Tagok >> sztane >> 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet >> Blog
- Típus:156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Nero Metallico
A 156-os találkozón vettem észre, hogy a felső motor kitámasztó bak motor oldali szilentje átszakadt.
Ma kaptam meg az alkatrész, s mindjárt ki is cseréltem
tegnap kiégett a jobb első tompítottam.
uccu gyorsan kicserélem, van tartalék izzóm is (H7), s mikor nekiláttam és rájöttem, hogy nem olyan egyszerű, elhalasztottam mára.
Hát mit is mondjak, nem egy leányálom az első csere, de azért sikerrel jártam.
Ma végre megkaptam a rádió kódját, s az elmúlt csendes egy hónap után élvezhetem a Bose rendszer hangját.
A gyári mélynyomó már az első megszólalást követően elvarázsolt a hangjával.
megkezdődhet az ismerkedés a rendszerrel, a beállításokkal.
ma 83848 kmóra állásnál megtörtént a nagyszervíz, ékszíjak, görgők, feszítők, szűrők, oljacsere,
kódolvasás, átvizsgálás.
tapasztalat, eredmények: egy hibakód található amely az üzemanyagszűrő fűtésénél jelez hibát, amelyet elektromos szaki hiányában szeptemberre halasztottunk.
az autón látszik, hogy rendszeresen szakműhelyben járt, legutóbb mindkét első felső lengőkart cserélték, valamint elöl-hátul új fékbetéteket kapott.
kicseréltem!!!
egészen jól hajlik a derekam, kipróbáltam egy-két furcsa testhelyzetet a csere közben
nem hittem volna, hogy ilyen macerás egy helyzetjelző izzó csere.
kijelző jelezte a hibát, majd a keresés eredménye, hogy a bal első helyzetjelző izzó kiégett.
Hogyan lehet cserélni? kezelési utasítás fellapoz, izzó kivesz, s kiderül, hogy speckó az izzó H6W 6W-os. irány a város beszerző körút, s megrendelésre 4 órán belül a kezemben két darab. Csere, a fiam rajtam röhögött, hogy "nem találok bele". Siker.
A mai napon átvettem az új szerzeményt, egy 156 SW 2,4 JTD 20V M-Jet tekintetében.
S mikor az este folyamán már a garázsban alánéztem egy pillanatra megállt a szívverésem.
Mindjárt rájöttem, hogy mi volt az a surlódó hang amit az utcánkban haladva hallottam. A motorvédő lemez legalsó pontja 4, a karter 8 cm-rel van a talaj felett.
Eztán kétszer is meg kell gondoljam, hogy mikor, hová és hogyan hajtok be.