Márti2015-02-26 10:52:14 // 65140
Most kapcsolok, félig-meddig hülyeséget írtam, a nyári az menne gyári felnire, a téli meg lemezfelnin lenne.
Márti2015-02-26 10:30:16 // 65139
Hát igen, sokszor mintha tojásokon mennék, úgy kell vele közlekedni.
tdemeter2015-02-26 10:26:32 // 65138
Az irodank utcajaban az enyemen kivul meg van 2 masik 159-es is akik felvaltva parkolnak itt. A multkor beszelgettem a gazdajaval es kiszurtam, hogy neki pont ugyanigy hianyzott mindket kodlampa boritasa.
Erre kiderult, hogy nem is tudott rola...
Bar nem ismerem a fazont, de azt a kocsit borzasztoan gyulolik, sosincs lemosva, tiszta horpadas az egesz, szal szarnak bele magasrol.
Bizom benne, hogy nem o vitte el a tiedet..
Erre kiderult, hogy nem is tudott rola...
Bar nem ismerem a fazont, de azt a kocsit borzasztoan gyulolik, sosincs lemosva, tiszta horpadas az egesz, szal szarnak bele magasrol.
Bizom benne, hogy nem o vitte el a tiedet..
Márti2015-02-26 10:17:05 // 65137
Gyári felnim van, egyébként a 205/60-ast esetleg én is még télinek tudnám elképzelni, mivel a 215/55-től magasabban lesz. Hólánc még nem volt rajta soha és szerintem nem is igazán lesz
.......................2015-02-26 10:05:32 // 65136
ez attól is függ hogy milyen felnikre kerülnek a fenti méretek
de a 205 60 R16 télire nem hülyeség,mert sokaknak leér az autó alja 205 55 R16 al ,és télen ez gyakran elöfordul
másrészt a ballonosabb gumi könnyebben átvészeli sérülés nélkül a kátyúkat
másik kérdés hogy hóláncot kell e majd szerelni a télikre?
mert annak is hely kell
de a 205 60 R16 télire nem hülyeség,mert sokaknak leér az autó alja 205 55 R16 al ,és télen ez gyakran elöfordul
másrészt a ballonosabb gumi könnyebben átvészeli sérülés nélkül a kátyúkat
másik kérdés hogy hóláncot kell e majd szerelni a télikre?
mert annak is hely kell
Liquid2015-02-26 10:02:44 // 65135
A 205/60R16 is jó lehet, legalábbis átmérőben, szélességre nekem kevés lenne,
a 215/55 alacsony kicsit, a 225/55 a legjobb szerintem is.
Alapvetően mindegyik használható lehet, egyedül a 215/55-nél félnék az állandó leütéstől.
a 215/55 alacsony kicsit, a 225/55 a legjobb szerintem is.
Alapvetően mindegyik használható lehet, egyedül a 215/55-nél félnék az állandó leütéstől.
Márti2015-02-26 09:30:52 // 65134
Sziasztok! A múltkor már segítettetek nekem gumiválasztás ügyben 17-es felnire, de mégis úgy alakult, hogy nem váltok, marad a 16-os. Viszont, most az idén cserélni kell a nyárit is, meg majd ősszel a télit. A nyári, amit szeretnék lecserélni: 215/55. Én 225/55-re gondoltam, a télinek meg maradna a 215/55-ös méret. Ősszel a gumis azt mondta nekem, rakjunk majd fel rá 205/60-at. Hát én szerintem ez nem jó ötlet. Szerintetek jó úgy ahogy én gondoltam, vagy hallgassak a gumisra?
David | Centocinquantanove2015-02-26 08:42:07 // 65133
Értem az indulatot, sőt, de szerintem egy picit messzemenő következtetéseket vontál le.
Persze ettől még lehet igaz a dolog sajnos, de elhamarkodottnak érzem...
Persze ettől még lehet igaz a dolog sajnos, de elhamarkodottnak érzem...
David | Centocinquantanove2015-02-26 08:33:01 // 65132
Igaz ez csak szűkítés, de talán találsz benne valami hasznosat: blogom.
A falazás hardveresen ugyanígy működik, csak nincsenek lukak a betét-lemezkén, hanem telibe van.
A falazás hardveresen ugyanígy működik, csak nincsenek lukak a betét-lemezkén, hanem telibe van.
droberto2015-02-26 07:45:54 // 65131
És természetesen részvét. :(
Majd publikáld, a pótlását.
Remélem a mocsok majd azt is látja, és némi zavar keletkezik a sérült kis agyában...
Majd publikáld, a pótlását.
Remélem a mocsok majd azt is látja, és némi zavar keletkezik a sérült kis agyában...
droberto2015-02-26 07:43:53 // 65130
Uppssz... Szerintem most jött el az idő, amikor a 159-es társadalom rossz irányba növekedett. :(((
Nem hittem volna, hogy egy Alfás ilyenre képes lehet. Még akkor sem, ha ő csak orvgazda...
Remélem az illető az Amore-éra, soha nem tette/teszi be a lábát!!!
Egyébként nekem is ezeket kéne cserélnem, mert szétmarta a krómot a síkosságmentesítő, az övegpolír meg csak 90%-osan sikerült.
Nem hittem volna, hogy egy Alfás ilyenre képes lehet. Még akkor sem, ha ő csak orvgazda...
Remélem az illető az Amore-éra, soha nem tette/teszi be a lábát!!!
Egyébként nekem is ezeket kéne cserélnem, mert szétmarta a krómot a síkosságmentesítő, az övegpolír meg csak 90%-osan sikerült.
mzo2015-02-26 07:27:21 // 65129
Csabi2015-02-25 20:43:22 // 65128
míg a mágnes bírja...
Csabi2015-02-25 20:42:09 // 65127
Nincs mit. Ha pucolod 5-10ezrenként akkor sokáig kihúzod vele...
Hege2015-02-25 20:28:51 // 65126
Köszi a válaszokat. Egyenlőre marad ameddig bírja és meglátjuk mi lesz. Kivel íratottad ki?
Csabi2015-02-25 20:22:37 // 65125
De az van, ahhoz keményen ragaszkodom.
Csabi2015-02-25 20:09:14 // 65123
Már egy jó ideje...Nem vagyok minden áron "gyárcentrikus" :) Az EGR sok gond okozója,a többivel meg nincs gond...
'''''2015-02-25 19:51:31 // 65122
Akkor már nem is gyári az autód??? :-)))
Csabi2015-02-25 19:18:27 // 65121
Többen lefalaztuk már... én egy lemezzel lezártam az EGR kimeneti oldalát, ill szoftveresen kiirattam, ami 20-30ezres árfekvésű...
A rángatás a múlté, visszagondolva, mennyit lehet szívni ezzel a mérnöki hulladékkal...:)
A rángatás a múlté, visszagondolva, mennyit lehet szívni ezzel a mérnöki hulladékkal...:)
Haddel2015-02-25 18:30:40 // 65120
Hege2015-02-25 18:21:38 // 65119
Két hete vettem észre, hogy lassú gyorsításnál egy pillanatra megtorpan az autó utána tovább gyorsít. Az egr-re gyanakodtam, most hétfőn este volt időm és kivettem megnézni mennyire van elkormolódva. Akadt benne, de szerintem nem volt vészes kitakarítottam, ami viszont probléma volt az elektromos oldalon szorult a tolótengely. Befújtam tisztító spray-vel és megjárattam szerencsére megjavult. Összeraktam és normálisan működik most az autó így a csere tolódik, de túl sok időt nem adok neki. Ahogy néztem szerintem még a gyári lehet a km-em is "csak" 145 ezer.
Előző oldalakon már olvastam valakitől, hogy Ő lefalazta. Érdeklődnék ki volt az és Ő hogyan oldotta meg. Eddig nem igazán foglalkoztam vele, de lehet hogy kell.
Előző oldalakon már olvastam valakitől, hogy Ő lefalazta. Érdeklődnék ki volt az és Ő hogyan oldotta meg. Eddig nem igazán foglalkoztam vele, de lehet hogy kell.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-25 12:30:27 // 65118
vegyél rá contit...az is nyekeregni fog...teljesen mind1 a 2-3mm, a feszítő simán feszít 1-2cm-et ...fújd be féktisztítóval és nem fog nyekeregni...egy darabig :DDD
norbi04092015-02-25 12:16:25 // 65117
Sziasztok! :)
Nemrég írtam, hogy meleg indításnál egy hangos szisszenés szerű hang hallható.
Elgurultam Zéhez aki rá is pillantott a dologra. Annyi a bibi, hogy a hosszbordás szíj megcsusszan picit. Ha jól emlékszem azt mondta, hogy egyből jelet, kap a generátor vagy valami ilyesmi mert alacsony lehet az akku töltöttsége. Emlékeim szerint ezt mondta, de lehet nem 100%-ban. Ősszel lett cserélve a hosszbordás Dayco 6PK1725-re. Előtte 1722 volt rajta...az a 3mm lehet a ludas a megcsusszanásért? Akkor eddig miértnem? Én inkább arra gyanakszom hogy a január végi február eleji hidegekben kicsit megmerevedett a szíj...na mindegy...azzal nyugtatott Zé, hogy ha beköszönt a 20 fokos tavasz és még akkor is csusszangat akkor kicseréljük Contira vagy valami másra.
Nektek erről mi a véleményetek? :)
Nemrég írtam, hogy meleg indításnál egy hangos szisszenés szerű hang hallható.
Elgurultam Zéhez aki rá is pillantott a dologra. Annyi a bibi, hogy a hosszbordás szíj megcsusszan picit. Ha jól emlékszem azt mondta, hogy egyből jelet, kap a generátor vagy valami ilyesmi mert alacsony lehet az akku töltöttsége. Emlékeim szerint ezt mondta, de lehet nem 100%-ban. Ősszel lett cserélve a hosszbordás Dayco 6PK1725-re. Előtte 1722 volt rajta...az a 3mm lehet a ludas a megcsusszanásért? Akkor eddig miértnem? Én inkább arra gyanakszom hogy a január végi február eleji hidegekben kicsit megmerevedett a szíj...na mindegy...azzal nyugtatott Zé, hogy ha beköszönt a 20 fokos tavasz és még akkor is csusszangat akkor kicseréljük Contira vagy valami másra.
Nektek erről mi a véleményetek? :)
gpek2015-02-25 10:04:31 // 65116
Ja az szerintem is csak én nem ismerem ezeket a 3 betűs szavakat. Amúgy mikor kikapod sebességből, még ugye nem tudja hogy lefele vagy felfele pakolod. Gondolom. Ezért tartja picit a fordulatot...
Chianti2015-02-24 22:45:19 // 65115
Nálam eddig egyszer jelentkezett a fehér füst effekt, de az asszony is tapasztalt már ilyet. Szegény nagyon megijedt, azt hitte valami gond van a kocsival. :o) Mindkét esetben autópályán történt és kb. fél perc alatt szertefoszlott. De amikor kezdődött, akkor nem láttam mást a tükörben, csak fehér füstöt, Először én is megijedtem, de aztán gondoltam, hogy csak a regen lehet. A DPF nálam is már csak olyan 35%-ig képes kiégetni magát, viszont amióta megvan a vas, a kipufogó belseje azóta szép hamuszürke.
Angelo Bianco2015-02-24 21:23:17 // 65114
Sziasztok!
Van valakinek Yatour Music Changer-rel tapasztalata?! 2 hete vettem kéz alól, azt mondta nem használta, mert az Övé navis volt és oda állítólag nem jó. A 7végén sikerült beszerelnem, de sajnos az SD kártyát nem ismeri fel. Próbáltam két félével is.
Kérdésem, ha valaki használ/t ilyet, van-e valami "trükk", beállítás, fortély a lejátszáshoz?!
Az USB-s rész megy, felismeri.
Előre is kössz! :)
Van valakinek Yatour Music Changer-rel tapasztalata?! 2 hete vettem kéz alól, azt mondta nem használta, mert az Övé navis volt és oda állítólag nem jó. A 7végén sikerült beszerelnem, de sajnos az SD kártyát nem ismeri fel. Próbáltam két félével is.
Kérdésem, ha valaki használ/t ilyet, van-e valami "trükk", beállítás, fortély a lejátszáshoz?!
Az USB-s rész megy, felismeri.
Előre is kössz! :)
Jupiter1552015-02-24 21:08:30 // 65113
Simán előfordulhatott, hogy egy ilyen normális, "lopakodó" regent nem vettem észre és leállítottam, aztán amikor újra elkezdte (nem városi viszonyok között), akkor pedig lassítanom kellett előbb és a gázra lépni - ekkor jött a füst. Amikor vettem a kocsit, 35%-os volt a DPF tömítettsége, azóta nem néztem.
De ha már itt tartunk, többbször írtátok, hogy regenre kényszerítettétek - ezt hogyan lehet kivitelezni?
De ha már itt tartunk, többbször írtátok, hogy regenre kényszerítettétek - ezt hogyan lehet kivitelezni?
Alejandro2015-02-24 19:43:43 // 65112
Gpek, arra gondolsz, hogy az MSR (motorfék nyomaték szabályozás) teszi a dolgát? Mert az elvileg csak visszakapcsoláskor értelmezhető, de az számomra nem derült ki, hogy a kifogásolt jelenség a cartársánál fel- és/vagy visszakapcsoláskor jelentkezik! Vagy rosszul értek vmit?
Pityukoma2015-02-24 19:16:18 // 65111
Off:
Gyerekek új feladatot kaptam a főnökömtől :-( gépjármű vezető oktatás ECO módban. Fő cél az üzemanyag takarékosság és a jármű kímélés bemutatása. Holnap mehetek Mo. legnagyobb fuvarosához:-( Még osztályoznom is kell a pilótákat.
Egyetlen porcikám sem kívánja, már most fázom tőle.
On:
Nincs valakinek elfekvőben egy fényszórója? lehet törött is, jobbos-balos mindegy. (a VTT3.0-ra kéne)
Gyerekek új feladatot kaptam a főnökömtől :-( gépjármű vezető oktatás ECO módban. Fő cél az üzemanyag takarékosság és a jármű kímélés bemutatása. Holnap mehetek Mo. legnagyobb fuvarosához:-( Még osztályoznom is kell a pilótákat.
Egyetlen porcikám sem kívánja, már most fázom tőle.
On:
Nincs valakinek elfekvőben egy fényszórója? lehet törött is, jobbos-balos mindegy. (a VTT3.0-ra kéne)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-02-24 19:06:12 // 65110
ez pontosan így van ahogy írod...érdekes a puntesznál jön a fehér füst indulásnál, a 2.0-nál semmi csak rohadt büdös, szúrós szag, a 2,4-nél meg semmi ...
Pityukoma2015-02-24 19:06:12 // 65109
Az én vasam az elmúlt 5 évben 2x eregetett komoly gomolygó füstöt regen közben. Mindkét estben előzőleg tudatosan leállítottam regen közben, mert nem volt rá időm megvárni míg befejezi. A következő tisztításkor viszont ahogy a CarTárs is írta rendesen gomolygott mögötte a füst. Máskor nem szoktam látni, csak a már sokszor emlegetett tüneteket tapasztaltam.
.......................2015-02-24 19:04:59 // 65108
na nekem az a fehér füst van
korom nincs,
és rozsdás a kipuff belülröl (nem kormos)
korom nincs,
és rozsdás a kipuff belülröl (nem kormos)
Csabi2015-02-24 18:39:29 // 65107
Jól működő DPF-nél semmi füst nincs regenkor, mármint korom , csak CO2 és víz keletkezik, Piritu linkelgette anno. Amit igazol az is, h akiknél még 100%-os a DPF ott tényleg fém tiszta a kipuff vége...sajnos ezt sokan nem mondahatják el, azaz sérült a DPF és nem szűr már 100%ban, viszont annyi előnye van , h később is tömödik el...
A fehéres szürkés füst regenkor az el nem égetett gázolaj, ami akkor jelentkezik többniyre amikor gázelvétel után, hirtelen újra gázra lépsz...
Régebben tévesen azt gondoltam, hogy ha regenkor többször padlógázas módon kigyorsítok, majd fék és újra, akkor segítem a regent...hát nem...csak azt segítettem, h szép füstpamacsokat dobáljon a szekér...:)
A fehéres szürkés füst regenkor az el nem égetett gázolaj, ami akkor jelentkezik többniyre amikor gázelvétel után, hirtelen újra gázra lépsz...
Régebben tévesen azt gondoltam, hogy ha regenkor többször padlógázas módon kigyorsítok, majd fék és újra, akkor segítem a regent...hát nem...csak azt segítettem, h szép füstpamacsokat dobáljon a szekér...:)
Haddel2015-02-24 18:22:26 // 65106
Nem rég cseréltem féket a berlingomon.Brembó tárcsa,és betét került rá.Na ne tudd meg, úgy csikorog,mint vmi vonat fékezéskor: $ Előzőleg is brembo tárcsa volt rajta, csak textar betéttel. Úgy nem csikorogott.
Shadin2015-02-24 16:39:49 // 65105
Bizony kormol rendesen regeneráláskor, leginkább az elején...
David | Centocinquantanove2015-02-24 16:39:37 // 65104
Hát most nemazért, hogy fényezzem magam, de nekem ha regenerál, akkor annyira elenyésző füst van csak, hogy a menetszél azonnal szét is csapja, azaz bentről semmit nem látni, max ha jön valaki mögöttem az láthat valami szösszenetet, direkt figyeltük is már...
A másik meg hogy csináltam már kényszer regent álló helyzetben is, tolta ki a hőt mint állat de füst szinte semmi nem volt csak szag...
Semmiképp sincs hömpölygő, láthatóan tóduló füst, mint amiről a cartárs beszél...
Valamennyi lehet, sőt normális is de az tényleg elenyésző, legalábbis az én esetemben.
A másik meg hogy csináltam már kényszer regent álló helyzetben is, tolta ki a hőt mint állat de füst szinte semmi nem volt csak szag...
Semmiképp sincs hömpölygő, láthatóan tóduló füst, mint amiről a cartárs beszél...
Valamennyi lehet, sőt normális is de az tényleg elenyésző, legalábbis az én esetemben.
KollerT2015-02-24 16:20:58 // 65103
Nekem is a hátsó nyikorog, de nekem kb nem csak fékezésnél, hanem teremgarázsba amikor kanyarodok MINDIG. Égés tényleg, idegesítő is. (Azt hiszem nekem nem új a hátsó fék.) Legszebb az egészben, hogy egyik kocsimosás után lett ilyen, amikor befújtam féktisztítóval a tárcsákat. :(
.......................2015-02-24 16:17:24 // 65102
ha a szén ég az füstöl ám
falun tök jól megyfigyelhetö
kb.ugyanaz a retek rakódik a DPF be is ,mint a gyenge ukrán szén
láttam már VW Golfot,BMW ket, sok sok kocsit és azok is füstöltek Regenkor
NORMŔL ÜZEMŔLLAPOTBAN NEM szabad füstölnie,ennyi a lényeg
falun tök jól megyfigyelhetö
kb.ugyanaz a retek rakódik a DPF be is ,mint a gyenge ukrán szén
láttam már VW Golfot,BMW ket, sok sok kocsit és azok is füstöltek Regenkor
NORMŔL ÜZEMŔLLAPOTBAN NEM szabad füstölnie,ennyi a lényeg
David | Centocinquantanove2015-02-24 16:03:26 // 65101
Ezt föl kell nyomni a betétre és annyi? Nem ismertem eddig.
Az az érdekes, hogy hiába fékezek pár intenzívet, hogy úgymond vasalódjon össze a betét meg a tárcsa, ugyanúgy csikorog.
De gyanítom, hogy inkább a hátsók csinálják, azokat meg sokkal nehezebb összekoptatni.
Az az érdekes, hogy hiába fékezek pár intenzívet, hogy úgymond vasalódjon össze a betét meg a tárcsa, ugyanúgy csikorog.
De gyanítom, hogy inkább a hátsók csinálják, azokat meg sokkal nehezebb összekoptatni.
David | Centocinquantanove2015-02-24 16:00:32 // 65100
Attól, hogy regenerál, még ekkora füstnek egyáltalán nem lenne szabad gomolyognia, mint ami le lett írva.
Sőt, jóesetben szerintem semmi füstnek nem szabadna jönnie, vagy ha mégis, akkor elenyészőnek....!!!
Sőt, jóesetben szerintem semmi füstnek nem szabadna jönnie, vagy ha mégis, akkor elenyészőnek....!!!
Liquid2015-02-24 11:59:48 // 65099
oke, igyekeszem nem elfeledni :)
Liquid2015-02-24 11:59:31 // 65098
így van, búg fékezéskor de fog is
.......................2015-02-24 11:48:35 // 65096
akkor majd kukkants be a fékbetétre ,hogy milyen márka mikor a nyáigumit cseréled légyszi
.......................2015-02-24 11:47:47 // 65095
a Brembo max zúg mint a betyár ,alig vártam hogy lekopjon
bár fékez mint állat
bár fékez mint állat
Liquid2015-02-24 11:34:27 // 65094
a BremboMax nagyon hasonló ehhez, olyanom volt a 156-on, jó cucc
Liquid2015-02-24 11:33:06 // 65093
én se tapasztalta, soha félrehúzást, nekem is korrektül működik, nem tudom milyen tárcsa van fent, még nem kellett hozzányúlnom.
Jupiter1552015-02-24 11:21:49 // 65092
Nem tudom, milyen, ha regenerál, október óta az enyém a kocsi, azóta nem csinált ilyet :) A DPF bent van, az biztos. Elég ijesztő volt, ahogy kavargott a kocsi mögött a füst :)
Jupiter1552015-02-24 11:19:44 // 65091
Remélem, hogy az volt :) A DPF bent van, az biztos.