Fórum >> Típusok >> 159

'''''2016-01-22 19:21:05 // 77009
Mindig van erősebb. (Te már csak tudod!) :-)
Liquid2016-01-22 19:16:46 // 77008
vagy a 120d még jobban meg volt kokszolva :D
'''''2016-01-22 19:15:24 // 77007
Neked komoly gondjaid lehetnek azzal a brerával ha egy 120d egyáltalán a közeledbe ér.Ki írta a progit?
Angelo Bianco2016-01-22 19:03:25 // 77006
Nem tudom miért repedhetett így el... :/ Három éve vettem a kocsit akkor semmi baja nem volt. Kb. egy másfél éve kezdte el egy repedés kettő, három... És most így néz ki!
norbi04092016-01-22 18:46:34 // 77005
Nekem el volt repedve, és meg lett hegesztve. Azóta is köszöni szépen, jól van :)
Alfonis2016-01-22 18:43:44 // 77004
miért reped ez így el? én ilyet nem tapasztaltam...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-22 18:41:30 // 77003
ott rohadjon meg 20e/db a gyári bowden inkább veszek ugy-t nekem eddig egyik sem ragadt be és negyede ...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-22 18:35:23 // 77002
meg kell venni az originale ricambit igaz hogy 40-50e de a következő repedésig kibírja 5-6 évig :)
Angelo Bianco2016-01-22 18:15:39 // 77001
Sziasztok!

Egy felmérést és ha sikerül, egy összefogást szeretnék elindítani, ami remélem ebben a "közegben" nem lesz nehéz?!
Felmérés:
Kinek néz ki így a váltó szoknya körüli műanyag kerete, ahogy a képen látható?! És ki szeretné ezt orvosolni?

Az enyém sajnos így néz ki és engem nagyon zavar! Gondoltam keresek bontóba, de sehol sincs, illetve ha van akkor ott is törött. Gyári új csak a konzollal és a szoknyával kapható, ami valószínű ugyanilyen repedezős, töredezős lenne 50ezerért. Műanyagos nem vállalja, mert túl vékony. Kitaláltam ,hogy megkérdezek egy CNC-st és persze ő mondta, hogy nincs lehetetlen csak pénz kérdése minden! Tehát megcsinálnák 40-50ezer forintért. Ez nagyon sok, DE itt jönne az összefogás! Ha kellene másnak is ilyen keret akkor osztódhatna a költség, mivel a CNC programozása a nagyobb összeg utána jöhet a sorozatgyártás. :)
Én csak egy céget kérdeztem meg, esetleg aki ismer ilyen céget és meg tudná kérdezni és netán olcsóbb lenne vagy aki jártas az ilyen programokban és ilyen helyen dolgozik akkor még tudnánk csökkenteni a költséget.
Válaszokat, tippeket, gondolatokat várom. Remélem találunk valami orvoslatot?!
Shadin2016-01-22 18:04:20 // 77000
szándékosan pontos
Shadin2016-01-22 18:04:00 // 76999
Ha már kliséknél tartunk meg sztereotípiáknál, az olasz autó szar meg rohad és csak az lehet élvezetes amelyik "hátul kapar".

Mindegyik hüjeség :-)
Shadin2016-01-22 18:00:10 // 76998
Nekem tele volt vízzel, de nem kúszott rajta végig, amikor lekötöttem a nyeregről, persze kiolvadva, kiráztam belőle a vizet, majd fegyverolajjal feltöltöttem némi száradás után. Ezután ment rá vissza a Warbi gumija tele zsírral. Sose többé nem fagyott be 300 Forintért.
Shadin2016-01-22 17:15:19 // 76997
Eladjuk kilóra...
WarbiRunner (Gyuri)2016-01-22 16:56:16 // 76996
Azt értem én :-) Ha komplett kötelet cseréltek, arra értem, hogy érdemes szalon gyárin elgondolkozni. Bárki bármit mond, hogy ugyanaz a beszállító, nekem a Ricambi Originale cuccok tartósabbak, mint a jó minőségű u.gy. Sokszor drasztikus a különbség.
Hardy2016-01-22 16:26:37 // 76995
Nem Wartburg kötelet rakunk rá! Hanem a Wartburg porvédő gumiját mivel tönkre megy rajta a gumi és ott folyik be a víz. Gumit meg külön nem lehet kapni. Sajnos a gyárin is elhasználódik egy idő után.
Liquid2016-01-22 15:48:08 // 76994
tökéletesen egyetértek :)
WarbiRunner (Gyuri)2016-01-22 15:21:07 // 76993
Az öreg Alfámnál csak a gyári bowden vált be! Az utángyártott bármilyen márkájú egy telet se bírt ki soha. A szalonból rendelt gyári csomagos cucc, ami kinézetben alig különbözik az u.gy. alkatrézektől viszont már a harmadik vagy negyedik telet teljesíti, bármikor behúzható kézifékkel. 6-8e Ft helyett 12e-ért. Csak egy tipp.
WarbiRunner (Gyuri)2016-01-22 15:19:12 // 76992
Hát a 120d-n én is, annyit a tapasztalat szerint még az én traktorom is tud :-) Országúton, forgalomban, gyakorlatban :-) Mögém került, ki tudja hogy ;-) Pedig nem akarta.
Don Gombóc2016-01-22 14:43:39 // 76991
Nem baj az. :-)
Villany világításra
Gáz fűtésre
Gázolaj traktorba
Benzin autóba való :-)

Amúgy nagy divat a dízeleket összehasonlítani benzines társaikkal.
Csak azt felejtik el, hogy a turbo dízel autókat hasonlítják össze szívó benzinesekkel.
Ergo ugyan akkora köbcentis turbo dízelnek ugyan akkora köbcentis turbo benzinával szemben esélye sincs.
Ugyan is a gázolaj égési sebességét a dízelével összehasonlítani sem lehet.
Azt már meg sem merem kockáztatni hogy mi lenne a benzinesből 3 turboval, mint a legújabb 335D esetében.
Nem techikai csoda több turboval ilyen teljesítményt kihozni, hanem pénz kérdése.
A Fiat ezt nem engedte cégcsoporton belül, és Ennyi.
Ja és még egy kedvenc mondásom.
Autót az Olasz és az Angol tud csinálni, a többi csak helyváltoztatás célját szolgáló eszköz.
Aki nem hiszi el az pl. nézze meg az elmúlt időben a F1-ben hol gyártották a BMW motorokat, és a korábbi Merga motorokat,és melyik országban van a legtöbb elhivatottság és F1 istálló.
Liquid2016-01-22 14:29:57 // 76990
ha számháborúzunk akkor tökmindegy :) Márpedig Ő számháborúzik állandóan :)
Liquid2016-01-22 14:28:22 // 76989
A Masernél azért van 300 ló feletti, sőt kb. egyedül a Ghibli diesel az ami kevesebb, és a Giuliáról se feletkezzünk meg :)
Don Gombóc2016-01-22 14:17:17 // 76988
Hoppszala! majdnem együtt írtuk, illetve együtt. :-)
Dízelt benzinessel összehasonlítani amúgy is botorság. :-)
Don Gombóc2016-01-22 14:15:21 // 76987
Dízelről írta, ezek trakesz adatok. :-)
Dömpi (il dottore)2016-01-22 13:56:34 // 76985
A 435d hány lóerős is ? Megvan az 300 ,még a Maseratiban sincs ilyen sőt az FCA nak nincs is ilyen

bocsi, de Giulia 510 HP
Don Gombóc2016-01-22 13:35:11 // 76984
Az új bovdent tele kell nyomni jóféle zsírral, ami eléggé sűrű marad melegben is, aztán nem lesz vele gond télen sem évekig. Egy kicsit macerás barkácsolni gumicsőből megfelelő eszközt amivel körbe lehet fogni a bovdent, és kézi zsírzóval telenyomni, de megéri. Aztán vissza a 20 forintos gumit, és már jó is a dolog.
Hardy2016-01-22 13:23:49 // 76983
Én kompletten cseréltettem mert enyém is befagyott: De itt láttam aki nagyon szépen felrakta rá a Wartburgét. Ha időben észreveszi az ember és nem megy bele a víz akkor még megúszható csak gumi cserével szerintem. Mert azon kívül, hogy befagyott a víz miatt más baja nem volt.
.......................2016-01-22 12:46:30 // 76981
inkább veszek 8 kerek ezer Ft ért Erhardtól bowdent :)
.......................2016-01-22 12:44:20 // 76980
ki kell építeni az eső üléseket ,
hogy hozzáférj a középkonzol alatt a bowden bekötéséhez
és a hátsó lábtérben be tudd fűzni a bowdent
én így csináltam
de e csak nagy helyen megy ,és csak nyáron
a bowden neg télen szokott befagyni
.......................2016-01-22 12:41:56 // 76979
kinek mi számít jónak,
van aki leszarja hogy 10évesel majd 300e km nél gondok vannak
hisz megteheti hogy vadi újat vagy jahreswagent vesz és 2..3 év múlva eladja
annak nagyon is jó a bmw

aki kispénzű mint én annak 10 éves ek jutnak ,annak viszon nagyon nem jó a 300ezret futott bmw
.......................2016-01-22 12:38:58 // 76978
ezek tökéletes értékek
a minuszos érték kiegyenlíti a a három plusszosok átlagát
ez így rendben van
alapjárat ugye?
Liquid2016-01-22 12:32:34 // 76977
sztem ezek teljesen jók
denil12016-01-22 12:03:22 // 76976
Azért én tudnék olyan felszereltséget amiben elfogadnám.
4-es M packett, vajbőr belül a hozzávaló kormánnyal. Az M-es kormányok szerintem jók.
Kívülről nekem nagyon tetszik, belülről meg....nem rossz :)

Tény,h nekem is inkább a külseje miatt tetszik de ha már itt tartunk nézzétek meg az új Giuliát. Én többször megnéztem a belsejét és nem jött meg az a HÚÚ HAAA érzés mint pl a 159-nél. Tudom,h miért de akkor is németes lett. A hangja és a külseje viszont No1.

A 159-emet meg mai napig imádom. Nem tudom mikor fognak szebb elejét csinálni egy autónak de mai napig mikor felnyitom a garázst és meglátom az autót ahogy a beton felé hajlik az orra szinte ugrásra készen...aztán az a világos bőr piros hímzéssel...szerencsések vagyunk,h ilyen autónk van én azt mondom :)
És bár megkéri a fenntartási árát de mégsem mondhatom,h romlékony ( 13k km alapján ).
Kazes☻2016-01-22 11:53:02 // 76975
Az nem lehet, hogy esetleg kézifékkötél cserénél esik ki a középső boxból/alól, vagy a hátsó ülés kipattintásánál, vagy alól... avagy a kesztyűtartó alól/környékéről?

Ezt asszem még (el)találgatjuk egy darabig... :)
Hege2016-01-22 11:33:28 // 76974
Nekem is van ilyen kb. 2 éve a kesztyűtartóban pihen. Én a vezetőülés alatt találtam. Mivel téma volt így én is elkezdtem keresni. Igaz az ülést azért nem vettem ki de néztem az anyósülésen is. Sajnos én sem találtam meg.
FireAlfa2016-01-22 11:33:07 // 76973
Üdv. Ma ránéztünk géppel a porlasztók korrekciós tényezőire. Az alábbit mutatta a gép, 1. henger: -1,44; 2. henger: +0,23; 3. henger: +0,30; 4. henger: +0,95mm3. Ezek mennyire jó értékek? Nekem az 1. hengeré az nem tetszik. Köszi előre is a válaszokat.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-22 11:20:18 // 76972
inkább legyen 8 óra a szerelése a 10e ft-os bowdennek, mint mondjuk az elektromos kézifékkötél a bökönél ami befagy és 180e :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-22 11:18:45 // 76971
azért egy prémium kategória ami 30 milla menjen már el minimum 200e-et gond nélkül...
Liquid2016-01-22 10:52:10 // 76970
ezzel nem erősíted azt hogy jó a bimmer :)
Liquid2016-01-22 10:31:40 // 76969
más mint a 159? mert nem emlékszem, hogy szívás lett volna
.......................2016-01-22 10:22:59 // 76968
A brerán 8 órás meló a bowden csere
It is van elbaszott konstrukció ám nem csak a bmw nél
.......................2016-01-22 10:17:32 // 76967
Mint minden bmw ősidők óta ,
A garanciát elfutja hiba nélkül ,ca.150..180ekm
Aztán ell kell adni
Haddel2016-01-22 10:07:06 // 76966
Milyen bowdent vettél?
David | Centocinquantanove2016-01-22 09:58:35 // 76965
Jobban is tetted.
A két bowden volt 12k, a munkadíj 20k, a fékerőmérés további 2k szóval nem örültem.
Úgy számoltam, hogy egy 20asban benne lesz kompletten, de majdnem a duplája lett.
David | Centocinquantanove2016-01-22 09:56:57 // 76964
Próbáltam gumit harácsolni sokhelyről, de seholse kaptam olyat, ami garantáltan jó lett volna.
Mivel úgy voltam vele, hogy ki tudja milyen állapotban van már a bowden is, meg ha már egyszer belement a víz azt baxhatom, ezért döntöttem úgy hogy komplett csere.

Eltettem a régieket, átnéztem, végül annyi baja látszik, hogy a gumi szétszakadt, ezért belekerült a víz. Fagyban vagy behúzni nem lehetett vagy kiengedni nem lehetett.. A bowdennek meg a többinek semmi baja nem nincs.

Te milyen gumit kaptál rá? Neked is az a Wartburghoz való?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-22 09:51:44 // 76963
a barátomnak egy 740Xd-je van nem rossz autó de ennek is meg vannak a nyűgjei pl a dinamic drive szivattyúja szól benne 140e km-nél 2012-es....
Haddel2016-01-22 09:51:31 // 76962
Mostanában én sem káromkodtam ennyit😃 Mégegyszer tuti nem állnék neki😃 Jövő héten megy az autó szerelöhöz ,a szelepfedél tömités miatt,gondoltam velük kicseréltetem a bowdent,de volt időm ,igy neki álltam.
Kolci2016-01-22 09:41:54 // 76961
Hááát a 120d-n vitatkoznék.

A szomszéd BMW "buzi" , de majd elsírta magát mikor körbeautóztam a sima 1.9 16v-vel au új azaz lassan 1 éves 120d-t, pedig nagyon tud vezetni. Amikor kipróbáltam a kocsiját, akkor éreztem, hogy alul sokkal jobban megy, mint az enyém, de hát sokkal hamarabb kifullad. Felénk van egy teszt rész, Kerepes után Gödöllő felé a patkó.
Ott a 159 sw megfutja a 170-et, a 120d nem érte el a 160-at se, a passat 2.0 pd DSG is csak 165 érte el alulról, 530d (2013) 183, ALFA 155 q4 195, ALFA 164 v6 TB szintén a régi 156 1.9 8V 105LE a maga 156-val sem rossz, ja és az asszony szuszka splash 1.0-ja 134km/h :)
Én anno azért lettem ALFA-s mert a sor 6-os 3-as BMW -et körbe lehetett autózni a 110 lovas Giulietta 1.6-al, s mikor kocsit cseréltünk én is körbeautóztam a saját kocsim.
Ja és a BMW-m jobb állapotban volt messze mit az az ALFA.
Hardy2016-01-22 09:38:01 // 76960
Lehet jó neki de ha menetközben felrobban a fejed mert olyan frekvenciájú hangok jönnek tervezési hiba miatt az nem biztos hogy nagyon jó.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak