Chianti2015-02-24 22:45:19 // 65115
Nálam eddig egyszer jelentkezett a fehér füst effekt, de az asszony is tapasztalt már ilyet. Szegény nagyon megijedt, azt hitte valami gond van a kocsival. :o) Mindkét esetben autópályán történt és kb. fél perc alatt szertefoszlott. De amikor kezdődött, akkor nem láttam mást a tükörben, csak fehér füstöt, Először én is megijedtem, de aztán gondoltam, hogy csak a regen lehet. A DPF nálam is már csak olyan 35%-ig képes kiégetni magát, viszont amióta megvan a vas, a kipufogó belseje azóta szép hamuszürke.
Angelo Bianco2015-02-24 21:23:17 // 65114
Sziasztok!
Van valakinek Yatour Music Changer-rel tapasztalata?! 2 hete vettem kéz alól, azt mondta nem használta, mert az Övé navis volt és oda állítólag nem jó. A 7végén sikerült beszerelnem, de sajnos az SD kártyát nem ismeri fel. Próbáltam két félével is.
Kérdésem, ha valaki használ/t ilyet, van-e valami "trükk", beállítás, fortély a lejátszáshoz?!
Az USB-s rész megy, felismeri.
Előre is kössz! :)
Van valakinek Yatour Music Changer-rel tapasztalata?! 2 hete vettem kéz alól, azt mondta nem használta, mert az Övé navis volt és oda állítólag nem jó. A 7végén sikerült beszerelnem, de sajnos az SD kártyát nem ismeri fel. Próbáltam két félével is.
Kérdésem, ha valaki használ/t ilyet, van-e valami "trükk", beállítás, fortély a lejátszáshoz?!
Az USB-s rész megy, felismeri.
Előre is kössz! :)
Jupiter1552015-02-24 21:08:30 // 65113
Simán előfordulhatott, hogy egy ilyen normális, "lopakodó" regent nem vettem észre és leállítottam, aztán amikor újra elkezdte (nem városi viszonyok között), akkor pedig lassítanom kellett előbb és a gázra lépni - ekkor jött a füst. Amikor vettem a kocsit, 35%-os volt a DPF tömítettsége, azóta nem néztem.
De ha már itt tartunk, többbször írtátok, hogy regenre kényszerítettétek - ezt hogyan lehet kivitelezni?
De ha már itt tartunk, többbször írtátok, hogy regenre kényszerítettétek - ezt hogyan lehet kivitelezni?
Alejandro2015-02-24 19:43:43 // 65112
Gpek, arra gondolsz, hogy az MSR (motorfék nyomaték szabályozás) teszi a dolgát? Mert az elvileg csak visszakapcsoláskor értelmezhető, de az számomra nem derült ki, hogy a kifogásolt jelenség a cartársánál fel- és/vagy visszakapcsoláskor jelentkezik! Vagy rosszul értek vmit?
Pityukoma2015-02-24 19:16:18 // 65111
Off:
Gyerekek új feladatot kaptam a főnökömtől :-( gépjármű vezető oktatás ECO módban. Fő cél az üzemanyag takarékosság és a jármű kímélés bemutatása. Holnap mehetek Mo. legnagyobb fuvarosához:-( Még osztályoznom is kell a pilótákat.
Egyetlen porcikám sem kívánja, már most fázom tőle.
On:
Nincs valakinek elfekvőben egy fényszórója? lehet törött is, jobbos-balos mindegy. (a VTT3.0-ra kéne)
Gyerekek új feladatot kaptam a főnökömtől :-( gépjármű vezető oktatás ECO módban. Fő cél az üzemanyag takarékosság és a jármű kímélés bemutatása. Holnap mehetek Mo. legnagyobb fuvarosához:-( Még osztályoznom is kell a pilótákat.
Egyetlen porcikám sem kívánja, már most fázom tőle.
On:
Nincs valakinek elfekvőben egy fényszórója? lehet törött is, jobbos-balos mindegy. (a VTT3.0-ra kéne)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-24 19:06:12 // 65110
ez pontosan így van ahogy írod...érdekes a puntesznál jön a fehér füst indulásnál, a 2.0-nál semmi csak rohadt büdös, szúrós szag, a 2,4-nél meg semmi ...
Pityukoma2015-02-24 19:06:12 // 65109
Az én vasam az elmúlt 5 évben 2x eregetett komoly gomolygó füstöt regen közben. Mindkét estben előzőleg tudatosan leállítottam regen közben, mert nem volt rá időm megvárni míg befejezi. A következő tisztításkor viszont ahogy a CarTárs is írta rendesen gomolygott mögötte a füst. Máskor nem szoktam látni, csak a már sokszor emlegetett tüneteket tapasztaltam.
.......................2015-02-24 19:04:59 // 65108
na nekem az a fehér füst van
korom nincs,
és rozsdás a kipuff belülröl (nem kormos)
korom nincs,
és rozsdás a kipuff belülröl (nem kormos)
Csabi2015-02-24 18:39:29 // 65107
Jól működő DPF-nél semmi füst nincs regenkor, mármint korom , csak CO2 és víz keletkezik, Piritu linkelgette anno. Amit igazol az is, h akiknél még 100%-os a DPF ott tényleg fém tiszta a kipuff vége...sajnos ezt sokan nem mondahatják el, azaz sérült a DPF és nem szűr már 100%ban, viszont annyi előnye van , h később is tömödik el...
A fehéres szürkés füst regenkor az el nem égetett gázolaj, ami akkor jelentkezik többniyre amikor gázelvétel után, hirtelen újra gázra lépsz...
Régebben tévesen azt gondoltam, hogy ha regenkor többször padlógázas módon kigyorsítok, majd fék és újra, akkor segítem a regent...hát nem...csak azt segítettem, h szép füstpamacsokat dobáljon a szekér...:)
A fehéres szürkés füst regenkor az el nem égetett gázolaj, ami akkor jelentkezik többniyre amikor gázelvétel után, hirtelen újra gázra lépsz...
Régebben tévesen azt gondoltam, hogy ha regenkor többször padlógázas módon kigyorsítok, majd fék és újra, akkor segítem a regent...hát nem...csak azt segítettem, h szép füstpamacsokat dobáljon a szekér...:)
Haddel2015-02-24 18:22:26 // 65106
Nem rég cseréltem féket a berlingomon.Brembó tárcsa,és betét került rá.Na ne tudd meg, úgy csikorog,mint vmi vonat fékezéskor: $ Előzőleg is brembo tárcsa volt rajta, csak textar betéttel. Úgy nem csikorogott.
Shadin2015-02-24 16:39:49 // 65105
Bizony kormol rendesen regeneráláskor, leginkább az elején...
David | Centocinquantanove2015-02-24 16:39:37 // 65104
Hát most nemazért, hogy fényezzem magam, de nekem ha regenerál, akkor annyira elenyésző füst van csak, hogy a menetszél azonnal szét is csapja, azaz bentről semmit nem látni, max ha jön valaki mögöttem az láthat valami szösszenetet, direkt figyeltük is már...
A másik meg hogy csináltam már kényszer regent álló helyzetben is, tolta ki a hőt mint állat de füst szinte semmi nem volt csak szag...
Semmiképp sincs hömpölygő, láthatóan tóduló füst, mint amiről a cartárs beszél...
Valamennyi lehet, sőt normális is de az tényleg elenyésző, legalábbis az én esetemben.
A másik meg hogy csináltam már kényszer regent álló helyzetben is, tolta ki a hőt mint állat de füst szinte semmi nem volt csak szag...
Semmiképp sincs hömpölygő, láthatóan tóduló füst, mint amiről a cartárs beszél...
Valamennyi lehet, sőt normális is de az tényleg elenyésző, legalábbis az én esetemben.
KollerT2015-02-24 16:20:58 // 65103
Nekem is a hátsó nyikorog, de nekem kb nem csak fékezésnél, hanem teremgarázsba amikor kanyarodok MINDIG. Égés tényleg, idegesítő is. (Azt hiszem nekem nem új a hátsó fék.) Legszebb az egészben, hogy egyik kocsimosás után lett ilyen, amikor befújtam féktisztítóval a tárcsákat. :(
.......................2015-02-24 16:17:24 // 65102
ha a szén ég az füstöl ám
falun tök jól megyfigyelhetö
kb.ugyanaz a retek rakódik a DPF be is ,mint a gyenge ukrán szén
láttam már VW Golfot,BMW ket, sok sok kocsit és azok is füstöltek Regenkor
NORMŔL ÜZEMŔLLAPOTBAN NEM szabad füstölnie,ennyi a lényeg
falun tök jól megyfigyelhetö
kb.ugyanaz a retek rakódik a DPF be is ,mint a gyenge ukrán szén
láttam már VW Golfot,BMW ket, sok sok kocsit és azok is füstöltek Regenkor
NORMŔL ÜZEMŔLLAPOTBAN NEM szabad füstölnie,ennyi a lényeg
David | Centocinquantanove2015-02-24 16:03:26 // 65101
Ezt föl kell nyomni a betétre és annyi? Nem ismertem eddig.
Az az érdekes, hogy hiába fékezek pár intenzívet, hogy úgymond vasalódjon össze a betét meg a tárcsa, ugyanúgy csikorog.
De gyanítom, hogy inkább a hátsók csinálják, azokat meg sokkal nehezebb összekoptatni.
Az az érdekes, hogy hiába fékezek pár intenzívet, hogy úgymond vasalódjon össze a betét meg a tárcsa, ugyanúgy csikorog.
De gyanítom, hogy inkább a hátsók csinálják, azokat meg sokkal nehezebb összekoptatni.
David | Centocinquantanove2015-02-24 16:00:32 // 65100
Attól, hogy regenerál, még ekkora füstnek egyáltalán nem lenne szabad gomolyognia, mint ami le lett írva.
Sőt, jóesetben szerintem semmi füstnek nem szabadna jönnie, vagy ha mégis, akkor elenyészőnek....!!!
Sőt, jóesetben szerintem semmi füstnek nem szabadna jönnie, vagy ha mégis, akkor elenyészőnek....!!!
Liquid2015-02-24 11:59:48 // 65099
oke, igyekeszem nem elfeledni :)
Liquid2015-02-24 11:59:31 // 65098
így van, búg fékezéskor de fog is
Roben52015-02-24 11:53:07 // 65097
Köszi a segítséget!!
.......................2015-02-24 11:48:35 // 65096
akkor majd kukkants be a fékbetétre ,hogy milyen márka mikor a nyáigumit cseréled légyszi
.......................2015-02-24 11:47:47 // 65095
a Brembo max zúg mint a betyár ,alig vártam hogy lekopjon
bár fékez mint állat
bár fékez mint állat
Liquid2015-02-24 11:34:27 // 65094
a BremboMax nagyon hasonló ehhez, olyanom volt a 156-on, jó cucc
Liquid2015-02-24 11:33:06 // 65093
én se tapasztalta, soha félrehúzást, nekem is korrektül működik, nem tudom milyen tárcsa van fent, még nem kellett hozzányúlnom.
Jupiter1552015-02-24 11:21:49 // 65092
Nem tudom, milyen, ha regenerál, október óta az enyém a kocsi, azóta nem csinált ilyet :) A DPF bent van, az biztos. Elég ijesztő volt, ahogy kavargott a kocsi mögött a füst :)
Jupiter1552015-02-24 11:19:44 // 65091
Remélem, hogy az volt :) A DPF bent van, az biztos.
Dömpi (il dottore)2015-02-24 11:15:16 // 65090
Nekem a sima ATE tárcsa sem működik rendkívüli módon esőben.
yani🍀2015-02-24 10:49:25 // 65089
Én inkább univerzálisat javasolnék:
A múlt héten volt éppen szó róla: 64875 hsz.. környékén.
Én most cseréltem ha érdekel van róla blog.
A múlt héten volt éppen szó róla: 64875 hsz.. környékén.
Én most cseréltem ha érdekel van róla blog.
.......................2015-02-24 10:09:41 // 65088
.......................2015-02-24 09:56:59 // 65087
úgy tünik ,hogy aki 18 as felnivel jár annak ilyen a vizes fék
valszeg kisebb felnivel nem lesz vizes a féktárcsa annyira
valszeg kisebb felnivel nem lesz vizes a féktárcsa annyira
Roben52015-02-24 09:46:35 // 65086
Köszi az infót!
Csabi2015-02-24 09:42:48 // 65085
nem feltétlen kell elhúzzon, ha együtt szárad mindkét tárcsa akkor nyilván nem fog elhúzni....de ha valami miatt az egyik kerék több vizet kap, akkor az kevésbé fog mint a másik...de kár is ezt túl ragozni....mindenki máshogy érzi, éli meg a dolgokat.
Plusz ahogy a német fórumon is írják, minél nagyobb az érinkező felület lásd 2,4-ek 330as tárcsája, annál erősebb ez a jelenség is...
Plusz ahogy a német fórumon is írják, minél nagyobb az érinkező felület lásd 2,4-ek 330as tárcsája, annál erősebb ez a jelenség is...
gpek2015-02-24 09:42:28 // 65084
Van igen, először engem is meglepett. De azt mondták ez ilyen.
Azért csinálja gondolom ha gyorsan dugsz egy másik sebet és leugrasz a kuplungról ne fejelje ki az anyós a szélvédőt.
Azért csinálja gondolom ha gyorsan dugsz egy másik sebet és leugrasz a kuplungról ne fejelje ki az anyós a szélvédőt.
.......................2015-02-24 09:40:22 // 65083
.......................2015-02-24 09:38:38 // 65082
gári Connet nav hoz kell pluszban:
kombinált antenna amiben benne van a GSM vevö
ehhez a kábelek
maga a Navi
középkonzol elölap,mert a Navi 5 mm el nagyobb mint a sima CD rádio
kódkártya
Csöri nek nagy tapasztalata van ebben,be is szereli neked,söt beszerzi ami kell
Navi
kombinált antenna amiben benne van a GSM vevö
ehhez a kábelek
maga a Navi
középkonzol elölap,mert a Navi 5 mm el nagyobb mint a sima CD rádio
kódkártya
Csöri nek nagy tapasztalata van ebben,be is szereli neked,söt beszerzi ami kell
Navi
Roben52015-02-24 09:33:54 // 65081
Sziasztok!A gyári sima rádiós fejegység cserén gondolkodom,gyári navisra.Lehetséges ez vagy hiányoznak dolgok?Vagy inkább valami univerzális lenne a jó megoldás?köszi.Üdv..
David | Centocinquantanove2015-02-24 09:31:42 // 65080
Hát nem tudom, nekem elöl Textar betét és tárcsa van, mentem már énis pályán olyan esőben, hogy az autók között 100 métert kellett hagyni mert a felvert víztől semmitsem lehetett látni... de a fék az jól befogott mindig, nem húzott egyik oldalra sem.
Ellenben csinál olyat, hogy szinte mindig fémesen csikorog enyhe fékezésnél. Na most nem tudom, hogy az új első Textar fék csikorog vagy még a félidős hátsó, számomra ismeretlen márkájú fék...
Viszont nagyon gáz amikor a parkolóban becsikorgok mint egy ócska öreg tragacs, tiszta égés :)
Ellenben csinál olyat, hogy szinte mindig fémesen csikorog enyhe fékezésnél. Na most nem tudom, hogy az új első Textar fék csikorog vagy még a félidős hátsó, számomra ismeretlen márkájú fék...
Viszont nagyon gáz amikor a parkolóban becsikorgok mint egy ócska öreg tragacs, tiszta égés :)
.......................2015-02-24 09:28:22 // 65079
ez van esöben idönként fékezgetni kell
.......................2015-02-24 09:25:21 // 65078
.......................2015-02-24 09:20:23 // 65077
erröl beszélek,
ha jó fék lenne akkor mindenki elégedett lenne
ha jó fék lenne akkor mindenki elégedett lenne
Dömpi (il dottore)2015-02-24 08:53:07 // 65076
regenerált a DPF?
Dömpi (il dottore)2015-02-24 08:52:04 // 65075
köszi, akkor az én 1 mm-em is elég lesz
Csabi2015-02-24 08:42:28 // 65074
Jah, nagy élmény, főleg ha a kerék is csúúszik, az ABS meg izzad...:)
Csabi2015-02-24 08:36:03 // 65073
Gondold végig, a brembo féknyereg mennyiben tehet róla. Ha vizes a tárcsa/betét akkor kisebb a súrlódás is... ez az oldalak között változhat attól függően, h mennyi vízet kap...
Biztos vannak olyan tárcsák, és betétek amik erre kevésbé érzékenyek, de ettől még a jelenség megvan ha vizes akkor nem fog annyira....
Egyébként a bremboval mint egész rendszerrel én sem vagyok elégedett, nem harap úgy mint ahogy azt elvárnám , a 156-é fényévvel jobb volt, jobban sugározta azt az érzést, h normális fék van alattam...
Biztos vannak olyan tárcsák, és betétek amik erre kevésbé érzékenyek, de ettől még a jelenség megvan ha vizes akkor nem fog annyira....
Egyébként a bremboval mint egész rendszerrel én sem vagyok elégedett, nem harap úgy mint ahogy azt elvárnám , a 156-é fényévvel jobb volt, jobban sugározta azt az érzést, h normális fék van alattam...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-24 08:27:32 // 65072
sport tárcsával is csinálta de én csak havas, esős, lucskos időben tapasztaltam...tényleg zsír mikor 150-nél fékezésnél húz az autó valamelyik irányba...
.......................2015-02-24 08:06:28 // 65071
Érdekes a Miton fék nem csinál ilyet
Ex Bravom sem csinálta
Legszivesebben lehajintanám ezt a Brembot ,nekem nem vált be
A Miton 1000 szer precizebb fék van ,pontos kökemény nyomáspontal
elöl hátul szerintem Bosch rendszer ,de az is lehet hogy Lucas,de nem Brembo
Ex Bravom sem csinálta
Legszivesebben lehajintanám ezt a Brembot ,nekem nem vált be
A Miton 1000 szer precizebb fék van ,pontos kökemény nyomáspontal
elöl hátul szerintem Bosch rendszer ,de az is lehet hogy Lucas,de nem Brembo
Csabi2015-02-24 08:01:51 // 65070
Valószínűleg regenerált az autó...
Csabi2015-02-24 07:59:14 // 65069
Nekem is ilyen, de erről szerintem nem a brembo tehet, hanem a sima tárcsa, és a fizika... Esős időben alap, h lassan kell adagolni a féket, míg meg nem szárad a tárcsa...Ha pedig jobban kell fékezni, akkor készülni kell, h elhúzhat vmerre...
Haddel2015-02-24 05:41:57 // 65068
Az igaz,hogy tényleg nagy eső volt,kellett a hátsó ködlámpa, hogy látszódjanak az autók.
ValeRossi462015-02-24 04:45:43 // 65067
En a regi td-re gondoltam. Amit meg a 145be is raktak. Fiam nezet maganak egy olyat.
Most nem cserelnem le az enyemet 2.0ra :)
Most nem cserelnem le az enyemet 2.0ra :)
.......................2015-02-24 02:11:54 // 65066
Az egekig istenített Brembo,
Ilyen nekem is,ha vizes az elsö 10m en nincs rendes fék
Ilyen nekem is,ha vizes az elsö 10m en nincs rendes fék