WarbiRunner (Gyuri)2013-12-31 15:10:46 // 133755
Az a társaság amiről itt szó van nem alakult sehova, nem változott semmit. Elért a topic egy sajnálatos szintet ami alatt nincs értelme itt lenni, ennyi történt. Aztán már nem jöttünk vissza, mert minek.
kesa2013-12-31 14:58:51 // 133754
Csak lemaradtam, mint a borravaló, így most nem tudom, hogy mi történt. De annyira nem érdekel, hogy utánajárjak, ennyi.
A társaságok alakulnak, változnak. Ez így van, ha tetszik, ha nem.
A társaságok alakulnak, változnak. Ez így van, ha tetszik, ha nem.
dfg (Tanárúr)2013-12-31 14:32:53 // 133753
teljesen igaza van a modinak... ez nem ide való... mondjuk a régi csapatból már lassan senki :D
NT Kundi2013-12-30 22:05:10 // 133752
ez a pest-szeged távolság nem tetszhet a 1,4 boxiknak
én tavasszal jártam hasonlóan (hajtókar csapágy)
:(
én felújjíttam (néha belegondolva majdNEM bánom)
DE!
tanultam is hogy kivel nem kell autót javíttatni :(
én tavasszal jártam hasonlóan (hajtókar csapágy)
:(
én felújjíttam (néha belegondolva majdNEM bánom)
DE!
tanultam is hogy kivel nem kell autót javíttatni :(
kesa2013-12-30 20:54:59 // 133751
nemtom, de az legalább biztos
TIbor2013-12-30 19:47:39 // 133750
Mi történik ?
dfg (Tanárúr)2013-12-30 18:12:17 // 133749
hogymég...
Moderátor2013-12-30 17:46:16 // 133748
Ezt a stílus biztos, hogy nem fog gyökeret verni az AlfaAmore oldalain.
Vitaprix tag hozzáférése azonnali hatállyal korlátozva 2013.12.30. 17:45 kezdettel, 24 órás időtartamra, a fórumszabályzatának megsértése miatt.
A következő hasonló hozzászólás eredménye 1 hét ban.
Vitaprix tag hozzáférése azonnali hatállyal korlátozva 2013.12.30. 17:45 kezdettel, 24 órás időtartamra, a fórumszabályzatának megsértése miatt.
A következő hasonló hozzászólás eredménye 1 hét ban.
pb_2013-12-30 16:12:47 // 133747
Ha te irod.)
Ferke2013-12-30 16:09:58 // 133746
Ha más lett volna, azt tolómérő nélkül is láttad volna, mert köszönőviszonyban sincs a kettő:))
Totti 1462013-12-30 16:00:44 // 133745
Meglestem, szerencsémre ugyan az, mérőszalag tolómérő nem hazudott! Megkönnyebbülés! :P
Ferke2013-12-30 15:43:37 // 133744
Fel tudod rakni, ha nagyon muszáj, de a lámpakeret rögzítési pontját akkor létre kell hozni, mert tök más a boxié...
Ferke2013-12-30 15:42:21 // 133743
Na de pont ezt mondom: meghallgatja valaki, azt mondja hidrotőke, és utána kiderül, hogy hogy tök más:)
Benz2013-12-30 15:26:25 // 133742
Én sem weben akarom megcsináltatni csak kiváncsi voltam hátha valakinek volt már ilyen és tudja mire számitsak. Megpróbálom levideózni a jelenséget. Mert lehet egyből rámondjátok hogy ez hidrotőke akkor kezdek spórolni rá :):)
Totti 1462013-12-30 15:19:58 // 133741
Bacca +!! Akkor lehet vehetek én is másik sárvédőt, mert nekem cserés, megnézem a padon, lehet nekem is boxi van! OFF!
Köszi a felvillanyozást! ;)
Köszi a felvillanyozást! ;)
Totti 1462013-12-30 15:17:23 // 133740
Én se akarok hanganyagról 110%-ban diagnosztizálni, csak volt már hidrotőke problémám,s viszonyításképpen jó lett volna!
De jogos, én se weben javítottam meg, hanem Szakival! :)
De jogos, én se weben javítottam meg, hanem Szakival! :)
Ferke2013-12-30 14:19:39 // 133739
Meg kéne mutatni egy hozzáértőnek, élőben. Bár legalább 50x leírtam már én ezt itt, de nem adom fel: szerintem értelmetlen a weben félamatőr vélemények alapján elindulni, ha a vérprofik sem vállalnak távdiganózist:)
Ferke2013-12-30 14:18:08 // 133738
Hangfelvételről te megmondod, hogy mi a baja?:) Mert én ismerek pár igazán nagy szakembert, de egyik sem merné megtippelni sem egy hangfelvételről...:)))
Ferke2013-12-30 14:16:00 // 133737
Nem bizony. A ts-nél más a lámpa-zárhíd kapcsolat, és más a sárvédőhöz való kapcsolódás is.
Totti 1462013-12-30 13:46:24 // 133736
45/46 ts/boxinak nem ugyanaz a sárvédöje?!
Totti 1462013-12-30 12:51:29 // 133735
Hangfelvételt nem tudol felrakni rolla?
Benz2013-12-30 12:12:26 // 133734
Nemtudom ... vagy Hidrotőke esetleg ??
Benz2013-12-30 11:43:57 // 133733
Már kezdem feladni... lassan megszokom hogy csörgök mint egy kigyò... nem a kopogásèrzèkelő volt a ludas.... esetleg lehet hogy valamelyik trafo lessz rossz? vagy gyertya ?valakinek nincsen valami ötlete? tipikus gyujtáshangja van.
dfg (Tanárúr)2013-12-30 10:50:18 // 133732
sőt, van, hogy a szar is ízetlen...
pb_2013-12-29 23:34:38 // 133731
Friss TSapágyakkal is lehet xar 1 motor.
Ferke2013-12-29 23:26:02 // 133730
Arra azert merget ne vegyel,hogy a 10eves corsa meg a clio nem fog hulyere szivatni... tudnek meselni;)
Ferke2013-12-29 23:20:16 // 133729
De lassuk be:lehetetlen. Ne tudom,hogy te hany eve gyurod a szakmat, lehet, hogy joban vagod, mindenesrtre ahany jo allapotu (jo=gyari az olajnyomas es a kompreszio) boxermotort hozol nekem 70ert,annyit veszek meg toled azonnal.Akar mar holnap fizetek is!:)
Nem ertem, hogy lehet a ts-t peldakent felhozni, amikor boxerrol beszeltunk...van nalam 5 jo jtd motor...es?;)
Nem ertem, hogy lehet a ts-t peldakent felhozni, amikor boxerrol beszeltunk...van nalam 5 jo jtd motor...es?;)
Ferke2013-12-29 23:10:56 // 133728
2-300-ert turheto 156 ts??;-) ne vicceljunk mar keerem...ott kezdodik, hogy azokban all motor kuka. Futomu szinten kuka, a bodenak meg nincs alja...;)
Sok olcso vas van, de ha mar az ember vesz egy szart, akkor az mar inkabb jtd egyen, es akkor a motor problema legalabb letudva (fogyasztasrol nem beszelve).
Egyszoval ziher, hogy elobb veszek en egy dacsiat,mint 200ert egy 156 ts-t.
Sok olcso vas van, de ha mar az ember vesz egy szart, akkor az mar inkabb jtd egyen, es akkor a motor problema legalabb letudva (fogyasztasrol nem beszelve).
Egyszoval ziher, hogy elobb veszek en egy dacsiat,mint 200ert egy 156 ts-t.
BalintDkny2013-12-29 23:01:39 // 133727
Sejtettem, hogy a lényeg le lesz szűrve, de ha 70ért talál egy tegyük fel még kibontás előtti blokkot(ami nem lehetetlen lássuk be), akkor saccra 100ból megvan a művelet, ami sokkal barátibb egy sok100ezres felújításnál. Én speciel 40ezerért kaptam a ts-em, friss csapágyakkal.
Tomi1452013-12-29 22:17:35 // 133726
Szegény kis boxi. Kár érte! Lassan eljár felettük az idő és eltünnek az utakról sajna. Mi nagyon szeretjük a mi kis icynket. Most az ünnepek alatt meg volt járatva és kicsit féltem hogy meg makacsolja magát mert az utóbbi időben nem nagyon tudtam vele foglalkozni és mint tudjuk "lelkük és szívük" van. De szerencsére minden rendben volt.
30 lityit tankoltam bele és ebből 430km-t mentünk csomagokkal megpakolva így jött ki 7 liter átlagba. Ebben volt minden (város, 90-, 120-, és 160as tempó huzamosan).
30 lityit tankoltam bele és ebből 430km-t mentünk csomagokkal megpakolva így jött ki 7 liter átlagba. Ebben volt minden (város, 90-, 120-, és 160as tempó huzamosan).
pb_2013-12-29 22:00:08 // 133724
AZ Lbontás 1 nagy nyűg TSak, ezt magad is yól tud6od.) + azt is, hogy 1 ilyen autóból nem sok mindent lehet kiárulni.
Kau2013-12-29 21:51:27 // 133723
Nem akarlak rábeszélni, de hidd el, hogy azokra is fogsz költeni, ezt számold rá!
500-ért azért már lehet megkímélt 146-ost kapni, az utolsó szériából. Alkatrészed meg lenne egy csomó minden hozzá. Persze sok minden nem kompatibilis egy 1.4 boxer egy faceliftes TS-el. Én ismét 146-ost vennék, ha valamiért váltanom kéne :)
Hozzáteszem, ezt nem tervezem eladni. Pedig nem egy emberke jelentkezett már be érte. Néztem 156-osokat, nem nagyobb a hely benne, nem megy jobban, nem eszik kevesebbet... Offos nem érdekel, az újak meg nem tetszenek :) Na jó, a 4C kivétel :)
Egy másik 3-10 éves autónál meg ismét jönne a költekezés... Márkától függetlenül.
500-ért azért már lehet megkímélt 146-ost kapni, az utolsó szériából. Alkatrészed meg lenne egy csomó minden hozzá. Persze sok minden nem kompatibilis egy 1.4 boxer egy faceliftes TS-el. Én ismét 146-ost vennék, ha valamiért váltanom kéne :)
Hozzáteszem, ezt nem tervezem eladni. Pedig nem egy emberke jelentkezett már be érte. Néztem 156-osokat, nem nagyobb a hely benne, nem megy jobban, nem eszik kevesebbet... Offos nem érdekel, az újak meg nem tetszenek :) Na jó, a 4C kivétel :)
Egy másik 3-10 éves autónál meg ismét jönne a költekezés... Márkától függetlenül.
G-Burt2013-12-29 21:48:20 // 133722
viszonylag tűrhető tseket lehet venni 2-300ért, szerintem sokkal nem rosszabbak azoknál, amiket 3szor ennyiért adnak
Ferke2013-12-29 21:42:44 // 133721
Igen, épp ezt csinálom 3 éve. Ennek csak annyi a feltétele, hogy ne legyenek esztétikai igényeid. Az enyém jön-megy, de te is tudod, hogy néz ki...:)
Szóval ez kompromisszumokkal jár...
Szóval ez kompromisszumokkal jár...
Szunyi2013-12-29 21:41:33 // 133720
Sajnos a mostani hirtelen adòdott helyzetben kénytelenek vagyunk venni egy másik autòt mert kell. De 5-600ezerért nem kapok Alfában megbìzhatòt, de sajnos hirtelen most csak ennyink van rá. Ìgy marad egy Corsa, Clio esetleg 206, egyenlőre ezek is megteszik és viszonylag lent vannak az áraik. 2001-2003 évjáratban megfoghatòak, és talán megbìzhatòbbak lesznek mintha felújjìttatok egy 46ost. Bár csúnyábbak lesznek az tuti!!! ;)
G-Burt2013-12-29 21:21:09 // 133719
Ki lehet belőle árulni, de nekem az a tapasztalatom, hogy elég sok idő, amire bejön, pedig én általában jóval a bontós ár alatt adom a cuccokat. 2-3 éve más volt a helyzet, akkor még az utolsó csavart is szinte azonnal elkapkodták és nem nagyon nézték, h mennyibe kerül.
G-Burt2013-12-29 21:17:52 // 133718
vagy veszel egy 65ost 2-300 ezerért, ugyanúgy ráköltesz 150et+átírás és használod amíg ki nem esik alólad
G-Burt2013-12-29 21:16:21 // 133717
az autó 80%-a :)
Ferke2013-12-29 21:15:27 // 133716
Naja, de ez mindig egy örök dilemma...mire fiatalítasz? Veszel egy 156-ost 7-800ezerért, amit átíratsz 100ezerért (esetleg ha behozod, akkor ez nincs), de rögtön ráköltesz a futóműre, vezérlésre 150-et. Ez már egy 145-ös ára, vagy annak egy motorgenerálja majdnem.
Ts-nél jöhet még egy vezmod, jtd-nél meg egy lendkerék:)
(Egy 15 éves 2,4-es jtd szíjfeszítője most kedvezménnyel 32ezer, és ez csak egy feszítő!!!)
Vagy veszel egy 159-est 1,8-2,2 milláért, amire szintén locsolsz 2-300-at alhangon, és utána izgulsz, hogy vajon mikor megy szét valami, ami annyiba kerül, mint egy jó állapotú 145-ös (pl egy alsó lengőkar 30e, és ugye párban cseréljük).
És akkor még nem beszéltünk a kategória mellékhatásairól: a jts egy időzített bomba, az mjet dpf-je nemkülönben...
Szóval szerintem Kesa kapta el a fonalat jól nem sokkal előttem: "Hosszú időre visszamenően ismert előélet, rejtett hiba nulla." Ezek ma igen pozitív dolgok.
Persze mindez nem igaz, ha az ember nem nézi a pénzt, és a frissen vásárolt 2millás vason mindent kicserél...:)
Ts-nél jöhet még egy vezmod, jtd-nél meg egy lendkerék:)
(Egy 15 éves 2,4-es jtd szíjfeszítője most kedvezménnyel 32ezer, és ez csak egy feszítő!!!)
Vagy veszel egy 159-est 1,8-2,2 milláért, amire szintén locsolsz 2-300-at alhangon, és utána izgulsz, hogy vajon mikor megy szét valami, ami annyiba kerül, mint egy jó állapotú 145-ös (pl egy alsó lengőkar 30e, és ugye párban cseréljük).
És akkor még nem beszéltünk a kategória mellékhatásairól: a jts egy időzített bomba, az mjet dpf-je nemkülönben...
Szóval szerintem Kesa kapta el a fonalat jól nem sokkal előttem: "Hosszú időre visszamenően ismert előélet, rejtett hiba nulla." Ezek ma igen pozitív dolgok.
Persze mindez nem igaz, ha az ember nem nézi a pénzt, és a frissen vásárolt 2millás vason mindent kicserél...:)
Ferke2013-12-29 21:04:41 // 133715
Az tény, hogy marad némi sallang:)))
krecsi2013-12-29 20:57:37 // 133714
Szerintem meg már nem éri meg rákölteni. Főleg ha már amúgy is cserélni akarta. Pár hónapja én is nagyon elgondolkoztam egy cserén, de nem akartam szar állapotban eladni. Aztán jött a szervizelés. Amint vmi meg lett bontva, sorban jöttek elő a hibák. Most meg már ott tartok, hogy nem éri meg eladni. És nem azért mert teljesen meglennék vele elégedve... Öregszik, napi szinten használom és folyamatosan jönnek elő a hibák. Most pl. rendbe tettem a hátsó futóművet, erre elkezd kopogni az első. Akármilyen szép autók, jó autók, attól függetlenül már nincsen áruk, öregek, de mivel még sok van belőlük, így nem tervezek vele olyan hosszú távra, mint anno a Sprinttel:)
Szóval akármennyire karban van tartva, egy motor felújítás nem olcsó és attól még öreg marad az autó. Most kell meglépni a fiatalítást! De ez csak az én véleményem.
Szóval akármennyire karban van tartva, egy motor felújítás nem olcsó és attól még öreg marad az autó. Most kell meglépni a fiatalítást! De ez csak az én véleményem.
kesa2013-12-29 20:56:06 // 133713
Teljesen igazad van, viszont ~100e-t, vagy valamivel többet még talán ebből is ki lehet árulni. És így lehet gyorsabban elmegy, mint ha egyben árulná.
Az is igaz sajnos, hogy már ezek is öregednek ki, egyre többen dobják el ezeket és vesznek helyette újabbat, az alkatrészek sem kellenek akkor annyira.
Az is igaz sajnos, hogy már ezek is öregednek ki, egyre többen dobják el ezeket és vesznek helyette újabbat, az alkatrészek sem kellenek akkor annyira.
G-Burt2013-12-29 20:30:54 // 133712
És az apróság, amiket nem vesz meg a kutya se, évek múlva is a nyakadon fog rohadni... Sajnos ezekben az autókban már egyedüli érték a motor+váltó meg az elején a kasznielemek, a maradék cuccnak meg kb csak eszmei értéke van.
Ferke2013-12-29 20:22:22 // 133711
Szerintem is talán még elbontással többre jöhet ki a visszahozott pénz, mert egy ilyen vas motor nélkül iszonyat nagy jóindulattal egy 100e ft, és akkor szerintem még nagyon sokat mondtam.
kesa2013-12-29 20:13:11 // 133710
Értem.
Ha a csere egyébként is tervben volt, akkor valóban nem éri meg rendesen megcsinálnod, mással (egy leendő alfással) szemben pedig nagyon nem lenne tisztességes dolog csak eladásra összerakni, hogy aztán szopjon vele ő. Kb. annyiért mint írtad, el kéne menjen. Vagy alternatív megoldásként marad a bontás. Ha hivatalosan le tudod jelentetni, és van időd, eszközöd, tudásod szétszedni, akkor az alkatrészek eladásából jöhetsz ki anyagilag a legjobban.
Ha a csere egyébként is tervben volt, akkor valóban nem éri meg rendesen megcsinálnod, mással (egy leendő alfással) szemben pedig nagyon nem lenne tisztességes dolog csak eladásra összerakni, hogy aztán szopjon vele ő. Kb. annyiért mint írtad, el kéne menjen. Vagy alternatív megoldásként marad a bontás. Ha hivatalosan le tudod jelentetni, és van időd, eszközöd, tudásod szétszedni, akkor az alkatrészek eladásából jöhetsz ki anyagilag a legjobban.
Szunyi2013-12-29 19:56:00 // 133709
Szia! Valóban nem történt semmi gond 7 év alatt, ha csak az nem az számít hibának, hogy elment egy motor hőmérsékletet érzékelő relé, ami által egyfeszt nyomatta rá a szivatót és fulladozott, de egy 5000 ft-os tétel volt. Innentől kezdve minden egyes ráköltéssel lehendő hibákat előztünk meg és még azok megjelenése előtt orvosoltunk.
De az, hogy most kb. 200ezret rá kellene költenem, ez kicsit szíven vágott. Mivel így is tavaszra terveztünk egy cserét ez most nagyon valószínű, hogy előbbre jött. Nem hiszem, hogy logikus döntés lenne ennyit rákölteni és utána meg megpróbálni eladni 300/350ezerért. 100/150ezerért talán elviszik így is és akkor meg ugyan ott vagyok. Bontott alkatrészeknek meg kifogástalan:klíma, Lumarr fóliázott üvegek, bekábelezett erősítőnek, hangfalaknak, de akár még a hangcuccokat is odaadom és még sorolhatnám.
A napokban valószínű, hogy felteszem a hirdetést.
De az, hogy most kb. 200ezret rá kellene költenem, ez kicsit szíven vágott. Mivel így is tavaszra terveztünk egy cserét ez most nagyon valószínű, hogy előbbre jött. Nem hiszem, hogy logikus döntés lenne ennyit rákölteni és utána meg megpróbálni eladni 300/350ezerért. 100/150ezerért talán elviszik így is és akkor meg ugyan ott vagyok. Bontott alkatrészeknek meg kifogástalan:klíma, Lumarr fóliázott üvegek, bekábelezett erősítőnek, hangfalaknak, de akár még a hangcuccokat is odaadom és még sorolhatnám.
A napokban valószínű, hogy felteszem a hirdetést.
kesa2013-12-29 19:22:29 // 133708
Bocs a kötözködésért, de kicsivel lentebb még azt írtad, hogy 7 év teljes hibamentes használat után jártál így. Namármost nekem az, hogy nem hagyott az út szélén, nem azt jelenti, hogy közben nem is volt hibája.
A lényegre térve. Ha ennyit költöttél rá, és az autó egyébként ennyire jó állapotban van, akkor a leginkább az éri meg, ha rendesen felújíttatod ezt a blokkot, vagy egy másikat, amit helyette beteszel, és vidáman használod tovább az autót. Hosszú időre visszamenően ismert előélet, rejtett hiba nulla. Ha nincs szükséged nagyobb, újabb, szebb, x autóra, akkor ez a lehető legbiztosabb megoldás a számodra.
Sok sikert, jó döntést kívánok!
A lényegre térve. Ha ennyit költöttél rá, és az autó egyébként ennyire jó állapotban van, akkor a leginkább az éri meg, ha rendesen felújíttatod ezt a blokkot, vagy egy másikat, amit helyette beteszel, és vidáman használod tovább az autót. Hosszú időre visszamenően ismert előélet, rejtett hiba nulla. Ha nincs szükséged nagyobb, újabb, szebb, x autóra, akkor ez a lehető legbiztosabb megoldás a számodra.
Sok sikert, jó döntést kívánok!
Kau2013-12-29 18:36:27 // 133707
Az igazság az, hogy én Ofitól rendeltem eddig, ami kellett. (Elaforg). Náluk van kedvezményem. De nem tudom, hogy dolgoznak-e még idén. Én meg minél előbb megakarom csináltatni, mert minden nap használom/használnám a kocsit.
Kau2013-12-29 18:28:43 // 133706
Egy éve nem költöttem rá. Most meg mintha minden egyszerre jönne össze. Főleg a futóműnél. De nem mondhatok rá rosszat. Amennyit kibírt. Már így is kész csoda :)