Fórum >> Típusok >> 159

WarbiRunner (Gyuri)2019-07-11 18:19:06 // 117990
Igen, a pára szenzor az kapcsolgatja. Szoktam vele harcolni :-) Elég kis buta, pl igazán figyelhetné, hogy az ablak le van e húzva. Vagy lehetne valami override gomb, amivel bele lehet gyógyítani a gombnyi ecu-jába, hogy nem akarom hogy klímát kapcsoljon :-)
A bonyolultság átka, nekem tökéletesen megfelelne egy olyan félautomata klíma, amilyen a 146-ban volt. A hőfokot az is tartotta automatán (24 fokon állt nálam mindig), a ventilátort és a két gombot nekem jobban esik kezelni, mint dühöngeni, hogy nem azt csinálja amit én szeretnék :-))
Jorjie2019-07-11 17:45:23 // 117989
A 8V-n Rotinger fúrt tárcsák vannak Brembo betétekkel. Nem zenél, nem nyüszög, elég jól fog.

Shadin2019-07-11 17:42:17 // 117988
Kikapcsolt klímánál amikor szerinte párásodik a szélvédőm bekapcsolja a klímát és a belső keringetést is. Egyéb esetben klímától függetlenül ha lassan megyek bezár, ha x seb. felett akkor meg kinyit. Annyira utálom a meglévő cuccokat kikapcsolni csak mert szarul működik :-(
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-11 17:22:41 // 117987
A szagérzékelős marhaságot nem hagyom soha Auto-ban, mert semmi logika nincs benne, hogy mikor kapcsol belső keringetésre. ... Észrevétlenül egyszercsak. :-) Kézzel kapcsolom. Mint ahogy a klímát is. Ha kell bekapcsolom, de jórészt offban van. A szellőztető rendszer pedig mindig Mono módban, mert úgy egy fokkal talán értelmesebb amit csinál. A ventilátort is kézzel állítgatom, utálom amikor elkezd magától ezres fokozaton zajongani feleslegesen.
Shadin2019-07-11 17:07:16 // 117986
Az autóm állandóan meg akar ölni, Full Auto klíma módban az esetek 99%-ában belső keringetésre kapcsol és megfullaszt. Van valakinek hasonló észrevétele?
Süti1592019-07-11 15:18:36 // 117985
TRW tárcsa Brembo betét, semmi hangja nincs és meg is tud állni. Sokaknak az a vékeménye, hogy a tárcsa legyen gyári. Itt már csak az a kérdés, hogy melyik gyártó készíti a gyárnak?
PBali2019-07-11 15:04:53 // 117984
Itt a trw-trw páros se klappol. Utólag már bántam, hogy nem Ate szett lett, gyárit kedvezménnyel ígértek itt Győrben, de aztán nem volt rendelhető, így a kettő (Ate vs. Trw) között az ár döntött. Ha tudtam volna, hogy "koncert" lesz, a drágábbat választom, de emiatt meg komplett szettet nem akarok cserélni pár 1000 km után...Ez van.
Smith2019-07-11 14:51:04 // 117983
mersanyivagy :)
Liquid2019-07-11 14:49:05 // 117982
De utálom a telefont... fogalm sincs mért rakta oda a végére, hogy "Sanyi" :)
Liquid2019-07-11 14:47:23 // 117981
Háát, ha csak betét csere, akkor valszeg nem jó megoldás. Sanyi
Smith2019-07-11 14:06:47 // 117980
Ez elég fenyegető. Mint egy levágott lófej az ágyadban. Úgyhogy, csak ésszel :D
Haddel2019-07-11 12:19:44 // 117979
Nekem 30e km után kezdett sípolni.
Shadin2019-07-11 10:52:29 // 117978
TRW 😞
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2019-07-11 09:40:58 // 117977
Ha már a fémnyűvő nyestek szóba kerültek, az a gyanúm, hogy a P0240es hibám okát máshol kell keressem :DDD

Ez a rohadék egy ilyet hagyott az ABS kockán ... és még mutatja a Fuckost is :D

Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2019-07-11 09:34:04 // 117976
Nos hát a 164 után a TBi olyan érzés volt, mintha egy kocsmai bunyósból néma karete mesterrel vált volna. Hiányzott az üvöltő V6, a csattanó lefujószelep, a hörgő szívóhang. Szóval 2 nap múlva kaptam időpontot a kipuffoshoz. Tisztában vagyok a kipufogó rendszer fontosságával, de hiányoztak a mentális lóerők és itt nem az éppeszűség volt a döntő :)

A 164 alatt egy épített gázgyorsítós komplett rendszer volt, ami brutál sokat dobott az autón. (egyébként a 155 2.0 TS-en még többet javított egy hasonló)
A lefujószelep az ami igazán hatalmas volt, mert a galaxis mérető turbólyukat szépen kezelte. Váltáskor egyből volt nyomásom stb.
A Tibin nagyon komoly a szabályzás, ez miatt nem is lehet lefujót probléma és kompromisszum mentesen betenni.
A szabályzó rendszer lengéseit okozhatja minden fajta áramlásbeli változtatás. Nem gondolom, hogy egy ilyen MOD fémzabáló nyest módjára csipkésre rágná a turbómat. Ámbár nem lehetetlen ... ezek mindenre képesek :DD
Minden estetre én is úgy gondolom, hogy eszetlen beavatkozásnak hosszú távon lehetnek következményei a turbóra nézve... is :)
_Ata_2019-07-11 09:14:21 // 117975
Nekem mindig sör lesz a kezemben, ebből már könnyű lesz megismerni... :DD
_Ata_2019-07-11 09:11:51 // 117974
Én is épp 1 hete cseréltem a fékeket, ATE tárcsák és betétek. Mentem azóta kb 500Km-ert, eddig szuper, nincs hangja.
Lexlutor2019-07-11 08:30:22 // 117973
Gondoltam rá, hátha saját tárcsájával jó.
Lexlutor2019-07-11 08:28:47 // 117972
Nekem előtte Brembo tárcsám volt Trw betéttel. Lehet Ate-Trw páros nem jó. Olvastam valahol hogy tárcsa-betét nem bírja egymást, vagy túl kemény a fékbetét.
Lexlutor2019-07-11 08:25:19 // 117971
Nekem új Ate tárcsám van. Milyen tárcsád volt?
Zolibácsi2019-07-11 07:23:45 // 117970
Sajnos úgy néz ki a GT-m ki marad Alfacityből, de Feleségem giuliettájával megyünk. Nem nehéz el téveszteni, a 159 kerekei vannak rajta :-) mint egy mini suv
_Ata_2019-07-11 06:59:15 // 117969
Lehetne, lehetne! Az itteni "kemeny maggal" jo lenne talalkozni. En szombaton 7 korul indulok Pecelrol.
PBali2019-07-11 06:42:06 // 117967
Csatlakozom, szintén zenész. Trw tárcsa és betét. Néha iszonyat hangon vinnyog, elég idegesítő. Anno láttam, hogy Shadin is ezt vette és cserélte a betétet, de aztán írta, hogy nem segített (ha jól emlékszem Ate betét lett masodik körben), ezért én nem piszkáltam. Néha nem csinálja, máskor meg nagyon is. Most pár napja újra “énekel” sajnos...
Shadin2019-07-11 06:41:21 // 117966
A tárcsa volt a probléma nálam.
Haddel2019-07-11 06:03:27 // 117965
Én is ugyan így jártam.Én se szivesen fékezek,mert mindenki megijed az utcán a hangjától. De Shadin azt mondta a tárcsa a ludas.
Lexlutor2019-07-10 23:04:49 // 117963
Vagy rakjam az alap Ebc-t?
Lexlutor2019-07-10 23:01:15 // 117962
Csak újak a tárcsáim, ahhoz meg Ebc tárcsa is kell. Simát megeszi ha jól tudom.
Liquid2019-07-10 22:43:11 // 117961
EBC :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-10 22:40:41 // 117960
A gyári betét nekem nem nyikorog.
Zolibácsi2019-07-10 22:23:13 // 117959
Nincs is szebb amikor az asszony így jön haza
Hiba töröltem vissza jött.
Egy YouTube gyorstalpaló után szét szedtem
És jól ki pucoltam az egr-t
Most megint jónak tűnik, de érzésre mintha a tengely kicsit szorul ha nem egyenesen próbáltam ki nyitni.
Lexlutor2019-07-10 21:43:02 // 117958
Hello. Ti milyen fékbetétet használtok? Én most Trw-t raktam a kocsiba, de úgy nyikorog mint egy Ikarusz busz. Ég a pofám minden fékezéskor... Múltkor amikor cseréltem Brembo-t raktam bele, de az is nyikorgott. Majd lecseréltem 2 hónap után Trw-re, az jó lett. Most a Trw szar. Tököm tele van ezekkel a szar fékbetétekkel. Mit rakjak bele?
Csabi2019-07-10 19:36:25 // 117957
Hali! Ami nem sport, saválló, sima lemez, ami a tapasztalatok szerint ugyanolyan hamar korrodál...
Főleg belül gond, mert ahogy írod is, rettenetesen tud zörögni regen közben.
Én azért fogom cserélni, mert már vállalhatatlan regen közben, ha nem ép országúton vagy pályán megyek... Egyébként folyamatosan romlik az állapota, néha már berezonál hirtelen gázadásra is, igazi zsiga feelinget ad, és ultra ciki :D
Köszi mindenkinek a linkeket, de igazából az Imasaf jöhet szóba, mert az még egy elfogadható árkategóriában van, az is csak azért mert " ha már cserélem" kategóriába esik. A novitec 90-100k-s ára már túl mutat ezen, és nem tudni mit tud...
szelod92019-07-10 18:46:27 // 117956
*eredmènnyel
szelod92019-07-10 18:45:49 // 117955
Végül RAL3000 mellett döntöttem. Elégedett vagyok az eseménnyel, blog hamarosan.
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-10 18:31:19 // 117954
Nekem lapos autó való. :-) A szervizben beültem, megnyomtam az ülés memóriát, szépen visszasüllyedt az aszfaltig a fotel (valaki maxra felemelte) . És helyére került a világ. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-10 17:59:08 // 117953
Muszaki okés. Így szeretem. Semmit sem kellett csinálni vele. Tökéletes az autó :-)
RomeoOne2019-07-10 17:56:07 // 117952
Egy Stelvio-t csak megszoknál :)
Süti1592019-07-10 17:11:03 // 117951
CX-5 volt a bérautóm Svájcba onnan KB.: 130 km át Ausztriába, hát nekem is hiányzott a 159. Valahogy nem az igazi és a 2.0 skytech is gyöngyszeme.
Süti1592019-07-10 17:10:50 // 117950
CX-5 volt a bérautóm Svájcba onnan KB.: 130 km át Ausztriába, hát nekem is hiányzott a 159. Valahogy nem az igazi és a 2.0 skyactive is gyengusz.
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-10 16:53:33 // 117949
Hú bazz.. örökre suv ellenes lettem. Vagy Mazda. Vagy mindkettő. Egy miskolci útról érek mindjárt haza. CX-3-mal voltunk, anyós ülésben hánykódtam végig. Szédülök mint az állat, rendesen rosszul lettem. Ebben nem értem mi a jó. Pech, hogy pont vizsgázni van a 159, nem tudtunk azzal menni. Hú de hiányzik most... Abban Utrechtig nem fingódtam így ki :-)
ProdyG2019-07-10 16:50:40 // 117948
Sziasztok, rég jártam erre (háttérbe került a kocsikázás mostanában).
De az Alfacity-re megyünk. Jön még valaki, esetleg lesz valami "univerzális balhé"?
:)
Shadin2019-07-10 11:27:30 // 117947
Tök igazad van. TBi-nél a Squadra programja erős és lineáris, de lustábban reagál, mint a gyári, bár szép görbéje van. Viszont nagyon "lapos" a pedál/nyomatékgörbe, annyira, hogy fulladozva lehet vele elindulni, ha nem adok nagyobb gázt, pláne most, hogy a klíma is jó :-)
Ehhez a gyári+ programhoz szívesen feltenném az Ulter-Sport v. Novitec dobokat. A hang ugye +20% teljesítmény.
Bár megfogadtam, hogy nem költök rá feleslegesen és remélem már muszájból sem :-(
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-10 11:00:33 // 117946
Igen, így van, és nem először járok így. Már a 8v jtd-ből is egy "kis" programozással olyan kis kellemes, normális motor lett. Az ezüst jtd-t amikor írogattam, a TD reakcióit vettem etalonnak (mert az full mechanikus és baromi jó érzés vezetni). Sokat szenvedtem vele, mire valami hasonló érzet jött ki. A gázpedál térképeket sehogy sem sikerült úgy megírni, hogy olyan legyen amilyet szerettem volna. Végül az lett a megoldás, hogy mechanikusan is hozzá kellett nyúlni, egy kis alumínium darabbal a gázpedál rugóját elő kellett picit feszíteni. Aztán újraírtam a gázpedál map-okat (minden más már addigra nagyon meg volt firkálva), és tök jó lett. :-)
A 159-nél is ugyanez van, remap után lett olyan autószerű az összes reakciója. A box sem volt igazán jó, a gyári sem. Nem tudom gyárilag miért nem alkotnak olyat, amit jó vezetni. Benzinest sem nagyon vezettem mostanában olyat, amiben bármi kapcsolatot éreztem volna a gázpedál és a motor közt. Annyira szintetikusak, hogy fájdalmas. De tudom, én vagyok az idióta kisebség, akinek ez hiányzik :-D Gázpedál map, nyomaték görbe és a gázpedáltól a nyomatékig idő nagyon számítanak. Az elsőt és az utolsót számomra a bovden tudja legjobban :-D
PBali2019-07-10 10:08:07 // 117945
Szia Csabi! Mit hívsz te simának? Érdekelne...anno 15-20 körül láttam én is ugy. hátsó dobot(Még Shadintól is kaptam ebay linkeket), de valamiért azt nem rendeltem azóta sem...Az enyém akkor ad nagyon rossz hangot, ha regenerál. Városban nagyon gáz, de pályán/autóúton kevésbé és legalább így tudom mikor zajlik a folyamat...ez az "előnye" megvan. Ezt leszámítva nem csörög-zörög. Én Alfistin néztem a napokban, 270 Euro a Novitec, bár nem tudom ér-e annyit egy dízelen...Ha 3-4 évre egy 20-asból megoldható, lehet, hogy inkább azt választom, ha rászánom magam a cserére, fene tudja...
Novitec hátsó dob
Shadin2019-07-10 10:03:01 // 117944
Nem tudom, a termék meggyőző volt mind kivitelezésben, mind hangban, de furi hogy a kompatibilitást a felszerelhetőség határozta meg, így 2.4-hez és TBi-hez volt írva. Nem gondolnám, hogy mindkét motorhoz egyforma dob kellene :-( Novitec pl. különbséget tesz és két külön cikkszámon árulja ezekhez a motorokhoz a dobot.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-10 09:17:07 // 117943
s az Ulter kókány cég lenne?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-10 09:16:38 // 117942
állítják benne a terelő lapokat úgy változik a hangja...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-10 09:11:53 // 117941
mikor megjött a barátom Breraja a tréler a szerelőnél tette le, vezérlés csere, olajcsere és szívósor csere, mert gatyán volt + a sok sallang... legalább ilyen meglepetés nem éri
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak