Fórum >> Típusok >> 145-146

Azzurro2009-02-01 19:51:13 // 88905
Ez a dolog, engem is kísért mostanában!!Valami mindig beszarik, de remélem, utol érem magam egyszer. :-(((((
Kazes☻2009-02-01 19:32:45 // 88904
Youri2009-02-01 18:35:16 // 88903
Uhhhhh,de szar volt az az időszak ( 1 év....) ..................................:-((((
Kau2009-02-01 17:30:10 // 88902
Amúgy ez hátráltatott a tuningban is. Mikor összejött egy kis pénz, hogy fejlesszek, akkor sorban cserélnem kellett a vezérléstől kezdve, lambda, LMM, termosztát, vízpumpa, akksi, gyertyák, fékek, stb. Majdnem mindent. De most már pont ezért nem szívesen adnám el. Nem akarom kezdeni előlről.
Kau2009-02-01 17:25:37 // 88901
Van egy ilyen időszaka mindenkinek. Majd elmúlik. Nálam is volt ilyen kb. 1 évig. Most az utóbbi 2 évben nem kellett ráköltenem 50 ezer forintot. Nemrég kapott két Marelli lengéscsillapítót, de kiderült, hogy még az se kellett volna.
Youri2009-02-01 17:15:41 // 88900
Meg tudom érteni.....
dfg (Tanárúr)2009-02-01 15:48:06 // 88899
az utóbbi... kibaszottul idegesít, hogy amikor végre rendbevan a motor, és fut a szekér, beszarik valami más...
Youri2009-02-01 14:38:56 // 88898
Vagy megint összevesztél a szervó szivattyúval? :-DDDD
Youri2009-02-01 14:38:32 // 88897
Talán nem kellene állandóan inni ???? :-DDDD
Kau2009-02-01 14:34:49 // 88896
Mámmegmivan?
dfg (Tanárúr)2009-02-01 14:33:07 // 88895
udenemjónapez....
Kau2009-02-01 14:14:40 // 88894
Így együtt megvannak 18 évesek :))
Baxy2009-02-01 12:37:55 // 88893
Egyből 3 ?! :P Köszi GT!!!!
Kau2009-02-01 06:39:02 // 88892
Jó reggelt Nógrád megyeiek! ;)

Baxy2009-02-01 02:14:04 // 88889
nameg két bikinis csaj akik a kocsikat mossák!!! :D
Baxy2009-02-01 02:12:35 // 88888
Már csak a kaviár hiányzik a teljes élvezethez :)
Youri2009-01-31 20:51:21 // 88887
Ez már vmi!!!!:-D
GT Ɨ|ѯ2009-01-31 20:03:31 // 88886
GT Ɨ|ѯ2009-01-31 20:00:50 // 88885
Youri2009-01-31 15:02:57 // 88884
Hááát ja.....
dfg (Tanárúr)2009-01-31 14:54:33 // 88883
ja. az túl egyszerű lenne... :(
gabor2009-01-31 14:53:31 // 88882
Nem hagytam semmit a csomagtartóban! :) Csak a Ts alvázszám cédula van rajt, nem a boxeré! De ezt hosszu lenne elmesélni! :)
Youri2009-01-31 14:46:35 // 88881
Olaj az van benne?? Bár,gondolom már nézted....
dfg (Tanárúr)2009-01-31 13:38:29 // 88880
nem halt még meg, csak olyan hangja van, hogy nem hallom tőle azt a szép csendes motorhangomat....
Youri2009-01-31 09:45:02 // 88879
Meghalt végleg? Szervó off??? Ki csinálja meg?

Azért mert állat módjára tekered azt a k@rva kormányt:-DDDDD
dfg (Tanárúr)2009-01-31 01:09:42 // 88878
köszi, a boxeren tul vagyok....
Kau2009-01-30 20:42:10 // 88877
Évek alatt kijön egy másik autó ára... :(
Baxy2009-01-30 20:19:12 // 88876
Persze,tudom én azt!Ha mégis csökkenteni akarod a kiadásaid vegyél egy jó kis boxert :)
Selmak2009-01-30 18:17:50 // 88875
Bent hagytad a cadaver-t a csomitartóban?
gabor2009-01-30 17:53:42 // 88874
Keresem azt a személyt, aki megvette tőlem a fekete 145-ösömet. Sajnos a nevét az adásvételiből nem tudom kiolvasni. (Ha... János)Fent van az amore-n.Budapestre vitték el.Aki magára ismer,légyszi írjon vagy jelezzen valahogy, fontos lenne.Előre is köszönöm!Üdv!Gabesz
szasza(SW)2009-01-30 17:18:43 // 88873
Napot!!

Reggel voltam szerelőnél.Konkrétan nem emlékszem,de valami tengely tárcsát kell cserélnem mert valami ékkel összetűzésbe került és elnyírták egymást.Ennek következtében elállítódott a vezérlés ezért nem indul.Ezt aránylag olcsón megúszom,ha igaz.Kérdés lesz-e még valami más hiba is.Remélem nem:)
dfg (Tanárúr)2009-01-30 16:35:15 // 88872
komolytalankodtam csak. nyilván nem adom el a kocsit ennyi ráköltés után. egyszer összeszámoltam, de akkor bennevolt minden olajcsere, meg ilyesmi. nem mondom mi lett a vége.
Baxy2009-01-30 13:23:03 // 88871
Egy Uno turbót tudok is éppen Szegeden!Az egyik kollégádé,eredeti Abarth.
Többször körbejártam a parkolóban,aztán egyszer látom,h a matek tanárnéni beszáll és elhúz vele...
Még szakmai dolgokról is tudnátok csevegni :D
dfg (Tanárúr)2009-01-30 11:20:13 // 88870
ááááá azon már rég túl vagyok. amikor ionizálodik a katódon az uránium, és a jármű átlépi a 80 mp/h sebességet, akkor múkodesbe lp a fluxuskondenzátor (természetesen csak akkor, ha az indukciós tekercsében megfelelően gerjesztve van az armatura), és a tér-idő kontiniumban keletkezet féregjáraton át (több más halivúdi ugró, csúszó sztárral egyetemben) átlépem a korlátaimat... :)

most azt próbálom megérteni, hogy miért kellett a kolégámnak egy Análintruder2000. :)))
Kau2009-01-30 11:11:49 // 88869
Az is munka? Így sose fogod megérteni, hogy is működik a fluxuskondenzátor :)))
dfg (Tanárúr)2009-01-30 11:07:19 // 88868
Baszki, de legalább a dákóban melléállok a motornak a motortérben, és kényelmesen leveszem a szivattyút, anélkül, hogy bármit szét kellene bontanom pluszban. :)))
ebben meg...
Kau2009-01-30 10:52:59 // 88867
Nem, mert ez már nem az első eset, hogy ilyet érzel. Mikor megcsináltatod, úgyis szeretni fogod :)))))

Amúgy meg nem jobb ebben szervószivattyút cserélni, mint egy dácsiában, szuzukiban, dévúban vagy ilyen egyéb autópótlókban?
Mert azok olyan jók, mi? :))
Azzurro2009-01-30 10:41:47 // 88866
Uno turbó, nem rossz, legalább az megy is.Meg aztán csak olasz verda.
dfg (Tanárúr)2009-01-30 10:05:24 // 88865
HALÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ

Megint kiment a szervoszivattyúm(3.). a fasomkivan a szarolaszrozsdabogjával!

eladom, és veszek egy rönyó dáliát, skoda fóbiát, dákó logánt, suzuki stiftet, vagy valami hasonló údecsudaszuper unalmas benzintermelőt, és egy uno turbo-t, ha vezetni támadna kedvem legyen autó otthon, amibe bele lehet ülni. aztán abból a zséből, amit így megspórolok egy év alatt, vennék egy jó(?) alfát.....

utálni fogtok?
pb_2009-01-29 19:29:22 // 88864
Nem ijedtél +, csak félbe hagytad.DD
Föckös2009-01-29 19:26:39 // 88863
igaz igaz, gyenge...
viszont nme ijedek meg ha betont kell vésni, mint egysek, akik mindig a zöld tárcsáról magyaráznak, közben meg megijednek egy kis villanyszerelési munkától...
ZNÁÁÁ
pb_2009-01-29 19:22:55 // 88862
Fojtószelep nyitva volt?
Tévedett, hidegen, 12-13 között.
pb_2009-01-29 19:21:29 // 88861
Úgysem bírja L, gyenge hozzá.DDD
Föckös2009-01-29 18:56:48 // 88860
de azt meg minek?
már úgyértem minek kisnyomásút rátenni?
ahhoz is kell a több benzin, mert hiába a több levegő, ha nincs több benzin...
dfg (Tanárúr)2009-01-29 18:46:20 // 88859
mondjuk a ti-qv az tuti hűti a dugótetőt is, ebből kiindulva a kisebb ts-ek is. de a többi részlet tök jogos.
Mulder2009-01-29 18:27:29 // 88858
Sok macera, és hibalehetőség. Végszavaddal egyetértek:)
szasza(SW)2009-01-29 18:01:42 // 88857
szia!
Csak az egyes hengert nézte ott volt ennyi.Valószínű a többi se jó.


Egyébként hideg motornál mérték mivel nem lehet be indítani.a gyertya helyére rakta a kütyüjét én meg indítóztam.Így lett mérve.

Ő mondta egy alfának illik 14-16 bárnak lenni(azt nem tudom új alfának-e)
WarbiRunner (Gyuri)2009-01-29 17:32:59 // 88856
Az attól függ! Felteszel egy kisnyomású túrót (0.3-0.5 Bar) egy 1:10 elvi sűrítési viszonyú benzinmotorra, és lehet, hogy akkora sűrítési végnyomást érsz el, mint egy 1:12-es sűrítési viszonyú szívómotornál. Persze igen valószínű, hogy legalább 98-as benzint fog szeretni, kérni fog egy olajhűtőt és azért lerövidíti a kisebb terhelésre szabott motor életét. A kopogásszenzor is egy ideig elszabályozza az előgyújtást szerintem, úgyhogy reális csak úgy rádobni egy szívómotorra egy kisnyomású túrót. Mondjuk az igazi turbósításnál hűtő olajfuratokat kell a blokkba tenni, hogy a dugattyútetőt hűtse, valami jobbacska minőségi dugattyúszettet tennék bele, ami esetleg méretei miatt kisebb sűrítési viszonyt ad ki. Mondjuk 1:7.8 nekem szimpatikus :-) Erre már mehet egy 1.1 Baros rendes töltés, hűtött turboval, olajhűtővel, kicsit nagyobb olajnyomással, nagyobb benzinpumpával, nagyobb befecskendező fúvókákkal, újraírt ECU-val. És akkor még mindíg ott a gond, hogy kéne egy jó vezérműtengely, ami a turbos karakterisztikának megfelelően nyitogatja a szelepeket. Szóval inkább gyári turbo....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak