Tagok >> sztane >> 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet >> Blog
- Típus:156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Nero Metallico
a mai szabad reggelemet kihasználva kicseréltem a két hátsó lengőkart, már egy ideje el kellett volna végezni, de csak most értem rá. mindent egybevetve urasan végeztem fél óra alatt munkával
a tavaszi időszerű pollenszűrő cserét megejtettem ma délelőtt, s ha már új szűrő került a gépbe a klíma tisztítást és fertőtlenítést is megejtettem.
újra kiégett a bal tompított, s ráadásul úgy, hogy a visszajelző sem vette észre.
Az olajszivárgás megszüntetéséből, (hátsó főtengely szimmering csere), kuplung, illetve lendkerék csere lett.
a kettőstömegű lendkerék halott volt, mindebből csak annyit érezhettem, hogy alapjáraton egy meg-meg ciripelő hang hallatszott a váltó oldalról.
s ha már szervízben volt kicseréltettem a vezérlést a vízpumpával együtt ,180e km van a gépben
s a bal felső trapéz is cserére érett a felső tartóval együtt.
rászántam magam a visszajelző lámpácska világítása okának megszüntetésére.
a rendszám megvilágító egyik izzó cseréjére készültem, s kiderült, hogy mind a kettő kiégett, s a csere után szembesültem, hogy még mindig ég a visszajelző.
a bal első helyzetjelző is megadta magát.
a keddi pesti úton előjött egy olajszivárgás, melyet Pesten a parkolóban vettem észre, olajpöttyös volt a hátfal. Zabszem effektussal jöttem haza. Másnap kiderült, hogy a hátsó főtengely szimmering adta meg megát. Csak a kérdés az, hogy mitől?
A mai délelőttöt rászántam, hogy a nyári papucsok felkerüljenek, illetve ha már a kerekek lekerültek, a fékbetét cserét is megejtettem.
Két új abroncsot is be kellett szereznem, egy kicsit nehezen indult, mert azt közölték velem, hogy ennek mintának a gyártásával 2008 év végén leálltak, de azért sikerült.
a hátsó betétek még olyan 50%-osak voltak, de az elsők közel voltak a bejelentkezéshez.
mióta nálam van az autó még nem voltak cserélve a betétek.
a mai napon megejtettünk egy javítást:
olaj, olajszűrő, levegőszűrő csere 125.600 km
mindkét hátsó kézifékkötél cseréje ( bal hátsó elszakadt)
bal oldali féltengely csere ( belső gumiharang és csukló halott volt)
váltóolaj csere