Mutasd

>> Szerviz2012-03-21

A hátsó féktárcsák és betétek ki lettek cserélve a korábban vásárolt cuccokra. Az első dolgok cseréje még picit várat magára, mert elől csonkállványt kell cserélni, mert a konzolos megoldás mégsem kivitelezhető. Itt jegyezném meg, hogy itthon hiánycikk a GTA csonkállvány, akinek meg van, az aranyárban adja. De ha minden jól megy, akkor jövő héten Olaszországból lesz. Remélem!
Cserélve lett még a kézifékkötél, ami konkrétan már nem is volt, legalábbis funkcionálisan. Igaz, hogy nem nagyon használom, de néha azért szükség lehet rá, na meg az utolsó használat alkalmával kicsit meg is szorította a bal oldali féket, ami így picit fogott is. Valamint a jobb hátsó ablakemelő motor megadta magát, abszolút nem mozgatta az üveget, úgyhogy az is cserelve lett. És ezeken kívül felkerültek a nyári felnik is.
A munkát ismét Alfater végezte, bónuszként még egy autómosást is kaptam. :-)

>> Esemény2012-03-10

Szokásos jó hangulat volt ismét. Egész jól ment a játék, bár időközben volt fájó veszteség és nagyobb nyeremény is. Sikerült a döntő asztalhoz kerülni, ahol Blacky intő szava ellenére mégis megadtam valamit, amit nem kellett volna. Persze utólag okosabb az ember, de nagyon mohó voltam, ez van... Így végül a 9. helyen zártam a versenyt.

>> Tuning és extra2012-02-26

A tavaly év végén vásárolt Brembo féknyergek lakkozása nem volt tökéletes, meg egy-két helyen voltak sérülések is. Úgyhogy az újrafényezés mellett döntöttem. És bár így a fényezett Alfa Romeo felirat eltűnt, majd kap másikat, bár csak matrica formában. Egyre jobban közeleg az időpont, hogy az autóra kerüljenek. :-)

>> Tuning és extra2012-02-04

Willynek köszönhetően jelentős kedvezménnyel sikerült hozzájutni Car Sport féktárcsákhoz, valamint Jurid betétekhez hátulra. Előre nem vettem betéteket, mert azok már vannak a Brembo nyereghez. Ha minden jól megy, akkor jövő hónapban beépítésre kerül minden.

>> Esemény2012-01-28

Ismét összegyűltünk, jó volt a játék. Tapasztaltaim egyre jobbak, szerintem jól is ment a dolog, de végül mégis csak a középmezőnyben végeztem.

>> Egyéb2012-01-24

Tagja vagyok a Forensis Autóklubnak. Jó dolog, mindenkinek tudom ajánlani. A tagság ingyenes, de többek között Agip kúton literenként 10 Ft kedvezményt adnak az üzemanyag árából. Tavaly októberben a biztosító váltást is a Forensisen keresztül intéztem. Akció itt is volt, valamint minden nap, az aznapi biztosító váltók között kisorsoltak egy 10000 Ft értékű üzemanyag kedvezményre jogosító kártyát. Ezt sikerült megnyernem, ma meg is érkezett. A következő tankolásom olcsóbb lesz! :-)

>> Tuning és extra2012-01-13

Ma reggel jelenésem volt ismét az autóvillamossági szerelőnél. És igen, a hátsó lámpák bekerültek a helyükre. Nekem tetszik a változás. :-) Csináltam róla videót is a képek mellé, és bár nem adja vissza azt teljesen, ami élőben látható, azért aki kíváncsi rá, az megtekintheti ITT. Meg van egy másik is ITT.
Természetesen bárkinek lehet hasonló, a Fanat-X csapat tud segíteni, csak rám kell hivatkozni. :-)
Megoldódott az akkut leszívó probléma is, kiderült, hogy nem is közvetlenül a fejegység fogyaszt sokat álló helyzetben, hanem a fejtámlákba beépített monitorok. Szerencsére most már ez sem fog bosszantani, egy gonddal kevesebb. :-)

>> Szerviz2012-01-02

Nos, pont az, amiért lényegében mentem, nem lett megcsinálva, azaz a ledesített hátsó lámpák nem lettek beszerelve. Ennek oka egy kis technikai probléma, melynek orvoslása folyamatban, és hamarosan ez is meg lesz oldva.
Na, de ha már ott voltam, ki lettek olvasva a hibák, azaz mindössze egy darab, amiről tudtam is, hogy van. Ez pedig a légzsák visszajelző volt. Ahogy gondoltam, a bal hátul lévő csati volt a hibás. Szerintem a mélynyomó nyomta el egy kicsit, biztonság kedvéért be lett fújva kontaktspray-vel, és ki lett ütve a hiba. Azóta mentem pár km-t, de nem tért vissza a jelzés, remélhetőleg nem is fog.
A másik dolog, ami bár orvoslásra még nem, de már felderítésre került, az az, hogy mi is szívja le az aksit? Terhelés lett mérve, álló, lezárt helyzetben maximum 40 mA lehetne a fogyasztás, ehhez képest 187 mA-t mértünk. Nem csoda, hogy az aksi 3 hét alatt lemerült. Kiderült, hogy bizony a rádió szórakozik, mert a biztosíték kivétele után 25 mA-ra lement a mért érték. Ez már mindjárt barátibb, de mivel rádió-állás nincs az indítón, és gyakran van használva álló helyzetben is a hifi, valamint áram nélkül minden beállítás törlődik a fejegységből, így egy jobban átgondolt megoldásra lesz szükség, ami már elméletben létezik, de idő hiányában ma nem lett megvalósítva.
Folytatás később...

 
>> Egyéb2011-12-22

3 hete nem volt beindítva az autó. Aksi lemerült, ezt nem is nagyon kommentálnám... Nem tudom mi szívja le, de úgyis nem sokára jelenésem lesz az autóvillamossági szerelőnél a lámpák beszerelése miatt, akkor átnézetek vele mindent.
Rolibaba
jött menteni, ezer köszönet érte! Sokkal tartozok már Neki...

 
>> Tuning és extra2011-12-21

Régi terv volt egyedibbé tenni a hátsó lámpáimat, már az előző autómnál is gondolkotam rajta, de végül ott nem valósult meg.
Eredetileg egy sokkal komolyabb terv volt az átledezésre, de be kellett látnom, hogy azt lehetetlen megvalósítani az eredeti lámpaburákban. Sajnos... Így egy egyszerűbb megoldást kellett választani. Több helyről is kértem árajánlatot, elég nagy volt a szórás az összegeket illetően. A legdrágább kereken 100ezret szeretett volna kérni, értelemszerűen nem találtam reálisnak az összeget. Értem én, hogy pepecs munka, nagy a munkaköltség, na de azért ezt nagyon erősnek tartottam. A Fanat-X csapatnak köszönhetően Székesfehérváron készültek el a lámpák, Tungsram ledek használatával, garanciával.
Lényegében azon kívül, hogy mindenhol led van izzó helyett, annyi a változás, hogy az index is funkcionál helyzetjelzőként, majd mikor villognia kell, színt vált. Valamint a ködlámpák is üzemelni fognak féklámpaként. Minden más maradt a helyén. Kívülről nem is látszik nagyon a változás, csak egészen közelről nézve, de arról nem tudtam képet csinálni. Azért ha be lesz kötve, gyanítom, hogy szembetűnőbb lesz a változás. Természetesen az elektronika is át lett verve, nem fog visszajelezni a műszerfalon a kiégés-visszajelző. Most, hogy jönnek az ünnepek, nem tudom, hogy idén be lesz-e szerelve, vagy csak jövőre. A bekötés, forrasztás miatt autóvillamossági szerelő segítségére lesz szükségem. Ha a helyére kerül, akkor terveim szerint lesz majd róla videó is.