Fórum >> Típusok >> 159

droberto2014-06-28 09:44:32 // 55390
Ez nem volt korrekt hozzászólás. Pontosabban nem kellett volna általánosítanod.
Akit pedig érdekel, a blogomba elolvashatja a saját tapasztalataimat.
dev1662014-06-28 09:33:23 // 55389
az árán kívül abszolút semmilyen előnyét nem látom egy korrekt chippeléshez képest és az egész tuningbox ötlet alapelve műszakilag minimum erősen megkérdőjelezhető.

az meg hogy minek árt és minek nem, hosszú távon derül ki, általában pont a következő tulajnál:)
Piritu - 1.000.0002014-06-28 09:14:21 // 55388
Most tűnik csak fel, hogy az oldal a 2,0-hoz csak plusz lovakat ír, Nm-t nem. A gyakorlat azért nem ezt mutatta :-)
'''''2014-06-28 08:11:26 // 55387
25.000Ft volt az első és hátsó emblémával együtt.
droberto2014-06-28 00:16:54 // 55386
Láttál már, próbáltál már boxot, vagy csak a szomszédod sógorának a barátja olvasta ezt az interneten?
Haddel2014-06-27 21:01:21 // 55384
Leadtam ma a verdát a lökhárító törés miatt. A helyi Vw szalont ajánlották a kollegáim. Szimpatikus volt a munkafelvevő hozzáállása. Hétfőn kihívja a kárfelmérőt ,aznap meg is rendeli az új lököst.Talán pénteken készen is lesz az autó.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-27 20:57:12 // 55383
legalább én is hozzá tettem valamit :)))
Piritu - 1.000.0002014-06-27 20:56:07 // 55382
Írtam is egy blogot a tesztkörről :-)
Shadin2014-06-27 20:53:12 // 55381
Jaa :-D
DrB2014-06-27 20:49:55 // 55380
a karbon pajzs tetszik is, a króm nekem már kezd erősen kopni, lehet, le kellene karbonoztatnom, hmmm
DrB2014-06-27 20:48:25 // 55379
Kösz mindenkinek a tőcsavar német fordítását, egyszerűen felsorolom mindegyiket, s mint Erhard javasolta, vadul gesztikulálni fogok hozzá. :D
Piritu - 1.000.0002014-06-27 20:42:15 // 55378
53ezret mentem s 156-al egy Bacar boxal, semmivel se fogyasztott többet. Csak 8-on belül volt százon a kis 1,9 mjet SW. A motornak és a befecskendező rendszernek se lett semmi baja. A turbó ugyan kukás lett, de annak én voltam az oka, mert hidegen nyomtam neki. Van itt olyan is, aki 100e felett ment boxal, gond nélkül. Persze nem szabad minden szart megvenni.
Bilux2014-06-27 20:34:43 // 55377
Egész vagány így feketén :)
Vermacy2014-06-27 19:47:49 // 55376
Negatív változás? Hááát, az új 525d-t nem tudom otthagyni, csak a ~10 éves 330d-t :o)
'''''2014-06-27 19:43:10 // 55375
Mivel nem kell soha cserélnem semmit a verdán,így unalmamban lekarbonoztattam a pajzsot és kapott két új emblémát is. :-)

Laosz1562014-06-27 18:28:31 // 55373
Ma csont nelkuli muszaki vizsga! km: 179 000
Grando2014-06-27 18:20:01 // 55372
Óh, közben látom, hogy GTPetire reagáltál, csak félrenyomtad. Bocs! >:)
Pityukoma2014-06-27 17:29:40 // 55371
droberto Cartárs használ Novitec Pwerrail5 boxot. Tudtommal csak neki van közülünk. Ha box akkor csak ez. Mást ne használj, ahogy dev166 Cartás is írta előttem.
Szabolcs 1592014-06-27 16:16:19 // 55370
Ma sikeres TÜV vagyis müszaki szép napot
dev1662014-06-27 15:51:10 // 55369
ha jobb motorkarakterisztikára vágysz, akkor a remap a megoldás (a régi ECU kód egyébként bármikor visszatölthető). a tuningbox csak a rail nyomást emeli meg és meghamisít néhány érzékelt jelet. alapvetően egy dilettáns tuning módszer és a vége befecskendező rendszer (nagynyomású, injektorok, nyomásszabályzó), a turbó vagy az egész motor korai halála lesz. ja és többet is fog fogyasztani.
Grando2014-06-27 15:26:55 // 55368
Nem bolzen, hanem Stehbolzen. Ne szarakodjunk már ezen. :D
David | Centocinquantanove2014-06-27 12:34:47 // 55367
A bolzen az a klasszikus értelemben véve nem a leghelyesebb, mert az csapszeget (menet nélküli) jelent, de a Gewindestift és a Stiftschraube az ok. Inkább az előbbi.
vargadre2014-06-27 11:27:44 // 55366
Srácok 1.9 jtd-ben (150 Le) használ valaki huzamosabb ideje tuningboxot? Ha igen mik a tapasztalatai, milyet használ, érez e a kocsi szerkezetében negatív változást.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-06-27 09:26:24 // 55363
magyar módra: " ich spreche langsam....tőőőőőcsaaaavaaar ...ferstehst du? :)))))
Vermacy2014-06-27 05:56:09 // 55362
Ez király húzás volt! :o)
DrB2014-06-26 23:27:30 // 55361
GTPeti, Grando, Haddo!

Kösz mindhármótoknak!
GTPeti2014-06-26 23:25:46 // 55360
Jól mondod én v. simán Bolzen-nek nevezném, vagy Gewindestift-nek.
Grando2014-06-26 23:09:35 // 55359
(Auspuff-)Stehbolzen
(Esetleg Gewindestift, netán Stiftschraube) :)
Haddel2014-06-26 23:08:19 // 55358
Azt hiszem Stockschraube.
DrB2014-06-26 22:55:32 // 55357
Köszi, holnap megkukkantom.
Csabi2014-06-26 22:51:33 // 55356
lehet segít behatárolni, anno leírtam
nézd meg
Csabi2014-06-26 22:47:50 // 55355
Mehetsz vele nyugodtan, ha egyáltalán az a probléma.
DrB2014-06-26 22:40:36 // 55354
Törött tőcsavarral lehet azért még menni óvatosan, holnap még el kellene mennem melóba, hétfő reggel meg szervizbe?
DrB2014-06-26 22:38:36 // 55353
Törött tőcsavar(ok) nekem is eszembe jutottak. Még a 120 ezres szerviznél nézettem rájuk Csörivel, akkor rendben voltak. Hétfőn viszem szervizbe. Tudja valaki, hogy mondják németül a tőcsavart?
Csabi2014-06-26 22:34:23 // 55352
Első tippre, valahol kifúj a szívósor és a turbó között, úgy h nem veszed észre a töltőnyomásban, vagy pedig Nálad is beérett a tőcsavar csere, azaz eltört egy vagy több tőcsavarod a leömlőnél...
DrB2014-06-26 22:25:36 // 55351
Pár hónapja volt a 150 ezres szerviz, szokásos olaj, szűrőcserék, soros EGR tisztítás. Azután kezdődött, nem tudom pontosan, mikor, hogy 2000-től 3000-es fordulatig hallható egy hang, olyan, mint egy furulya hangja. Először nem foglalkoztam vele, azt gondoltam, csak ráizgulok valamilyen normál zajra, de a héten határozottan hangosabb lett. Lehet, hogy 3000 fölött is ott van, de akkor valszeg már elnyomja a motorhang/menetzaj. Mindegy, hogy gyorsítok vagy elvett gáznál esik a fordulatszám, ebben a fordulatszám tartományban mindig hallható. Ha egy adott fordulaton tartom, akkor 2000 ill. 3000 környékén a lehangosabb. 3000-nél magasabb ez a hang, mint 2000-nél. Független mind a sebességfokozattól, mind a turbónyomástól. S a légkondit ki/bekapcsolva sem változik. Az autó teljesen normálisan megy, a turbó is úgy tölt, ahogy szokott, a fogyasztás sem változott. Ötlet?
Pityukoma2014-06-26 22:17:35 // 55350
Nekem (nagy navis) a "personal info"-ba beírt bármilyen szöveg km-hez kötve megjeleníthető a kijelzőn. Szoktam is vele szórakozni:-)
A jó múltkor tudtam hogy kollégáim (ketten) fognak beülni, előre beállítottam hogy 2km múlva írja ki: "szólj a hátsó ülésen utazónak hogy kösse be magát" Volt ám pislogás hogy ez az ALFA miket tud :-DDD
Chianti2014-06-26 21:58:39 // 55349
Nem kicsit irigyellek a körút miatt, biztos egy életre szóló élmény marad... pláne hogy az imádott verdával minden gond nélkül teljesítetted... :o)
mzo2014-06-26 21:44:57 // 55348
Ezt mondtam én is :)
Shadin2014-06-26 21:39:49 // 55347
MES-sel át lehet írni az évet és a km-t is.
DrB2014-06-26 21:12:56 // 55346
Kiderült, mitől "halt" meg az aksi. Kiszállásnál valszeg véletlenül rátenyereltem a vészvillogó gombjára, aztán villogott vagy 9 órán keresztül...

Mindezt úgy tudtam meg, hogy mikor ma meséltem a melóhelyen, hogy jártam tegnap, az egyik munkatársam megszólalt (nem tudta, melyik az én autóm), hogy tegnap reggel látta a parkolóban, hogy egy Alfának villog a vészvillogója, szólt is recepción, de azok sem tudták, kié a kocsi. Bakker, egy köremailt küldhettek volna azért...

Tegnap hazafelé volt alkalma feltöltődnie, indul is rendesen azóta. Ma rámérettem azért, rendben vannak az értékei, úgyhogy marad még. :)
mzo2014-06-26 21:01:43 // 55345
Én meg erre írtam, hogy igen lehet csak kell hozzá MES! :) Azzal olyan értékre állítod az intervallumot amire szeretnéd :)
tdemeter2014-06-26 20:59:14 // 55344
Errol beszelek. Atirni magat az intervallumot. Olyat lehet?
David | Centocinquantanove2014-06-26 20:44:10 // 55343
Nekem ilyen tuti nincs. Ha eléred a szervizintervallumot, akkor szövegesen figyelmeztet, de ilyen menüpont nincs.
mzo2014-06-26 20:28:43 // 55342
Én úgy emlékszem, hogy nekem volt valahol egy menűpont ahol kiírta hogy service xxxxxx km-er. De már lehet csak halucinálok... :)
mzo2014-06-26 20:27:45 // 55341
Ezt meg lehet csinálni a MES-el, ott olyan értékre állítod amire szeretnéd.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak