droberto2015-03-03 18:57:05 // 65364
droberto2015-03-03 18:14:31 // 65363
Erre gondolsz?
Elmelőbak: GM-es cikkszáma: 24 435 780; illetve 33 033 74.37
Elmelőbak: GM-es cikkszáma: 24 435 780; illetve 33 033 74.37
Shadin2015-03-03 17:48:36 // 65362
Az is meg van, de ezek ellenére sem kezdenék ezért átalakítani 2.4-es d60-as dobot átkefélgetni (hegeszteni?) 1.9-re d60-ra...
droberto2015-03-03 16:49:08 // 65361
Az biztos, hogy a 2.0 egyenescsöves eccerű vacka biliacél. Viszont az 1.9-é, gagyibb anyag mint a 2.4. Más az aa. ötvözet, jobban "fogja" a mágnes.
Anno írtam itt erről és illusztráltam fotókkal. :)
Anno írtam itt erről és illusztráltam fotókkal. :)
Shadin2015-03-03 16:31:42 // 65360
Az 1.9-é is saválló és most ez volt a kérdés.
písz :-D
písz :-D
.......................2015-03-03 16:25:47 // 65359
azért mert a 2,4 é saválló,
és majdnem örök
a 2,0 meg cserélgetheted 3 évenként,ha egyáltalán kapsz,
ugyi egyik kipufogós Alkatrészes cég Sem gyártja
és majdnem örök
a 2,0 meg cserélgetheted 3 évenként,ha egyáltalán kapsz,
ugyi egyik kipufogós Alkatrészes cég Sem gyártja
norbi04092015-03-03 16:08:19 // 65358
oooo köszi :)
Ezt ki is próbálom!
Ezt ki is próbálom!
droberto2015-03-03 16:01:00 // 65357
.......................2015-03-03 15:57:57 // 65356
van az a funkció ,hogy autómatikusan lecsapja tolatáskor a jobbos tükörlapot,hogy lásd a padkát
de az csak elektromos üléssel van
de az csak elektromos üléssel van
.......................2015-03-03 15:51:26 // 65355
2 másodpercig kell enyomni a "fül" behajtó gombot
akkor ezt az automatikus tükörbehajtás funkciót ki be kapcsolod
akkor ezt az automatikus tükörbehajtás funkciót ki be kapcsolod
.......................2015-03-03 15:46:57 // 65354
gyárilag szerintem,
nincs a kocsin semmi villany buherálva
nincs a kocsin semmi villany buherálva
norbi04092015-03-03 15:37:30 // 65353
Gyárilag vagy utólagos beavatkozás miatt? :)
.......................2015-03-03 15:34:19 // 65352
nekem ha becsukom automatikusan behajtja a tükröket
norbi04092015-03-03 15:31:56 // 65351
Ugyan így vagyok én is. A tükröknek valahogy nem sikerült automatizálni magukat :D
gpek2015-03-03 15:28:48 // 65350
Nekem felhúzza, csak az lenne jó ha a tükröket is behajtaná.
.......................2015-03-03 15:07:03 // 65349
nekem sincs dead lock
,bár aszittem a Breraban ez széria
,bár aszittem a Breraban ez széria
Hege2015-03-03 14:51:01 // 65348
Ezt hallottam már én is. Csak nem voltam biztos benne.
Hege2015-03-03 14:48:31 // 65347
Most voltam a garázsba és bezártam úgy hogy benne ültem. Tényleg nem lehet nyitni belülről.
norbi04092015-03-03 14:40:03 // 65346
Én úgy tudom, hogy csak azokat lehet duplán zárni, amikben van gyárilag riasztó is, nem csak kp zár. :)
Hege2015-03-03 14:33:08 // 65345
Igen az enyém működik, bár hozzáteszem csak akkor használom ha nem megyek az autóval, tehát mikor lezárom. Úgy még nem próbáltam hogy benne vagyok lezárom és rányitok.
Bár ezt múltkor már írtam egy bejegyzésben, hogy nem tudtam, hogy van az autóba (mert az eladó nem mondta) így csak véletlenül jöttem rá. Annyit még hozzá tennék, hogy gyári riasztóm van. Nem tudom hogy ennek van-e köze hozzá.
Bár ezt múltkor már írtam egy bejegyzésben, hogy nem tudtam, hogy van az autóba (mert az eladó nem mondta) így csak véletlenül jöttem rá. Annyit még hozzá tennék, hogy gyári riasztóm van. Nem tudom hogy ennek van-e köze hozzá.
vzolee2015-03-03 14:06:09 // 65344
Nekem úgy rémlik a használatiból, hogy a dupla gombnyomásos zárás opció volt. Az újabbaknál nem húzza fel az ablakot, mert valaki ráhúzta a gyerekére így, ezért betiltották :/ Lefelé működik, fölfelé csak úgy, ha a kulcsot elfordítod a zárban.
SzJanos2015-03-03 13:21:49 // 65343
Én már próbálgattam, és sajnos nem. De olyat is olvastam, ha hosszan nyomva tartom a zárgombot a kulcson, akkor automatikusan felhúzza az ablakot. Nos nálam ez sem igaz.
.......................2015-03-03 12:14:24 // 65342
Nektek müködik ha 2 szer a távra nyomtok
a
alfa 159 kettös zárás?
az un. "dead lock"
amikor belülröl Sem lehet bezárás után a kilincsel kinyitni,
így ha beütik az üveget nem tudja az ajtót kinyitni
a
alfa 159 kettös zárás?
az un. "dead lock"
amikor belülröl Sem lehet bezárás után a kilincsel kinyitni,
így ha beütik az üveget nem tudja az ajtót kinyitni
.......................2015-03-03 11:21:06 // 65341
a PMR7A platina bevonatos
a másik valszeg nem ,így az ECO ba az olcsóbb került
a másik valszeg nem ,így az ECO ba az olcsóbb került
Dömpi (il dottore)2015-03-03 11:18:26 // 65340
az interneten nem találok semmi adatot vagy összehasonlítást ... de lehet, hogy csak én vagyok béna
az tuti, hogy a PMR7A egypólusú, a másik meg kettő
az tuti, hogy a PMR7A egypólusú, a másik meg kettő
.......................2015-03-03 11:12:33 // 65339
mivel mindkettö nevében 7 es van ,
valszeg ugyanaz a höérték
valszeg ugyanaz a höérték
Dömpi (il dottore)2015-03-03 11:08:36 // 65338
Megnéztem
a 105 LE-s ECO-változatba NGK BKUR6ETB és NGK CR7EKC való, míg az ugyanekkora lökettérfogatú, de 120 lovas motorba: NGK BKR6EKPA és NGK PMR7A
Na most, mi tegnap a sima gyertyából helyesen az NGK BKUR6ETB-t, de ezek szerint az oldalsó gyertyából a 120Le-sbe való NGK PMR7A-t tettük.
Azt nem tudom, mi a különbség a CR7EKC és a PMR7A között.
a 105 LE-s ECO-változatba NGK BKUR6ETB és NGK CR7EKC való, míg az ugyanekkora lökettérfogatú, de 120 lovas motorba: NGK BKR6EKPA és NGK PMR7A
Na most, mi tegnap a sima gyertyából helyesen az NGK BKUR6ETB-t, de ezek szerint az oldalsó gyertyából a 120Le-sbe való NGK PMR7A-t tettük.
Azt nem tudom, mi a különbség a CR7EKC és a PMR7A között.
.......................2015-03-03 10:36:39 // 65337
a gépkönyvében benne van milyen gyertya jó bele
Erhard 242 (Pure Energy)2015-03-03 10:32:12 // 65336
a 46550990 és a 46550991
SzJanos2015-03-03 10:05:57 // 65335
Lesz a 4c Spideren kívül még valami érdekesség? Azt olvastam semmi mással nem készülnek.
Dömpi (il dottore)2015-03-03 09:54:51 // 65334
azt meg tudnád nézni, hogy a 76 KW-osba milyen való pontosan?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-03-03 09:41:39 // 65333
ezt passzolom...autószerelő biztos tudja...gondolom más a hőérték
.......................2015-03-03 09:29:25 // 65332
lehet gond,
egyszer čdesapám vett a Favoritba gyertyát,de az eladó más höértéküt adott ,
nem tud kiégni a porcellán ,és a korom összezárja a két pólust
így nem lesz szikra
ha meg kisebb a höérték akkor nagy terhelésen elég a gyertya,
darabjai belehullhatnak a hengerbe
egyszer čdesapám vett a Favoritba gyertyát,de az eladó más höértéküt adott ,
nem tud kiégni a porcellán ,és a korom összezárja a két pólust
így nem lesz szikra
ha meg kisebb a höérték akkor nagy terhelésen elég a gyertya,
darabjai belehullhatnak a hengerbe
Dömpi (il dottore)2015-03-03 09:23:47 // 65331
De most akkor gond hogy az NGK PMR7A lett beletéve, ami a nem ECO-ba való, sem?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-03-03 09:16:44 // 65330
így van az ECO-ba teljesen más gyertya kell, mint a többibe...abba nincs 50e-es sem csak a 100e-es ami NGK..
Dömpi (il dottore)2015-03-03 08:55:56 // 65329
A gyertyaszett ingyen volt. Nem részletezném hogyan és miért. Lényeg, hogy egy szervíz raktárkészletéből való, ami ma már nem foglalkozik alfákkal.
A csereperiódus 100e km, de mivel ingyen voltak, úgy voltam vele, ne porosodjon a polcon, rakjuk bele 80e km-nél.
Amúgy Rékáé az 1.6 ECO változat (76 KW-os).
Ezek szerint a kicsiből (irridiumos) a 86 KW-osba való MGK PMR7A került bele.
Ez gond lehet?
A csereperiódus 100e km, de mivel ingyen voltak, úgy voltam vele, ne porosodjon a polcon, rakjuk bele 80e km-nél.
Amúgy Rékáé az 1.6 ECO változat (76 KW-os).
Ezek szerint a kicsiből (irridiumos) a 86 KW-osba való MGK PMR7A került bele.
Ez gond lehet?
Attis2015-03-03 08:20:48 // 65328
Nekem magyar nyelvű van, majd lefotózom és feltöltöm. 180 ezret ír. (Amúgy vicc, hogy faceliftes 147-est vettem, de a kezelési útmutató az facelift előtti 147-esről ír mindent. Igazán frissíthették volna a könyvecskét, szvsz az autó árába belefért volna).
Piritu - 1.000.0002015-03-03 07:19:20 // 65327
Piritu - 1.000.0002015-03-03 07:08:40 // 65326
Tudtommal mindig is 100 volt a csereperiódus a TS-nél. (plusz létezik 50ezres szett is)
Attis2015-03-03 07:06:31 // 65325
Én 134ezernél tartok a gyertyákkal és lekopogom eddig semmi gond nincs velük. A használati utasítás eredetileg ugye 180 ezres csere periódust írt elő, majd levitték (ha jól emlékszem) 150-re végül százra. Az új gyertyakészlet már meg van, de kíváncsi vagyok elmennek-e 140.000-ig. Ha igen, akkor ott csere, ha nem, akkor előbb. :) Majd ha eljön a csere ideje lövök képeket róla, hogy milyen állapotban vannak. (De én elképzelhetőnek tartom hogy az eredetileg meghatározott 180.000 közeléig is elmehetnek...)
Piritu - 1.000.0002015-03-03 07:00:20 // 65324
Amúgy 100-at simán elmennek. Én is nemrégiben konzultáltam ez ügyben. Sőt van aki 150ezret is elment velük.
Piritu - 1.000.0002015-03-03 06:58:56 // 65323
GTPeti2015-03-03 01:25:20 // 65322
Nem vagyok szerelő, de konkrétan mi volt a baj a régi gyertyákkal? Úgy értem, amiért katasztrofálisan néznek ki.
Gyönyörű őzbarna színük volt, ez tökéletes keverékre utal. Az, hogy bejjebb egy kicsit feketék, szerintem simán betudható a 80e km-nak. Az elektródafogyást nem látom tisztán, de erre is ugyanazt írnám, mint az előbb.
(A csere 80ekm-nél szerintem sem volt korai.)
Gyönyörű őzbarna színük volt, ez tökéletes keverékre utal. Az, hogy bejjebb egy kicsit feketék, szerintem simán betudható a 80e km-nak. Az elektródafogyást nem látom tisztán, de erre is ugyanazt írnám, mint az előbb.
(A csere 80ekm-nél szerintem sem volt korai.)
Dömpi (il dottore)2015-03-02 22:59:38 // 65321
picit OFF
Ma kicseréltük feleségem 147esében a gyertyákat (1.6 TS). Ahhoz képest, hogy a kicsiban 80e km van, a gyertyák iszonyatosan oda voltak.
Most ilyenek kerültek bele:
A nagy elvileg NGK BKR6EKPA kellett volna legyen, de én NGK BKUR6ETB-t kaptam bele. A kicsi az NGK PMR7A, de érdekes módon, amit kiszedtünk nem ilyen volt, hanem valami más, ráadásul kétpólusú. Érdekes.
Minden esetre most sokkal szebben szól a motor, és szerintem jobban is húz. (mentem is vele gyorsan egy kört)
ON
Ma kicseréltük feleségem 147esében a gyertyákat (1.6 TS). Ahhoz képest, hogy a kicsiban 80e km van, a gyertyák iszonyatosan oda voltak.
Most ilyenek kerültek bele:
A nagy elvileg NGK BKR6EKPA kellett volna legyen, de én NGK BKUR6ETB-t kaptam bele. A kicsi az NGK PMR7A, de érdekes módon, amit kiszedtünk nem ilyen volt, hanem valami más, ráadásul kétpólusú. Érdekes.
Minden esetre most sokkal szebben szól a motor, és szerintem jobban is húz. (mentem is vele gyorsan egy kört)
ON
tdemeter2015-03-02 22:32:50 // 65320
Huuuu:) Lehet valahol nezni?
Bilux2015-03-02 20:25:18 // 65319
Shadin2015-03-02 19:52:21 // 65318
Persze, de akkor miért venné a 2.4-esét, ha hozzá kell nyúlni. Én Pityukomától kaptam a 2.4-es dob csövét a "rozsdamentes" véggel és a kipufogós hülyén nézett amikor azt mondtam neki, hogy csapja le a régit az 1.9-en és hegessze fel gyorsan az újat és már itt sem vagyok. Az 1.9 d60-as gyárilag és króm vég nélküli, a 2.4-es pedig d50-es króm véggel, ezek után mindenki döntse el mi éri meg...
.......................2015-03-02 19:48:16 // 65317
egy ügyes kipufogós mindent megold :)
Shadin2015-03-02 19:47:25 // 65316
Van különbség, a 2.4 kivezető csöve kisebb keresztmetszetű mint az 1.9-é, tehát szűkít.