Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-19 21:57:38 // 7680
ez spec biztos nem annak a baja...adott tartományban nem jó valami nem mechanikai hiba ...asszonynak úgy is kell lassan valami autó én GT-re gondoltam vagy 147-re...persze euro 3 szigorúan :)
GTPeti2010-08-19 21:54:45 // 7679
Szépen is mutatnál az Amorén egy ötössel... ://

Nagyon esedékes lenne már az ördögi szerkezet eltávolítása az autódból... Előtte a "sima" JTD-kkel nem volt semmi gond. Mikor a bmw-k halomra álltak az út szélén. :))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-19 21:38:12 // 7678
ne legyen kellemes ünnepem holnap megyek mérni menet közben az adatokat Banánnal mivel ma előjött a pályán ugyan az a tünet mikor új LMM-vel nem ment többel az autó mint 160 s közben rángatás majd vissza lassulás 120-ra...1x írt ki hibát a comuter LMM/MAP/Vákumszabályzó akkor kemény 80-nal tudtam csak menni lehúzott LMM röpült, akkor vettem egy új LMM-őt aminek nem lett beütve az új száma akkor csinálta hogy 5-6-ban nem ment többel mint 160 és rángatott...holnap rámérünk a LMM-re meg a nagynyomású-ra meg a MAP-ra is....kivi leszek...jövő 7en jön az új DPF is...miért nem vettem Bökőt? a barátomnak semmi baja sincs vele :)
enká2010-08-19 20:56:04 // 7677
yapp, sajnos, felnirokonok vagyunk lopellékkel :)
enká2010-08-19 20:40:02 // 7676
köszi, Zso
.....2010-08-19 19:17:30 // 7674
7,5x17 5X110 ET41
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-19 16:40:32 // 7673
van ha kérnek :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-19 16:40:05 // 7672
mert hüle az osztókör :P
enká2010-08-19 16:22:04 // 7671
yoyo :)
A 159-es 2,4-es, 17 collos gyári alfa felni paramétereit jól tudom:
17 / 7,5 és 5x110? Az ET szám az mennyi, skacok? 40?
És miért van rettentő kevés ebből a méretből? :( Pl. ebből sem látok ilyet, pedig kép alapján tetszik
AEZ intenso
enká2010-08-19 16:20:11 // 7670
Okkamokka, azt hittem van ilyesmid a boltban, azért szólítottalak meg :). Bár lehet ez a szelep csak tisztítós, és alkatrészként nem is kapható. Mindegy, a napokban kiderül, mi merre hány méter. Catacleant még valszeg dobok a gépbe és aztán kivárás. Annak örülök, hogy neked se ment bele 6,4 liter :), talán mégsem egy kövér patkány rejtőzik a motorteremben :).
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-19 07:20:20 // 7669
hali ...meglesem neked mibe fáj.... sok helyen még mindig 5w40-et ajánlanak :( a könyv is el van cseszve én is megvettem a 6,5L olajat 6L-nél néztük meg a nívót plusz 1,5cm volt :) le kellett engedni....
GTPeti2010-08-18 22:17:40 // 7668
Helyes. Az biztos, hogy én (sem) akarnám az életvitelemet a DPF-nek alárendelni. (Majd egyszer...)
ALFI1562010-08-18 22:13:40 // 7667
Van egy jó pár taxi A6 3.0 diesel meg BMW 530D is amiből ki van írva.Azt mondják tökéletes.Majd kiderül.Én kiíratom aztán meglátjuk.
GTPeti2010-08-18 22:08:35 // 7666
Akkor jó.

Egy csomószor szóba jött már és mindig azt mondta vki hogy mégsem kiírható...
ALFI1562010-08-18 22:04:51 // 7665
De működik mert ki lehet írní,hogy ne figyelje a komp.Hét elején megyek ki Horvátba már hagyom így.De ha kijön akkor én azt csinálom,hogy kiszedem és kiíratom.Aztán majd beszámolok nektek,hogy mi újság.De szerintem már kint is ezt csinálják ahogy a képeken is látszik.
ALFI1562010-08-18 22:02:33 // 7664
Semmit nem értek belőle.Egy sima csövet hegesztettek be a helyére?Peti fordíts.
enká2010-08-18 21:56:45 // 7663
yoyo :)
Végül is turbónyomás szabályzó szelep (vagy vmi ilyesmi) hibát írt ki a Bosch diagnosztika (tehát nem szakszervizes diagnosztika), eszerint attól jött ki nekem a check engine. Megjegyzem, a 156-os mjet-emnél is volt ugyanilyen gondom a legelején. Azt hiszem. A hibát kiszedték, most itt tartunk. Ha újra előjön, akkor kiolvastatom rendes alfás diagnosztikával és megrendelem. Kb. mennyibe fájna ez nekem, Erhard kolléga?

Megjegyzem, a szaki alig akarta az 5w-40-es olajamat lecserélni 5w-30-ra. Mutatta a laptopján az alfámhoz tartozó 5w-40-es ajánlást én meg mutattam volna neki a selenia olasz honlapját, de nem ment fel a kedvemért a netre.

Még egy észrevétel az olajcserével kapcsolatban: csupán 5,5 liter ment bele a 6,4 liter helyett (szűrőt is cseréltettem).
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-18 19:42:23 // 7662
bár ilyen egyszerű lenne :)
GTPeti2010-08-18 18:53:41 // 7661
Nem bonyolították agyon a dolgot. (Legalább a látszatra adhattak volna. :) Állítólag ez, ilyen formában nem működik az elektronika miatt.
.....2010-08-18 18:47:33 // 7660
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 22:35:32 // 7659
igen de meg fogom csinálni én is mert nincs kedvem most újat venni....BMW-nél 160e km-nél cserélni kell pl ...
ALFI1562010-08-17 22:32:43 // 7658
Na ezt mondták nekem is csak én nem tudtam elmondani.Azért ez már nagyobb meló nem?Pár órát igénybe vesz gondolom.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 22:29:47 // 7657
nem, csak a szívósor nem alul ha nem felül van...van benne 5db műanyag dugattyú ami állítja a levegő beáramlást...azok kokszolódnak le.
DrB2010-08-17 22:23:22 // 7656
asszem, inkább nem olvasom tovább, hogy megmaradjak a boldog tudatlanságban... :)))
ALFI1562010-08-17 22:20:03 // 7655
Akkor csak nem kérdeztem hülyeséget a 7615-ös hozzászólásba.De ott mit kell tisztítaní?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 22:15:22 // 7654
most jutott eszembe :) hallottam mert szívósort is kerestek nem egyet :(
ALFI1562010-08-17 22:00:18 // 7653
7900 helyett 6900-ba van egy flakon ha 3-at rendelünk.
ALFI1562010-08-17 21:53:42 // 7652
A múltkor még nem hallotál ilyenről.Utánaolvastál vagy hallottál valamit?
DrB2010-08-17 20:28:41 // 7651
Azóta, hogy Csöri foglalkozott vele, nem jött elő a dolog. Közvetlen előtte olajcsere is volt, az új előírás szerinti került bele. Azóta kb. 2500 km-t tettem bele. Csörivel beszélgetve, ő is ajánlott egy ilyen tisztító adalékot, sajnos, elkevertem a papírt, amire felírtam.
GTPeti2010-08-17 18:59:43 // 7650
"elméletileg akkor a 140 lótól mindegyik csak felhúzott "
Én ilyet ám nem mondtam!
.....2010-08-17 16:03:11 // 7649
Milyen OBD2 csatlakozót és programot használsz hozzá ???
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 15:45:44 // 7648
más a főtengely is, a hajtókar, a dugó....szóval sok minden más...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 14:16:25 // 7647
más a turbó, porlasztó, magasnyomású és a program...elméletileg akkor a 140 lótól mindegyik csak felhúzott :P de ez így nem igaz....
1372010-08-17 13:33:49 // 7646
Olyasmi. A marketinges duma az volt, hogy ennyi meg annyi befecskendezési ütem van a jtdm-ben, de ugyanez megvolt a 2.4-ben. Alfaowneren asztat írták, hogy az egyetlen lényeges különbség a megaméretű turbo. Ettől olyan mega a turbólyuk is.
GTPeti2010-08-17 13:03:58 // 7645
Az első mondatomhoz: konkrétan a 159 210 lovas kettőnégyese nem egy felhúzott 156 motor?
GTPeti2010-08-17 13:02:26 // 7644
Nagyobb teljesítmény? Egy a 156 MKII enyhén felhúzott 2.4-ese is tud ennyit.

A DPF megkerülélst már pedzegettem. Ha orrba-szájba mér az autó mindenhol, lehet, hogy egy méretezett cső még beleférne. Úgy, hogy pl. 1/4 "áramlás" jusson a DPF-re. (DPF Bypass). Esetleg egy szeleppel kapcsolhatóvá tenni.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 12:37:21 // 7643
Notebook + program + OBD2 :P
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 12:36:46 // 7642
tényleg mi lenne ha a DFP előtt berakna az ember egy csövet ami kikerülné a szűrőt és a vákumcsövet rövidre zárná?
enká2010-08-17 12:35:14 // 7641
Honnan látsz te ilyen százalékokat, Erhardó? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 12:34:32 // 7640
nagyobb teljesítmény = több korom...
GTPeti2010-08-17 12:29:52 // 7639
Úgy látom sajnos eléggé megnőtt ezeknek a hipermodern dízeleknek a karbantartásigénye. :(((
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 12:01:18 // 7638
meg eléggé árbarát is olyan 55e volt komplettcuzámen....
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 11:58:38 // 7637
egyébként nektek szerintem a szívósor jelez be állandóan hibát...vannak benne műanyag dugattyúk (de minek? mivel a késői CF3-as dejzelekben ott a helye csak nincs benne :) amik megszorulnak ...érdemes lekapni a szívósort és kipucoltatni....
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 11:36:08 // 7636
szerintem érdemes ..nekem használt..lehúzott LMM-vel jártam 2 napig a DPF 92%-os telítettségű volt lement 50%-ra puccantás előtt :P
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-17 11:34:30 // 7635
én Zimmermann Sport tárcsát tettem előre, Pex (Textar csomag) fékbetéttel...nem nyikorog, meg fog is végre nem úgy mint a gyári....
Whiteshark2010-08-17 11:09:27 // 7634
Féktárcsa és betétek cseréje előtt állok. Milyet érdemes venni?
enká2010-08-17 10:28:53 // 7633
doktore dépéeffek :). Köszi a reagokat skacok. Olvastam én is a cataclean katalizátor tisztítóról cataclean, de olyan tévéshoppos az egész, hogy nehezen olvastam végig. Ám mivel ennyit mentem "rossz" olajjal, lehet érdemes lenne kipróbálnom. Esetleg tapasztalat erről?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-08-16 21:05:30 // 7632
szerintem azok FAP folyadékos szarok :)
GTPeti2010-08-16 20:59:32 // 7631
Tudod mit nem értek? Hogy a régebbi autókba szánt (No-ban 300 ojróval támogatott) DPF-eket ki és mikor tisztíccsa? (Bedobnak egy Wick tablettát a tankba?)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak