Fórum >> Típusok >> 156

Poló2010-02-14 00:12:36 // 105942
Baszki, te mindentől parázol :D
Nem kőművessel kell kicseréltetni és akkor nem lesz semmi gond. Hallottam már én is olyat, hogy TwinSparkon a csávónak megszakadt a menet gyertyacserekor. Rendesen be kell kapatni és nem másfél méteres csőszárral kell meghúzni, akkor nem lesz gond :D

Ha meg mégis gond van, akkor lehet orvosolni a hibát. Mondjuk érdemes levenni a hengerfejet, hogy ne menjen forgács az égéstérbe. A varázsszó helicoil. Nem kell meglepődni, ha gyárilag ilyennel javítottak egy-egy menetet a motorodon. Nem fog kidobni a gyár egy blokkot vagy bármit, csak mert egy menet szar :D
De ha nem tetszik a helicoil, akkor veszel bontóban egy komplett hengerfejet és azt teszed fel :D :D :D
GTPeti2010-02-13 16:03:59 // 105941
Na. Megint elszállt egy izzítógyertyám. OK... lehet benne vmi ha vki egyszerre cseréli ezeket. (Én továbbra sem fogom, parázok a menetelhajtástól.)
Szerencsére az autó ugyanúgy indul mint 4 gyertyával.
GTPeti2010-02-13 11:36:55 // 105940
Hőgomba, például. Ha kiolvasod Examinerrel, talán eltárolt hibakódot.

(Amúgy a beteg hőgombát viszonylag nehéz kimérni, mert csak időnként "játszik szakadást". A hőtágulástól eltörnek a belső ponthegesztések.)

Nálam is volt ilyen az Uno-nál. Igaz ott állítólag elgyengült üa. pumpa is okozhat melegen nem beindulást. (Anno ezt is kicseréltem.)
"Száguldosrác"2010-02-13 09:35:57 // 105939
Ide is beírom hátha járt valaki így !
Sziasztok! Tegnap mentem egy hosszabb útra(Nyíribrony)-ba,végig autópálya egyszer csak menet közben egy aprócska rántás a motor részéről kigyulladt chek lámpa majd elaludt és persze mentünk tovább mintha misem történt volna,az első kereszteződésig ahol megkellet állnom,ahogy benyomtam a kuplungot hogy üresbe vegyem azonnal meg is állt,és nem indult újra,egy jó fél óra elteltével újra indult,nem nyúltam semmihez,beindult ment egy darabig megint leállt,megint vártunk megint ment,ha nem kell megállni akkor megy az autó csak ha üresbe venném és ugye alapjáraton kéne ketyegnie nem ketyeg leáll.megfigyeltem ha 80fok körüli a víz akkor ránt egyet és utána van az hogy nincs alapjárat,megáll és ha lehűl 50fok körülire a víz akkor megint van alapjárat és lehet menni vele mindaddig míg be nem melegszik újra,akkor ránt egyet kontroll lámpa 5s felvillan majd elalszik,és nincs alapjárat.
Esetleg valaki tudna segíteni mi lehet a gond ?????Valaki járt már így????
GEORGE2010-02-12 23:13:22 // 105938
Nincs mit :-)
Attie2010-02-12 22:51:58 // 105937
OK, köszi!
GEORGE2010-02-12 22:50:00 // 105936
Nem kell kép, megtalálod.
A lészűrő fedelétől felfele haladva a szívócsövön az első csati. Oldalra áll ki.
Attie2010-02-12 22:34:54 // 105935
Akkor ez elvileg könnyen tisztítható.
Én mondjuk azért nem mernék nekiállni magam a dolognak :)
Piritu - 1.000.0002010-02-12 22:28:03 // 105934
A 156 SW blogomban szétszedtem az egr-t.
Attie2010-02-12 22:26:38 // 105933
Ezt az EGR-t lehet ott helyszínen is tisztítani ugye?
Tehát ha kihívok valaki hozzáértőt, akkor az tudja ott orvosolni ahol állok?
Attie2010-02-12 22:25:29 // 105932
Hát napi 30 km Bp-en. Általában 2000 alatt.
Kivéve egy szakasz, ahol oda kell lépni hogy elérjem a zöldet. Ilyenkor 3000-3500. Ez minden nap egyszer megvan.
Attie2010-02-12 22:23:58 // 105931
Megpróbálom megkeresni.

Addig esetleg ha valakinek van egy képe, hogy pontosan melyik csatit is húzzam le ha LMM-ről van szó, akkor megköszönném.
Piritu - 1.000.0002010-02-12 22:21:26 // 105930
Csak szorgalmasan ütögetem le azokat a magas labdákat, amiket adsz :-DDD
Dévid2010-02-12 22:19:37 // 105929
Ez aljas volt... :P
Piritu - 1.000.0002010-02-12 22:12:34 // 105928
lökd az árokba ha nem füstű! Valami komoly baja lesz a motornak, meg kéne nézetni, GOTO szervíz! :-DD
GTPeti2010-02-12 22:11:45 // 105927
Nem füstű, csak hatásszünetet tart a DPF kedvéért. :PP
:)
Piritu - 1.000.0002010-02-12 22:10:17 // 105926
van benne valami, az enyém 30%-on ragadt be.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-12 22:09:45 // 105925
kivéve a Banán :) na meg az 59-sem füstű :DDD...erről jut eszembe ma a pályán egy 50 év körüli ember "Banán" reinkarnációjaként (164 V6TB) kergette az Alfáját s nem akartam lemaradni az érdin utolértem látva füstmentes közeledésemet nyomott egy kövéret (apró füst gomolyag) és próbált meglépni, igaz raktam egy ötödiket de nem volt szívem beszorítani a középső sávba ezért lassítottam :P
Piritu - 1.000.0002010-02-12 22:09:31 // 105924
kicserélted? :-DDD
Piritu - 1.000.0002010-02-12 22:08:30 // 105923
Ha nem lenne ennyire hófúvásosárokautókkaltele az első 20 km elmennék érte, így hát inkább posta :-(
András bácsi2010-02-12 22:06:44 // 105922
Attól függ, hol ragad le. Általában nem véghelyzetben, és akkor visszadolgoz a cooler felé, és nem tudja mi a helyzet. Alapjáraton elvan a motor, de ahogy a turbonyomás megnő, behülyül.
Dévid2010-02-12 22:04:57 // 105921
Aham, akkor most jó a kocsim. :D
Piritu - 1.000.0002010-02-12 22:04:10 // 105920
viszont ami megy az füstű :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-12 22:02:31 // 105919
miért kéne? nem gyárkémény :DD (holnap posta:)
Piritu - 1.000.0002010-02-12 22:01:22 // 105918
akkor nem kormolnia kellene? Az enyém azt csinálta...
András bácsi2010-02-12 22:00:09 // 105917
Nagyon valószínű a leragadt egr. Gondolom ebben az időben nem nagyon pörgetted.
GEORGE2010-02-12 21:54:54 // 105916
Nekem szinte ugyanilyen erőtlen lett mikor a LMM megadta magát.
Húzd le a csatit és utána indítsd el, hogy akkor mit csinál.

Nem a legjobb helyen van a csati, de talán le tudod venni.

( a légszűrő tetején lévő függőleges csőben keresd. )
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-12 21:45:42 // 105915
lehúznám első lépésben az egr-t ha nem javult akkor a LMM-őt ...
Attie2010-02-12 21:24:15 // 105914
Csekkolni fogom hétfőn.
Bgabor2010-02-12 21:19:39 // 105913
Azért én megnézném .
Attie2010-02-12 21:13:18 // 105912
Hát konkrétan a fagyállóra nem néztem rá, de nem hinném hogy hengerfejes.
Du 3-kor még tök simán indult, mert átálltam egy másik helyre a parkolóban, aztán 7-kor meg már a lenti tünetet produkálta.
Bgabor2010-02-12 21:10:33 // 105911
Ez frankó . Fagyálló van benne?Megnézném a hűtővizet nem e hengerfej tömítés.
Attie2010-02-12 21:07:47 // 105910
Na ma szépen megviccelt az autó. Több heti 12-13 órázás után nem akarta, hogy feljöjjek vele a mélygarázsból. Ezt kissé zokon vettem most.

A tünet a következő:
Tök simán beindul, viszont a fordulat az olyan 500 körül van, és hiába lépek a gázpedálra, nem pörög fel. Aztán kiírta, hogy motor control failure, go to dealer. Kösz, mennék én ha elvinnél :)
Leállítottam, újraindítottam kb 5x, de a tünet ugyanez maradt. Lassan ráengedve a kuplungot elindul, de szép fehér füst kíséretében. Úgyhogy otthagytam lent.

Mi lehet ez? Remélem csak valami szelep nem nyit ki.
Elég durva lenne felvontatni a mélygarázsból :/
Piritu - 1.000.0002010-02-12 21:00:34 // 105909
8-as út, Veszprém és Várpalota közt, ma 9:12 :-(((
Piritu - 1.000.0002010-02-12 20:52:53 // 105908
Szép estét mindenkinek!
Dévid2010-02-12 19:00:08 // 105907
Nem tudom honnan veszed a bátorságot, hogy beszólj nekem.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-12 12:15:04 // 105906
casco-s autótörés, árkos megoldással :DDD
Dévid2010-02-12 11:52:10 // 105905
Persze amihez meg én értek, azt meg én csinálom meg neki ingyen, vagy még olcsóbban.
Ferke2010-02-12 11:49:24 // 105904
Én is ennek örülök:)))))
Ferke2010-02-12 11:49:08 // 105903
Na ja, következőre én is komplett cserélem asszem.
Dévid2010-02-12 11:46:20 // 105902
Ilyenkor örülök, hogy ingyen dolgozik a szerelőm. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-12 11:37:37 // 105901
na akkor inkább egy új stabrúd :P bár nekem van egy alig használt :DDD
Ferke2010-02-12 10:42:58 // 105900
Én már nem is nagyon tudok olyan szerelőt, aki ezzel az órabérrel variál....fingom nincs egyébként, hogy merre mennyi a stab csere, de én azt mondanám, hogy az egészre a munkadíj reálisan olyan 15k.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-12 10:39:58 // 105899
megnyugtatlak síri csend uralkodik...mint egy jó hullaszállítóban :P
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-12 10:09:52 // 105898
szerencsére ilyenről szó sincs :DDD
Dévid2010-02-12 09:51:15 // 105897
Eddig bírta a 159é? Nah, akkor 159et sem veszek, mondjuk nem pont emiatt.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-02-12 09:50:03 // 105896
olyan szerelő nekem is kéne aki egy órás díjat kiszámláz a stabrúd cseréért meg a szilent cseréért ....ja és ne 16e ft legyen egy óra :DDD
Ferke2010-02-12 09:45:49 // 105895
Olyan helyre kell vinni, ahol max 1 óra alatt megvan, így akár órabérben mérve is jó az ár:))
Persze én is tudok olyan szerelőt, aki kiszámlázna ezért 1 napot, mert töketlen:)))
Ferke2010-02-12 09:42:54 // 105894
De kifér:)) Gyakorlat kérdése, forgatni kell, mit a rubik kockát:))) A a legjobb részidő most már kb 20perc:)
Hardy2010-02-12 09:07:42 // 105893
Elsőre nem rossz:) Nekem is ennyit mondtak rá Fehérváron de közbe megismertem a Csörgő szervizet. Csörinek se ez volt az első. Meg Ő egyből melegítette, és fagyasztotta a csavarokat. Valamit tudott amit már Te is :))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak