Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2015-03-01 19:57:32 // 65265
a DPF-nél azt is kérdezte hogy jó e ha van vagy inkább jobb ha nincs :D
W.2015-03-01 19:56:50 // 65264
Ezekben a táblázatokban van jópár marhaság. Közte ez a gumiméret, meg mondjuk a 30-ezres olajcsere periódus... :)
Dömpi (il dottore)2015-03-01 19:51:30 // 65263
Oké, persue, és is igyekszem mindenkinek segíteni és a többiek is segítenek nekem nagyon sokat, de "Mi az a DPF"? és "Mi aza B&M?"... ez majdnem olyan, mintha valaki megkérdezné: "Mi az a kerék?" ... kicsit kisarkítva persze, de gondolom érted mire gondolok.
Dömpi (il dottore)2015-03-01 19:48:21 // 65262
Az alapfelszereltség 205/55 R16.


De amúgy én is pont azt írtam, hogy a 205/55 kicsi, minimum 215/55 kell a 159 alá.
yani🍀2015-03-01 19:46:56 // 65261
Azért vagyunk, hogy ha tudunk, akkor segítsünk.
Dömpi (il dottore)2015-03-01 19:43:23 // 65259
Bocsi, de olyan alapvető dolgokat kérdezgetsz. Nem lenne egyszerűbb előbb elolvasni a kocsi használatiját, és az ezután fennmaradó kérdéseket feltenni?
Dömpi (il dottore)2015-03-01 19:39:59 // 65258
És? Mit mondott?
W.2015-03-01 19:35:11 // 65257
215/55 16-os kell rá, nem 205/55.
Dömpi (il dottore)2015-03-01 19:31:45 // 65256
Szia!
Bocsi, de amit a 225/55 R16-ról írtál, az nem teljesen állja meg a helyét.
A gyári alufelni szélessége ugyanis simán elbírja, egyáltalán nem akar róla lefordulni és egyáltalán nem hasas.
Nekem 16-os acélfelnin van, DE az én acélfelnim a szélesebb fajta, így azon is simán fut a fent említett méret.
Igaz ugyan, hogy a könyv szerint 205/55 R16-os gumi való a 16-os kerékhez, de az egy ún. "low cost solution" volt.
A 159 ALÁ KICSI A 205/55!!! Ez egy bazi széles és nehéz autó.
Te még kicsit a 166-ban gondolkodsz még szerintem, azon teljesen jogos lenne amit írsz. De a 159 alá minimum a 215-ös KELL! Mind nyáriban, mind téliben!
Mártának amúgy is pont az volt a baja, hogy a 205/55-tel alacsony, leér az alja bukkanókon és a téli hókásás úton.
Alejandro2015-03-01 19:28:13 // 65255
Szia, én benzines 1.9 JTS-t vezetek.

Tudom, hogy most szembemegyek a 159-es fórumozók többségével, szóval kicsit underground a véleményem, de szerintem igenis jó választás ez is, ne hagyd magad rábeszélni dieselre, ha nem vagy diesel-párti.

Hazudnék, ha azt mondanám, nem játszottam el a gondolattal, milyen lenne a gép egy bivalyabb motorral, überfaszaság lenne mindenkit letúrni az utakról, de hidd el a legtöbb esetben ez így is megy, az átlagautósokat lehagyom :) viccet félretéve, ha az utak réme akarsz lenni, akkor ez nem a Te motorod, de ha normálisan akarsz közlekedni, azért elég dinamikusan, de nem versenyautósan, akkor nem csalódsz benne.

akkor is hazudnék, ha bánnám, ha kevésbé lenne szomjas, főleg városban.
ugyanakkor erre nem tudok olyan érzékeny lenni, mint a cartársak többsége, nem értem ma sem mit számít 1-2-3 liter ide vagy oda, ha ilyen autót tart valaki, hiszen ez nem a racionalitásról szól.
W.2015-03-01 19:21:15 // 65254
Vagyis: Blue & Media. :)
W.2015-03-01 19:20:01 // 65253
Bluetooth kihangosító+USB média lejátszó.
W.2015-03-01 19:18:48 // 65252
Az USB-nek nincs köze a Navi-hoz. Csak a Blue&Me-vel szereltekben van.
DESQE2015-03-01 19:16:22 // 65251
mi az a B&M???
yani🍀2015-03-01 19:14:01 // 65250
Szerintem, csak a B&M-nek van USB csatlakozója.
DESQE2015-03-01 19:09:04 // 65249
Hali a 159ben a navigációs fejegységnek alapbol van usb a kesztyűtartóban vagy az nem mindre jellemző?
W.2015-03-01 18:51:47 // 65248
Nem az volt a gondolat anyja, hogy versenyautót kreáljunk! Egyszerűen az érzést gondoltuk volna párosítani a modern dizájnal. ;)
Don Gombóc2015-03-01 18:38:54 // 65247
Értem én. :-) Bár a 166 V6 TB turbo leömlője 16-os és 17-es gurigákkal is leért sokszor. Na majd összehasonlítom a legalsó pontot, már csak a saját megnyugtatásom miatt is. Köszike !
Erhard 242 (Pure Energy)2015-03-01 18:29:34 // 65246
miért ne férne be? másfélszer akkora a motortér, mint az 56-ban...egyébként meg amennyibe kerülne meg névlegesen az sem "vinné" jobban a szekeret, mint ami csúcskínálat van semmi értelme...aki versenyautót szeretne vegyen Maseratit :)
panza2015-03-01 17:58:41 // 65245
Na ja! Megint egy germán oldal ami egy kicsit (vagy nem is kicsit?) elfogult és irkálnak össze vissza! Nagyon sok jelentősége nincs de a 159-es cw értéke 0,3!
boli1112015-03-01 17:51:12 // 65244
Létezik olyan szerkezet, amelyik megakadályozza, hogy az ajtót becsapd? Esetleg segíti a finom becsukást?
W.2015-03-01 17:40:31 // 65243
Egyelőre elméleti síkon mozog a dolog, de beférne...;)
tdemeter2015-03-01 16:48:36 // 65242
Nah!
Tok jo! Lassan minden helyreall akkor nalad is.
Roben52015-03-01 14:58:06 // 65241
Sziasztok! 2.0 dízel-hez használható az 1.9 vagy a 2.4-es vezérlés rögzítő szerszám??köszi!Üdv..
Liquid2015-03-01 14:13:08 // 65240
mit válaszolt? Engem is foglalkoztat a kérdés :)
Liquid2015-03-01 14:12:05 // 65239
a 2.0 kimaradt :) kb. félút az 1.9 és a 2.4 között
W.2015-03-01 13:51:33 // 65238
Benzinest felejtsd el. 2.0 dízel 136 lovas+chip! :)
W.2015-03-01 13:50:31 // 65237
Pont ma kérdeztem Zé-től, hogy vajon bele lehetne tenni egy aresei 3.0 V6-ost a 159-be? :)
Liquid2015-03-01 13:14:52 // 65236
attól is függ mennyi erő kell :)
Az 1.9JTS, 1.9JTD alapvetően használható, de nem versenyautó, bár a dízel egy kis optimalizálás után tud erős is lenni. A 2.2 már megüti a mércét, csak nem szimpatikus a GM motor. Az 1.8TBi jó cucc, de nem az az igazi pörgős szívómotor, karakterében inkább a dízelekhez hasonló, viszont jelentősen többet kér mint a 2.4 JTDm.
E két utóbbi már megfelelő társ az eszetlenkedéshez is :)
Van még a V6 de az tényleg ritka és szomjas.
DESQE2015-03-01 13:14:47 // 65235
Hali! Valaki aki tudja magyarázza már el nekem, hogy pontosan mire is szolgál ez a DPF és okozhat e gondot az autó használata során? Hallottam, hogy ezt ki szokták iktatni... miért is jó az ha nincs? És mi a menete?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-03-01 12:08:32 // 65234
minden attól függ mennyit szánsz rá ...a normális 1.9-ek 1.8m-tól indulnak, a 2.0-ák 2,6m-tól indulnak ami kicsit felszereltebb 2,8...TBi-t is kapsz ennyiért :D
a 2,4-ek ami normális 2,3-tól indulnak...
Mindegyik motornak van előnye és hátránya
norbi04092015-03-01 10:53:26 // 65233
1.9 JTDm 16v. szerintem a legjobb választás :)
Kriszo2015-03-01 10:50:21 // 65232
Sziasztok Urak!

Véleményekre illetve tapasztalatokra lennék kíváncsi.159-es vásárlásán gondolkozom, de a legnagyobb problémám most az, hogy milyen motorral..Őszintén szólva benzinest szeretnék venni, de nem hallottam eleddig túl jó vissszajelzéseket egyik motorrol sem, ( a TBI-t leszámítva de az nekem még egy picit drága).
Tényleg érdekelne, hogy szerintetek milyen motorost nézzek.Előre is köszönöm a válaszotokat!:)
Csabi2015-03-01 09:41:44 // 65231
No azért ez nem így van.
17-esre is felmegy....Tibcsi166 és Pityukoma kipróbálta...
.......................2015-03-01 09:07:11 // 65230
Soha nem használtam még,persze osztákok miatt a mitora megvettem
A Brerára már nem
2007 Óta Senki nem kérte,csak ijesztgettek vele hogy kötelező
Piritu - 1.000.0002015-03-01 09:03:40 // 65229
Mikor használtál utoljára hóláncot? Én 2002-ben, pedig jártam pár havas helyen. A csomagtartóban ott van egy, de feltenni nem lehet...
.......................2015-03-01 09:02:15 // 65228
Csak a 16os keréken fér el a hólánc ,ezért lett ez a 215/55
a 17collra csak póklánc megy
A18 ra meg semmi nem fér ,mert tök kitölti a kerékdobot a 235/45
Piritu - 1.000.0002015-03-01 09:02:06 // 65227
Megj:
sose a gyári dolgok mellett érveltem, hanem a kipróbált dolgok mellett, amiről van tapasztalat. Ezért vagyok pl. a Novitec box mellett az írás helyett.
Lásd az utolsó Párduc blogom :-)))
yani🍀2015-03-01 08:48:12 // 65226
mármint 0,33
yani🍀2015-03-01 08:47:16 // 65225
A limousine cw értéke 033
CW
mizooo2015-03-01 08:13:21 // 65224
Sziasztok megvettem a PerfExpert nevű progit, gondoltam szórakozom picit.
Tudna valaki segíteni a 159 (1.9 JTDm 16v) légellenállása kellene illetve a váltóáttételek.
Piritu - 1.000.0002015-03-01 06:55:35 // 65223
Sőt, a felni ET száma se gyári :-P
GTPeti2015-02-28 23:46:15 // 65222
Te, mi van veled??? A gyári (!!!!) manuálban /50 van és te eltérsz attól. Apokalipszis. 8|
Piritu - 1.000.0002015-02-28 23:07:26 // 65221
A közelmúltban két Alfás ismerősömnek is gondja akadt a diesel fojtószelepével. Az egyik egy 1,9 mjet 156, a másik egy 2.0 mjet 159 volt. A jelenség az, hogy megszorul. A motor leállásakor elzárja a levegő útját (ez eddig normális), aztán úgy marad (ez már nem) és indításkor nem kap levegőt a motor. Érdekes jelenség, mert itt a fórumokon nem emlékszem, hogy valaki említette volna.
Haddel2015-02-28 22:54:37 // 65220
Én néha a saját kapubejáromon megdörzsölöm az autó alját ,ezzel a mérettel..
Haddel2015-02-28 22:45:59 // 65219
Két okból: 1.5 centivel alacsonyabb a hasmagasság ,mint a nyárival,ez sokat számít.
Másik ok részban az én hibám ,mikor megrendeltem a gumikat nem mondtam sebességindexet ,és T indexüt hoztak ,nem volt időm kicseréltetni ,ezért felrakattam .És sokszor kevésnek bizonyult már.
Piritu - 1.000.0002015-02-28 22:44:34 // 65218
Amúgy én /55-öt vettem és királyság :-)
GTPeti2015-02-28 22:33:29 // 65216
Az olaszok régen is csináltak már ilyen félrespecifikált dolgot. A GTV/Spider gyári 16-os mérete sem igazán váltómérete a 17-esnek. Piritu csinált is olyan képet egy 3 decis dobozos itallal (ahogy ismerem biztos sör volt :), hogy az sem fér be.
Már bánom is kicsit, hogy a gyári méretet vettem, de paráztam, mert bele van írva a forgalmiba. No mindegy. (2x annyiba kerültek az /50-esek, mint a /55-ösök...)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak