Két Walker dobot hozott a futár, egy hátsót és egy középsőt, meg egy pár Bosch AeroTwint. Már csak egy kis idő kéne, hogy fel is tudjam tetetni a dobokat.
Az ablaktörlőket felraktam, még eső is esik a tiszteletére. Furcsa dolog, hogy törlés után jobban kilátok, mint előtte. Szokatlan, de egyáltalán nem rossz. :)
Amióta megvan az Autó, hiányzott az egyik teleszkóp a csomagtérajtóról. Ma jött meg a pótlás, be is pattintottam a helyére (kb. szó szerint). Működik, mint az álom.
Délelőtt megérkezett a szerviz szett az Elaforgtól. Belapátoltam mindent a csomagtartóba, aztán végre kialudtam magam.
Délután aztán bemutattam a mestert és az autót egymásnak. Utóbbi kapott finom friss olajat meg szűrőket, és még egy csomagtérajtó bugfix is belefért.
Ma megérkezett a négy Sportrac 3, és egy jó órával később már azokon gurult az autó. Végülis még csak július vége van. :)
A szervizben viszon kiderült, hogy időszerű lenne kicserélni a felső lengőkarokat és az első lengéscsillapítókat. Újabb két tétel a "minél előbb elintézni" listán.
Csak WD40-et meg ablakmosó löttyöt vettem. A WD40 ugyebár elég a létező összes szerelési művelet feléhez. A többihez a duct tape kellene. :)
A napokban átesik még a jószág egy olajcserén. Meg keríteni kéne rá valami halkabb hátsó dobot is. Jó dolog a racsingos hang, amíg nem teker bele az ember párszáz kilométert nem annyira lassan. Inkább valami szolid, gyári hangot kéne csiholni belőle.