sparco2010-08-23 13:58:13 // 111305
Akkor egyúttal meg is válaszolhatnád... :D
pb_2010-08-23 13:40:36 // 111304
Ha onnan folyt L, akkor oda.)) Sejtem a következő kérdést.)
sparco2010-08-23 13:24:49 // 111303
Most lehet egy nagyon hülye kérdés lesz... De ugye kilyukadt a váltón a dekni és az összes olaj elfolyt. kérdésem az lenne, hogy hogy kell pótolni, Hova kell önteni a váltóolajat??? Simán a váltóba???
Azzurro2010-08-23 12:39:00 // 111302
Az biztos hogy az LPG használatakor teljsen más az égés, és a hűtés a motornál.De az autó iparban még is számolnak az LPG-vel.Szerelnek gyárilag is LPG-t.Úgy néz ki, ez ismét egy kényes kérdés.:-)))
MikeTheDevil2010-08-23 12:36:54 // 111301
Hali!Nincs valakinek valami jó fajta diagnosztikai programja,mert amik nekem vannak elég felejtős,vagy valami jó crack vivid workshop 8.1-re?
Üdv! Mike
Üdv! Mike
Driver2010-08-23 12:16:09 // 111300
igen, a szívásokra emlékszem :))
csak az maradt ki hogy már túl vagy rajta. jöhet a következő :)))
csak az maradt ki hogy már túl vagy rajta. jöhet a következő :)))
Selmak2010-08-23 12:11:23 // 111299
Az egy érdekes kérdés hogy mi van azokkal a motorokkal ahol a benzin párolgáshőjét is betervezték a sűrítési arány növelésekor , dugattyú tető hűtésre, mert ezt LPGnél nyilván nem lehet rá számítani, mert ha folyékonyan is történik meg az LPG befecskendezése, akkor is az már a szívócsőben elpárolog.
Azzurro2010-08-23 11:48:15 // 111298
Pl: Nekem a Ladába teljesen jól működöt.Nem volt vele gond, csak hajtani kellett. Igen csak a fél milla felé közeledett, amikor megváltam tőle, mert a kaszni nem bírta a strapát.De a mocival semmi gond nem volt!Nem mondom, hogy ment mint benzinnel, de gond nem volt vele.
Ja és fele annyiból eljártam!!:-)))
Ja és fele annyiból eljártam!!:-)))
Azzurro2010-08-23 11:44:11 // 111297
Ez egy érdemesre méltó hozzászólás volt!!!!:-)))Hasonlókat várnék még LPG ügyben!Igaz hogy nem ide kellett volna írnom, de a másik topic-ba senki nem reagált.:-((((
Kértem egy ár ajánlatot egy LPG-vel foglakozó cégtől, és a válaszuk a típushoz mérten 200.000Ft kerülne.
Kértem egy ár ajánlatot egy LPG-vel foglakozó cégtől, és a válaszuk a típushoz mérten 200.000Ft kerülne.
Selmak2010-08-23 11:09:24 // 111296
Egy olyan szett ami nem teszi tönkre a motorod és jól is megy vele az 200-300K körül van. Soros befecskendezős motornál a párologtatós keverőfejes LPG elég felejtős.
Selmak2010-08-23 10:58:21 // 111295
Lada motor benzinre se lehetett normálisan beállítani, a sokkal szűkebb sávban robbanási elegyet képező LPGvel nem csoda hogy szar volt.
mreni2010-08-23 09:21:59 // 111294
Én meg a wartburgos korszakból tudom...
soha többet...
soha többet...
mreni2010-08-23 09:21:16 // 111293
Tudom hogy miért kell:)
Köszi:)
Köszi:)
dfg (Tanárúr)2010-08-23 07:27:18 // 111292
Ladás tapasztalatom van, érdekel?
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!
Azzurro2010-08-22 22:08:46 // 111291
Sziasztok!
Véleményeket és tapasztalatokat várok LPG ügyben!Mennyire érdemes beszereltetni?Nem teszik tönkre a motort?
Véleményeket és tapasztalatokat várok LPG ügyben!Mennyire érdemes beszereltetni?Nem teszik tönkre a motort?
Axl Trans2010-08-22 21:09:02 // 111289
Bocs, most látom, hogy a válaszom első része enyhén szólva félrement...:D
Axl Trans2010-08-22 21:07:18 // 111288
Nem az dönti el, hogy, 17-es, hanem az, hogy 4x98, v. 4x100 az osztókör. Ha 4x100, akkor kell. A menet azt hiszem 1.25, de erre még várj megerősítést mástól is.
mreni2010-08-22 20:36:36 // 111287
Kell a mozgókúpos csavar a 17es gurigákhoz:D
mreni2010-08-22 20:35:52 // 111286
Hali!
Tudja valaki milyen kerékcsavar menete a 145ön?
12x1.25 vagy 12x 1.5??:D
Tudja valaki milyen kerékcsavar menete a 145ön?
12x1.25 vagy 12x 1.5??:D
koz2010-08-22 19:31:43 // 111285
Oks, köszi!
Ferko2010-08-22 18:09:01 // 111284
Én a nagy háromlábút láttam jól elbújva. Reménykedek azért, hátha nem.
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-22 16:58:07 // 111283
koz2010-08-22 15:41:12 // 111282
Néhány kérdéssel bombáználak: Pontosan melyik kütyüt vetted meg? Brutuszos, vagy usb? Kellett hozzá vinned 12V-t is? E-bay, vagy hazai? Okostelefonnal nem próbáltad még véletlenül?
Asszem ennyi egyelőre.
Asszem ennyi egyelőre.
admirális2010-08-22 15:37:09 // 111281
Kb jól összefoglaltad azt, amit én gondolok erről a házi diagnosztikáról. Szerintem is minden autóhoz gyárilag kéne egy ilyet adni, annyira hasznos. Akár a motor hőfok műszer pontatlansága miatt, akár a műszerfalon nem jelzett szenzorok értékei miatt, a hibatörlés árának megspórolásáról nem is beszélve és ráadásul az egész bolondbiztosra van megkonstruálva. Nekem Hong-Kongból jött a kábel, 2200 ft volt. Nem pénz érte. Alfadiagot használok.
J-Imi2010-08-22 15:15:54 // 111280
Nekem is úton van egy ilyen kábel "szett". Simán megéri, ahhoz képest hogy egy kiolvasás, törlés 4-5e Ft. Milyen programot használtál hozzá? FiatEcuScan?
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-22 14:36:36 // 111279
Szerintem igen. A csati 3 pólusú, de asszem a k-vonalat és a mihez képest vezetéket (gnd) használja. Keresgélés közben ráakadtam olyanra is, hogy a légzsák vezérlőt simán műszer nélkül ki lehet villogtatni, és törölni is lehet a hibakódot. Csak kicsit macerás.
Különben meg mindenkinek aki hosszabb távon tervezi az Alfázást merem javasolni hogy vegyen egy kiolvasó kábelt. Két kiolvasás árából megvan Fiat szabványú 3pólusú átalakítóval együtt, és onnantól egy laptoppal annyiszor ést azt olvasol ki amit akarsz. Wickey mutatta a dízelmániában a múlthéten, egyből rácápáztam a dologra, mostmár én is magamnak olvasgatok. Azóta egy korábban félre diagnosztizált hibát tisztáztam (motorhőfok jeladó helyett IAT szenzor) illetve töröltem a légzsák hibámat. Plusz végig csekkoltam mindent. Motorvezérlőt, légzsákot, ABS-t. Még a ventillátor 1-es fokozat indító hibáját is ki lehetett vele szűrni.
Különben meg mindenkinek aki hosszabb távon tervezi az Alfázást merem javasolni hogy vegyen egy kiolvasó kábelt. Két kiolvasás árából megvan Fiat szabványú 3pólusú átalakítóval együtt, és onnantól egy laptoppal annyiszor ést azt olvasol ki amit akarsz. Wickey mutatta a dízelmániában a múlthéten, egyből rácápáztam a dologra, mostmár én is magamnak olvasgatok. Azóta egy korábban félre diagnosztizált hibát tisztáztam (motorhőfok jeladó helyett IAT szenzor) illetve töröltem a légzsák hibámat. Plusz végig csekkoltam mindent. Motorvezérlőt, légzsákot, ABS-t. Még a ventillátor 1-es fokozat indító hibáját is ki lehetett vele szűrni.
admirális2010-08-22 12:38:57 // 111278
Monnyanak le! Azzal a kis alacsony műszerrel mértek meg ami mostanában terjedőben van mint valami átkozott vírus?
admirális2010-08-22 12:37:43 // 111277
Igen, erre vigyázni kell hogy lehúzott műszerekkel ne adj rá gyújtást. Egyik barátomnak arra is bejelzett hogy gyenge aksival próbált indítani. 2 pólust használ a vezérlő a kiolvasáshoz?
Ferko2010-08-22 12:29:03 // 111276
Üdv a klubban. Lehet, hogy nekem is jön még egy sztárfotó; ezúttal éjszakai.:-(
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-21 15:48:50 // 111275
Igen, valahol kontakthibás volt a régi panelja. Felülforrasztgattam én, meg direkt tápokat vezetgettem oda ahova tudtam, de nemjavult meg. Valahol repedés lehetett a panelon, mert mozgatásra 0-ázott. Inkább vettem egy műszercsoportot. Nem kis mázli, hogy egy cartárs épp egy 145 jtd-t bontott akkor :-))
Driver2010-08-21 15:27:42 // 111274
mármint nem a légzsákos, hanem ami volt korábban
Driver2010-08-21 15:27:03 // 111273
ezek szerint most már új óracsoportod van és ezzel megoldódott a problémád? :)
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-21 15:22:37 // 111272
Én beültem anyósoldalra, de a laptopot gondosan oldalt fordítottam. Ha pukkan, legalább azt ne nyomja az arcomba :-))))
Különben semmi extra. Rádugod, kulcs gyújtásra, program elindít, kapcsolódik, kiolvas. A manuál azt mondja, hogy érdemes ellenállásokkal helyettesíteni a légzsákokat kiolvasáskor, nehogy véletlenül "triggereljük" a cuccot. De ilyenkor az ember figyeljen, ne kapkodjon, nézze meg mire kattint, milyen gombot nyomkod és nem lesz baj.
Egyébként tanulságos. A légzsákhibát akkor tárolta be, mikor gyújtáson lehúztam a műszerfalat (többször is). Féltem, hogy a vezérlő kampeca, mert a tápokkal volt gebasz a régi óracsoportomnál. De nem! Észrevette, hogy nincs rajta a visszajelző lámpa.
Tehát azért világított a visszajelző, mert szerinte nem volt jó a visszajelző :-)))) Logikus :-))
Különben semmi extra. Rádugod, kulcs gyújtásra, program elindít, kapcsolódik, kiolvas. A manuál azt mondja, hogy érdemes ellenállásokkal helyettesíteni a légzsákokat kiolvasáskor, nehogy véletlenül "triggereljük" a cuccot. De ilyenkor az ember figyeljen, ne kapkodjon, nézze meg mire kattint, milyen gombot nyomkod és nem lesz baj.
Egyébként tanulságos. A légzsákhibát akkor tárolta be, mikor gyújtáson lehúztam a műszerfalat (többször is). Féltem, hogy a vezérlő kampeca, mert a tápokkal volt gebasz a régi óracsoportomnál. De nem! Észrevette, hogy nincs rajta a visszajelző lámpa.
Tehát azért világított a visszajelző, mert szerinte nem volt jó a visszajelző :-)))) Logikus :-))
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-21 15:16:36 // 111271
Hát naná...anélkül nem megy. Csak a bosszúság és az idegbaj marad..:-)
András bácsi2010-08-21 08:12:36 // 111270
Persze ez igaz, de ha magadnak csinálsz ilyesmit, akkor az az elsődleges, hogy kötődj az adott típushoz.
admirális2010-08-21 00:20:11 // 111269
Azt nem tudom hogy kell-e gyújtás, de ha én egyszer kiolvasom a légzsákvezérlőt, arra figyelni fogok hogy ne üljek az autóban és akkor biztos nem vág orrba:).
WarbiRunner (Gyuri)2010-08-20 23:07:48 // 111268
Aki hobbiból magának építi, szerintem nem nézi, hogy mennyi a restaurált értéke. A Wareszom 1 millát emésztett fel, 3k-ért se tudom eladni, mégse sajnálom egy percig sem hogy elköltöttem rá a lét.
Plusz megérheti mindennapi használatra is rendbeszedni egy bármilyen használt autót. Azt mondom, hogy amíg cakk pakk 60Ft/km körül ki lehet hozni egy verdát, bármit megéri megcsinálni rajta. Már ha alapvetően elégedett az illető az autójával.
Plusz megérheti mindennapi használatra is rendbeszedni egy bármilyen használt autót. Azt mondom, hogy amíg cakk pakk 60Ft/km körül ki lehet hozni egy verdát, bármit megéri megcsinálni rajta. Már ha alapvetően elégedett az illető az autójával.
pb_2010-08-20 21:28:25 // 111267
Sajnos, ez így már nem sokat ér.( De, ha legközelebb nem vagy biztos valamiben, nyugodtan használ6sz más ezközöket is, pl üzenőfal, mél, stb.
pb_2010-08-20 21:26:27 // 111266
Nem mennék bele a témába, mert +int +vádolnának itt mindenféle istenítéses történettel.) Ill annyira már ismerlek, hogy +győzhetetlen vagy a témában.))) Amúgy mindent 3 lehet csinálni normálisan.))
Rozsdamentes csavarokat kell alkalmazni.D De, azért 1 hasonló korú bárminél is ugyanez a helyzet.
Rozsdamentes csavarokat kell alkalmazni.D De, azért 1 hasonló korú bárminél is ugyanez a helyzet.
sparco2010-08-20 21:07:47 // 111265
Basszus, de hülye vagyok!!! Igazad volt!!! Kössz!!!
András bácsi2010-08-20 21:03:51 // 111264
Csak tudod van, amit érdemes, mert létod, hogy a mérnökök gondolkodtak, amikor alkottak, és van amikor ez kevésbé látható. Utóbbi esetben az ember kedve elmegy. Tejfölöspohár műanyag, meg bandázs helyett 5 centis szigszalagok azért kiábrándítóak.
A 33 esetében is azzal megy el az idő, hogy rendes csavarokat keres az ember, amin még látszik némi sárga szín. :)
A 33 esetében is azzal megy el az idő, hogy rendes csavarokat keres az ember, amin még látszik némi sárga szín. :)
pb_2010-08-20 20:57:07 // 111263
Miért ne lenne?) Nézőpont kérdése, legrövidebb idő(főleg a régebbi típusoknál) alatt kivitelezhető, bármelyik AR típus közül. Azért, ha +nézed, ill utána kérdezel kint már kezd felmenni az áruk, persze nem a leglepattantabbakra gondolok, + a fapados alapváltozatokra. Ez pedig 1 ilyen játék, bármit restaurálsz, azt tisztességel +csinálod, akkor az nem áll + 1-200 HUFból. Igencsak bőven kell számolni a deákokat.)(
András bácsi2010-08-20 20:37:50 // 111262
Persze, meg is csinálná az ember, ha lenne értelme. Leszólás nélkül mondom, de az összes boxer értéktelen darab ahhoz, hogy egy rendes váltófelújítás megérje. A 33 meg nem olyan gép, ami restaurálva közelíteni bármely hátulhajtós értékét. Az a piros is nagyon nyomott anyagárakon, nulla munkadíjjal számolva is közelíteni fogja a felest. Oké, mondjuk egy százas a kerék. És messze a tökéletestől. :(
pb_2010-08-20 20:28:21 // 111261
1x + kell csinálni jól, és akkor sokáig nem lesz vele gond.))
pb_2010-08-20 20:24:37 // 111260
Khm, khm, 111157 hsz
"A csonkokat húzd ki, vagy kocogtasd ki( a jobbsnál célszerú kivenni a jeladót is)))."
Olvass figyelmesebben.)
"
"A csonkokat húzd ki, vagy kocogtasd ki( a jobbsnál célszerú kivenni a jeladót is)))."
Olvass figyelmesebben.)
"
pb_2010-08-20 20:23:03 // 111259
Nem kizárt, a genyók.)))
András bácsi2010-08-20 19:42:50 // 111258
Szerintem meg pont a régebbiek rosszak.
András bácsi2010-08-20 19:40:39 // 111257
Boxerről volt szó, és hülye aki 70-ért vesz váltót. :)
Átok79146TD2010-08-20 15:56:24 // 111256
hehe..:)
sajna csk most olvastalak...:)
sajna csk most olvastalak...:)