epitesz2021-09-13 01:48:57 // 145155
Hát ez rém kellemetlen! :D
Kazes☻2021-09-11 23:20:21 // 145154
Vagy rossz a hőgomba, vagy hengerfejes... 🤔
Coyote2021-09-11 11:33:37 // 145153
Lehet, hogy a hűtő van eldugulva és nem kering rendesen a hűtő folyadék. Érdemes lenne át mosni a hűtőt vagy egyszerűen cserélni.
KrisztiánL752021-09-11 11:17:11 // 145152
Sziasztok!
Megoldást keresek a következő problémára. Folyamatosan túlmelegszik a hűtővíz. Részletezem. Előjött a probléma. Ki lett cserélve a termosztát(83°-os nyitású). Gumitömítés a helyén. Ki lett cserélve a vízszivattyú, feszítő, stb,. Mindegyik új. A hűtőventillátor rendesen kapcsolgat. Még is túlmelegszik. A kiegyenlítő tartályt feltöltve a min-max jelzés közé. Volt olyan is, hogy reggel gondoltam megnézem a kiegyenlítő tartályban a hűtőfolyadékot. Meglazítottam a kupakot és elkezdett kifolyni a folyadék. De olyan is volt, hogy simán le tudtam venni a kupakot és optimális szinten volt a folyadék. Egy megtörtént eset: 24° késő délután. Gurulok a városban 55km/h sebességgel a vízhőfok felmegy kicsicel 100 fölé, a ventillátor kapcsol. 100 alá megy a mutató, kikapcsol a ventillátor. Majd kezdődik előlről. Ezt csinálja folyamatosan. Most például városon kívül mentem 90-100km/h sebességgel és felment a vízhőfok a 120 kiírásig, világítani kezdett a befecskendező jelzésű piros ikon.
Mi lehet a baj, illetve a megoldás? (A fűtés nagyon jól megy, ott nem lehet levegős). A teljes hűtő forró mindenhol, tehát oda is elkering. Szóval, várom a megoldásokat. Köszönöm.
Megoldást keresek a következő problémára. Folyamatosan túlmelegszik a hűtővíz. Részletezem. Előjött a probléma. Ki lett cserélve a termosztát(83°-os nyitású). Gumitömítés a helyén. Ki lett cserélve a vízszivattyú, feszítő, stb,. Mindegyik új. A hűtőventillátor rendesen kapcsolgat. Még is túlmelegszik. A kiegyenlítő tartályt feltöltve a min-max jelzés közé. Volt olyan is, hogy reggel gondoltam megnézem a kiegyenlítő tartályban a hűtőfolyadékot. Meglazítottam a kupakot és elkezdett kifolyni a folyadék. De olyan is volt, hogy simán le tudtam venni a kupakot és optimális szinten volt a folyadék. Egy megtörtént eset: 24° késő délután. Gurulok a városban 55km/h sebességgel a vízhőfok felmegy kicsicel 100 fölé, a ventillátor kapcsol. 100 alá megy a mutató, kikapcsol a ventillátor. Majd kezdődik előlről. Ezt csinálja folyamatosan. Most például városon kívül mentem 90-100km/h sebességgel és felment a vízhőfok a 120 kiírásig, világítani kezdett a befecskendező jelzésű piros ikon.
Mi lehet a baj, illetve a megoldás? (A fűtés nagyon jól megy, ott nem lehet levegős). A teljes hűtő forró mindenhol, tehát oda is elkering. Szóval, várom a megoldásokat. Köszönöm.
marci912021-09-10 11:37:09 // 145151
Na srácok, én csak elkezdem a nyomozó hadjáratot jövőhéten.
Mindenféle ellentmondással szemben össze fogom nézni a 146 1.6 TS váltóját egy 147 1.6 TS váltóval. Ha csak a nyomcsapágyban különböznek, annak a csatlakozását megoldanám, de a 147-nél még talán esély is van rá, hogy találok egy kevesebbet futott váltót, amire aztán normálisan vigyázhatok.
Sajnos elszomorít a tény, hogy minden öreg 146 váltó 200-300 E km-es futás felett van, ill. eddig mindegyikben meg volt forogva a nyelestengely csapágy és egy felújítás egy 100-as gurigától kezdődik (és az már sosem lesz a tuti). Az egyik kopott váltót mi is széthúztuk és hát közös megegyezés alapján jobbnak láttuk, ha inkább ezt hanyagoljuk, pedig faterommal már nem egy teherautó váltót megcsapágyaztunk és összeraktunk az évek alatt :/
Mindenféle ellentmondással szemben össze fogom nézni a 146 1.6 TS váltóját egy 147 1.6 TS váltóval. Ha csak a nyomcsapágyban különböznek, annak a csatlakozását megoldanám, de a 147-nél még talán esély is van rá, hogy találok egy kevesebbet futott váltót, amire aztán normálisan vigyázhatok.
Sajnos elszomorít a tény, hogy minden öreg 146 váltó 200-300 E km-es futás felett van, ill. eddig mindegyikben meg volt forogva a nyelestengely csapágy és egy felújítás egy 100-as gurigától kezdődik (és az már sosem lesz a tuti). Az egyik kopott váltót mi is széthúztuk és hát közös megegyezés alapján jobbnak láttuk, ha inkább ezt hanyagoljuk, pedig faterommal már nem egy teherautó váltót megcsapágyaztunk és összeraktunk az évek alatt :/
epitesz2021-09-09 15:02:25 // 145149
torjaytól vettem egyet én is. Végül megfutamodtam.
Kazes☻2021-09-09 11:17:07 // 145148
Ha jól látom az az úgynevezett kartergáz cső, ami visszavezeti a szívócsőhöz/be a gázt... és a többi. :)
Kau2021-09-09 10:36:33 // 145147
127_sud2021-09-09 10:17:30 // 145146
Igen, régi olasz autók alkatrészeivel foglalkozom. Igyekszem lehetőleg gyárival és csak újak vannak nálam.
127_sud2021-09-09 10:14:35 // 145145
Akkor nem csináltad meg az autót? Pedig pont olyan oldali gyári küszöböm volt mint ami neked kellett.
epitesz2021-09-08 16:16:06 // 145144
Ha már így kasznizgattok. Akinek Torjay féle új jobb oldali 146 küszöbre lenne szüksége jelentkezzen nálam! ;) Plusz van egy csomó TD-hez való cucc is amit még a Zöldhöz kaptam Gyuritól.
V.Tomi.145-146 🍀2021-09-08 11:35:47 // 145143
Köszi ;-)
Kazes☻2021-09-08 10:25:35 // 145142
Grat! 😃
V.Tomi.145-146 🍀2021-09-08 10:15:47 // 145141
JTD leműszakizott :)) egyik rendszámtábla világítás nem égett, de hamar ki lett cserélve. Meg is kérdezte a vizsgabiztos hogy sokat dolgozatok vele? :D enni lehetne most az aljáról :D úgy hogy most nagy öröm van :))
Kazes☻2021-09-08 10:12:28 // 145140
Valószínűleg nála... Laci ezzel (is) foglalkozik. De persze majd pontosítja... 🙂
ervin2021-09-08 10:09:35 // 145139
Köszönöm!
A forrást is meg tudod adni, hol kapható?
Köszi
A forrást is meg tudod adni, hol kapható?
Köszi
Kazes☻2021-09-07 23:26:08 // 145138
Simán lehet... csak hát a váltón lévőt sokkal könnyebb kicserélni... azt még Kau is ki tudná! :D
V.Tomi.145-146 🍀2021-09-07 22:22:28 // 145137
Hát hogy ha munkahenger akkor lehet szerintem a felső is mivel körülbelül fél úton már rásegít a rugó is. Asszonynak a JTD-be a felső adta meg magát, mondjuk ott lábbal kellett vissza húzni. Tiéd még valamennyire működhet egyenlőre. Persze csak találgatás
Kazes☻2021-09-07 22:16:26 // 145136
Szvsz a váltón lévővel kezd... ha már és bízzunk benne, hogy meg is oldja a problémát. Persze kérdés, hogy mi, hogyan, mikor volt cserélve... :)
Kau2021-09-07 19:56:22 // 145135
Kéne egy kis segítség, hátha jártatok már így.
Össze lett rakva a kuplung, de a pedál benyomásakor darabosan mozog a kuplungpedál. Nem olyan, mint a vaj. Csúsztatni nehezebben lehet, mert megugrik a kocsi. Mintha picit szorulna és ahogy engedem fel a lábam, hirtelen feljön. Nem tudom jobban leírni.
Lehet, hogy egy fékolaj csere és légtelenítés megoldaná a problémát? Régen volt már cserélve. Vagy egy munkahenger csere lehet a megoldás?
Össze lett rakva a kuplung, de a pedál benyomásakor darabosan mozog a kuplungpedál. Nem olyan, mint a vaj. Csúsztatni nehezebben lehet, mert megugrik a kocsi. Mintha picit szorulna és ahogy engedem fel a lábam, hirtelen feljön. Nem tudom jobban leírni.
Lehet, hogy egy fékolaj csere és légtelenítés megoldaná a problémát? Régen volt már cserélve. Vagy egy munkahenger csere lehet a megoldás?
V.Tomi.145-146 🍀2021-09-07 13:54:07 // 145134
Innen jól néz ki az alja :) kis hibákat meg hamar lehet orvosolni :)
V.Tomi.145-146 🍀2021-09-07 13:52:44 // 145133
Én is fújtam minden zárt részbe. TD nekem lakatolás után 2015-ben került vissza forgalomba, télen is használom és most is szép az alja. Azóta egyszer egész biztosan újra üregvédőztem, de jól is bírja.
127_sud2021-09-07 13:49:52 // 145132
Még szerencsére az autódhoz lehet venni új főtengelyt, nem úgy mint a boxerekhez! Év elején szereztem valakinek és olyan 85000Ft körül volt csapágyakkal, nem rossz az elfekvő készlet néha.
ervin2021-09-07 12:46:08 // 145131
Sziasztok!
Sajnos hajtókarcsapágyas lett a 97-es 145QV-m 225000 km-rel, hiába kíméltem rendszeres olajcserével, hidegen nem taposással, stb.:(
Főtengelyt is kell köszörülni, kérdezném, hogy
- tud-e valaki jó gépműhelyt
- ha benyögik, hogy nem köszörülhető / nincs hozzá túlméretes csapágy, honnan tudnék beszerezni új főtengelyt
Köszi
Ervin
Sajnos hajtókarcsapágyas lett a 97-es 145QV-m 225000 km-rel, hiába kíméltem rendszeres olajcserével, hidegen nem taposással, stb.:(
Főtengelyt is kell köszörülni, kérdezném, hogy
- tud-e valaki jó gépműhelyt
- ha benyögik, hogy nem köszörülhető / nincs hozzá túlméretes csapágy, honnan tudnék beszerezni új főtengelyt
Köszi
Ervin
127_sud2021-09-07 12:19:40 // 145130
Persze nem rozsdamentes az enyém se de elviselhető hiába 26 éves. Én amit lehetett leszedtem mielőtt vittem a lakatoshoz (kívül-belül) és azért elég jól látszódtak a problémák. Egy kiadós mosás se árt ilyenkor, volt rajta kosz rendesen. Jobb mielőbb megcsináltatni a kasztnit mert nem rohad tovább legalább meg a megfelelő szakembereknek nagyon sok a munkájuk szóval nem könnyű sorra kerülni! Az enyémmel sajnos sokszor felültek mert ugye elég lapos az alja ezeknek, a boxer meg plusz egy kicsit érzékenyebb ilyen szempontból.
marci912021-09-07 11:51:59 // 145129
Az igazat megvallva, az enyém is csak azért maradt meg ilyen állapotban, mert már 12 éves korától védem alulról is (üregvédelem, alvázvédelem, stb). Nekem gyári a küszöb még, de előszeretettel szereti csak úgy ledobni az eredeti rücsi bevonatot és ott már jön is a rozsda azonnal. Szerintem a technológia változhatott és a padlólemezen használt anyag minősége. Kívülről viszont szerintem jobb fényezést kaptak a FL-esek. Én amúgy zsírspray-vel szoktam kezelni minden hírtelen felbukkanó rozsdagyanút. A nyulványokat is általában ezzel fújom ki.
Most legutóbb a bölcső levételkor a csavarfuratokon is fújtam be, biztos ami biztos.
Most legutóbb a bölcső levételkor a csavarfuratokon is fújtam be, biztos ami biztos.
V.Tomi.145-146 🍀2021-09-07 10:27:56 // 145128
Faceliftesek 2 x jobban rohadnak az biztos, de attól függetlenül menthetőek. Boxeren is kell majd javítani, de első meglátásra nem tűnt vészesnek. Küszöb és padló találkozásnál is jó volt úgy rémlik. Ha a műanyag küszöbök lekerülnek ott derül ki úgy is a valóság. Fl-nél egyébként jobban féltem levenni a küszöb burkolatot :D
127_sud2021-09-06 18:37:42 // 145127
Van lakatos aki szerint a végén már vékonyabb lemezek voltak (nem feltétlen tartó elemre gondolok) illetve amikor már kifut egy modell nem erőlködnek annyira. Nemcsak Fiat csoportra értette. Ki tudja hol van az igazság.
Kazes☻2021-09-06 16:10:34 // 145126
Ezt én is tanúsíthatom, hogy a'96-os dízelem sokkal jobb kasznis, mint a '00-es Ts-em... de, hogy miért... ki tudja! 🙂
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-06 15:11:41 // 145125
Jó sokat makrancoskodik mostanában az autód :-( Azért kitartás, meg lesz a megoldás! :-)
Halesz2021-09-06 15:11:13 // 145124
Hát ezt csak most látom :))))
Köszi, haNGyA! :)
Köszi, haNGyA! :)
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-06 15:09:56 // 145123
A faceliftes 2000-es évjáratú 146-om 16 évesen került kasznishoz, nem mentettük meg, akkora feladat lett volna. Akkor még nem volt betonozott beállónk, biztosan ez sem segített rajta, egyébként tavaszonként alvázmosást kapott, rendben, tisztán tatottam az autót.
A 96-os évjáratú TD osztrák származással átmeneti autónak jött hozzánk, 9 évet maradt. Végig beton placcon állt, ő is megkapta a tavaszi nagymosást és a rendszeres takarítást. 22 évesen került a kasznishoz, szerintem jobb állapotban, mint a faceliftes volt 16 évesen.
A kipufogó dobok gyáriak voltak rajta, ami egész hihetetlen. A hátsó dobról egy réteg lehámlott 21 éves korában, és alatta ottt virított a fém tiszta második réteg. A teljes bölcső rozsdamentes volt még 24 évesen is, soha nem kellett hozzányúlni. Nagyon valószínű, hogy a fl előtti autók rozsdavédelme jobb volt.
A sors fintora, hogy a zöld már csak alkatrész, míg az ezüst Alfám a jszp szerint azóta is forgalomban van. Már 5 éve is meg volt gyengülve a kaszni nagyon, el sem tudom képzelni mennyire lehet szétrohadva már, de még valahogy forgalomban tartják, túl a valós négyszázezredik kilométerén.
A 96-os évjáratú TD osztrák származással átmeneti autónak jött hozzánk, 9 évet maradt. Végig beton placcon állt, ő is megkapta a tavaszi nagymosást és a rendszeres takarítást. 22 évesen került a kasznishoz, szerintem jobb állapotban, mint a faceliftes volt 16 évesen.
A kipufogó dobok gyáriak voltak rajta, ami egész hihetetlen. A hátsó dobról egy réteg lehámlott 21 éves korában, és alatta ottt virított a fém tiszta második réteg. A teljes bölcső rozsdamentes volt még 24 évesen is, soha nem kellett hozzányúlni. Nagyon valószínű, hogy a fl előtti autók rozsdavédelme jobb volt.
A sors fintora, hogy a zöld már csak alkatrész, míg az ezüst Alfám a jszp szerint azóta is forgalomban van. Már 5 éve is meg volt gyengülve a kaszni nagyon, el sem tudom képzelni mennyire lehet szétrohadva már, de még valahogy forgalomban tartják, túl a valós négyszázezredik kilométerén.
127_sud2021-09-06 14:52:08 // 145122
Érdekes, mert az enyémnek szép az alja (padlólemez) pedig 95-ös gyártású. Sokkal de sokkal rosszabb állapotúakat láttam már és azok utolsó faceliftesek voltak. Én szereztem elég sok gyári új karosszéria elemet de nagy része nem is fog kelleni a lakatos szerint! Én most megakarom csináltatni rendesen és utána ha odajutok valamikor veterán is lehet belőle. Mostantól úgyis csak hobby autó lesz.
marci912021-09-06 14:26:12 // 145121
Közben nálam tegnap elszakadt a cérna, majdnem csúnya szavak illették a "társamat". Megejtettük a váltócserét két hónapja, azóta beletekertem kb 1200 km-t és tegnap miután elindultam vele, a R után nyomtam egy 1-est, reccs és 1-esben maradt. A kulissza engedi kapcsolni az 5öst és a R-et, de olyankor csak recseg és fogja a motort, semmi más fokozat nincs. Még ma ránézek, hogy esetleg nem-e valamelyik váltóbowden ugrott le vagy szakadt el (kétlem), de mivel ennek a váltónak is sajnos volt hangja, nem számítok sok jóra.
Nem tudom egyszerűen elhinni, hogy nem találok hozzá kevesett futott, bontott darabot... Szóval most nagyon szomorú vagyok, trélerezzük haza hamarosan Miskolcra és állunk neki újra levenni a bölcsőt és a váltót :(
Nem tudom egyszerűen elhinni, hogy nem találok hozzá kevesett futott, bontott darabot... Szóval most nagyon szomorú vagyok, trélerezzük haza hamarosan Miskolcra és állunk neki újra levenni a bölcsőt és a váltót :(
marci912021-09-06 14:16:27 // 145120
Üdv itt! :)
Ha bármi tanács kell, én is segítek benne. A felújítást nagyban el fogja dönteni, hogy az autó milyen "alulról". Egy ilyen öreg Alfára lehet vigyázni is, de lehet úgy is használni, hogy a csavarhúzóval bárhol meg lehet alulról szurkálni és közben kívülről tök szép. Egyik ismerősöm pont a napokban vett egy 2001-es Lancia Lybra-t és persze, szép kívül-belül, de az alsó tájékhoz valódi szaki kell és sok sok munkaóra/munkanap.
De hajrá, tartsuk meg őket az utókornak :)
Ha bármi tanács kell, én is segítek benne. A felújítást nagyban el fogja dönteni, hogy az autó milyen "alulról". Egy ilyen öreg Alfára lehet vigyázni is, de lehet úgy is használni, hogy a csavarhúzóval bárhol meg lehet alulról szurkálni és közben kívülről tök szép. Egyik ismerősöm pont a napokban vett egy 2001-es Lancia Lybra-t és persze, szép kívül-belül, de az alsó tájékhoz valódi szaki kell és sok sok munkaóra/munkanap.
De hajrá, tartsuk meg őket az utókornak :)
127_sud2021-09-06 10:49:25 // 145119
Nem tudom milyen az állapota de legalább ennyire fontos kérdés, hogy megvannak e a szakemberek a projekt kivitelezéséhez. Persze csak ha nem magad csinálod, főleg helyre és időre gondolok (meg szakértelemre). Én úgy látom, hogy egy komolyabb projekt már nem 1-2 év hanem érezhetően több.
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-06 10:00:40 // 145118
A menthetőség szubjektív :-) Elméletileg bármi menthető. Ez a projekt inkább arról szól, hogy Neked mit jelent ez az autó. Semmilyen más érv nem nagyon van amellett, hogy nekiállj, hiszem még viszonylag normális áron külföldről lehet szerezni még ép darabokat. Csak az nem pont EZ az autó, amihez az emlékeid kötődnek. Ezt teljesen átérzem és megértem, ez volt a kezdőpont nekünk is.
Kobela cartárs akkoriban hirdette a zöld boxi 146-osát álom kevés kilométerrel és nagyon szép állapotban, amikor nekünk elkerülhetetlen volt dönteni a zöld 146 felől. Én simán megcsináltam volna a cserét a boxira, sokkal kevesebből is jött volna ki, minden szempontból értelmesebb döntés lett volna. De ez nem volt járható út, mert Kingának a saját autója kellett, egy másik 146 semmit nem jelentett volna neki. Mint ahogy valószínűleg neked sem egy másik piros 145. Ezt olyan szinten képzeld el, hogy amikor feltettem a donor ajtókat, Kinga másnap szólt, hogy az nem az ő ablaka, nem tudnám esetleg visszacserélni? Át kellett pakolnom az üvegeket :-))
Nyilván anyagilag egy rémes bukó volt az egész, le sem írom mennyi bukta lett ennek a vége. Cserében megmentettük az autót két évre. Én ennél sokkal többet láttam bele az elején, de végül feladtam. Nálunk közrejátszott az, hogy napi használatban is volt az autó, és szerettem volna, ha ennél modernebb szerkezet vigyáz a családra napi szinten.
Ehhez meg kellett találnom Chilit, végtelenül valószínűtlen körülmények között, de ez már egy másik sztori. :-)
Kobela cartárs akkoriban hirdette a zöld boxi 146-osát álom kevés kilométerrel és nagyon szép állapotban, amikor nekünk elkerülhetetlen volt dönteni a zöld 146 felől. Én simán megcsináltam volna a cserét a boxira, sokkal kevesebből is jött volna ki, minden szempontból értelmesebb döntés lett volna. De ez nem volt járható út, mert Kingának a saját autója kellett, egy másik 146 semmit nem jelentett volna neki. Mint ahogy valószínűleg neked sem egy másik piros 145. Ezt olyan szinten képzeld el, hogy amikor feltettem a donor ajtókat, Kinga másnap szólt, hogy az nem az ő ablaka, nem tudnám esetleg visszacserélni? Át kellett pakolnom az üvegeket :-))
Nyilván anyagilag egy rémes bukó volt az egész, le sem írom mennyi bukta lett ennek a vége. Cserében megmentettük az autót két évre. Én ennél sokkal többet láttam bele az elején, de végül feladtam. Nálunk közrejátszott az, hogy napi használatban is volt az autó, és szerettem volna, ha ennél modernebb szerkezet vigyáz a családra napi szinten.
Ehhez meg kellett találnom Chilit, végtelenül valószínűtlen körülmények között, de ez már egy másik sztori. :-)
127_sud2021-09-06 07:15:08 // 145117
Tényleg jó ha minél több 145/146 meg lesz "mentve", én is most kezdtem el a sajátom lakatoltatását. Az utóbbi évek alatt nagyon eltűntek az utakról.
Ha érdekel szívesen segítek alkatrész ügyben, van pár gyári új alkatrészem hozzá!
Ha érdekel szívesen segítek alkatrész ügyben, van pár gyári új alkatrészem hozzá!
epitesz2021-09-05 23:19:04 // 145116
Kitartást! Sok türelmet és időt.
HaNGyA2021-09-05 21:59:25 // 145115
Halesz Mester!
Isten hozott a kezdőmezőn!
Ha bármiben, kérlek, szólj!
De a napfénytetőért továbbra is pukkadj meg! :-)
Isten hozott a kezdőmezőn!
Ha bármiben, kérlek, szólj!
De a napfénytetőért továbbra is pukkadj meg! :-)
Giuntini2021-09-05 04:18:17 // 145114
Ez egy nagyon szép project! Kell hozzá pénz és kitartás, de meglesz!
Szurkolok!
Szurkolok!
Halesz2021-09-05 02:01:29 // 145113
Minden tanács jól jön majd. Egyelőre szeretném látni, hogy milyen állapotban van az autó, mennyire érdemes egyáltalán belefogni.
Ha menthető, akkor igen, az lenne a terv, hogy fullra szétszedni és nulláról rendberakni. Még nagyon sok tényezőn múlik, sokat fogok ezen agyalni, de rengeteg időm van, ez nem egy 1-2 hónapos projekt, inkább 1-2 évben gondolkozom.
Ha nekimegyek, akkor a cél a nagyjából gyári állapot (a napfénytető marad :) ), azzal a kinézetével, amit a legjobban szerettem. Valahogy így:
Ha menthető, akkor igen, az lenne a terv, hogy fullra szétszedni és nulláról rendberakni. Még nagyon sok tényezőn múlik, sokat fogok ezen agyalni, de rengeteg időm van, ez nem egy 1-2 hónapos projekt, inkább 1-2 évben gondolkozom.
Ha nekimegyek, akkor a cél a nagyjából gyári állapot (a napfénytető marad :) ), azzal a kinézetével, amit a legjobban szerettem. Valahogy így:
WarbiRunner (Gyuri)2021-09-04 11:41:53 // 145112
Szurkolok Zsolti! Egy hasonló mókán túl vagyok, ha kell távsegítség, szólj! Ha más nem tapasztalattal tudok segíteni, hogy az én hibáimat már ne kövesd el :-)
Full szétszedős/összerakós felújításban gondolkozol?
Full szétszedős/összerakós felújításban gondolkozol?
Halesz2021-09-04 10:57:17 // 145111
Igen, engem is ledöbbentett, milyen kevés a 145/146 az utakon. Szóval ez is egy plusz érv, miért kellene megmentenem :)
V.Tomi.145-146 🍀2021-09-04 08:10:56 // 145109
Én örülök neki :)) Sok sikert a felújításhoz!
Kau2021-09-04 06:43:50 // 145108
Miért? Mikor léptél ki? :)))
Amúgy természetesen örülünk, hogy visszatérsz a gyökerekhez.
Ezek lennénk mi :)))
Nem gondoltam volna, hogy visszaveszed a 145-öst! Sok sikert és nosztalgikus élményt hozzá! :)
Örülünk, hogy még egy 145-ös megmenekül. Én is most voltam dilemmában, hogy abbahagyom a 146-os éveket. Kellett az erdőkertesi tali, hogy lássam, milyen kevesen is maradtunk...
Amúgy természetesen örülünk, hogy visszatérsz a gyökerekhez.
Ezek lennénk mi :)))
Nem gondoltam volna, hogy visszaveszed a 145-öst! Sok sikert és nosztalgikus élményt hozzá! :)
Örülünk, hogy még egy 145-ös megmenekül. Én is most voltam dilemmában, hogy abbahagyom a 146-os éveket. Kellett az erdőkertesi tali, hogy lássam, milyen kevesen is maradtunk...
Halesz2021-09-03 22:06:05 // 145107
V.Tomi.145-146 🍀2021-09-03 21:21:11 // 145106
Hát nyáron városban kifejezetten jól jönne :)