Fórum >> Típusok >> 159

GTPeti2014-10-25 23:23:45 // 60565
Srácok ebből a flame-ből kizzo-t se hagyjátok ki! ;)
dev1662014-10-25 23:22:51 // 60564
pontosan hol írnak ilyet? úgy tudom edc16-ban az 5mm3 a korrekció lehetséges maximuma, ami teljes 8mm3 befecskendezett naftához képest, elég tetemes.:)) ha tartósan 5-ig felmegy már régen rossz.
dev1662014-10-25 23:20:21 // 60563
nem indultak egyenlő eséllyel, ahogy lentebb is írtam. ha Ferrari kivinne egy megpiszkált Enzot vagy laferrarit egy profi sofőrrel, máshogy festene az a tabella. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-25 23:16:03 // 60562
a Ferrari egy puncimágnes, ő maga a Sportautó ...100 megkérdezett emberből 99-nek ha azt mondják mi jut eszükbe egy sportautóról az első az hogy piros, a második hogy Ferrari :)
Liquid2014-10-25 23:14:40 // 60561
ha a köridő a fontos akkor valami épített szörny, vagy mondjuk egy Ariel Atom . Ez olyan mint a negyedmérföldes gyorsulás, mindig van egy gyorsabb, amit összetákoltak a sufniban :)
droberto2014-10-25 23:14:20 // 60560
A szakkönyvek szerint általában 5 köbmilliméter az elfogadható maximum.
GTPeti2014-10-25 23:10:22 // 60559
"Egy sportautónál mint a Ferrari ,a legfontosabb a köridő"
Ezzel a meglátással szerintem a kisebbséghez tartozol, de ez egyáltalán nem baj! ;)
Szerintem az élményfaktor és a stílus sokkal fontosabb.
droberto2014-10-25 23:09:48 // 60558
Úgy van; a szűrő az 5-10 µm alatti részecskét szűri.
.......................2014-10-25 23:07:30 // 60557
Pariban van a Nissan gt r a ferrarikkal,
Egy sportautónál mint a Ferrari ,a legfontosabb a köridő

Ha a pénzzel akarnék felvágni Rolls al járnék nem Ferrarival
GTPeti2014-10-25 23:04:04 // 60556
Végülis valahol meg kell fogni a pénzt. :)
Liquid2014-10-25 23:02:58 // 60555
aha :D Én meg ezzel a kormos feketével :)
GTPeti2014-10-25 23:01:03 // 60554
A Ferrari-val Márti jár? :D
GTPeti2014-10-25 23:00:18 // 60553
Infinity Winter Hero. Legalább van humorérzékük a kínaiaknak. :) Az biztos, hogy aki ezzel nekivág télen, az bátor, mint egy hős. :)
Liquid2014-10-25 22:59:18 // 60552
kicsit gáz ezért nem hangoztatom :)
droberto2014-10-25 22:57:28 // 60551
Ez milyen gumma?
Hasonlít a Nokian WR G2-re, de nem az...
Ezek között sincs:
ADAC 2014 Téli gumi teszt.
(TS850 Rulez. :) Az új mislen, hogy leszerepelt. Kiváncsi lennék, 16-18-ban mit mutatna a teszt. A Goodyear UG8-at hiányolom.)
ADAC 2013 Téli gumi teszt.
GTPeti2014-10-25 22:56:41 // 60550
Nem is mondtad még, hogy van egy Nissanod. :)
dev1662014-10-25 22:53:54 // 60549
General Motors conducted test, Porsche conducted test. Nissan Motors conducted test with optional tires. :)))) biztos nem megpiszkált autóval és profi sofőrrel álltak ki, á dehogy...

Ferrarik, mind újságírokkal tesztelve alapautók. így azért más a leányzó fekvése, nem?
Liquid2014-10-25 22:53:29 // 60548
felhozhatsz bármilyen cikket, egyet kérdezek: melyiknek van nagyobb respektje? Van egy Nissanom, vagy van egy Ferrarim? :)
GTPeti2014-10-25 22:52:51 // 60547
szosza és ez olyan fontos jellemző? (Mármint a Nordschleife-idő. Lehetne arra tenyészteni autókat - mint, ahogy vannak is - a kérdés, hogy ettől a versenypályán kívül feltétlenül jobbak lesznek-e.)
.......................2014-10-25 22:50:04 // 60546
Sehol sincs a ferrari
A nordschleifén megveri a posche ,corvette ,de még a Nissan is

Fastest lap times
GTPeti2014-10-25 22:44:48 // 60545
Egy rendkívül érdekes link.

"Ha az összes dízel autó DPF-fel lenne ellátva 5%-kal csökkenne a környezet finompor terhelése." Forrás: TÜV Süd
Az írást időközben eltávolították az oldalról. Ki érti miért.
dev1662014-10-25 22:38:47 // 60544
egy injektortisztító adalékot elbírna (nekem segített), de kivételre és felújításra semmi okod. A gyári Bosch ajánlás +-0.9mm3/i max az EDC16-ban netes források szerint, szóval nem kell készpénznek venni, de támpontnak jó.

Azért érdemes többször is nézegetni. Nekem pl. legtöbbször +-1,5 között van, de nagy ritkán annyira bekorrigál, h beleremeg a kormány is (ilyenkor +3,5 is lehet az egyik) pár mp-re. Nem ismerem a pontos algoritmust sajnos, de sok tényezőtől függnek a korrekciók a főtengely hengerenkénti szöggyorsulásán túl.
GTPeti2014-10-25 22:38:15 // 60543
Elképzelhetőnek tartom, hogy ezt valahol rosszul írták. Mert ezzel azt mondanád, hogy mindössze 5ppm arányban van jelen az amiért DPF-et használnak. Ami egy elenyésző rész (5 milliomod). Annak, hogy a DPF az x méret alatti részecskéket szűri, sokkal több értelme van.
Liquid2014-10-25 22:35:36 // 60542
ezért magarsabb a presztizse egy Ferrarinak, mert a motorja nincs benne a Puntóban. És pl. ezért lett a Corvette különválasztva a Chevrolet-től.
Liquid2014-10-25 22:34:15 // 60541
nem lesz közvetlenül jobb de miért baj ez? Gere Tamás is csinál Kopár Cuvée-t, pedig olcsóbb bort is alkothatna a hozzá felhasznált szőlőből, és a 2014-es Portugizer se lesz feltétlenül jobb azért mert van a Kopár, mégis meghatározó bor.
Pont neked Alfa tulajként kéne felülemelkedned az ilyen kisszuzukis látásmódon.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-25 22:31:45 // 60540
sajnos nem városi legenda...2008-ban sorban szálltak el az itt akkor még 59 tulajoknak ... pl nekem 85e km-nél már cserélte az előző gazdi szerencsémre...tényleg van még 2008-as 59 tulaj aki még itt koptatja a billentyűzetet?
droberto2014-10-25 22:29:53 // 60539
particulate matter (PM)

Ne akarj kibillenteni. :)
.......................2014-10-25 22:28:02 // 60538
De ettől sem Alfa nem lesz jobb,
Sem a fiat nem fog coupet gyártani
De még ferrari motor sincs alfában,
Miért nincs is?

A Vw konszernes motorok audi,vw még bentley ben is vannak
dev1662014-10-25 22:27:10 // 60537
Félre ne érts, semmi bajom a tömeggyártással. Nem mondtam, ha a ferrari az egész autóipar számára követendő példa, mert akkor minden autó megfizethetetlen volna, de lehurrogni, azért mert igényesebb, mint a többi, sztem értelmetlen.

A fiat motorokra visszatérve, a megbízhatatlan vagy kevésbé jól sikerült részeik, mind-mind külső beszállítók termékei (Bosch, Pierburg, Garrett, stb.), de még ezzel együtt is megbízhatóbbak között vannak.
Liquid2014-10-25 22:21:13 // 60536
pl. azért mert a konszern számára bevételt hoz?
.......................2014-10-25 22:19:37 // 60534
És ez nekünk miért jó,ha feleslegesen drága valami?
A Fiat azóta gyárt megbízható motorokat ,amikor teljesen automatizált soron készülnek a FIRE motorok
dev1662014-10-25 22:17:54 // 60533
ezért sem hinném, h hagynák elk**vulni a ferrarit. az egy külön cég, külön gyár és úgy összességében egy más világ a többi fait brand-hez képest.

emellett nagyon jól is hoz a Fiat-nak, tehát kár lenne hozzányúlni bármihez. remélem igazam lesz.:))
dev1662014-10-25 22:13:29 // 60532
nálad milyenek a korrekciók? melegen, hidegen?
droberto2014-10-25 22:11:24 // 60531
Jó-jó... csak elragadtattam magam. :)
Természetesen ezeket előbb nézném (és nézni is fogom, mert elégedetlen vagyok) mint a injektorokat (amiknek amúgy elfogadható a korrekciója).
dev1662014-10-25 22:06:51 // 60530
pff.... és ha a beszívott levegőben a vártnál 50%-kal kevesebb oxigén van, mert nyitva ragadt be az EGR, akkor se fog kormolni? vagy leragad a turbó geomatria és nem jön létre a várt töltőnyomás? vagy ha hülyeséget mér a oxidált LMM és kétszer annyi naftát küld az ECU, mint kéne? Ugyanmár, ezt a túlegyszerűsítést te sem gondolhatod komolyan.
GTPeti2014-10-25 22:06:40 // 60529
Nem rossz. Ehhez képest a Porsche Volkswagen. :)
dev1662014-10-25 22:02:59 // 60528
A Ferrarinál a motorokat egy ember rakja össze (ahogy az AMG-nél), aki gépészmérnök (más órabér) és az összeszerelés nagy része kézzel történik a mai napig. Az bizony drága. Az ellenőrzés pedig nem szúrópróbaszerű, hanem mindenegyes alkatrészre és munkafázisra kiterjed. lassú és költséges eljárás. aztán a tesztelés: minden autó versenypályára megy, mielőtt feltennék a kamionra.
GTPeti2014-10-25 22:02:22 // 60527
ppm, vagy µm? ;)
droberto2014-10-25 21:58:56 // 60526
Ennyi, ha jól porlaszt nincs korom se.
droberto2014-10-25 21:58:50 // 60525
A DPF az 5 ppm alatti (nem látható korom) szűrésére hivatott.
Már ezredszer.
Liquid2014-10-25 21:57:58 // 60524
igen én is így vagyok vele, többek között ezért vettem 159-et.
dev1662014-10-25 21:57:33 // 60523
az EGR és az LMM hiba, de még a változó geometria hibája is néhány élőadat mérés után detektálható. mind tipikus hiba és kisebb-nagyobb kormolással, így hosszú távon DPF gondokkal jár. Ja és egyik sem túl költségesen javítható.

Ha ezek mind rendben vannak és még mindig kormol a kicsike, akkor sem venném ki ész nélkül az injektorokat. A korrekciók pl elég beszédesek. ha magasak, akkor mehet.

szvsz ez a helyes sorrend idő és költségek szempontjából is. Főleg, hogy az EGR hiba érint gyakorlatilag minden JTD-t, amiben még nem cserélték.
GTPeti2014-10-25 21:56:45 // 60522
Előítéletes Mode ON
Csak egy picit unalmas autó... Annyi van belőle. Egy Alfával összehasonlítva nem sok eredetiséget sugároz a birtoklása. Max. annyit hogy "nekem telik erre hö".
Előítéletes Mode OFF
.......................2014-10-25 21:54:27 // 60521
Bmw 5 az jó,volt szerencsém vezetni,
GTPeti2014-10-25 21:52:47 // 60520
A Porschéról szoktak ilyen infók jönni, hogy mennyibe van nekik egy autó legyártása. Asszem valami 5 millió Ft körül. (Egyben ők azok akik a legtöbbet keresnek egy autón.)
.......................2014-10-25 21:51:07 // 60519
A porlasztás a tökéletes égés alapvető feltétele,
Pont hogy az Injektorokkal kell kezdeni,ha gond van a DPF el
dev1662014-10-25 21:47:55 // 60518
aha, így történik a tervezőasztalon, a szimulációkban és jó esetben egy 0km-es autóban is, de a használat kihozza a problémákat. pl gyakori hidegindítás, sportos vezetési stílus, rosszul működő EGR, stb.
droberto2014-10-25 21:47:14 // 60517
Ez az ami nekünk kispénzű keletnek a leginkább fájó. Fogyasztói társadalom van, programozott élettartammal, amit a Peti is említett.
GTPeti2014-10-25 21:45:37 // 60516
OFF
Javasolnám a Jaguar XE-t tanulmányozásra. Nagyarányú alu, RWD, szép, elöl kettős k.lengőkar. OK, nagydízel még nincs bele, de lesz. (Nekem elég lenne a 180LE-s dízel is.)

ON
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak