Nekem is ilyen bajom volt nem olyan rég. Vettem egy bontott szívósort, a szerelőim két délután alatt kicserélték a motor kivétele nélkül. Plusz egyéb más apróságokat is megcsinálták így rajta
Mondták, hogy mindenhol azt szokták, hogy kiveszik a motort, mert úgy sokkal egyszerűbb nekik, de anélkül is gond nélkül meg lehet csinálni.
Krisz562019-10-31 15:09:42 // 119140
Piritu - 1.000.0002019-10-31 12:50:14 // 119139
Alapból furcsa a motor ki. Nehéz olyan munkát elképzelni amihez ki kell szedni...
Giuntini2019-10-31 12:25:23 // 119138
Igen! Anti-Agresszió BT. Galvani u. 3. Korrektek, és nem lehúzósak.
Macccy2019-10-31 11:36:37 // 119137
Köszönöm srácok a tapasztalatokat, akkor nem nagyon "aggódok rá" a kartergőz olaj témára, majd a szereléskor úgyis körbenézek mindent, hol veszíthet még olajat a verda.
Másik kérdésem: a klíma kompresszort minthogy nem fogom megúszni, szintén fel kell újíttatni, illetve cseréltetni felújítottra. Dél-Buda, Érd, Százhalombatta térségben van e konkrét autóklímás szakműhely, szerelő, akit ajánlanátok? Reményeim szerint egy kompresszor meghallgat, közeg leszív, levesz, felújított felrak, feltölt, fizet műveletsorral megúszható, de a részleteket nyilván csak a szakember tudja.
Másik kérdésem: a klíma kompresszort minthogy nem fogom megúszni, szintén fel kell újíttatni, illetve cseréltetni felújítottra. Dél-Buda, Érd, Százhalombatta térségben van e konkrét autóklímás szakműhely, szerelő, akit ajánlanátok? Reményeim szerint egy kompresszor meghallgat, közeg leszív, levesz, felújított felrak, feltölt, fizet műveletsorral megúszható, de a részleteket nyilván csak a szakember tudja.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-31 10:25:16 // 119136
A 8v jtd-nél még arról szólt a fáma, hogy ezek spéci "izzadós" csövek. Annál az alsó cooler cső volt olajos kívül. Sosem értettem ezt az izzadós dolgot, de tény, hogy az a cső mindig olajos lett, hiába tisztítottam le. Így ment el nálam 180e-t (jszp szerint azóta is gyűlnek a méterei), sose volt semmivel baj, gyári volt a turbója, meg se néztük soha, tudta a nyomást, hajszálra kicentizett füst map mellett is kormolás mentesen szaladt. A turbódízelek hordják az olajat akkor is ha nincs bajuk. Az olaszok biztosan :- A lecsapatónál is, a turbónál és akár a coolernél is.
kertiteke2019-10-31 09:02:11 // 119135
Nyiregyháza automéry hivatalos szakszervíz.
Itt mondták,h motor ki.ide járok kb.12 éve még a kis fiattal indult,majd a 147. Most az 159 is ide jár szervizelni.nem tudom,még érdeklődöm. A km nem akadály javi 5 e.megyek.köszi az infót
Itt mondták,h motor ki.ide járok kb.12 éve még a kis fiattal indult,majd a 147. Most az 159 is ide jár szervizelni.nem tudom,még érdeklődöm. A km nem akadály javi 5 e.megyek.köszi az infót
droberto2019-10-31 02:55:43 // 119134
Van. Sajnos mindegyik ilyen. Nagy bánatomra. A tömlő elöregszik. Ha lesz kedvem szétszedem és a csonkokat bekenem szolidan. szilós tömítővel.
RomeoOne2019-10-30 21:16:11 // 119133
Olyan emberhez vidd el, aki látott már 2.0-t. Vannak itt alfás szerelők. Ne tántorítson el, hogy ha messzire kell vinni, amikor majd összekókányolják a közelebbi szerelők, úgy is azt fogod kívánni bár vitted volna előbb egy messzebbi helyre, ahol értenek is hozzá.
Piritu - 1.000.0002019-10-30 20:41:21 // 119132
2,0 két tipikus helyenereszti:
- egr hűtő fedele (80 ezrenként célszerű cserélni)
- szívósor repedés
A kifolyó víz jól látható nyomot hagy, abból egyértelmű a szivárgás hely.
Hengerfejtömítéssel emlékeim szerint itt még nem volt gond.
- egr hűtő fedele (80 ezrenként célszerű cserélni)
- szívósor repedés
A kifolyó víz jól látható nyomot hagy, abból egyértelmű a szivárgás hely.
Hengerfejtömítéssel emlékeim szerint itt még nem volt gond.
Szabister2019-10-30 20:39:33 // 119131
Nekem is olajos a kartergáz lecsapatonál,meg ahonnan kijön a blokkból.Meglátásom szerint már kivan keményedve a cső. Hiába fogja jól a bilincs már nem tömít úgy ahogy kellene. Szívósor leszedésről van blogom nemrég csináltam meg én is.
katt
katt
Zolibácsi2019-10-30 20:36:37 // 119130
akár egy repedt EGR hűtő fedél is engedheti a vizet. Mielőtt ki veszik a motort azért keressétek meg honnan fogy :-)
Anders2019-10-30 19:51:20 // 119129
kertiteke2019-10-30 19:43:11 // 119128
Sziasztok!
Kb. fél éve vettem egy 2011- es 159 2.0 dizelt. 136 le.
El kezdett fogyni a hűtővizem,amit a szervízben a hengerfelytömítés,vagy és a szívócsonk hiba okozhatja.
Megvigasztaltak,hogy ki kell venni hozzá a motort!
Érdekelne,akinek volt hasonló problémája mi lett a megoldás.köszi előre is!:)
Kb. fél éve vettem egy 2011- es 159 2.0 dizelt. 136 le.
El kezdett fogyni a hűtővizem,amit a szervízben a hengerfelytömítés,vagy és a szívócsonk hiba okozhatja.
Megvigasztaltak,hogy ki kell venni hozzá a motort!
Érdekelne,akinek volt hasonló problémája mi lett a megoldás.köszi előre is!:)
Macccy2019-10-30 18:51:25 // 119127
Gentlemen!
Hétvégén szívósorlapáttalanítunk és ha a menet úgy akarja, izzítógyertyákat is cserélek. Lesz alkalmam letisztítani valamelyest a motort, körbenézni alaposan, szóval érdekelne már most előre az, ami így nálam fentről is látszik: az amúgy porszáraz tiszta motorom csak ott retkes olajos, ahol a kartergáz csövek kötnek, a beöntőnél, a csövek illesztéseinél, a motor mögött is láttam ahol a “bödönhöz” megy és a szívócsőnél, a turbónál. (1.9 Z19DTH) Mi a túróért ilyen olajos? Valószínű emiatt is fogy belőle 5K km alatt kb 7 dl. A műhelypornóban a 2.4 csövei is ilyenek voltak, de azt hogy “a turbó hordja” azt nem értelmezem, mert a turbó ennek épp a végén van.
Ilyen tapasztalatotok van ?
Hétvégén szívósorlapáttalanítunk és ha a menet úgy akarja, izzítógyertyákat is cserélek. Lesz alkalmam letisztítani valamelyest a motort, körbenézni alaposan, szóval érdekelne már most előre az, ami így nálam fentről is látszik: az amúgy porszáraz tiszta motorom csak ott retkes olajos, ahol a kartergáz csövek kötnek, a beöntőnél, a csövek illesztéseinél, a motor mögött is láttam ahol a “bödönhöz” megy és a szívócsőnél, a turbónál. (1.9 Z19DTH) Mi a túróért ilyen olajos? Valószínű emiatt is fogy belőle 5K km alatt kb 7 dl. A műhelypornóban a 2.4 csövei is ilyenek voltak, de azt hogy “a turbó hordja” azt nem értelmezem, mert a turbó ennek épp a végén van.
Ilyen tapasztalatotok van ?
RomeoOne2019-10-30 18:02:09 // 119126
Én is gondolkodtam abban, de mivel én szélvédőt is fóliáztam, így az már nagyon necces lett volna. Az oldalablakról viszonylag könnyen le lehet szedni baj esetén, de a szélvédőről nem. Szerencsére nem szokták észrevenni, mert nem is fordul meg a fejükben, hogy ott is lehet fólia. A sötétséget meg betudják annak, hogy mögötte sötét a hátsók miatt, biztos azért sötét elölről is :D
A törvény szerint 70% fényáteresztés kell B oszlop előtt üveggel együtt. Ami kb. akkor teljesül, ha max 95%-ös UV szűrő fóliát raksz rá. 50-esről azért megnézném hogy adott volna műbizonylatot. Azért az látványosan nem átlátszó fólia :D
Azért készülj fel, hogy necces lesz. Majd a műszaki vizsga előtt mondd, hogy nem bántad meg :D
A törvény szerint 70% fényáteresztés kell B oszlop előtt üveggel együtt. Ami kb. akkor teljesül, ha max 95%-ös UV szűrő fóliát raksz rá. 50-esről azért megnézném hogy adott volna műbizonylatot. Azért az látványosan nem átlátszó fólia :D
Azért készülj fel, hogy necces lesz. Majd a műszaki vizsga előtt mondd, hogy nem bántad meg :D
Marseus2019-10-30 17:41:51 // 119125
Én feltettem a 35-öst de még van 1 évem kitalálni,hogy hogyan oldjam meg.A szélvédőn kívül körbe minden ablak.Nekem a fóliás azt mondta ha az 50-esben gondolkodok akkor az első ablakokról is ad műbizonylatot és át fog menni a vizsgán csak én keveseltem,így lett 35.Nem bántam meg.
alfa155gyuri2019-10-30 13:40:04 // 119124
Nekem sem volt még dpf problémám pedig már 200-ezer felett járok.Teszi a dolgát szépen és amíg teszi marad is.8V 2008.
RomeoOne2019-10-30 07:37:01 // 119123
Érdekes, nem tudom mitől függ. Láttam ilyen meg olyan képeket is.
Nívó szerint egyébként tele van.
Nívó szerint egyébként tele van.
droberto2019-10-29 23:32:11 // 119122
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-29 21:18:39 // 119120
Látom írtad is, hogy gázelvételkor. :-) Egy féltudományos cikket én olvastam erről is, ott elég jó tartóssága volt a rendszernek téli városi ingázás körülmények között is. Számokra már nem emlékszek, de úgy látom, hogy a gpf-től nem kell félni.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-29 21:15:30 // 119119
Nagyrészt tolóüzemben csinálja :-) Olyankor van légfelesleg, ugyanis a benzinesnek máskor nincs, mennyiségi keverékképzése van, vagyis pontos levegő/benzin arányt tart. Vagyis a benzinesnek simán jó a városi használat. Tudtommal nincs aktív regeneráció, tehát nem fecskendez be emiatt több üzemanyagot, nincsenek trükkök, nincs motor gyilkolás. Eltömődni ez is el fog egyszer, nem örök életű.
Giuntini2019-10-29 21:13:44 // 119118
Ez a normális. Nem a 30 ezres olajcsere.
Piritu - 1.000.0002019-10-29 19:59:35 // 119117
Cserébe 15ezer a gyári szervizciklusa :-)
tdemeter2019-10-29 14:56:12 // 119116
Én nagyon bízom benne, hogy nem lesznek.
A 159-el 175000-nél, az offos c4grand picassonál pedig 200.000-nél szálltam ki, mégsem voltak velük dpf problémák, olaj hígulásról meg nem is hallottam még sosem. Vagy ha voltak is, akkor ügyesen titkolták :)
A 159-el 175000-nél, az offos c4grand picassonál pedig 200.000-nél szálltam ki, mégsem voltak velük dpf problémák, olaj hígulásról meg nem is hallottam még sosem. Vagy ha voltak is, akkor ügyesen titkolták :)
Giuntini2019-10-29 14:50:37 // 119115
Igazad van, csak a gpf működésének következményei (ha lesznek), nem most, hanem 100 ezres futásteljesítmény után jöhetnek ki.
Valóban a Dpf-nél is hány generációnak kellett eltelni hogy biztosan működjön. Nem csak az Alfánál! A 3-as BMW-k is tele voltak részecskeszűrő problémákkal.
Én remélem hogy a Giuliánál nem lesznek később erre visszavezethető problémák.
Valóban a Dpf-nél is hány generációnak kellett eltelni hogy biztosan működjön. Nem csak az Alfánál! A 3-as BMW-k is tele voltak részecskeszűrő problémákkal.
Én remélem hogy a Giuliánál nem lesznek később erre visszavezethető problémák.
LaciR2019-10-29 14:18:23 // 119114
Köszi, hétvégén ránézek.
tdemeter2019-10-29 14:10:34 // 119113
Igen, totál érdektelen.
Azt, hogy ezt most az autó, a gyár vagy hogy mi hiteti el velem, az szerintem mindegy is.
A lényeg, hogy most működik úgy, ahogy kellett volna neki mindig is.
A GPF teljesen másképp éri el ugyan azt, csak annyi közös bennük, hogy mindkettő
szűrőt használ. Nincsenek regenerálási időszakok, a takarítás gyakorlatilag a gázelvételkor történik.
Senkinek sincs vele hosszútávú ismerete, mivel aránylag új dologról van szó, így te sem tudhatod mit okoz ez majd nálam.
Az pedig, hogy ne úgy tervezték volna a motort, hogy ez benne van kizártnak tartom. Már nagyon régen feltalálták a dpf-et, számítaniuk kellet rá, hogy benyásnál is eljön ez az idő. Szemmel láthatóan bénázás nélkül át is tudtak állni rá, talán a fiatokkal kezdték.
További pozitívum, hogy a szerviz szerint nincs gond eddig velük.
Így igen, tartom, hogy totál érdektelen.
Azt, hogy ezt most az autó, a gyár vagy hogy mi hiteti el velem, az szerintem mindegy is.
A lényeg, hogy most működik úgy, ahogy kellett volna neki mindig is.
A GPF teljesen másképp éri el ugyan azt, csak annyi közös bennük, hogy mindkettő
szűrőt használ. Nincsenek regenerálási időszakok, a takarítás gyakorlatilag a gázelvételkor történik.
Senkinek sincs vele hosszútávú ismerete, mivel aránylag új dologról van szó, így te sem tudhatod mit okoz ez majd nálam.
Az pedig, hogy ne úgy tervezték volna a motort, hogy ez benne van kizártnak tartom. Már nagyon régen feltalálták a dpf-et, számítaniuk kellet rá, hogy benyásnál is eljön ez az idő. Szemmel láthatóan bénázás nélkül át is tudtak állni rá, talán a fiatokkal kezdték.
További pozitívum, hogy a szerviz szerint nincs gond eddig velük.
Így igen, tartom, hogy totál érdektelen.
Giuntini2019-10-29 13:44:47 // 119112
Érdektelen? Majd akkor veszed észre, ha felhígul az olaj. Megszakított regenek következménye ez. Tök mindegy hogy benzin vagy gázolaj, talán a benzintől való felhígulás még rosszabb.
Persze hogy az autógyárak azt mondják hogy "érdektelen", hiszen a céljuk hogy ne korlátozza semmi a használhatóságot. Pedig ezek a dolgok korlátozzák. Rájöttek, hogy a közvetlen befecskendezésű benzinesek is kormolnak, károsítják a környezetet. Részecskeszűrő a benzinesekre is. Ez is utólagos találmány, amivel a benzinmotor tervezésénél nem számoltak. Majd a user gondja lesz. A 2,4-et, és az 1,9-et sem részecskeszűrővel tervezték, utólag lett ilyen. A 2 literes benzinesre is kényszerből raktak részecskeszűrőt.
Persze hogy az autógyárak azt mondják hogy "érdektelen", hiszen a céljuk hogy ne korlátozza semmi a használhatóságot. Pedig ezek a dolgok korlátozzák. Rájöttek, hogy a közvetlen befecskendezésű benzinesek is kormolnak, károsítják a környezetet. Részecskeszűrő a benzinesekre is. Ez is utólagos találmány, amivel a benzinmotor tervezésénél nem számoltak. Majd a user gondja lesz. A 2,4-et, és az 1,9-et sem részecskeszűrővel tervezték, utólag lett ilyen. A 2 literes benzinesre is kényszerből raktak részecskeszűrőt.
tdemeter2019-10-29 13:30:41 // 119111
Egyébként hatalmas különbség a Julis és a 159 között, hogy a 159-nél minden leállás előtt magától csekkolta a szemem, hogy megy-e épp a regen, a Julisnál meg eszembe nem jutna ilyenekkel foglalkozni, holott biztosan csinálja az is valahogy.
Szóval valahogy most olyan, ahogy elvárható: érdektelen.
Szóval valahogy most olyan, ahogy elvárható: érdektelen.
tdemeter2019-10-29 13:18:50 // 119110
Fura dolog, de az 1.9-nél is mindig az volt az érzésem, hogy - ellentétben a számomra logikussal - , pont, hogy nem akkor szeret regenelni, amikor nyomod neki és van teljesítmény, hanem amikor aránylag nyugodtan közlekedsz.
Az 1.9 8v-nél egyébként a fogyasztás megnövekedése mellett az volt a jel, hogy alapjáraton (pl kereszteződésben állva) a motor idétlenül járt, mintha 1 henger nem menne, szinte rázott, de csak alapjárat felett picivel, illetve állva nem ment vissza a turbó nyomás mutatója 0-ra.
Hosszú pályázások után imádata a városban elkezdeni :)
Én ilyenkor mentem vele még egy kört és próbáltam nem leállítani amíg csinálta.
Ezt betartva soha az életben nem volt vele semmilyen gondom sem..
Az 1.9 8v-nél egyébként a fogyasztás megnövekedése mellett az volt a jel, hogy alapjáraton (pl kereszteződésben állva) a motor idétlenül járt, mintha 1 henger nem menne, szinte rázott, de csak alapjárat felett picivel, illetve állva nem ment vissza a turbó nyomás mutatója 0-ra.
Hosszú pályázások után imádata a városban elkezdeni :)
Én ilyenkor mentem vele még egy kört és próbáltam nem leállítani amíg csinálta.
Ezt betartva soha az életben nem volt vele semmilyen gondom sem..
Giuntini2019-10-29 12:32:30 // 119109
Ez így van, plusz észreveszed, hogy a ventilátor végig megy a jobb hűtés érdekében. Ilyenkor a vízhőfok elérheti a 110 fokot is nagy nyári melegben. Nem ajánlatos ilyenkor nyomni, csak tartani egy 2000-2200-as fordulaton.
RomeoOne2019-10-29 00:05:00 // 119108
Akkor az enyém elég jól nevelt vas, mert ez mindig megoldja a pályán. Nagyon ritka, hogy nem pályán jön rá a regenerálhatnék. Mondjuk ehhez valószínűleg hozzátesz, hogy ritka, amikor nem ott fut. Volt már rá példa, hogy nálam is az utcába befordulva kezdett rá, de ilyenkor szívfájdalom nélkül leállítottam. Majd kipuffogja magát legközelebb, lesz rá ideje. Nehogy már még körözgetnem kelljen, mert a drágaság most találta ki, hogy neki regenerálnia kell.
KovacsK852019-10-28 21:29:07 // 119107
Köszi! Én az utolsó említett jelenségre figyeltem fel! Turbó nyomást nem is néztem, de legközelebb fogom -bár nekem oda jobb lenne az olaj hőfok!
Eddig olyan hétezer km-t mentem a kocsival mióta megvan, de csak most lettem figyelmes erre a jelenségre. Úgy látszik eddig szépen megoldotta, igaz az utóbbi időben többet nyektettem városban. Kösz az infót még egyszer! ;)
Eddig olyan hétezer km-t mentem a kocsival mióta megvan, de csak most lettem figyelmes erre a jelenségre. Úgy látszik eddig szépen megoldotta, igaz az utóbbi időben többet nyektettem városban. Kösz az infót még egyszer! ;)
Anders2019-10-28 20:26:03 // 119106
Igaz, nekem 2.0 van és én az alábbiakból szoktam észre venni hogy éppen regenerál az autó:
- városi tempónál a hangjából, nagyobb sebességnél nem mindig veszem ebből észre;
- gáz elvételkor a turbó nyomás nem 0.2 barra esik vissza hanem teljesen 0-ára leesik a mutató;
- illetve szintén gáz elvételkor a pillanatnyi fogyasztás nem esik vissza egyből 2.0 literre hanem csak szép lassan kezd el csökkenni egy darabig :)
- városi tempónál a hangjából, nagyobb sebességnél nem mindig veszem ebből észre;
- gáz elvételkor a turbó nyomás nem 0.2 barra esik vissza hanem teljesen 0-ára leesik a mutató;
- illetve szintén gáz elvételkor a pillanatnyi fogyasztás nem esik vissza egyből 2.0 literre hanem csak szép lassan kezd el csökkenni egy darabig :)
Anders2019-10-28 20:15:14 // 119105
Az enyém is gyakran megtréfál ezzel :) Bár mostanában ritkábban. A legjobb mikor nyaraláskor Szombathely - Eger között nem jutott eszébe a regen, csak mikor befordultunk a szálláshoz :D
droberto2019-10-28 16:25:27 // 119104
Próbáld meg meg az cikkszám alapján az ePerben, vagy a neten megkeresni. Vagy az eLearnt átnézni.
droberto2019-10-28 16:23:47 // 119103
Az enyémnek is ez az élete. :) A 100 km pálya nem tetszik neki. Azt utcánkba behajtva kezdi el ha úgy áll a tömődés
LaciR2019-10-28 15:28:37 // 119102
Tocke2019-10-28 12:00:44 // 119101
Azért nem árt, ha tudod mikor éget. Az enyém egy olyan dög, hogy kb 200 km országút után az utcánkba befordulva kezdi el a regent :))) És ráadásul már számtalanszor megszívatott így:)))
KovacsK852019-10-28 10:58:27 // 119100
OK, köszi az infót mindkettőtöknek! ;)
RomeoOne2019-10-28 10:57:33 // 119099
Nem is kell, hogy észrevedd. Ennek a háttérben kéne futnia, egyáltalán nem kéne, hogy a user gondja legyen. 15 p bőven elég kell, hogy legyen neki, az enyém 10 percig sem szokott tartani, inkább bő 5 perc.
Kényszerregen alatt a computerrel indítottra gondoltam, ami állóhelyzetben megy. De ha nem folyamat 10 km-eken használod az autót, akkor megoldja, nem kell ezt sem túlaggódni.
Kényszerregen alatt a computerrel indítottra gondoltam, ami állóhelyzetben megy. De ha nem folyamat 10 km-eken használod az autót, akkor megoldja, nem kell ezt sem túlaggódni.
KovacsK852019-10-28 10:48:13 // 119098
21-es úton volt ez (110-es limit). Semmi más jel nem volt, hangján sem hallottam semmit, de lehet a tempó miatt. Ami miatt aggódtam, hogy a 15p elég volt-e neki, de úgy látszik igen. Mikor megálltam az EGT sem volt magas érzésre.
Kényszerregenerálást akkor csinál mikor többszöri próbálkozás után nem ment teljesen végbe a folyamat?
Kényszerregenerálást akkor csinál mikor többszöri próbálkozás után nem ment teljesen végbe a folyamat?
Tocke2019-10-28 10:44:10 // 119097
Ilyenkor regenerál az autód. Nekem is 8V van, 2000 körül tartom ilyenkor a fordulatot (ha lehet). Városban a fogyasztás 13-14-et is mutat, országúton 100 körül 8-9 liter. Én minden regenkor nullázok egy kilométerszámlálót, így tudom, hogy 600km körül már figyelnem kell a regenerálásra. Ebben segít még a pill fogyasztás megugró adata.
RomeoOne2019-10-28 10:42:40 // 119096
Regen közben felugrik a fogyasztás, de a hangján is meghallod, ércesebb, mélyebb lesz. Legalábbis városi tempónál. Autópályán megyek legtöbbet, ott kap el engem általában a regen. De ott nem lehet észrevenni, én legalábbis nem szoktam. A fordulatszámot nem kell magasabban tartani, csak pl. kényszerregenben emeli fel oda, álló helyzetben.
KovacsK852019-10-28 10:32:54 // 119095
Pont ez az érdekesség, hogy ha forgattam, hogy magasabb legyen az EGT akkor kevesebbet evett. A másik képen a normál használat nálam, hogy 60-nál húzom a negyediket ott evett 13-at.
RomeoOne2019-10-28 10:29:23 // 119094
3200-at forog 120 körül? Miért nem váltasz feljebb?
KovacsK852019-10-28 10:23:49 // 119093
Sziasztok!
Tegnapi pillanatképek a fogyasztásról egyenletes sebesség mellett, nem trükközve. Ilyenkor DPF-regenerációs folyamat zajlik?
50km után felugrott a fogyasztás, az említett dologra gyanakodtam így elkezdtem 3000-3500 között tartani a fordulatot negyed óráig, majd megérkeztem a célállomáshoz. Este indultam vissza (60km) akkor már 5.6 volt a fogyasztásm szemben az addig átlagos 6.3-mal. 2008 1.9JTDm 8v az alany.
Valamint az érdekelne, még hogy ezzel az eszközzel lehetséges nyomon követni a részecskeszűrő állapotát?
Köszi a választ előre is!
Tegnapi pillanatképek a fogyasztásról egyenletes sebesség mellett, nem trükközve. Ilyenkor DPF-regenerációs folyamat zajlik?
50km után felugrott a fogyasztás, az említett dologra gyanakodtam így elkezdtem 3000-3500 között tartani a fordulatot negyed óráig, majd megérkeztem a célállomáshoz. Este indultam vissza (60km) akkor már 5.6 volt a fogyasztásm szemben az addig átlagos 6.3-mal. 2008 1.9JTDm 8v az alany.
Valamint az érdekelne, még hogy ezzel az eszközzel lehetséges nyomon követni a részecskeszűrő állapotát?
Köszi a választ előre is!
leopop32019-10-28 09:55:13 // 119092
Sziasztok!
Van valakinek esetleg a nem bose-os első hangszóróhoz ilyen fekete rácsa? Csak mert sehol nem találok és így törötten elég ronda.
Előre is köszi! :)
Van valakinek esetleg a nem bose-os első hangszóróhoz ilyen fekete rácsa? Csak mert sehol nem találok és így törötten elég ronda.
Előre is köszi! :)