Tagok >> sztane >> 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet >> Blog
- Típus:156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Nero Metallico
Szinte az egyik napról a másikra teljesen széthullott a bal oldali féltengelyem, annyira, hogy menni sem mertem már vele. Szét akarta rázni az autót.
Teljes bal oldal cserélve lett 277.899 kmóra állásnál.
Eleinte csak néha fordult elő, hogy az indítómotor szalasztott, s volt amikor már csak többedszerre sikerült az indítás,
A héten végre sikerült időt szakítanom a javíttatásra, bendix hiányában a javítás helyett csere következett.
A műszaki ktg-eit jelentősen megemelte a mellső lökhárító és az alsó porvédő takarólemez cseréje
Mindig ettől féltem!
Aki közlekedik, főleg este, rossz látási viszonyok között, attól tart, hogy későn veszi észre, amint a vándorló vadak keresztezik a járműve útját.
Bennem is többször felvillant már ezen gondolat, de eddig a nagyobb kárt okozó közvetlen fizikai kapcsolat elkerült.
Mint szinte minden rendszeresen közlekedőnek, így nekem is volt már néhány állat elütésem, az első autómmal, egy kispolákkal már sikerült egy nyuszit elcsapni, mikor balról be akart előzni, de csak az autó közepéig ért, illetve egy másik alkalommal egy kutya akart akart Nagybajom után átszaladni előttem, de nem sikerült neki, akkor a fényszóró látta a kárát.
Tegnap este viszont egy nyúl ült az út közepén, nekem háttal, s figyelte a szemben jövö járműveket.
Ezt a képet csak az ütközést követően raktam össze.
Sajnos én csak későn ismertem fel az állatot, előszor egy száraz foltnak tűnt az aszfalton, s csak egész közel érve ismertem fel, amikor megmozdult, a nagy fülei látványa maradt meg bennem, amikor azokat hátracsapva elindult a felezővonal, a szemben jövő jármű felé, át az úton.
Nem sikerült neki.
Nagyot koppant, zökkent, nem tudtam rögtön megállni, a szemben jövő és a mögöttes forgalomra figyeltem. A sónedves úton, talán jobb is, hogy nem vészfékeztem.
Nem számítottam rá, hogy ekkora kárt okozott az autóban. Így utólag még szerencse, hogy nem került be a hűtők légbeömlő nyílásába, volt olyan autós kolléga akinek nem volt ilyen "szerencséje".
Tegnap 13.-a volt, ez nem volt az én napom!
az aktuális olajcsere mellett általános átvizsgálás is megtörtént 223.045 kmóra állásnál
212825 kmóra állásnál a két hátsó köpenyt is le kellett cseréltetnem, nem számítottam az elkopásukra
tehát négy új papucs van a ménes alatt
Kipróbáltam, hát nem az igazi.
látványosnak, látványos, de a fényerő még kívánnivalót hagy maga után.
Visszakerültek a H7-es halogének.
a kiszerelt H7 LED izzók elszíneződtek, illetve a hordózó nyák lapok, a nem megfelelő hűtés okán.
A fényvisszaverő felülettel rendelkező útburkolatjelek és útjelző táblák hideg fehér fényben világítottak
A július 16-án megrendelt 2 db H7-es LED izzók tegnap megérkeztek, s a mai napon beépítésre kerültek. egy izzón 120 db LED található. Attól tartottam, hogy a visszajelző hogyan viszonyul a cseréhez, s meg kell állapítanom, hogy ahogy a helyzetjelzőnél, itt a tompítottnál sem keverte meg az elektronikát.
a halogén izzó fénye sárga a LED-hez viszonyítva.
este lesz a főpróba, hogy milyen megvilágítás a halogénhez viszonyítva
Elég gyakran kiégnek a mellső helyzetjelző H6-os izzók, és nem a legegyszerűbb a cseréjük, ezért beszereztem LED izzókat, s ma ki is cseréltem őket. egy izzón 5 db LED található. 5,8 EUR-t fizettem a két db-ért.
Cserére érettek a hátsó tengelyen a Good Year Hydragrip abroncsok, 2008. évi gyártásúak voltak, leszolgálták az árukat.
Tavaly már ezt a típust nem lehetett beszerezni ezért az Optigrip-re váltottam.
A mai napon beszereztem két új abroncsot, ezek kerültek előre, s a tavaly júniusban beszerzettek kerültek hátra.