Fórum >> Típusok >> 145-146

szasza(SW)2008-05-27 20:48:26 // 70508
Szia!De az nem új:(
pb_2008-05-27 20:46:59 // 70507
A költészethez kevés közöm van, így sajnos válaszolni sem tudok.))) Én Leve úgy kerestem autót, hogy csak ez jöhet számításba, tudom, hogy, úgyis +vadultam volna, he nem ezt választom.)) Sztem, az érintett kártársak biztos tudják a választ.)
GT Ɨ|ѯ2008-05-27 20:46:23 // 70506
STét!
Trencsik barátod küld Neke:-DDDDD
szasza(SW)2008-05-27 20:41:57 // 70505
Lehet kapni külön?Hol?Remélem nem márka kereskedésben mert akkor bedugom inkább parafa dugóval:)))
András bácsi2008-05-27 20:38:47 // 70504
Csak egy költői kérdés úgy a vakvilágba: miért akar az ember nagyobb motort az adott autóba. Hivatalosan csinálva munkával, alkatrésszel több, vagy ugyanannyi zsé, mint venni egy másikat. Ráadásul más a fék, az Abs stb.
pb_2008-05-27 20:35:56 // 70503
Nem szeretném kedvedet szegni, de ez a +oldás is kb annyira macerás, mint a TIsítés.
András bácsi2008-05-27 20:32:54 // 70502
Igen. Elég a kupak, de újat vegyél szerintem.
sty2008-05-27 19:39:53 // 70501
na döntötem,nem épitemát a vasamat 2.0 TI-re,utánna jártam álitolag nagyon macerás,igy maradt a másik megoldás 1.7 16 v boxi ugrik az enyém helyére igy legalább megmarad a hang csak arra volnák kiváncsi hogy a 33-as boxija megegyezik-e a 45-46-os boxival,a csatikra és a felfogtásokra volnák kiváncsi,ja és hogy az én boxim (1.6 8v) kábelkötege jó lesz-e hozzá vagy azt is cserélni kell?
szasza(SW)2008-05-27 19:26:21 // 70500
Annak forráskor kell hőtágulásnál nyitnia?Mert nekem már üzemi hőfoknál szivárog a víz a kupaknál:(Tartály csere vagy elég a kupak?
András bácsi2008-05-27 19:20:22 // 70499
Nem, van benne egy szelep.
szasza(SW)2008-05-27 19:05:51 // 70498
ST-t!!

Volna egy kérdésem:)
A kiegyenlítő tartály kupakjának légmentesen kell zárnia?
iAntenna2008-05-27 16:21:03 // 70497
bakker. Nem fogom üresbe tenni azért hogy pörgethessem. Na. Azt lásd amit mondok! :D
147Smz2008-05-27 12:16:25 // 70496
Howstuffworks.com-on elég jól leírták, ha vkit érdekel :-)
147Smz2008-05-27 12:02:47 // 70495
Mondjuk a kuplung meg a váltó pontos működési mechanizmusát nem teljesen értem. Majd nézek neten róla vmi animációt :-)
ystuc2008-05-27 11:38:22 // 70494
Hát, valami azon a részen... Kopik ezerrel. :-)
pb_2008-05-27 11:35:54 // 70493
Jól mondod a kinyomócsapágy adja be Lőbb, a kelleténél a kulcsot, mert nem szereti, ha huzamosabb ideig kell 1ütt forognia a motorral.
147Smz2008-05-27 11:31:31 // 70492
Nem inkább a kinyomó csapágy, vagy isten tudja mi nyomja ilyenkor ki a kuplungot? :-)
Selmak2008-05-27 11:20:04 // 70491
Jó lenne, de csak arról van szó hogy csökkenti a befecskendezési adagot.
ystuc2008-05-27 10:49:06 // 70490
Nem teszed üresbe lámpánál...? Akkor gyorsabban fog elfogyni a kuplungtárcsád.
iAntenna2008-05-27 10:47:09 // 70489
dehát erről beszéltük. :D amikor olyan van akkor nyomni kell... Nem folyamatos pörgetés... lámpánál én se teszem üresbe hogy álló helyzetben is 6000et pöröghessen a motor... E-gomban az a jó hogy közel van, relatív és szép hely.
Bakonyt javaslom még, főleg Csesznek környéke. Meseszép.
147Smz2008-05-27 10:30:28 // 70488
Veszi vissza a kaját? Tehát termeli a gázolajat? :D
Selmak2008-05-27 10:26:16 // 70487
a JTD 4000-nél már veszi vissza a kaját ne csodálkozz hogy nem szeret 4500-g forogni.
147Smz2008-05-27 10:24:10 // 70486
Amit mondasz az teljesen rendben van, ezt én is eljátszom ha szükséges, de alapvetően olyan útvonalakon közlekedem, ahol a lassú forgalom miatt mindenhova be tudok sorolni. Egyébként a széthajtás nálam az, amikor feleslegesen nyomom neki. Sárgánál besorolás nem felesleges, mert a sok paraszt tutira nem enged be :)

Sajnos vidékre ritkán van módom elautózni. Legtöbbször időm nincs rá, de per pillanat a benzinen is spórolok. Pedig nagyon jó vidéken kocsikázni, főleg a Balaton északi partján szeretek, a Káli-medencében.

Egy helyen szeretem nyomni neki, az a Petőfi-híd és a budai alsó rakpart. A trafitól meg nem félek azóta, amióta a BRFK felteszi a honlapjára a trafik helyét és időpontját :-)))
iAntenna2008-05-27 10:15:00 // 70485
Te ember fajta! Nem arról van szó hogy minden lámpától lámpáig 7ezresben van a fordulatszám mérő. Hanem vannak alkalmak amikor pl egy rossz sávban vagy, pl kanyarodó sávban és hülye voltál mert neked egyenesen kell menni, akkor ugyebár vagy anyázást kapsz hátul és vadul indexelve várod hogy valaki beenged, vagy pl nyomsz sárgánál egy padlót és előbb átértél a másik sávba a kereszteződés túloldalára mint a melletted lévő "tuning" astrás kettesbe váltana...

Na erről van itt NAGYBASZÓ. Szal lehet tötyögni az autó egész életében, de akkor elhal az Alfa érzés. Vagy Te csak Pesten használod? Soha nem mész el vele autókázni egy-egy hétvégén pl Mátrába? Vagy csak úgy leugrani Esztergomba, vagy Visegrádra... csak hogy kicsit élvezd az autód.

Én se pörgetem, mert én is Pesten közlekedek. Viszont van amikor előjön belőlem az állat. Ez meg így van jól. :) Ettől nem hiszem hogy az autóm előbb kopna el.
pb_2008-05-27 09:25:25 // 70484
Nálunk ilyen szempontból jobb a helyzet, nem kell 2 faluval odébb menni, hogy találjak gépműhelyt. Természetesen a tárcsákat kézben kell odavinni, 1 kis testedzés néha nem árt, nem ám mindig kocsival közlekedünk.))) Akkor azért volt ilyen olcsó, az 1.k már nem jönnének ki ennyiből.
Kau2008-05-27 09:24:29 // 70483
A Gyorsulások topikba belinkeltem az egyik futamomat a Hringről. Ha valakit érdekel az ilyen, az pillantson oda ;)
Kau2008-05-27 09:19:55 // 70482
Nem tudom felétek hogy van, annak idején a 33-asnál érdeklődtem én is utána a felszabályoztatásnak. Két faluval arrébb csinálják, azt mondta az illető, hogy le kell szerelni és vigyem el. Ő nem szerelget.
Nem akartam neki mondani, hogyha leszerelem, nem tudom mivel elvinni :))
Én most hátsót cseréltem.
pb_2008-05-27 09:15:19 // 70481
Ha kiadja a méretet, és olcsóbban kijössz, mintha újat vennél, akkor igen. Ez 1., vagy hátsó volt?
147Smz2008-05-27 09:11:55 // 70480
Köszi a tippeket! Lehet megnézem majd. Igazából tavasszal voltam Csörinél és mondta, hogy nyár végén számítsak az első féktárcsák és a betétek cseréjére. Faterom meg rögtön elkezdett magyarázni nekem itthon, hogy az nem lehet, hogy egy 48 ezret futott kocsiban tárcsát kell cseréltetni. Meg hogy ő a régi kocsijában 150 ezernél cseréltetett. Szóval emiatt gondoltam, hogy most már megkérdezem tőletek, miből látszik ha cserés a tárcsa :-)
Kau2008-05-27 09:08:25 // 70479
Érdemes még felszabályoztatni? Most áprilisban vettem Ofitól gyárit, 4500Ft/db áron.
Zsír újakat.
pb_2008-05-27 09:07:15 // 70478
Ha van rajta már hajszálrepedés, akkor nagyon valószínű, hogy már papírvékony a tárcsa.
pb_2008-05-27 09:05:27 // 70477
Mennyire vállas, mennyire hullámos. A mérést a váll, alatti részen kell Lvégezni, abból kiderül, hogy kiade, 1 felszabályozást vagy sem. Ha, nem akkor csere, általában ez lesz. Ha nagyon be van hullámosodva, szintén csere gyanús a db.
Kau2008-05-27 08:53:50 // 70476
Ha látsz rajta hajszálrepedést vagy a felülete nagyon egyenletlen, akkor érdemes cserélni. 1 pár hátsó pl. megvan 10 alatt Ofitól. (Gyári).
Esetleg, ha nagyon vékony, de nem hiszem, hogy nálad elvékonyodna ;)
Kau2008-05-27 08:50:50 // 70475
Lehet, hogy jelzett a gép, hogy a bácsi otthagyta a szervízben két db 5-ös Golf árát, így az egyiket kiadták neki :))))
147Smz2008-05-27 08:50:35 // 70474
És ilyenkor mit nézel meg rajta? Lemérem a perem vastagságát? Vagy ha már vállasodik, tehát kívül vastagabb, mint belül, akkor cserés?
pb_2008-05-27 08:49:28 // 70473
Általában nincs kmhez kötve. Le kell venni a kereket és szemrevételezéssel, ill méréssel lehet Ldönteni, hogy milyen állapotban van.
147Smz2008-05-27 08:46:21 // 70472
Ha már a szerelésnél tartunk. A féktárcsákat mikor szokás cserélni? Látom valamiből, hogy már cserére érettek?
pb_2008-05-27 08:43:18 // 70471
Ok.) Csak nem értem, most én, hogy kerültem be a képbe.) Amúgy a jó autóknak, mindenhol +kérik az árát.
ystuc2008-05-27 08:40:39 // 70470
Ne felejtsük el, hogy itthon más a mentalitás, és mások az életkörülmények. Ja, meg más a márkaszervízek hozzáállása is. Szóval ha megtehetném, sem hordanám márkaszervízbe az autómat.
Marek2008-05-27 08:35:45 // 70469
Aha köszi, ez akkor még a 110 kw-os 150 lovas verzió!

pb, mint említettem németországból hozom, ott meg köztudottan elee megkíméltebbek a gépek, plussz nem divat a sufnituning meg a kókány! A 20 éves autókna is árkaszervíz által vezetett szervízkönyvük van! Na ez a nem midegy, hogy idejében megkapja az autó ami jár neki, meg gyári új alkatrészekkel van összerakva, jah ahol van lóvé... szóval németországi autó nekem olyan mintha garit vállalnának rá!

Most mesélte egy offos (fosvágenes) haver, hogy egy német öregúr kapott egy Volkswagentól ajándékba egy zsír új 5-ös golfot, mert a 22 éves 1-es golfnak 1 helyen vezetett (márkaszervíz) szervízkönyve volt, a meghatározott in tervallumok szerint!!!
Itthon ilyenről még nem hallottam....
pb_2008-05-27 08:21:04 // 70468
:))))
Azért 33hoz vannak még cuccok újonnan, lehet 1 kicsit keresgélni -, és kitartónak kell lenni. De, az is igaz, hogy már 1re kevesebb.((
ystuc2008-05-27 08:20:18 // 70467
5 lóval több a műanyag szelepfedeles. Ebből a legegyszerűbb ránézésre megállapítani.
András bácsi2008-05-27 08:14:06 // 70466
Újban szinte semmit nem lehet hozzájuk rendelni. Legalábbis semmi gyárit. Úgyhogy a keresgélés, és pb_ segítségül hívása marad csak. :)
pb_2008-05-27 08:11:54 // 70465
A főgond, hogy az Ladó verdák között 1ikből sincs már értelmes db. Ami + értelmes, azt pedig nem adják L. Ha bevállalsz 1 leharcoltabb dbot, akkor arra, ha magad csinálod, nagy valószínűséggel beletolod az autó árát, ha nem, akkor a csillagos ég lesz a vége.
pb_2008-05-27 08:06:59 // 70464
Alkatrészeket, még össze lehet szedni hozzájuk, inkább 2 fontos kérdés van ezekkel kapcsolatban, milyen állapotban kerül hozzád, és, hogy magad javítode, vagy sem.
GT Ɨ|ѯ2008-05-27 07:28:09 // 70463
bizony nem,sokkal kényesebb:-)))
dfg (Tanárúr)2008-05-27 06:55:06 // 70462
de, az 5 ló mindegy. viszont a két motor nem cserszabatos, és az alkatrészeik sem. gondolom emiatt nem mindegy.
:Szájmon:QV:147:GT:2008-05-26 23:44:14 // 70461
1999-2000-ben voltak 155 lóvas QV/TI-k...
Marek2008-05-26 23:17:07 // 70460
Honnan változtatták (évjárat) ??
Meg nen mindegy 5 lóerő??!! az kb. egy kipuff rendszer, vagy egy direktszűrő, esetleg némi chip...
Seriff2008-05-26 22:49:23 // 70459
Még egy cserét akarsz?:D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak