Blog >> 2010
Már 3 éve (1114), hogy hozzám került az autó. Vagy 'még csak' ..? Annyi minden történt, hogy most azokat így egy postban nem is részletezném. Ebben az utolsó évben elég sok változáson ment át az autó, megkapta végre a Cadamuro hátsó spoilereket és a kétoldali kivezetést. Jövő tavaszra maradt az eleje, ahol hasonló átalakulások lesznek. Kivéve talán a 4 kipuffogó végződést:) A mai nap örömére megérdemel egy nagymosást és pár fotót így a tél beállta és a 15"-os kerekek előtt. Remélem holnap nem fog esni.. :)
[km óra állás: 153.259]
Beszereztem az új téligumikat, választásom az Uniroyal MS Plus 66-ra esett. Meglátjuk. Sajnos még pár hét mire megérkezik.. Sebaj mert felnim úgysincs még..
Első alkalommal voltunk Alfacity-be és nem bántuk meg.Rengeteg program volt,számtalan szép autó és a hangulat se volt mindennapi.
Tombolán nyertünk egy vezetéstechnikai tréninget,és egy autóalkatrész vásárlási utalványt by Erhard.
Köszike :))))
Immáron zsinórban az 5. Selénia rallyn vettem részt. Navigátorom ismét Andyka lett. Ezúttal nem sikerült elérnünk helyezést, de mondhatom, hogy ott voltunk az élmezőnyben. Az új helyszín nagyon tetszett, még akkor is, ha hajnali 4-kor kellett indulnunk itthonról és több, mint 400 km-t kellett autóznunk. Idén kevesebben voltunk mint az elmúlt 4 évben Pécsen, de ennek (és a 400 km-es távolság) ellenére én örülnék, ha jövőre is itt kerülne megrendezésre.
A vendéglátást nem érheti kritika, hangulatosabb volt, mint Pécsen. Viszont itt nem volt normális mosdó (vagyis volt, csak eldugva és sokat kellett odáig gyalogolni) és nem sok fedett hely volt, amire napsütésben nem is lenne nagy szükség, de sajnos az időjárást nem lehet befolyásolni. A Götz család volt a házigazda, nagy örömmel fogadtak bennünket, ami azt hiszem elengedhetetlen.
A rajtoltatás csúszott egy kicsit, ezen van még mit javulni. És csodák csodájára sikerült nagyjából a rajtszám szerint indítani a versenyzőket, ezen nagyon meglepődtem. Véleményem szerint jobb volt így, nem kellett sorban állni és addig is járatni a motort, melegedni az autóban stb...
A feladatok nehezebbek lettek, azért az asztal aljára eldugott Alfa Romeo matrica szerintem már g€ciség. A verseny gyönyörű helyekre vezetett el bennünket, ahol sajnos csak kevés ideig tudtunk nézelődni. Ezt megemlíteném most is, hogy minden feladatra lehetne adni 5-10 perccel többet, ahol van valami látványosság.
Célba érkezésünk után nem sokkal eleredt az eső. Sajnos az a fedett rész, ami a verseny előtt még a miénk volt, azt egy másik csoport kapta meg. Így vagy állhattunk az esőben, vagy lemehettünk a sötét pincébe. A vendéglátók részéről ezen lenne mit javítani.
A lovagi bemutató nagyon jó ötlet volt, remélem lesz jövőre is, ha marad ez a környék.
És amire a legjobban kellene figyelni, hogy az adatlapokon a pontszámokat helyesen adják össze, illetve figyelni arra, hogy az ember levonatni akar -e időt vagy hozzáíratni. Ha jól emlékszek, régebben nem is nagyon lehetett hozzáíratni, csak levonatni. Meg a Seléniás teszteket se engedném csoportosan kitölteni, hanem egyénileg :P
Az év első nagy találkozója (04.10), több mint 220 alfával ismét megtelt a Bazilika előtti parkoló. Elég jól sikerült idén is.. most is rengeteg emberrel találkoztam itt, először. Jó volt megismerkedni velük személyesen is.
videók:
eTVonilne
Kálloy és az alfa
eTV-2
képek másokról
[Költségeim: belépő 2.000, Selénia olajcsere kupon (Alfa Kontakt Kft.) 13.000 (feri.d)]