DrB2014-07-03 10:51:31 // 55540
Töltőnyomás OK, autó úgy megy, mint előtte, a szerelő is azt mondta, nyugodtan mehetek az autóval. Amíg Csörihez eljutok, három hét még, közben egy hazaút Németországból, kíméljem inkább a vasat, semmi komolyabb tempó, vagy használhatom nyugodtan?
Bilux2014-07-03 10:29:18 // 55539
Vagy ha a turbina valamilyen módon sérült akkor erősödhet fel a süvítő hang.
Hallottunk meg láttunk már olyan esetről, hogy a télen a megfagyott kondenzvíz hogy deformálja a turbinát.
Hallottunk meg láttunk már olyan esetről, hogy a télen a megfagyott kondenzvíz hogy deformálja a turbinát.
.......................2014-07-03 10:25:03 // 55538
a holtjáték növekedése nem okoz fütyülést addig amíg bele nem ér a forgórész a házba
ezt a holtjátékot sokan azt gondolják ,hogy az a jó ha nincs
a vadi új Turbo nak is van,
üzemmelegen kell a tiszta folyadéksúrlódásnak kialakulni,ennyi,és ha felépül rendesen a töltönyomás akkor OK is
ezt a holtjátékot sokan azt gondolják ,hogy az a jó ha nincs
a vadi új Turbo nak is van,
üzemmelegen kell a tiszta folyadéksúrlódásnak kialakulni,ennyi,és ha felépül rendesen a töltönyomás akkor OK is
DrB2014-07-03 10:09:14 // 55537
Mármint a 156-osod vagy a 159-esed turbóját nézte meg Erhard?
Piritu - 1.000.0002014-07-03 10:03:19 // 55536
Ennek is volt érezhető holtjátéka, aztán Erhard megnézte és ő nem ítélte vészesnek.
DrB2014-07-03 09:59:10 // 55535
Ez lehet az oka esetleg?
DrB2014-07-03 09:58:28 // 55534
A turbó megnézték, mint írtam, s tengely holtjátékát találták valamivel nagyobbnak, de még tűréshatáron belül, ezért nem is ajánlották, hogy most azonnal cseréljük a turbót. Szerintük ez okozhatja a fütyülés felerősödését.
DrB2014-07-03 09:56:08 // 55533
Ezt külön kértem. Azt mondták, rendben vannak. Hogy mennyire alaposan nézték meg, nem tudom. Azt is mondták, ha a tőcsavar el van törve, akkor hideg motornál fütyül hangosabban, bemelegedve elhalkul.
Piritu - 1.000.0002014-07-03 09:55:06 // 55532
A 2.0 a vétel pillanata óta hallhatóan fütyül. Most, hogy az új gumi csendesebb megint feltűnt.
Giuntini2014-07-03 09:51:38 // 55531
Nekem igazán a fordulatszám esésnél hallható a fütyülés, az automata a városban kb.2000-nél vált. Fölötte nem igazán hallható, de minden turbónak kell lennie fütyülő hangnak, csak a motor zaja elnyomja. A Mareanak kisebb volt a sivítása, mivel kisebb turbó volt rajta. A Croma viszont rendesen fütyült, 2500 környékén elkezdett, és jól hallható volt. Mégsem volt semmi baja a turbónak, és 450000km-el adtam el.
'''''2014-07-03 09:51:08 // 55530
A kipufogó leömlőnél nézték a tőcsavart.Mikor nálam eltört az egyik,akkor volt furcsa hangja.Én elsőre csapágyhangnak hittem.
DrB2014-07-03 09:49:34 // 55529
Talán még egy fontos infó, a két hónappal ezelőtti 150 e szerviznél megpucoltattam a MAP szernzort is. Ez a felerősödött fütyülés a szerviz óta hallható. Lehet összefüggés?
Piritu - 1.000.0002014-07-03 09:48:05 // 55528
DrB2014-07-03 09:43:21 // 55527
Remélem, hogy akkor nálam is ez van. A 150 ezres nagyszerviz, két hónapja volt, után vettem észre. A hang ismerősnek tűnt, de nem ennyire erősen. Mint írtam, 2000-es fordulatnál jön elő, háromezerig hallom, utána már valszeg a menetzaj elnyomja. Ja, és be kell melegednie a motornak, hogy igazán hallható legyen. Hidegen halkabb ez a fütyülés. Ha fixen egy bizonyos fordulatszámon tartom a motort, akkor 2000-nél és 3000-nél a leghangosabb, persze 3000-nél magasabb hangon fütyül. Mindegy hogy gyorsítok, vagy elveszem a gázt és esik a fordulatszám, mindkét irányban hallható. A menetdinamikában nem változott semmi, a turbó is rendesen tölt, mint előtte, ezt a szerviz is megerősítette. Már bejelentkeztem Csörihez, nála utánajárunk a dolognak. Nagy kő esne le a szívemről, ha nem kellene turbó cserében gondolkodnom...
Giuntini2014-07-03 09:33:40 // 55526
Tulajdonképpen hogy fütyül a turbó? Szerintem neked csak rámondtak valamit. Minden turbónak van fütyülő hangja, a VTT-n Erhard autójának is ugyanolyan hangja van mint az enyémnek. Minden turbónak az idő múlásával növekedik a sivítása, de ez nem azt jelenti, hogy cserélni kell. Tdemeter autójára is könnyen rámondták, hogy turbó hibás, közben semmi gond nincs vele. Az automatáknál, nem tudom miért, de minden váltásnál megfütyül a turbó, ahogy mondtam Erhard autójánál, meg a Norbyénál ugyanezt hallottam. Én is azt mondom, hogy ezt jobban meg kell nézni.
DrB2014-07-03 08:39:16 // 55525
Pontosan hogy néztek bele, nem tudom. Beszélt a szaki vmi endoszkópról is, lehet, avval néztek bele. De Csörinél, remélem, a végére járunk a dolognak!
.......................2014-07-03 08:32:26 // 55524
a 2,4 nem tudszbelenézni ,csak szanaszét szeded az egészet ,
van egy 90 fokos könyök gyárilag a turbó szívóoldalon,így nem is látsz bele,
a tengely lógás is csak a kipufogóoldalon nézhető meg ,
leszedték a turbót?
van egy 90 fokos könyök gyárilag a turbó szívóoldalon,így nem is látsz bele,
a tengely lógás is csak a kipufogóoldalon nézhető meg ,
leszedték a turbót?
DrB2014-07-03 08:15:04 // 55523
Én is ebben bízom, főleg, hogy azt mondták, evvel még nyugodtan lehet autózni.
Alfát ismerő, szerető szerelőként már be is jelentkeztem Csörihez! :)
Alfát ismerő, szerető szerelőként már be is jelentkeztem Csörihez! :)
droberto2014-07-03 08:06:13 // 55522
Nem lehet, hogy ezt a hibadetektálást kicsit elnagyolták, és beijesztettek?
Nem hinném, hogy a turbó lenne a gond. Főleg nálad, aki nagy figyelmet fordít a karbantartásra, gondozásra. Persze anyag, vagy gyártás hiba simán előfordulhat. (Lásd AutoBild.)
Lehet, hogy csak a tömlő sérült (pl.: a bilincsnél), vagy valami szétcsúszott.
Szerintem nem komoly. Hozd el egy Alfát ismerő és szerető szerelőhöz. :)
Nem hinném, hogy a turbó lenne a gond. Főleg nálad, aki nagy figyelmet fordít a karbantartásra, gondozásra. Persze anyag, vagy gyártás hiba simán előfordulhat. (Lásd AutoBild.)
Lehet, hogy csak a tömlő sérült (pl.: a bilincsnél), vagy valami szétcsúszott.
Szerintem nem komoly. Hozd el egy Alfát ismerő és szerető szerelőhöz. :)
DrB2014-07-03 07:48:08 // 55521
A Garett ill. BTS újonnan 350 e??? Jó is lenne, ha mégsem a turbó okozná ezt a a fütyülő hangot, hanem vmi bagatelebb dolog. De ennek még Csörinél utánajárunk.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-03 07:12:24 // 55520
nincs olyan, hogy gyári turbó :) az a Garret ami 350e...de egy BTS is annyi...de ahogy olvasom nincs is szükséged turbóra :P
GTPeti2014-07-03 00:05:31 // 55519
Az olajszivattyút is ellenőrizni kéne. Nehogy a végén a nyomás miatt meghaljanak az új csapágyak is. Már ha tényleg azokkal van a gond (bár a lógásért szerintem azok felelnek).
DrB2014-07-02 23:58:16 // 55518
Annyit mondtak, hogy a holtjátéka, gondolom a tengelynek, nagyobb, mint egy újnak, de funkcionálisan rendben van, rendesen tölt, de ez a nagyobb holtjáték okozhatja ezt a fütyülő hangot. Hogy pl. el lennének görbülve a lapátok, nem mondta. Belenéztek a turbóba, gondolom, látták volna. Ja, és lekormolódva sem volt. Azt mondta, ha a saját autója lenne, most ő sem cserélné, szerinte akár még 10-20 e km is benne lehet...
GTPeti2014-07-02 23:46:39 // 55517
Ebben van valami!
.......................2014-07-02 23:14:04 // 55516
Mi baja a turbonak? A 2,4 en nem szokott elromlani,
Ott valami más gebasz okozhatta a turbo hibát
Először azt kellene kideríteni ,hogy mi,
Nehogy a csereturbo is behaljon
Ott valami más gebasz okozhatta a turbo hibát
Először azt kellene kideríteni ,hogy mi,
Nehogy a csereturbo is behaljon
.......................2014-07-02 23:07:39 // 55515
4 Felújítani semmiképpen,kiben bízhatsz?
Új turbo szerintem csak garrett lesz a 2,4 re
Vagy bontott ,de az csak akkor ha olcsó
Új turbo szerintem csak garrett lesz a 2,4 re
Vagy bontott ,de az csak akkor ha olcsó
DrB2014-07-02 22:30:53 // 55514
Kösz itt is az ajánlatod! :)
DrB2014-07-02 22:29:50 // 55513
Lehet a gyárival egyenértékű, ne adj Isten jobb turbót elfogadható áron kapni? Ha igen, mi a márkája?
Mit értesz az alatt, hogy a ketteske 35ö környéke, de a Garett is annyi? Azaz, hogy egy új Garret annyiba kerül, mint a gyári felújított?
Mit értesz az alatt, hogy a ketteske 35ö környéke, de a Garett is annyi? Azaz, hogy egy új Garret annyiba kerül, mint a gyári felújított?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-02 22:25:45 // 55512
ennyi :)
'''''2014-07-02 22:16:23 // 55511
Holnap talán elkészül a gép ezért írtam neki,hogy van egy turbóm eladó. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-02 22:02:43 // 55510
55514 :)))
GTPeti2014-07-02 22:01:44 // 55509
Írtam a Garret-en kívül más gyártót, és utána még azt is odabiggyesztettem, hogy "stb.".
De ha már itt vagy, segíthetnél érdemben is a cartársnak, biztos hálás lenne érte. Elvégre Neked vannak forrásaid, meg TecDoc-od.
Abban lehet, hogy tévedtem, hogy nincs más nem-kínai gyártó, aminek van a gyárival kompatibilis turbója. Ezt aláírom. Ez esetben egyből meg is mondhatod a tutit: érdemes-e vele/velük foglalkozni, vagy nem.
De ha már itt vagy, segíthetnél érdemben is a cartársnak, biztos hálás lenne érte. Elvégre Neked vannak forrásaid, meg TecDoc-od.
Abban lehet, hogy tévedtem, hogy nincs más nem-kínai gyártó, aminek van a gyárival kompatibilis turbója. Ezt aláírom. Ez esetben egyből meg is mondhatod a tutit: érdemes-e vele/velük foglalkozni, vagy nem.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-02 21:55:55 // 55508
olvastam azért írtam amit :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-02 21:55:10 // 55507
egyes szerintem kilőve 7 kiló, a ketteske 350 környéke de Garret is kb ennyi, a hármas 390, a négyest nem tudom és van az ötödik elem a bontott....
GTPeti2014-07-02 21:46:37 // 55506
Nézd meg légyszi mégegyszer a hsz-t! Thx.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-02 21:44:34 // 55505
??? Szerinted csak a Garret gyárt turbót? BTS, Buecker, Motair...ez egyik sem kínai
GTPeti2014-07-02 21:33:46 // 55504
Más gyártó terméke? Ez max kínai lehet, állítólag mostanában nyomulnak e téren is. Többet nem is írok... B)
(Mert amúgy faragás nélkül csakis a gyári, vagyis a gyártó (Garret/KKK/IHI) stb. egyetlen típusa jó.)
(Mert amúgy faragás nélkül csakis a gyári, vagyis a gyártó (Garret/KKK/IHI) stb. egyetlen típusa jó.)
DrB2014-07-02 21:28:51 // 55503
Turbó cserével/felújítással mik a tapasztalataitok? Melyik variációt érdemes választani szerintetek, melyik mennyibe kerül otthon?
1. Új turbó gyári
2. Új turbó, más gyártó terméke
3. Gyári felújított, gyári csereprogram keretében
4. Jelenlegi turbó felújítása
1. Új turbó gyári
2. Új turbó, más gyártó terméke
3. Gyári felújított, gyári csereprogram keretében
4. Jelenlegi turbó felújítása
Alfonis2014-07-02 21:07:34 // 55502
pályááám? én azthittem ez oda való autó! :P
Giuntini2014-07-02 20:42:54 // 55501
Én csak a komppal szándékozom.
Shadin2014-07-02 20:36:09 // 55500
A komp is számít?
Shadin2014-07-02 20:35:03 // 55499
Nekem is tünetmentes volt a megvétel után több hónapig, aztán egymás után 2x is megszopatott. Go service...
.......................2014-07-02 20:16:14 // 55497
Kellene neked egy DPF off cső ,aztán dobd kia picsába azt a dpf et,csk vizsgán rakd visza
Én ezt ajánlom,magától nem lesz jó sose
Lehet próbálkozni egy szoftver update val is,
De kétlem hogy jó lesz
Én ezt ajánlom,magától nem lesz jó sose
Lehet próbálkozni egy szoftver update val is,
De kétlem hogy jó lesz
Alfonis2014-07-02 20:04:59 // 55496
Cartársak!?
Ki jön balaton átúszásra ? :)
Ki jön balaton átúszásra ? :)
droberto2014-07-02 13:00:01 // 55495
Nem.
Candy832014-07-02 12:06:16 // 55494
Sziasztok. Eladó 159 sedant keresünk, 2008-tól.Valakinek eladó? :)
David | Centocinquantanove2014-07-02 11:51:42 // 55493
Nem tankoltál véletlenül az ominózus eset kapcsán esetleg új helyen? Lehet, hogy szar volt a nafta és jobban kormolt?
tdemeter2014-07-02 10:13:05 // 55492
Valaki megy szombat reggel Vác/Dunakeszi irányából esetleg AC-re?
Giuntini2014-07-02 09:59:48 // 55491
Ugye te voltál az akinek annyi váltó hibája volt, aztán a végén nagyjavítás?