Ezt nem írtad le a hirdetésben :D
Enyémnek tök mindegy csak ne legyen vizezve :) AGIP nál tankolok rendszeresen :)
Benőke2009-06-30 11:17:05 // 97016
Benőke2009-06-30 11:16:17 // 97015
2500-3000 fordulat alatt és fölött is vagy csak alatta?
Ferko2009-06-30 11:10:02 // 97014
szia!:-)
Hol tankolsz? MIlyen benyát raksz bele?
Nekem a shellt és a molt nem szereti, csak az OMV-t imádja. Elős indításnál van ez a ledadogos csak? Másoldjűra már pöccröff?
Hol tankolsz? MIlyen benyát raksz bele?
Nekem a shellt és a molt nem szereti, csak az OMV-t imádja. Elős indításnál van ez a ledadogos csak? Másoldjűra már pöccröff?
Kaci2009-06-30 11:06:02 // 97013
Sziasztok!
Mitől lehet: 145 1,4 TS indítás után nehezen, dadogva pörög föl a motor és erőtlen is! Lamdaszonda, légtömegmérő cserélve...
Előre is köszi!
Mitől lehet: 145 1,4 TS indítás után nehezen, dadogva pörög föl a motor és erőtlen is! Lamdaszonda, légtömegmérő cserélve...
Előre is köszi!
dfg (Tanárúr)2009-06-30 11:01:56 // 97012
az enyém ajusa...
admirális2009-06-30 11:01:08 // 97011
Milyen márkájú tömítést használsz?
Benőke2009-06-30 10:55:25 // 97009
Jól számolt :o(
209 ló az köbö 152kw
10 éves esetén 240HUF/Kw
Luxus adó miatt 125 és 175kw között duplázódik a díj..
(152x 240) * 2 az durván 73k :o( idén ez még 30k volt...
209 ló az köbö 152kw
10 éves esetén 240HUF/Kw
Luxus adó miatt 125 és 175kw között duplázódik a díj..
(152x 240) * 2 az durván 73k :o( idén ez még 30k volt...
Ferko2009-06-30 10:49:44 // 97008
Nekem 36720 jön ki. Most már tényleg érdekel, hogy hogyan számoltad ki?:-)
Ferko2009-06-30 10:47:52 // 97007
TAnár Úr! Valamit elszámoltál a példádban. Nekem sokkal kevesebb értékek jönnek ki.
Ferko2009-06-30 10:44:54 // 97006
Persze persze:-D
dfg (Tanárúr)2009-06-30 10:42:26 // 97005
óccsóbbé persze!
Ferko2009-06-30 10:39:40 // 97004
Megveszem és majd eladom Neked:-DDDD
Föckös2009-06-30 10:38:07 // 97003
bmeeeg! legalább valami kéép, vagy vmi!
öccsééém.
öccsééém.
Ferko2009-06-30 10:37:58 // 97002
Hogy kell érteni azt, hogy a megvásárlástól számított első 3 naptári év? Nem a gyártástól?
Föckös2009-06-30 10:37:24 // 97001
khmkhmBÉNA!khmkhm
akinek nem inge...
akinek nem inge...
Benőke2009-06-30 10:36:41 // 97000
Nem tom mi lesz 18 -án de verjed :D
Ferko2009-06-30 10:36:11 // 96999
Gratula Kához.:-))
dfg (Tanárúr)2009-06-30 10:35:38 // 96998
nem kell, leverem 18-án :)
Benőke2009-06-30 10:33:14 // 96997
Akkor klicitáljatok egymásra :D
pb_2009-06-30 10:32:54 // 96996
Csak ebben az a legszörnyűbb, hogy az így beszedett + pénzek is Ltűnnek/síbolódnak/herdálódnak. De az autós társadalmat mindig lehet basztatni ilyenekkel.((((
Ferko2009-06-30 10:32:36 // 96995
Veri nájsz.
dfg (Tanárúr)2009-06-30 10:32:15 // 96994
mert az a kocsi nekem kell ;)
Bagee2009-06-30 10:31:43 // 96993
na ez az ami nem rajtunk múlik szal tuti ez lesz és kész :D
Ferko2009-06-30 10:31:09 // 96992
Pfúúúú, eznem hangzik jól. Na de ezt még el is kell fogadni.
Benőke2009-06-30 10:30:00 // 96991
Most mér akarod lebeszélni? :o)
dfg (Tanárúr)2009-06-30 10:28:49 // 96990
magyarul egy 99es V6TB éves súlyadója 72K, eddig meg volt 30K...
Bagee2009-06-30 10:28:46 // 96989
jaja na ezt kerestem.. ez alapján elég durva lesz!!! főleg a te esetedben :)
pb_2009-06-30 10:27:22 // 96988
Boxer + turbo, akár 5 helyen csapágyazva, sztem az Lég bíztató jövőkép lenne.))
dfg (Tanárúr)2009-06-30 10:25:52 // 96987
láttad az új súlyadó tervezetet?
Növekszik a gépjárműadó jövőre:
A teljesítményarányos adó mértéke a következőképp változik 2010-ben: az
autó megvásárlásától számított első 3 naptári évben 300 helyett 345, 4-7
éves korig 260 helyett 300, 8-11 éves korig 200 helyett 240, 12-15 éves
korig 160 helyett 185, 16 év felett pedig 120 helyett 140 forintot kell
majd fizetni a motor névleges teljesítményének minden kilowattja után, ha
elfogadják a törvénytervezetet. Ezen felül a nagyobb teljesítményű autók
esetében belép a vagyonadó szorzója. 125 kW-nál (168 lóerőnél) erősebb
autók esetén a teljesítményadó kétszeresét, 175 kW (235 lóerő) felett a
2,5-szörösét, 200 kW (268 lóerő) felett pedig a háromszorosát kellene
kifizetni.
Gyakorlati példákat nézve: egy három évnél fiatalabb, 93 lóerős, azaz 68
kW-os Suzuki Swift után 20 400 helyett 23 460 forintot kell majd fizetni
évente, azaz az emelkedés érezhető, de azért nincs szó nagyságrendi
változásról. Nem úgy a 125 kW feletti kategóriában: egy 180 lóerős (132
kW), újabb autó esetében azonban 39 600-ról 91 080 forintra, egy 240 lóerős
(176 kW) modellnél 52 800-ról 151 800 forintra emelkedik az adó mértéke,
egy 280 lóerős (205 kW) autó után pedig 61 500 helyett 212 175 forintot
kell majd befizetni a közös kasszába évente.
Növekszik a gépjárműadó jövőre:
A teljesítményarányos adó mértéke a következőképp változik 2010-ben: az
autó megvásárlásától számított első 3 naptári évben 300 helyett 345, 4-7
éves korig 260 helyett 300, 8-11 éves korig 200 helyett 240, 12-15 éves
korig 160 helyett 185, 16 év felett pedig 120 helyett 140 forintot kell
majd fizetni a motor névleges teljesítményének minden kilowattja után, ha
elfogadják a törvénytervezetet. Ezen felül a nagyobb teljesítményű autók
esetében belép a vagyonadó szorzója. 125 kW-nál (168 lóerőnél) erősebb
autók esetén a teljesítményadó kétszeresét, 175 kW (235 lóerő) felett a
2,5-szörösét, 200 kW (268 lóerő) felett pedig a háromszorosát kellene
kifizetni.
Gyakorlati példákat nézve: egy három évnél fiatalabb, 93 lóerős, azaz 68
kW-os Suzuki Swift után 20 400 helyett 23 460 forintot kell majd fizetni
évente, azaz az emelkedés érezhető, de azért nincs szó nagyságrendi
változásról. Nem úgy a 125 kW feletti kategóriában: egy 180 lóerős (132
kW), újabb autó esetében azonban 39 600-ról 91 080 forintra, egy 240 lóerős
(176 kW) modellnél 52 800-ról 151 800 forintra emelkedik az adó mértéke,
egy 280 lóerős (205 kW) autó után pedig 61 500 helyett 212 175 forintot
kell majd befizetni a közös kasszába évente.
pb_2009-06-30 10:25:45 // 96986
A szívónál, jó az 2-3nak is.)
Ferko2009-06-30 10:25:13 // 96985
Gecöö, az 271 Le minimum.:-D
Ferko2009-06-30 10:24:05 // 96984
Jajmáán az a súlyadó. Lesz kb 5-10ezerrel egyévben több. Egy hónapra lebontva az nem sok. :-DD De még ha 15-tel az is kibírható.
A tankolás már egy sokkal sarkallatosabb kérdés.:-DDDD
A tankolás már egy sokkal sarkallatosabb kérdés.:-DDDD
dfg (Tanárúr)2009-06-30 10:23:01 // 96983
sajna a boxer a múlt. a jövőképbe nem fér bele :)
az én jövőképemben több van, mint 4 henger. :D
az én jövőképemben több van, mint 4 henger. :D
Ferko2009-06-30 10:22:35 // 96982
cumm forevöööööör:-DDDDD
pb_2009-06-30 10:22:25 // 96981
Papa, inkább vezekelj, az jobban megy!DDDD
Ferko2009-06-30 10:22:02 // 96980
Véhaboxer.:-DDDD Csak úgy.:-DDDDDD
Vártam eme kérdést már. Nos megnyugtathatom (vagy akár borzolhatom a kedélyeket), hogy megmaradok a 145/146 Bandánál (attól fögetlenül, hogy majd ismerekedem a nagyvad topicban is:-D). Nem autófüggő a barátság, amit érzek az itteni alkesz Banda iránt.:-DDDDD
Vártam eme kérdést már. Nos megnyugtathatom (vagy akár borzolhatom a kedélyeket), hogy megmaradok a 145/146 Bandánál (attól fögetlenül, hogy majd ismerekedem a nagyvad topicban is:-D). Nem autófüggő a barátság, amit érzek az itteni alkesz Banda iránt.:-DDDDD
dfg (Tanárúr)2009-06-30 10:21:51 // 96979
chip. 20-30 + lóért nem kell szétbontani semmit, csak az ATC-nek odadobni kis zsetonyt... írnak egy új progit a cuccnak, azt kész. Na ez az, ami a turbós gépnél 30-40%(?) is lehet, szívó motornál pedig 7-9%...
Bagee2009-06-30 10:20:09 // 96978
most hogy emelik a súlyadót... :D:D
én most vettem bicajt hogy spóróljak :D:D:D
én most vettem bicajt hogy spóróljak :D:D:D
pb_2009-06-30 10:20:02 // 96977
Inkább a délvidéki boxer hang ad az Mbernek.DD
Föckös2009-06-30 10:19:05 // 96976
na hagyjatok leltározni.
Föckös2009-06-30 10:18:42 // 96975
erősen fokozható, kissebb beavatkozás nélkül!
(csipppptunying)
(csipppptunying)
Ferko2009-06-30 10:18:10 // 96974
Hogy érted ezt töki, hogy fokozható a 209 LE?:-)
Az érvek mindenképp tt mellett szólnak.:-D
Az érvek mindenképp tt mellett szólnak.:-D
Föckös2009-06-30 10:17:16 // 96973
akkómán nem fogsz fórumozni itten?
és mi lesz a nicknév?
VéhatFerko?
:-)
és mi lesz a nicknév?
VéhatFerko?
:-)
Ferko2009-06-30 10:17:00 // 96972
Még dódozok, ezenk kívül el is kellene adnom a 146-ot.:-D
dfg (Tanárúr)2009-06-30 10:16:30 // 96971
én a 2,5 helyett mindenképp turbósat venném meg. a 3.0 már megfontolandó, de abba gondolj bele, hogy az fix 220 ló körül van, amit nem nagyon tudsz fokozni. a túrós meg 209-ről indul, és fokozható kényelmesen...
viszont a 3.0 kényelmesebben vezethető szerintem, és ha jól tudom komolyabb fékrendszere van.
+ tt mániákusságát ismerve a kocsi tuti nagyon rendben van... még én is elgondolkodtam rajta... a végcél úgyis hathenger, csak mondjuk még nem most.
viszont a 3.0 kényelmesebben vezethető szerintem, és ha jól tudom komolyabb fékrendszere van.
+ tt mániákusságát ismerve a kocsi tuti nagyon rendben van... még én is elgondolkodtam rajta... a végcél úgyis hathenger, csak mondjuk még nem most.
Vikking 3112009-06-30 10:16:27 // 96970
Szerintem már indulj is :))))))
Ferko2009-06-30 10:15:56 // 96969
Lehet, hogy kimegyek egyszer csak tt-he és megskubizom a vasat.Itt lakik egy köpésre tőlünk. plusz ismeri az autóm volt tulaját is.:-DDD
Vikking 3112009-06-30 10:13:43 // 96968
Hát és azért az Aresei V6 + a turbó hangja, az azért ad az embernek... :)
Ferko2009-06-30 10:13:12 // 96967
Jajjmááááán.:-DDD Most miért?:-DDDDDD
Online tag
1
Vendég1
528
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
- Alfa reklám
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- A Stellantis menedzsmen...
- Zenebutik
- Filmek
- 164-166
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV