Pontosan ezért döntöttem úgy, hogy akkor megmarad. Nekem nem éri meg azt, hogy eladjam, megvegyek egy olyat ami így is picit drágább, és még ott van az ismeretlenségi faktor is. Ezt legalább ismerem és tudom, hogy jó. Legfeljebb változtatok az autózási szokásaimon és inkább kerülővel megyek dolgozni. Mondjuk ez nem esik nehezemre, mert élvezet minden megtett km.
Mankynak köszönhetően most még nagyobb, mint eddig.:-)
yani🍀2016-01-20 10:46:23 // 76815
Shadin2016-01-20 10:42:15 // 76814
De Ők nem irkálnak itt...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-20 10:38:09 // 76813
persze hogy van amikben benne lakik a méter és nem költenek rá :)
Shadin2016-01-20 10:37:52 // 76812
A végén kiderül, hogy saját magunk törjük le a 159 árát. Bezzeg a BMW-sek nem írják a hibákat, mert ott minden tökéletes :-)
Shadin2016-01-20 10:36:52 // 76811
Több helyről hallom vissza, hogy mennyi baj van a típussal, mert a fórum is csak arról szól :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-20 10:34:15 // 76810
szerintem egyáltalán nem egy szervizigényes az 59, megvannak a kötelező dolgok amiket cserélni kell adott km-nél és ennyi...
Shadin2016-01-20 10:33:25 // 76809
Jelenleg a 2,7 sok lenne és nem tudom, hogy tavasszal mi lesz a helyzet ezen a fronton.
Shadin2016-01-20 10:30:41 // 76808
Jelenleg elég kaotikus a hahu-n az (téli) árképzés a Tiéd kategóriájában.
Bajban lennék, ha most kellene belőnöm az árát :-(
Bajban lennék, ha most kellene belőnöm az árát :-(
WarbiRunner (Gyuri)2016-01-20 10:30:35 // 76807
A TD-is osztrák származású, egyáltalán nem rozsdás alul, sőt gyári a kipufogó rendszer minden eleme is. Igaz láthatóan valaha valaki egyszer jól telibe védette. 20 éves autó... :-P
Shadin2016-01-20 10:17:08 // 76806
"Aki Alfát vesz, annak tudnia kell, hogy áldoznia kell rá! Megveszi az autót 1,5 milláért, és utána rájön, hogy rá kell még költenie 1 milliót"
Ez igaz bármelyikre akár. Miért rohangál az alja első szériás X5-ös télen nyáron azzal a gumival amivel megvették?
Én eddig egyik Alfámra sem költöttem el százezreket. Nyilván a Te eseted nem mindennapi. Ha 2006-os Alfát vennék annak is csak pont akkora a költségvonzata mint bármelyik másik típusnak a kategóriában.
Tehát nem gondolnám, hogy be kell skatulyázni a 159-est, hogy ha veszel egyet akkor utána rádobsz még egy millát.
Erhard nyilván más szemmel látja majd, de a 159 nem annyira káosz mint egyéb társai.
Rengeteg komoly baj nem fordul elő vele itt a fórumban pl.
De mint mondtam, nem mi vagyunk a tömeg :-(
Ez igaz bármelyikre akár. Miért rohangál az alja első szériás X5-ös télen nyáron azzal a gumival amivel megvették?
Én eddig egyik Alfámra sem költöttem el százezreket. Nyilván a Te eseted nem mindennapi. Ha 2006-os Alfát vennék annak is csak pont akkora a költségvonzata mint bármelyik másik típusnak a kategóriában.
Tehát nem gondolnám, hogy be kell skatulyázni a 159-est, hogy ha veszel egyet akkor utána rádobsz még egy millát.
Erhard nyilván más szemmel látja majd, de a 159 nem annyira káosz mint egyéb társai.
Rengeteg komoly baj nem fordul elő vele itt a fórumban pl.
De mint mondtam, nem mi vagyunk a tömeg :-(
Giuntini2016-01-20 09:54:18 // 76805
Szerintem a tiéd abszolút nem volt túlárazva! Jó 2.0-át nem lehet ez alatt kapni. Nincsenek DPF gondok, és üzemben tartása is olcsóbb, mint akár az 1,9 16V. Az hogy nem vitték el, annak köszönhető, hogy 1.9-et 2007-est normálisabbat 2 milla körül már lehet venni.
yani🍀2016-01-20 09:43:58 // 76804
Tavaly 2,7 volt. Az árban benne volt a két garnitúra gumi is külön alu. felnin.
Giuntini2016-01-20 09:43:50 // 76803
Érdekes, az enyém osztrák, és tökéletes gyári állapotban van az alja.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-20 09:43:15 // 76802
december, január, február nem az autó eladásról szól.... bár ma jönnek megnézni a Brera-t
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-20 09:41:52 // 76801
nálam a fűtött garázs az ilyenkor a 12-14 fok (le van zárva a radiátor)
csak előnye van, nincs lefagyás, hidegindítás, befagyás, macska, kulcs, menyét, galambszar, lopás, uv, por, húzás, kocc és ami még kimaradt :)
csak előnye van, nincs lefagyás, hidegindítás, befagyás, macska, kulcs, menyét, galambszar, lopás, uv, por, húzás, kocc és ami még kimaradt :)
Giuntini2016-01-20 09:40:57 // 76800
Te mennyiért hirdetted?
yani🍀2016-01-20 09:25:11 // 76799
Próbáltad az enyémet. Szerinted mi lett volna a reális ára?
Shadin2016-01-20 09:23:30 // 76798
Ahol a Ti-t vettem azt mondta a jóember, ha 2,1 ért hirdetem nem fognak jönni, ha meg 1,99-ért, akkor jönnek. :-)
Jöttek a 2,1-re...
Jöttek a 2,1-re...
Giuntini2016-01-20 09:07:18 // 76797
Igazad van, mert az eladáshoz is szerencse kell. Azért nehéz ezt a kategóriát eladni, mert kisebb pénzű ember nem akarja megvenni, mert az autó fenntartása jóval többe kerül, mint az ára. Aki Alfát vesz, annak tudnia kell, hogy áldoznia kell rá! Megveszi az autót 1,5 milláért, és utána rájön, hogy rá kell még költenie 1 milliót. Na ekkor jönnek elő a bajok, ilyenkor jönnek a használt gumik, ilyenkor jönnek létfontosságú alkatrészek bontóból vásárlása, és mi lesz a végén? Szarolasz! Mindenkinek terjeszteni fogja, hogy mekkora szar az Alfa, és nem azt mondja, hogy feléért vett egy autót, ami agyon volt hajtva, visszatekerve, és egykor szarrá törve. Mert mindig az autó a hibás! Én nem hibáztattam az autót, a motorhiba miatt, de magam sem, mert nem volt szerelő, aki észrevette volna, hogy a motor belsejében mit műveletek vele.
yani🍀2016-01-20 08:51:59 // 76796
Én mondjuk mást tapasztaltam. A legolcsóbb 170 lovas 2.0-ást SW-ét árultam jó 1,5 hónapig. Páran már láttátok az autót élőben, volt aki próbálta is. Azt gondolom Ennek ellenére kb. 4-en hívtak fel és ebből egy srác jött el megnézni. Ő sem tudott belekötni, de azt mondta még meg akar nézni néhány másikat is. Ennyi. Én is azt mondom, inkább a 2 milla körüli kategória forog.
Giuntini2016-01-20 08:51:14 // 76795
Fűtött garázson mit értetek? Ha egy teremgarázsban a hőmérséklet ilyenkor 8 fok környékén van, az fűtöttnek számít? Szerintem a garázsnak csak előnye van. nem izgul az ember, hogy valaki rosszindulatú mikor húzza végig a ház előtt a parkolóban. Biztonságérzet! Nincsenek a lefagyások az ablakon, ill. az egész autón. Ha esik eső, vagy ónos eső, nem fagy bele minden résbe. Szerintem azok is károkat okoznak. Ezenkívül kímélem a motort, az akksit minden hidegindításnál. Nem csak a motort, hanem az összes szerkezeti elemet. A gumi alkatrészek nem ridegednek el, ennek függvényében hosszabb az élettartamuk. Én a garázsnak csak előnyéről tudok.
David | Centocinquantanove2016-01-20 08:45:44 // 76794
Az enyém minden éjjel fűtetlen garázsban áll, ami szerintem jól szellőzik, tehát a páratartalom közel annyi mint a szabadban.
Hőfokban viszont elég sokat számít mert télen kb. 6-7 fokkal mindig több van bent, míg nyáron kb. ugyanennyivel van kevesebb.
Nem nagy kunszt, betonaljzat szerelőaknával, körbe tégla, felül pala, de sokat számít.
UV védelem szerintem szintén sokat számít. Van a tágabb családi körben 3 fekete autó az enyémmel együtt (renyó, bimmer alfa), és amikor egymás mellé állunk, az erkélyről kinézve a fater mindig megjegyzi, hogy milyen érdekes, hogy mindegyik fekete, mégis az enyém mennyivel mélyebb feketébb mint a másik kettő. Csak én tartom garázsban és kb. egyidősek az autók. Bár itt valószínűleg bejátszik a fényezés minősége is.
Viszont a vasamat úgy látszik nagyon megviselik a kitartó mínuszok. Reggel elsőre pöcc-röff, alapjárat gyertyacsere óta töksima, mégis hidegen ütemtelen kattogó-zakatoló hang van a motorhang mellett. Kívülről is hallani, de belül még jobban. Mire bemelegszik elhagyja...
Hőfokban viszont elég sokat számít mert télen kb. 6-7 fokkal mindig több van bent, míg nyáron kb. ugyanennyivel van kevesebb.
Nem nagy kunszt, betonaljzat szerelőaknával, körbe tégla, felül pala, de sokat számít.
UV védelem szerintem szintén sokat számít. Van a tágabb családi körben 3 fekete autó az enyémmel együtt (renyó, bimmer alfa), és amikor egymás mellé állunk, az erkélyről kinézve a fater mindig megjegyzi, hogy milyen érdekes, hogy mindegyik fekete, mégis az enyém mennyivel mélyebb feketébb mint a másik kettő. Csak én tartom garázsban és kb. egyidősek az autók. Bár itt valószínűleg bejátszik a fényezés minősége is.
Viszont a vasamat úgy látszik nagyon megviselik a kitartó mínuszok. Reggel elsőre pöcc-röff, alapjárat gyertyacsere óta töksima, mégis hidegen ütemtelen kattogó-zakatoló hang van a motorhang mellett. Kívülről is hallani, de belül még jobban. Mire bemelegszik elhagyja...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-01-20 08:32:56 // 76793
osztom, semmi baj sincs a fűtött garázzsal, amennyit sóznak kis hazánkban attól nem sok baja lesz úgy érzem kicsit túl van lihegve a dolog, ráadásul a fennmaradt hóval együtt olvad le a nagyja, nem marad rajta hetekig...nézzük az osztrák autókat mindegyiknek rohad az alja azoknak is amik nem garázsban állnak, mert 5 hónapon keresztül kapják a sót napiasan...
Én csak egyet bánok, hogy nem fért el egy dupla garázs vagy be kellett volna vinni a ház alá és beférne 3 autó is, már rég vettem volna egy régi Spidert ami ott pihenne :)))
Én csak egyet bánok, hogy nem fért el egy dupla garázs vagy be kellett volna vinni a ház alá és beférne 3 autó is, már rég vettem volna egy régi Spidert ami ott pihenne :)))
Shadin2016-01-20 08:23:27 // 76792
Az elődnél én kitartottam a (nem túl sok) 2 millát, de ebben a kategóriában akár 1.7-ért is vehettek volna. Nem teljesen igaz, hogy a legolcsóbbat viszik.
Shadin2016-01-20 08:15:39 // 76791
Abban a hirdetés buliban én is benne voltam és egy évvel később (sokkal) kevesebbért adtam el. Nem vagyunk tömeg sajnos.
Shadin2016-01-20 08:11:52 // 76790
Én sem izzítgatok. Gyújtás után x mp pihi és indít. Pöc-röff.
Az elődnél is hasonló volt.
Az elődnél is hasonló volt.
Giuntini2016-01-20 07:35:42 // 76789
Rossi az ősszel adta el az auróját. Asszem 6-os vagy 7-es volt, 1,9 16V. Meghírdette, és pár nap alatt elment. 2 millió feletti áron. Ami jó, és reálisan hírdetrd azt elviszik
A Brerának eladhatósága nagyon korlátozott, igaz nagy választék sincs belőle. Nekem nagyon tetszik a Brera, mégsem vettem volna soha. Nagyrészt egyedül utazom, vagy hárman, az sw-t kétszer háromszor használom ki egy évben. A 159 kellően sportos, amit magad előtt látsz az nem igazán különbözik a Brerától, mégis ha olyan van be tud ülni akár öt ember is, tudsz utazni vele, és még meg is tudod rittyenteni. A Brera még a 159-nél is szebb, de memigen lehet más erényt felhozni. Ezért még rosszabb az eladhatósàga. Ha élményautót akarnék , akkor sokkal inkább Spider.
A Brerának eladhatósága nagyon korlátozott, igaz nagy választék sincs belőle. Nekem nagyon tetszik a Brera, mégsem vettem volna soha. Nagyrészt egyedül utazom, vagy hárman, az sw-t kétszer háromszor használom ki egy évben. A 159 kellően sportos, amit magad előtt látsz az nem igazán különbözik a Brerától, mégis ha olyan van be tud ülni akár öt ember is, tudsz utazni vele, és még meg is tudod rittyenteni. A Brera még a 159-nél is szebb, de memigen lehet más erényt felhozni. Ezért még rosszabb az eladhatósàga. Ha élményautót akarnék , akkor sokkal inkább Spider.
mzo2016-01-20 05:39:07 // 76788
Én meg a való életben 😉
.......................2016-01-20 04:18:07 // 76787
Hogyne ,a fűtött garázs a rossz
Akkor miért szárad ki a beázott hátsó lámpa a fűtött garázsban?
A hideg utcán meg nem
Akkor miért szárad ki a beázott hátsó lámpa a fűtött garázsban?
A hideg utcán meg nem
Chianti2016-01-20 00:01:23 // 76786
Chianti2016-01-19 23:55:49 // 76785
Akkor a mobilgarázs a megoldás... :o) legalábbis az én esetemben. Egyébként itt is rengeteg autó parkol kint a szabad ég alatt, ill. sok a fedett kocsibeálló, még fenn a hegyen, több 1000 m-es magasságban is.
Most arra várok, hogy kicsit enyhüljön az idő, meg felszáradjon az aszfalt. Ráférne már 1 alapos takarítás, kívül-belül...
Most arra várok, hogy kicsit enyhüljön az idő, meg felszáradjon az aszfalt. Ráférne már 1 alapos takarítás, kívül-belül...
Haddel2016-01-19 23:38:04 // 76784
Kafa garázs 😃
.......................2016-01-19 22:53:21 // 76783
Én is láttam már olyat,rajzfilmen
csAR2016-01-19 22:37:51 // 76782
Nemrég írt valaki erre ellenpéldát,hogy 2. legmagasabb áron 1 hét alatt elviték.
Dömpi (il dottore)2016-01-19 22:11:01 // 76781
alfa147,Gt2016-01-19 22:10:29 // 76780
Köszi mindenkinek a segitséget.
Dömpi (il dottore)2016-01-19 22:04:37 // 76779
nem is nagyon tudsz :)
Dömpi (il dottore)2016-01-19 22:04:01 // 76778
ja, voltunk páran :)
Giuntini2016-01-19 21:54:26 // 76777
Nem is használom, amikor tiszta hó vagy latyak minden. Akkor marad a garázsban. viszont a belső 8 fokos hőmérséklet nem eszeveszettül sok ilyenkor.
Liquid2016-01-19 21:54:00 // 76776
értem, jogos persze :)
Nálam nem játszik, mert max. a hideg garázsba állok be bemelegedett utastérrel és motorral, majd szépen össze és kihűlnek :)
Nálam nem játszik, mert max. a hideg garázsba állok be bemelegedett utastérrel és motorral, majd szépen össze és kihűlnek :)
Piritu - 1.000.0002016-01-19 21:50:54 // 76775
Jelszó: kondenzvíz.
A kicsapódó pára + a só a melegben dolgozhat rendesen...
A kicsapódó pára + a só a melegben dolgozhat rendesen...
droberto2016-01-19 21:47:39 // 76774
:)
Ha a hideg verdával beállsz a meleg kuckóba, egyből lecspódik rajta a levegőben levő pára. (Hűtőböl kivett üdítősdoboz) Az üregekből csavarni lehet a vizet, a kristályosodott síkosságmentesítő pedig felzabizza a fémet. :)
Ha a hideg verdával beállsz a meleg kuckóba, egyből lecspódik rajta a levegőben levő pára. (Hűtőböl kivett üdítősdoboz) Az üregekből csavarni lehet a vizet, a kristályosodott síkosságmentesítő pedig felzabizza a fémet. :)
forrasr2016-01-19 21:45:26 // 76773
minél kevesebb nedvesség és UV, szerintem ezek ártanak főleg, UV-ra egész jó megoldás a garázs. Rosszul szellőző garázs elképzelhető, hogy többet árt télen mint az csillaggarázs
Liquid2016-01-19 21:27:45 // 76772
tehát egész nyáron rettenetesen korrodálódik ? :)
igazából a jó szellőzés a lényeg, nem a hideg vagy meleg...vagy rosszul gondolom?
igazából a jó szellőzés a lényeg, nem a hideg vagy meleg...vagy rosszul gondolom?
droberto2016-01-19 21:13:02 // 76771
A fűtött garázs sokkal többet árt a kaszninak, mint amennyit használ a motornak. Ilyenkor korrózió hihetetlen méreteket ölt.
A legjobb egy jól szellőző fűtetlen száraz garázs. :)
A legjobb egy jól szellőző fűtetlen száraz garázs. :)
.......................2016-01-19 20:54:02 // 76769
hirdettem a Brerát középmagas áron egy évig,
egy év alatt 1 azaz egy telefon volt
mindíg a legolcsóbb megy el
egy év alatt 1 azaz egy telefon volt
mindíg a legolcsóbb megy el
norbi04092016-01-19 20:45:02 // 76768
Na, ez egy jó hír. Akkor jó kezekben lenne a kocsi náluk az tuti. Ott is lehet hagyni az autót? Csak mert lökős nélkül nem nagyon járkálnék. :)
csAR2016-01-19 20:42:09 // 76767
Én viszont egyetértek veled!Szerintem ugyanarról beszélünk.
Bár én nem tettem említést a tekergetésről,mert azt Dömpi vitathatatlanul tette.
"nyilván azért ennyi az ára" -mert leharcolt,azért 1.4 guri.
Ezeket kellene 2 millért árulni,a Tiedet meg 3-ért.(most a ráfordított összegtől tekintsünk el.)
Én pont az alacsony árkategóriások minősítgetésével nem értek egyet.Azok voltak a f@sza gyerekek,akik elkezdték magas áron hírdetni egy időben blamából.Már nem tudom hogy kik voltak,de így kellene.,csak valósan nem blamából.
Bár én nem tettem említést a tekergetésről,mert azt Dömpi vitathatatlanul tette.
"nyilván azért ennyi az ára" -mert leharcolt,azért 1.4 guri.
Ezeket kellene 2 millért árulni,a Tiedet meg 3-ért.(most a ráfordított összegtől tekintsünk el.)
Én pont az alacsony árkategóriások minősítgetésével nem értek egyet.Azok voltak a f@sza gyerekek,akik elkezdték magas áron hírdetni egy időben blamából.Már nem tudom hogy kik voltak,de így kellene.,csak valósan nem blamából.
Giuntini2016-01-19 20:29:21 // 76766
Én ebből hál Istennek teljesen kimaradok. A teremgarázsban ilyenkor is 10 fok körüli hőmérséklet van. Viszont a melegedés témához, ma is kilométerek kellettek amíg felmelegedett a víz 90 fokra. Olyan 5-6 km környékén. Alberfalváról indultam, és a IX. ker-ben a Vágóhíd u. környékén lett üzemmeleg. Nem variálok a fűtéssel, a kieg. fűtés rögtön megy, és az 70 fokon kapcsol ki, és vált át a vízzel történő fűtésre. A 2.4 ilyen, nagyon lassan melegszik.