Olajcsere, vezérműszíj, görgők. Ugyan nem telt el 60000 km viszont, már 6 évnél jártunk, és szétszedve ideje is volt az egésznek, teljesen repedezett volt már a szíj.
Bónuszban a távirányító is működik újra, a rossz hír hogy ettől meg a másik elvesztette a fonalat. Ezúttal a hóesés kimaradt, viszont cserébe majd megfagytam. Ismét ablaktörlő, az előző nem sokáig bírta.
Téli fel, a Nokia még bírja, és sokkal jobb mint a nyári Pirelli. Mindig meglepődök, hogy ez mennyire tapad.Új helyen, de családi segítséggel megint csak ingyen volt a csere.
Kicsit hangos lett az autó, leszakadtak a felfüggesztések a kipufogóról. Gazdagréti kipufogószerviz egy pillanat alatt megoldotta. Egy kis hegesztés egy két gumiakasztó és jobb mint újkorában. Sajnos hamarosan kipufogót is lehet cserélni.
3364 km, ennyit sikerült 2016-ban autózni. Nem vittem túlzásba.
Megjött a hideg, téli gumi fel, eddig 11000 km van benne, jó lesz idén is! Idén is családi segítséggel cserélünk, így nincs költség.
Füstölt mint a kályha és nem is ment rendesen, mint kiderült a turbócső volt a hibás. Már el is felejtettem, hogy milyen jól megy, ismét erőre kaptunk!
Szokásos körök: kipufugó rögzítő és helyzetjelző is megvoltak.
És először nem esett se hó se eső!
Goodyear kuka, Nokia WRD3 felkerült. Internetes rendelés a Marsónál reggel 7kor, gumi 10-kor fent is.
Érdekes, ez nem csúszik :)
Bal oldali Xenon kiment, így most mindkettőt kicseréltettem. Szerencsére most simán bevállalták a beszerelést.
A H7-es 6000K-es Xenon izzó most is innen volt.
A rest kétszer fárad. Izzítógyertya csere még síelés előtt, szerviz után 1 hónappal.
Miután "Tibi" megjött az alkatrészekkel, 20 perc múlva kész is volt.
Persze a hó megint esett.