakorlatilag a mosás utáni törölgetés során ismerkedtem az autó formáival.

Valami elképesztő milyen ívek vannak mindenhol, illetve végig törölgetve és a sáskahad után kiporszívózva értem miért fog kelleni ebbe is a téli gumi szőnyeg:D

És aztán a jóleső érzés hogy most megy be a garázsba és ott fog várni:)
Tényleg egy megvalósult álom ez az autó!

De nem csak azért mert az enyém hanem amit képvisel, ahogy tudja, és hogy itt van, létezik, pont ilyen őrülteknek csinálták.
És hogy eddig ez hiányzott az életemből.

Szeretek rajongani a autómért, és ehez pedig Alfa kell legyen az autóm.
És ráadásul egy ilyen? Tényleg mintha nekem találták volna ki így ahogy van annyira harmonikus annyira élő!

1700km

 
>> Esemény2022-11-02

Rendesen stresszben vagyok ha más autók közé kell parkolnom:D
És valljuk be ez Budapest vonzáskörzetében nem ritka:D

És akkor ezek a fekvőrendőrök meg járdák…

3x ért már oda, asszem mostantól figyelek…
Ezt fogom mantrázni nem érkezünk lendületből fefkvőrendőrre, nem hajtunk fel járdára, a stílus költelez, aki bokorugrót akar az vegyen olyat.

Nem lehet hogy le fog érni hanem LE FOG ÉRNI, megálsz lelassítasz, és fölgurulsz:D

Ez a kerék előtti kis koptató, amúgy nagyon hálás dolog mert az ér le először és mire az elkopik pont megtanulod hogy meddig ér, akarom mondani még van pár centi a fényezett felületig. De az tényleg elég egy kicsit bebólintott fékezés egy rámpára felhajtás.

Stressz mert megnézik!
Stressz mert a teslás is bámulja!
Stressz mert hova parkoljak!
Stressz mert menni akar!
Stressz mert jaj mi lesz ha úgy megyek ahogy ő szeretne.
Ez jó stressz az ilyen életben tart, ez hiányzott!!

Őőő most 9,7 a városi fogyi ez már Alfásabb közlekedés:)))
Sávot váltok és gyorsítok az Árpád-hídon erre látom rombol utánam a model y :D
Megtisztelő hogy azt gondolja vele versenyzek :D :D :D
Pedig nem... de ő is ilyen autóra vágyott csak nem merte megvenni :P
Azért mégis jó valamire hogy nem 2,5 tonna a vas, nagyon könnyed mint egy telivér csikó:)))

Egyépként meg a villanyautós felni működik, megnézik dugóban, méregetik hogy akkor ez most mi??? Van hogy a mellettem lévő hagy két autónyi távot maga előtt hogy megnézhesse jól:)

És élőben tényleg jobb mint fotón ám!!

Én meg bent vigyorgok:)))
1330km

 
>> Esemény2022-10-26

Bevallom eddigy nyúl módon ezt nem tettem.
De tekintve a tapasztaltakat a mesés fogyasztást, és azt a nagyfokú harmoniát amit a gép sugall, úgy éreztem az autó kész van arra, hogy megmutassa mit tud.

Az M0-ra felhajtva M2-ben szándékosan nem váltottam el, óvatosan gyorsítottam negyedgázon, épp csak hogy elforogjon odáig, egészen a tiltásig.

Majd mikor elvette a tüzet, elengedtem a gázt és húztam egy hármast, egy segberugást és durrogást hallva egyből beugrott amit eddig a videókon láttam, ÚRISTEN ez ezt is tudja???

Megint magamban kuncogtam és visszaraktam automatába:)

Gurultam a 0-áson és próbálgattam, hogy gyorsít 4000-ről.
Lefordulás előtt vissza visszaváltások, lassítás:)

Aztán megint egy kis gyorsítas.

Hirtelen beugrott hogy jön egy aluljáró:D ablak leereszt sebesség bekészít.. atyaég mennyire kulturált ez az auto, de mégis az az ősi erő ami előtör belőle.

Utána a szokásos körforgalom bejárat előtt még nyomtam egy kövérebbet akkor mindegy merre állt az autó orra ő egyenesbe rakta magát és elrugaszkodott!

Aztán fék szépen végig fűztem az íven, semmi vagánykodás. Kifele egy kis gáz.
Atyaég!

Ezt az elementális őserőt ami ebben a paripában lakozik.

Meg akarom tanulni megülni!
Gy ahogy neki, nekünk jó!

Lehet kell majd mégis az a 300ló majd meg a kétszéles kerék egyszer.
Most így is bőven sok, de eljön az idő:)

Most csak azt akarom tudni mikor hogyan váltsak, mikor nyikkan a kerék a féknél, hogy viselkedik az íveken:)

Zseniálisan csinálja hogy ok te vagy a főnök, de ha belehibázol azért segítek:)

És továbbra is bejáratósnak tekintem nincs ökörködés, csak a manual szerint.

1152km

 
>> Esemény2022-10-24

Egy hétvégi szülőlátogatás keretében gurultunk egy Bp-Miskolc-Bp távot.
Maga a kirándulás remek volt, végre újra érezhettem az Alfa érzést a neki kedves közegben.

Még közvetlen az indulás előtt beugrottunk a belvárosba egy könyvért.. hát ez valami katasztrófa, hogy a mellék utcákban úgy parkolnak az emberek, hogy végig szól a radar :D:D:D Öröm bódottá:D Na erre sem való egy Alfa:))

Utána viszont irány a pálya az attópálya..

De előtte vegyél matricát.. ahhha ahogy azt gondolod.. Benyakúton mondom a rendszámot... ja ilyet nem tud adni:D miiii? Új rendszámot nem ismeri a rendszerük.. És akkor mivan menjek 200km-et 75-el? a régi hármason?

Neem online lehet megvenni, óóó dejó.. na be is regisztrálok, megveszm megjön a visszaigazoló; gyííí... 12:37... 14:30 körül értünk oda kényelmesen, erre 16:00-kor jön a levél hogy autópálya matricája mostantól érvényes:D:D:D míííí?:D Na minden esetre lementettem a leveleket, hogy volt egy érvényesség kezdete 12:37 majd egy érvényesség indul 16:00... LOL ne kérdezzétek melyik mit jelent..

Na de a lényeg, felmentünk a pályára, szépen beállítottam a 100-at.. aztán később 140 egész normálisan lehetett közlekedni, de utána mindig van egy szakasz ahol valahogy összeverődnek a hülyék és akkor onnan menekülni kell, lassítani nem tudsz, csak otthagyni őket... tipikusan valami lomha suv, megy egy kisorolni nem hajlandó bármi mögött, ez feltorlaszolja a sort és már mindenki hót ideg...
Ekkor természetesen megérkezik mögéd az S3 Audi és majd ő mindenkit letol:D:D:D lett hely, nem tolt :D

Szóval a publikus része...

Tapasztalati és statisztikai adatok:
- tempomat 140-es fogyasztás 7,5L
- lábvezérléssel általában 150 körül 8,5L +- egy-egy elözés..:)
- asszony is vezetett visszafele 120 körül 6,7L
- tempomat 110-el egy 72km-es szakaszon M0 5,6L!!!!

Az 5,6-os hihetetlen fogyasztás feltételei:
- Tempomat 110km/h
- Üzemanyag: Shell Vp100
- 17"Aero Matchobox felni:)))
- Advanced Efficiency mód
- Klíma kikapcsolva
- Folyamatos haladás, nincs megállás gyorsítás csak menés, 72km összesen de emelkedő minden benne..
- de nekem az hogy egy 2000 ccm motor 1500-2000 kórüli fordulaton megy autópályán, nem tűnik egészségesnek, minden esetre ezt majd csak indokolt esetben, tényleg ha olyan a forgalom néha megfelelö ez a mód, de hogy a motorral mit csinál?
-a budafoki lehajtónál volt egy pillanatra 5,5 is de azt már lefényképezni sem volt idöm.

Így tényleg elhiszem hogy képes 6L-es fogyasztásra az autó, de normál használatban. Em várjuk el ezt tőle:) lélegezz piroska lélegezz:D visszatartott levegővel mi szeret futni? Naugye:)

Tehát eredeti számításaim szerint nagyátlagban olyan 8L körül lehet számolni a fogyasztással, ebbe már benne vannak az gyorsítások és előzések is, valamennyi város és valamennyi lassabb 100-110 körüli haladás forgalmi okokból.

Maga a menet komfort:
- Ülés pozíció nagyon jó, az autó mozgása annyira harmonikus, hogy vezetés közben nem egyszer észrevettem, hogy a fejtámlán pihentetem a fejem
- Szélzaj és futómű, az aszfalt minösége mehatarozó, jelenleg ez a leghangosabb, széln nem vész, motorhang csodás:)
- maga az autó virgonc digó limó, ahogy a régi is az volt
- agilis mozgás, feléledő erő ha kell
- botrányosan szép forma

Csomagtartó, így télikabátokkal 2 napra belefértünk:D ezzel meg lesznek izgalmak:)))

Továbbra is la vagyok nyűgözve:)
1107km

 
>> Esemény2022-10-20

Főnököm felszólított hogy, fáradjak be a gépjárművel, mert meg akarja nézni:)))
A parancs az parancs, én nagyon nem akartam pont bent villogni rögtön egy olyan autóval amin még csak én is ámulok bámulok.. :D

De mikor szóltam egyik benzinvérű kollégámnak hogy megvan a gép, nézzem meg, kisebb tömeget hozott magával így meg lett mustrálva az ifjú piroska:)

Mindenki le volt nyűgözve hogy milyen szép, és még nem is feszegettem a technikai lényeget, mert az már hívőknek való csak:)))

Csomagtartó méret, mekkora motor, hány lóerő, mennyit fogyaszt, ezek voltak az alap kérdések.
Egy élesebb szemű kolléga már kiszúrta hogy a műszerfal kalligráfia tiszta Ferrari, na mondom te vagy az én emberem te tudod miről beszélek:)))

Csak mondom a másik autó amit nézegettek vele párhuzamosan egy Lexus RC F 5000 V8 volt, jó a motor bőgetést ő nyerte, én eleve nem is szálltam be, de a szépségversenyt egyértelműen az Alfa:))) Azért ebben a kategóriába nem rossz:)

És a belső kialakításra is az Alfa nyert:)))

Utána megsasolta főnököm is, aki amúgy Audi-s, és dícsérte milyen jól össze van rakva, mennyire jól áll neki a szín, meg a hűtő maszk is hogy csak alul V, szóval tetszettek neki a részletek.

Utána gyorsan beugrott az autójába és szerintem rohant is lefoglalózni egy Giuliát:)))
De egy barátja tényleg ilyet keres:)

Ma a városi forgalomban tényleg bejáratós lett a menet, egyszer sem gyorsítottam egy erősebbet, egyszerűen nem volt hely.

Az 'A' mód tényleg jó dugózni:) A Hifi-t kezdem megszokni hogy milyen zene áll neki jól.. szereti a komoly zenét, az akusztikus dolgokat, és a jól meg kevert Groove-os zenéket, nyilván szól rajta a tuc-tuc is, kicsit a régi Rock és Funk felvételeknél hallottam vérszegénynek, de az is lehet csak azokon nincs annyi basszus, vagy ez a hifi van nagyon megvágva középen. Majd még próbálgatom, hajtottam is had járatódjanak a hangfalak, szerintem amúgy javult a hangzás reggel óta:)

Holnap is Piroskával megyek:D

Közben megérkeztek az övhosszabbítók a gyerekszékhez, ház persze hogy a 3-ból kettő jó mert mit csinál az olasz:)) Hát a középső öv alakja más, az nem kattan be.. na ezen még gondolkozom hogy hogyan is...

578km

 
>> Esemény2022-10-19

Egyre több apró dolgot veszek észre az utastérben, jöjön a kötekedés:)

Ugyan a B oszlop alapból hátrább adná magát, vagy ha egy számmal nagyobb lenne az autó de akkor nem ez az autó lenne:))

Több helyen tapasztaltam hogy a napi használat során éles felület kiképzésekkel talákozok, persze egyik sem vészes, elfogadom a design oltárán áldozatnak.
- említettem ugye a közép konzok, váltó box éle pont a térdemet éri oldalról, oké én nőttem ilyenre:D
- belső ajtó kilincs még tanulom, nyitásnál érdekes módon élekkel találkozok szintén ahogy tolom ki az ajtót
- B oszlop első sarka, na ide nem tudom ki és miért rakott egy kicsúcsosodó formát pont a könyöklő magasságába:D
- index, lehet én vagyok ódivatú de többször meviccelt hogy nem kattan be csak is és nagy billentés, pl. egy audis azt hitte kötözködök vele mert nem haladt előttem és két irányban indexeltem fordulás után:D:D erre majdnem állóra fékezett majd nagy füsttel indult:D
- kormány bőrözése elég vékony, de nagyon renben van amúgy, egy kicsit pont a tenyerembe állnak a gombok
- a váltó pont a jó és logikus irányban kapcsol, de ellentétes a régi autómmal, és most a rossz megszokást kell levetkőzni
- fekete tetőkárpit, ezt nem tudom ki találta ki, hogy ez sportos, megszoktuk de elég nagy a kontraszt a kinti fényekkel, amúgy jól néz ki, de mennyire nem logikus :D :)
- ülés szövet, egyszerű jól az ülés fűtés nagyon kellett bele:)))

- elkezdett nyikorogni alig hallhatóan fent az ajtó gumi, azért hallom mert a 155 is itt nykorgott télen de az nagyon
- na kiváncsi leszek el is tudja-e emelni az ajtót a szél mint az 155-ön:)) 150 felett igaz még csak 120 körül mehetek:P

Szóval alapvetően minden gyönyörű és továbbra is nagy az öröm, azt hiszem ez az az eset amikor én fogok az autóhoz alakulni és örömmel:)

Úgy parkolok, úgy szállok ki és be, és úgy megyek ahogy neki jó, mert az nekem is jó:)))

Ennyi Ő Giuliasága, legyen csak önmaga, azért szeretjük! :)

 
>> Esemény2022-10-18

Na EZ nem az alap felhasználása ennek az autónak:D

De most mond meg, hát lehet ellenállni?
- süt a nap
- a biztosító problémázik a képeken, fotózni kell
- a postára pedig el kell menni, biztos fontsos :)
- egy gyerekszéket is meg kellene még nézni..

De parkolni átlagos gépjárművek közt... ház az kb olyan kockázatos mintha egy 20-as éveiben lévő bombázóval szeretnél végig gyalogolni a körúton csúcsidőben, meztelenül!!! :D:D:D
- sehol egy védő gumi csík, se az ajtó oldalán, se az alján, mindenhol csak a pőre lemez és a gyönyörű fényezés "as it is"
- azt hittem letépem a mellettem parkoló nő fejét mikor nekitámasztotta a prius+ ajtaját a tükörnek, élete szerencséje hogy nincs nyoma..

Amikor elmentem a közkedvelt babaáruházba széket próbálni és megkértem, próbáljuk bele... (A sima magasítóval az volt a bajom hogy a gyerek dereka mögött marad egy kb. 5cm rés ami vagy hülye üléspozíciót vagy teljesen rossz tartást eredményez... ovijáratnál ok, de mi utazni szeretnénk ezzel a géppel:) szerencsére beszámolták a magasítót, így végül vettem egy harmadik Römer Discovery-t :D

De amikor kivezettem az eladó nőt és odaléptem a piros Alfához, hogy ebbe szeretném belepróbálni:) Becsületére szóljon nem tört ki hangos kacagásban..
"hogy jellemzően nem ezekbe az autókba szoktak 3 széket hátra betenni"
De én pedig be fogok:))) Mert és kész :) Ez egy busz csak nem látod :)))

Biztos van jobb magasító, de én olyat most nem találtam így marad a 15-35kg szék:)

Ezek után felsejlett bennem hogy mintha azt az utasítást kaptam volna a manuálban hogy 500 km után a teljes fordulatszám tartományban szekvenciális módban próbáljam használni az autót:))) Jó hát egy M0-ás kitérő még talán belefér:D

Persze hogy 30-al megy előttem a Volvo:D én meg M2-ben 2200-as fordulaton:D:D:D
Na jó végül is nem kell ezt erőltetni, majd ha lesz hely..

Így is megeresztettem azért kb. kétszer :D Ááá itt nincs ilyenre hely, hát hogy megy ez!
Jelenetm az autó mozog, féktávon is, gyorsításnál is és hirelen kanyar és gázadásra:D
Hollly elektronika mi lenne velem nélküled, az egy fenevad, hát hol van neki elég nagy hely, ez az alap verzió és hozzá képest, értelmezhetetlenül lassú és tötyögő a városi forgalom.
Sőtt előttem még direkt lassítanak:D Várják hogy majd kivágok és nyélen megelőzöm... De nem most jöttem a falvédőről.. Ez a színház jegy nekem szól, tempomat bekapcsol és Bartókot hallgatok vagy hasonló :D

És mélységes elnézést kérve vissza kell vonnom előző állításom.. neeem nem csak úgy tesz mintha Ferrari lenne, egyszerűen jobb ha figyelsz és kész:D

DE végre egyedül álltam be a garázsba:)))
Ja és megvan a törzskönyv, ugye ezért indultam:D

Elől sziszeg a kélgyó:)
Hátul meg a SpaceX Dargon Crew!!! óriási!

Hazaérve mondom ismerős szag ez, olyan fékszag, de miért van ennek fékszaga:D
Még visszamentem a garázsba lefotózni a székeket, hát az illatok kinyittatták velem a motorháztetőt is, és nem bántam meg, legközelebb ez OT-n lesz ilyen tiszta :)))

557km