Tagok >> sztane >> 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet >> Blog
- Típus:156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Nero Metallico
Ma rászántam magam és kicseréltem a ventillátoregységet, ugyanis az egyik ventillátor csapágy megadta magát, s félő volt, hogy megsérti a hűtőt.
Kevesbb mint felébe került Németországból megrendelni, mint itthon beszerezni.
Pár napig furcsa hangja volt a motornak, s azt vettem észre, hogy füstöt látok gyorsításkor.
Be is igazolódott a gyanúm, kihasadt a levegőcső.
Első reakció a szelelés megszüntetése, melyet az új cső megrendelése követett.
Tegnap előtt megérkezett a kuplungpedál gumival együtt, s ma kihasználva a kellemes időt a cseréket megejtettem.
Újra eltelt 2 együtt töltött esztendő!
Mai napon sikeres műszaki vizsgát tettünk!
Ma végre sikerült kicserélni a két hátsó lengéscsillapítót.
Nem volt egyszerű a történet, mármint a beszerzési oldala. Ugyanis szintszabályzós és ráadásul sport futóműves a kicsike. S utángyártott nem létezik, s itthon aranyáron mérik a szervizek, s csak szervizen keresztül lehet beszerezni. Németországból sikerült beszerezni a komplett egységeket.
Beszerelést követően kb 5-6 centivel lett magasabb az autó hátsója.
Az aktuális olajcsere megtörtént, melyet a levegő, olaj és gázolajszűrő is kísért 263930 kmóra állásnál.
Ma megérkeztek a BREMBO MAX féktárcsák és a BREMBO fékbetétek, s ki is cseréltem őket.
Még gyári féktárcsák voltak a gépen, s immáron 300 e Km-t volt bennük.
Ma végre volt időm és kicseréltem a két hátsó kézifékbowdent, a bal oldalai teljesen beszorult volt.
S egyben a bal oldali hosszkitámasztót is kicseréltem.
4 új abroncsot kellett beszereznem két hét különbséggel
Good Year OPIGRIP-re esett a választás
Egyéb elfoglaltságom miatt halogattam az esedékes szervízt, olajcserét, vezérmű és vízpumpa cserét.
Ezek 247027 km-óraállásnál megtörténtek.