Fórum >> Típusok >> 145-146

pb_2008-05-29 22:12:54 // 70666
Lehet, csak qrva sok kitartás, Lszántság, pénz kell hozzá, na + nem árt, ha van némi szakértelem is.))
Ok, akkor csak 1 kérdésem lenne, hogy is van ez, a 30746nál?)(Lnézést kérek, ez már kicsit OFF itt)
Melegen az Lőgyújtással szabályozza az alapjáratot.
szegecs2008-05-29 21:58:13 // 70665
Nem-e, lehet ám szarból várat csinálni :) Sokat dolgoztam apám mellett kasztnisként (apám sajnos már lerobbant), ha lenne digit gépem küldenék 1-2 képet a munkáinkról :)
Nem talált, az aktív szénszűrő a hibás, mert ha eltömődik, annyira feldúsul a benzin-levegő keverék, hogy szerencsétlen alapjárati motor már nem tudja eléggé vissza venni az alapjáratot. Ja és az nem igaz, hogy az alapjárati motor csak hidegen számít. Ez a kis kütyü a motor összes üzemállapotában lényeges szerepet tölt be.
Na igen ezért jó, ha az ember sok mindent meg tud oldani maga. Én eddig csak a futómű állítást csinálttam az egyik ismerősnél, mert neki van futómű ellenörző gépe :)
GT Ɨ|ѯ2008-05-29 21:57:26 // 70664
Estét!jólbeszélsz:-)))
UFF.:-)
pb_2008-05-29 21:49:04 // 70663
Tudod, ahogy a mondás is tartja, ami 1x Lromo6, az L is romlik.) Azért, mert 1 autóban elektronikus vezérlő1ség van, még nem kell Lőítéletekkel lenni iránta, mert mechanikus rendszereknek(bármelyikről is legyen szó) is lehet olyan genyó hiba, hogy leteszed a hajad, és Látkozod a napot, mikor +vetted a verdát. Szóval mind1ikre lehet költeni nem keveset, ha úgy alakul a helyzet.
147Smz2008-05-29 21:46:38 // 70662
Sziasztok!

Kéne a 145 tulajok segítsége, ugyanis kiesett a jobb hátsó lámpám. Vmi furcsa zörgésre lettem figyelmes, megálltam és látom hogy elengedett a lámpa ragasztása, és simán ki tudom venni. Mondjuk hihetetlen számomra, hogy hogy a faszba lett az odaragasztva, miért nem csavarok tartják. Mindenesetre most teleküldeném palmatex-szel, de félek hogy égő csere esetén nem fogom tudni majd levenni. Hogy kéne normálisan megcsinálni?

Köszi előre is.
pb_2008-05-29 21:36:33 // 70661
nem 1értelműek azok a hibák. Ha mondjuk a doblemez szépen Lkezd rohadni, és úgy használod az autót, azzal nagyjából alá is írtad a halálosítéletét.)
Leginkább vissza kéne állítani a fojtószelepet/ket, vagy az alapjárti kapcsolónál kell keresgélni. Az alapjárati motor csak hidegen számít.
=őre nem sok, és érezd magad szerencsésnek. De, amikor Lőjönnek a kasztni, és motor bajok, akkor, szinte észre sem veszed, és gyorsan rá tud ám ugrani az autó ára, vagy annak többxöse is.) Még 1 dolgot érdemes figyelembe venni, hogy abból a több százkból, mennyi volt a munkadíj.
szegecs2008-05-29 21:34:36 // 70660
Ezek szerint mégis csak, függ az autó állapot az elektronikától mert egy ellenállás kiégésével nem indul a motor és használhatatlan az autó.
1 szónak is 100 a vége :) Amit ember készít, az egyszer elromlik és ebben az elektronika is benne van.
pb_2008-05-29 21:24:16 // 70659
A nézőpontot + is fordít6juk.) Mi a helyzet akkor, ha a mechanikus AC membránja átszakad(senki nem nyúlt hozzá azelőtt), és nincs üzemanyag-Llátás? (megtörtént eset) )
Vagy nem működik a motor rendesen, mert Lmászott a gyújtás?
Ezeket a kérdéseket én is fel tudom tenni.))
Nem ezeket kell nézni, hanem összeségében az állapotot, az sok mindent Lárul. Természetsen minél öregebb 1 autó, annál többx vár6ó, hogy Lőjön valami nyűg rajta, teljesen függetlenül az üzemanyag-rendszertől. Az AR esetében pedig köztudott, hogy nagyon sok a hernyákolt példány belőle, ez szinte mindent +6ároz.
szegecs2008-05-29 21:19:45 // 70658
Helyes :)
Na igen ám, de azok a hibák egyértelműek, és minden auton előjön és esetleg még tovabb lehet használni, ha modjuk korrodál a doblemez. De amiket én írtam példának azok már összetettebbek és csak akkor jön rá az ember, ha már tapasztalt. Pl. szerinted mi lehet a gáz, ha Motronic rendszernél mondjuk az alapjárat folyamatosan 2000 körül van és nem az alapjáratállító motor a bűnös?
Egyébként ez a 80k alatt tényleg mindent érteni: lenéscsill. felújítás, fétárcsa+betét csere, olaj, olajszűrő légszűrő csere. Ez szerintem nem sok egy 24 éves autónak, főleg, hogy a cartárs írta, hogy többszáz ezer évent egy jóval fiatalabbnál.
pb_2008-05-29 21:04:14 // 70657
Néha, Lő szoktam.) Ezek, inkább olyan kis dolgoknak hangzanak. Nagyobb dolgok inkább ott kezdődnek, hogy kasztni, motor, váltó, stb., és ha így nézzük, akkor viszont sok a 80k HUF.)
szegecs2008-05-29 20:54:29 // 70656
Mondjuk azt, hogy az elektronika test vezetékén 2 Voltos feszültségesés van (senki nem nyúlt hozzá azelőtt) és nincs befecskendezés? (megtörtént eset)
Vagy nem működik a motor rendesen, mert elszált a motorhőmérséklet érzékelő?
Erre gondolsz?
szegecs2008-05-29 20:50:53 // 70655
Nyugi, nem éri meg, Ö ért hozzá :)
szegecs2008-05-29 20:49:21 // 70654
Szegecs! Te is előkerültél ?:) Mondjuk csapágy, simmering és kenőzsír csere, ja és anya, ha nem sasszeges.
pb_2008-05-29 20:46:03 // 70653
Hanem az, hogy, hogy tartják. Az alkatrész/ek tönkremenetelének legtöbbször oka van, és ezalatt nem annyira a természetes Lhasználódást értem.
szasza(SW)2008-05-29 20:37:46 // 70652
akkor mik?Mert hiába hibátlan a kaszni,a futómű a motor. Elektronika szar akkor az nem autó mert nem megy,csak egy disz:)
pb_2008-05-29 20:31:04 // 70651
Nem a számítógép, + ilyenek 6ározzák +, 1 autó állapotát.)
pb_2008-05-29 20:29:55 // 70650
Attól függ, mit nevezünk nagy felújításnak.)
Átok79146TD2008-05-29 20:20:44 // 70649
Sajnos én nem tudok segíteni viszont engem is érdekelne...:DDD
Josee2008-05-29 20:13:49 // 70648
Sziasztok!

Aki szedett már szét ajtót az PLEASE segítsen!
A bátyuskám elég jól meghúzta az ajtót és a mögötte lévő elemet :(
Szét kell szedni az ajtót, hogy kalapálni lehessen meg fényezni.
Még nem szedtem szét és nem akarok semmit eltörni.
Ha valaki szedett már szét (a zárat is ki kell szedni) az lécci írja meg a menetét és, hogy mire kell vigyázni. Nem akarom óvatlan kezekre bízni.

Köszi köszi
Átok79146TD2008-05-29 20:11:27 // 70647
én is így gondoltam..:)
szegecs2008-05-29 19:46:21 // 70646
Mert mondjuk, ha azelőtt nemrég volt cserélve, akkor vagy a szerelő volt a béna, vagy a csapággyal volt valami. Ha meg már régen volt cserélve, akkor meg már megérett a cserére. Tehát természetes elhasználódás :)
Átok79146TD2008-05-29 19:35:44 // 70645
nekem a jobb hátsót kellet..:S
Átok79146TD2008-05-29 19:35:06 // 70644
Ezt látod nem tudom...
180000-el vettem a tocsit...
utána nem sokkal cserélni kellett...
Kau2008-05-29 19:18:35 // 70643
Egy idő után az is felkerül a listára. Jobbost cseréltem már én is, de szerintem nemsoká a balost is kell. Kezd jönni a jellegzetes apró, búgó hang hátulról.
szegecs2008-05-29 19:09:28 // 70642
Attól függ, hogy mikor lett utoljára cserélve a csapágy.
szegecs2008-05-29 19:06:15 // 70641
Az lehet, ez még nincs telenyomva számítógéppel meg ilyenekkel. Egyébként szerencsém volt, mert nem sok ilyen állapotú van ennyi idősen. Ennek volt gazdája :)
Átok79146TD2008-05-29 19:02:22 // 70640
Nekem egy év alatt lekopogom még nem volt meghibásodás...

-az olajcseréket nem számolom...
-a szűrőcseréket sem..
-saját hiba..futómű jav 50 ezer..
a kerékcsapágycsere az hiba vagy természetes elhasználódás??

persze lehetne rá költenem...esztétikailag..
illetve most remélem lesz rá keret hogy izzítógyertyákat cseréljek.
szasza(SW)2008-05-29 18:55:21 // 70639
24 éves?Az egy más világ és lehet,hogy jobb is:)
szegecs2008-05-29 18:20:18 // 70638
Bocsi, hogy beleszólok, de én 1 év alatt tartok 80k-nál mindent beleszámolva és ezek nagy felújítások, tehát csak néha kell ennyit kiadni (24 éves Alfám van). Csak hogy ne rendüljön meg a hited az Alfák iránt :)
GabCsi2008-05-29 18:20:18 // 70637
Így :) Tudom hogy 1000ből egy ilyen van :D
Átok79146TD2008-05-29 18:18:39 // 70635
És így van 100k? hm...:))
GabCsi2008-05-29 18:14:30 // 70634
Azt nem sem a vásárláskori vezérléscserét, meg a saját hibábóli dolgokat sem...
Átok79146TD2008-05-29 18:13:24 // 70633
Az összegbe beleszámolod az olajcserét és társait ?
szasza(SW)2008-05-29 18:06:18 // 70632
Van két év előnyöd:)

2 év alatt közel vagyok 400k hoz és még nincs vége.Ma kérdeztem is a szerelőm mit tegyek vele cseréljem le.Erre ő mire? Mondom hát fiatalabb Alfára mért előröl akarod kezdeni egyébként nincs ezekkel gond:)))))
147Smz2008-05-29 18:01:06 // 70631
Nekem amióta megvan a kocsi, a lambda szart be, bár a fogyasztását nézve az már akkor is szar volt, amikor tavaly nyáron megvettem. Illetve a bal első gumiharang kiszakadt a keréknél. Ha végre kifizetnek, akkor ezeket megcsináltatom Csörivel és végre nem fog 11-et enni télen-nyáron a gép :-)
GabCsi2008-05-29 17:59:36 // 70630
2 év alatti meghibásodások számát tekintve tartok kb 80k környékén. Most lesz majd hidrotőke csere és ennyi.
szasza(SW)2008-05-29 17:55:23 // 70629
100:)))))
Annyit én is beválalnák:)
GabCsi2008-05-29 17:53:42 // 70628
Szerintem éves szinten beáldozható az a 100k a szépségért, legalábbis én megteszem.
147Smz2008-05-29 17:42:01 // 70627
Persze, de ha belegondolsz, azért nem nagy elvárás egy kocsitól, hogy hiba nélkül kibírjon 40.000 kilométert. Az egyszer a Föld átmérője az egyenlítő mentén.
szasza(SW)2008-05-29 17:38:15 // 70626
Vannak olyanok is:)
Alfáéknál is el kéne már jutni odáig,hogy nem minden a szépség.
GabCsi2008-05-29 17:36:16 // 70625
A szervizeknek is meg kell élni valamiből:D MI lenne ha minden autó működne sokáig.... :DD
Kau2008-05-29 17:36:13 // 70624
Gondoltam...
szasza(SW)2008-05-29 17:34:47 // 70623
eddig használtak voltak,most veszek újat.Akkor se hiszem el,hogy 2 év alatt hármat megevet,ott valami nem frankó:(
147Smz2008-05-29 17:34:02 // 70622
Hát igen, minden csak viszonyítás kérdése. Viszont mivel azt már látjuk, hogy a Fiatnak nem esett nehezére a Lanciához és a Fiathoz normális vezmódot csinálni, tehát mégiscsak vkit ideje korán seggbe kellett volna rúgni, ha már olyan kurva régóta használnak változó szelepvezérlést az Alfánál :-)
Kau2008-05-29 17:33:54 // 70621
Nekem ma jött meg Trencsiktől amit rendeltem. Hááát. Azért a mostani hűtővíztartályom százszor különbül néz ki. Ami jött, az tiszta dzsuva + vízkő. Azt hiszem továbbra sem fogom a bontókat támogatni, hanem még ilyen csip-csup szarokat is megveszek újonnan.
Régen a 33-ashoz olyan bontott cuccokat kaptam Vecsésről, mintha újak lennének...
GabCsi2008-05-29 17:31:35 // 70620
Még mindig jobban örülök egy vezmódos dolgnak, mint pl egy rönyós porlasztónak 100k per darabért...
Kau2008-05-29 17:30:13 // 70619
Újjal próbálkozol vagy bontottal?
szasza(SW)2008-05-29 17:28:35 // 70618
Jelenleg nekem a benzin pumpa idegesit,hogy mindig beszarik.Lehet ki kéne cserélnem a komplett csövezést szűrővel együtt+ a tankot ki kéne mosni.Vagy felgyújtani:)Ha így folytatja még egy évig se tartom meg.
147Smz2008-05-29 17:22:51 // 70617
Azért ezzel a vezmóddal korrektül beszopatták a teljes Alfás brigádot az egész világon :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak