WarbiRunner (Gyuri)2019-03-25 11:58:11 // 142605
Lengőkar csapágy csere mindkét oldalt, szinte biztos. Emeld meg, az egész lengőkar mozdulni fog vagy egy centit.
Shadin2019-03-25 11:16:24 // 142604
DennisBeru2019-03-24 04:57:23 // 142603
Szia! Köszönöm, ha nem találok, akkor mindenképp. ;)
V.Tomi.145-146 🍀2019-03-23 22:10:07 // 142602
marci912019-03-23 16:15:23 // 142601
Szia! Ők azok. A két hosszúkás egyforma, az egyik a motor felőli konzolon van, a másik pedig a váltó felőli. Ezek más Alfákban is megtalálhatóak, de a konzolról nagyon nehéz lefejteni őket, mert a csavarjuk általában be van rohadva rendesen. A középső bak a bölcsőnél van, azt nehéz beszerezni. Abból nekem van egy új eltéve. Ha esetleg érdekelne, írj rám!
DennisBeru2019-03-23 07:21:26 // 142600
Sziasztok! Volt már hasonló kérdésem, alany egy 146 1.6 TS 120 LE SE FL, motortaró bakot kell cserélni benne, bár itt megbeszéltük, hogy csak ha muszáj, de itt az lesz. Honnét tudnék beszerezni? Valakinek van róluk fénykép? 3 db van belőle? Kovácsautó.hu-n láttam, de nem tudom mennyit és milyet rendeljek. Köszönöm
Kazes☻2019-03-21 11:23:30 // 142599
Ugyanez nekem is. Valószínűleg a lapátkák adhatják a hangot...
marci912019-03-21 11:03:54 // 142598
Kézzel próbáltam forgatni a tárcsát, nem szorult és nem morgott. Minél hidegebb van, annál hangosabban indul a visítás, de morgás hang nincsen.
Kazes☻2019-03-21 09:15:11 // 142597
Én a szervószivattyút tartom legvalószínűbbnek... én is hasonlóan jártam, igaz a Td-n... de eltartott egy darabig mire lokalizálni tudtam a hangot, hiszen ahogy melegedett be, úgy halkult, majd megszűnt. :)
marci912019-03-21 08:50:23 // 142596
Vízpumpát, teljes vezérlést görgőkkel előtte pár hónappal cseréltem. Hosszbordás nélkül csendesen indul.
Piritu - 1.000.0002019-03-21 08:22:11 // 142595
Próbálni elindíthatod szíj nélkül is.
Piritu - 1.000.0002019-03-21 08:20:27 // 142594
A vízpumpát a vezérműszíj hajtja.
Kau2019-03-21 08:01:00 // 142593
Vízpumpát is cseréltél?
marci912019-03-21 07:35:13 // 142592
Twin Sparkos kollégákhoz lenne egy kérdésem. Jó ideje hallok hidegen elég hangos visítást, ami melegen részben elmúlik. A hosszbordás szettem görgőkkel együtt új, többször átnéztem a generátor-klímakompresszor-szervószivattyú szentháromságot, de a szervószivattyú tengely minimális lógásán kívül nem tapasztaltam csapágyas jelenséget. Arra gondoltam, hogy begyűjtenék használt, ledobott hosszbordás szíjat olyan modelekről, amik nem szervósak, nem klímásak, vagy szervós de nem klímás stb, így valószínűleg ki tudom szűrni a tettest, ha felteszem őket, de csak ezért nem szívesen vennék új szíjakat. Lenne esetleg ilyen szíj nektek?
Kau2019-03-20 22:36:25 // 142590
Én semmit nem fújtam rá, azóta is úgy van :)
V.Tomi.145-146 🍀2019-03-20 22:35:14 // 142589
Én is kezeltem hőálló festékkel, azt le dobta magáról :D
Abból sem jó ezek szerint mindegyik...
Abból sem jó ezek szerint mindegyik...
Kau2019-03-20 21:34:30 // 142588
Az enyém leesett kb 7-8 éve. Nem hiányzik.
Kazes☻2019-03-20 21:00:59 // 142587
Szvsz sokat nem ér, de nyugodtan lefestheted valamilyen hőálló festékkel... :)
Hakuna2019-03-20 20:06:28 // 142586
Köszi! Nem sietnék vele, csak a lemez volt ennyire rozsdás egyelőre. Persze most majd lehet, hogy a ház is rákezd, ezért kérdeztem nem kellene -e kezelni ...
Kazes☻2019-03-20 19:44:42 // 142585
Gondolom még egy darabig jó úgy, aztán csere... akár egy univerzálisra... persze lehet előbb is. :)
Hakuna2019-03-20 19:31:32 // 142584
Sziasztok!
Ma leesett a a katalizátorról az elrohadt (hővédő?) lemez.
Kell / lehet ezzel valamit csinálni, vagy nincs különösebb jelentősége?
Esetleg lehet ezt valamivel kezelni/festeni?
1.4 TS 1998
Ma leesett a a katalizátorról az elrohadt (hővédő?) lemez.
Kell / lehet ezzel valamit csinálni, vagy nincs különösebb jelentősége?
Esetleg lehet ezt valamivel kezelni/festeni?
1.4 TS 1998
Kazes☻2019-03-18 16:33:25 // 142583
A tetején szokott... ahol nyomja fel az AC az üzemanyagot a kilépő csőhöz. Bontva biztos találsz, de szvsz még az újabbaké is jó lehet. Legfeljebb más a csati, szt meg át kell forrasztani és kész. :)
Laciferi2019-03-18 16:30:22 // 142582
Most ugyis csak szemre akarom vetelezni alaposan, hogy van e rajta benzin, mert ha igen, akkor sajnos el van repedve valahol :/
Kazes☻2019-03-18 16:20:25 // 142581
Konkrétan a tankban! :)
Laciferi2019-03-18 16:20:23 // 142580
Koszi :) Meglesem akkor!
Coyote2019-03-18 16:15:09 // 142579
Annyira nem nehéz. Kiveszed a kárpitot ott van egy fekete kerek fedél azt leszeded és ott az üzemanyag szivattyú. A szétszedésnél vigyázni kell mert hamar letörik a kis műanyag csövecske. Jorjie-nál van blog róla. Nézd meg.
Laciferi2019-03-18 15:57:24 // 142578
Nehez hozzaferni? :) Ujonnan nem lehet mar ilyet kapni ugye ha jol sejtem? :)
Coyote2019-03-18 15:53:19 // 142577
Csomagtartóban jobb oldalon a kárpit alatt az üléssor mögött 😁
Laciferi2019-03-18 15:46:20 // 142576
Sziasztok! Alfa 146-ban hol van az AC pumpa? Hatul a csomagtartoban valahol a karpit alatt? :) Vagy mas konnyen hozzaferheto helyen? Csak meg kene neznem all e a tetejen a benzin mert elegge budos van a kocsiban valami miatt (benzinszag). Koszi! :)
Kazes☻2019-03-10 12:30:35 // 142575
Ja, ja, ja... ;)
Shadin2019-03-10 10:58:02 // 142574
Ez a sima 1,2W-os T5-ös izzó?
Shadin2019-03-10 10:31:12 // 142572
Skacok! A középkonzol kezelőszerveinek világítása micsoda? Sima rizs izzó v. valami spec? Köszi.
misike762019-03-09 20:47:28 // 142571
Sziasztok! Az alu nyári szettembe elporladtak a műanyag tehermentesítők. A felnibe bele van valahova karistolva, hogy pontosan mekkora is a lik a közepén? A 146os agya az 58as, ugye?
V.Tomi.145-146 🍀2019-03-08 22:32:20 // 142570
Okes köszönöm. Holnap még úgy is próbálkozok vele ;-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-08 19:50:14 // 142569
Bocs, igaz, a 146-ot nem próbáltam vele :-)
DennisBeru2019-03-08 19:31:23 // 142568
Neked milyen Blootooth-os készülékkel csatlakozott a 146? Mert én próbáltam párat, de nem tudott kapcsolódni...
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-08 19:05:20 // 142567
Kell a driver mindenképp, egy ftdi usb serial port drivert rak fel. Com3, vagy Com5 szokott lenni, de más is lehet, ez a gépedtől is függ. A MES beállításoknál próbáld végig az összes portot. Az bluetooth - os ennyivel egyszerűbb amúgy, hogy nem kell driver.
marci912019-03-08 09:01:24 // 142566
A Fiat Ecu Scan-nél több típust is meg kell próbálni. Nekem pl 2000-es évjáratú, de a 146 1.6 TS '98-assal csatlakozik rá csak.
V.Tomi.145-146 🍀2019-03-08 04:18:49 // 142565
Az a baj hogy csak COM3 volt, semmi más. Ha jól emlékszem meg 1es kellene neki. :/
DennisBeru2019-03-08 01:28:47 // 142564
Ha a géped felismeri a kábelt nem kell szvsz. Azon elvileg a driver van rajta a kábelhez. Annyi még, hogy a programon belül ki kell választani azt a portot amire csatlakoztattad a kábelt. Utána működnie kell.
V.Tomi.145-146 🍀2019-03-07 23:24:00 // 142563
Rendben. És amit küldtek kis telepítőt a kábel mellé, azt fel kell mindenképp telepíteni a gépre vagy nem kell hozzá? Köszi
V.Tomi.145-146 🍀2019-03-07 23:21:27 // 142562
Köszönöm.
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-07 23:01:06 // 142561
A kapcsolót asszem 7-esre, az ECUpozícióba kell tenni, bármit is olvasol (légzsák, abs is). a 3 pin adapter mindet ugyanarra a K-line-ra vezeti rá.
Piritu - 1.000.0002019-03-07 22:20:04 // 142560
Keresd meg az autódat a multiecuscan oldalán. Ott leírja hogy mi kell.
Sanszos hogy a légzsákhoz csak a gyári Examinerrel férsz hozzá. Nekem anno a 98-as Spidernél csak azzal lehetett.
Sanszos hogy a légzsákhoz csak a gyári Examinerrel férsz hozzá. Nekem anno a 98-as Spidernél csak azzal lehetett.
V.Tomi.145-146 🍀2019-03-07 22:11:15 // 142559
Sziasztok! Ki tud nekem segíteni hibakód olvasásban?
Első körben légzsákot szeretnék olvasni és ha lehet törölni.
Jövő héten viszem műszakra az autót, de még a légzsák lámpa ég. Ha nagyon muszáj el tudom vinni ki olvastatni, de szeretném megtanulni a menetét hogy egy kicsit átlássam.
Leszedtem a Multiecuscan - t, van 3 pin-es átalakítóm, VAG-COM OBD2 kapcsolós diagnosztikai kábel és Elm327 V1.5 Interface OBD2 csatlakozóm is.
Már sokat játszottam vele, de valami nincs jól beállítva vagy én nem vagyok jól beállítva, nem tudom de sikertelen a csatlakozás. Köszönöm ;-)
Első körben légzsákot szeretnék olvasni és ha lehet törölni.
Jövő héten viszem műszakra az autót, de még a légzsák lámpa ég. Ha nagyon muszáj el tudom vinni ki olvastatni, de szeretném megtanulni a menetét hogy egy kicsit átlássam.
Leszedtem a Multiecuscan - t, van 3 pin-es átalakítóm, VAG-COM OBD2 kapcsolós diagnosztikai kábel és Elm327 V1.5 Interface OBD2 csatlakozóm is.
Már sokat játszottam vele, de valami nincs jól beállítva vagy én nem vagyok jól beállítva, nem tudom de sikertelen a csatlakozás. Köszönöm ;-)
Kau2019-03-07 12:44:37 // 142558
Persze, hogy volt. Már a faceliftes 33-asok is voltak. Előtte nem.
marci912019-03-07 08:00:52 // 142557
Nem tudjátok amúgy, hogy gyárilag volt galvanizálva a 146? Engem meglep, hogy amíg nővéremék Opelje egy festékpattanás után azonnal rügyezik ki, nálam a hibák nem rozsdálnak rögtön a bódén. Ha viszont volt galvanizálva, nem értem, hogy alul miért volt már 12 éves korában felületi rozsda.
DieselManiaco(NagyVad)2019-03-05 07:04:46 // 142556
Mondjuk rólad élből feltételeztem hogy utánna olvastál. Egyébként nyugodt vagyok😁
Nyomásemelés nem biztos hogy érdemes, a gyári 0,8 állítólag az 1 feletti értéket nem tolerálja sokáig a kis K14. Úgyhogy vagy K26 méret, vagy valami hibrid építés.
Meg egy kis katalizator off, egr off, egy iveco cooler a hűtő elé, meg nagyobb adagoló és már helyen is vagy😁😂
Nyomásemelés nem biztos hogy érdemes, a gyári 0,8 állítólag az 1 feletti értéket nem tolerálja sokáig a kis K14. Úgyhogy vagy K26 méret, vagy valami hibrid építés.
Meg egy kis katalizator off, egr off, egy iveco cooler a hűtő elé, meg nagyobb adagoló és már helyen is vagy😁😂