Don Gombóc2019-07-12 20:07:15 // 118009
Mi szar ez? Légkondinál hangosabb a kerregés, kikapcsolva csendesedik. Deígy is úgy is dizel hangja van. 😁
Jupiter1552019-07-12 18:32:52 // 118007
Sziasztok!
A műszeregység mögül, kábé az ablaktörlő lapát tövénél lévő területről fémes, kerregő, csiszolódó hangot lehet hallani, ami gázadásra hangosabb, alapjáraton alig érzékelhető. A klíma kikapcsolására megszűnik, ezért elvittem klímáshoz, azt mondta, a klíma rendben van, szerinte a párologtató (?) (páramentesítő (?)) rezonál (a hang éppenséggel rezonálás is lehet). Azt mondta, valószínűleg szét kell szedni a fél autót hozzá. Nagyon zavar, mert olyan hangos, hogy elnyomja a motor hangját.
Kérdéseim: találkozott-e már valamelyikőtök ezzel a problémával és mi lett a megoldás? Ha nem, mi lehet a gond és hogyan orvosolható?
Köszönöm!
A műszeregység mögül, kábé az ablaktörlő lapát tövénél lévő területről fémes, kerregő, csiszolódó hangot lehet hallani, ami gázadásra hangosabb, alapjáraton alig érzékelhető. A klíma kikapcsolására megszűnik, ezért elvittem klímáshoz, azt mondta, a klíma rendben van, szerinte a párologtató (?) (páramentesítő (?)) rezonál (a hang éppenséggel rezonálás is lehet). Azt mondta, valószínűleg szét kell szedni a fél autót hozzá. Nagyon zavar, mert olyan hangos, hogy elnyomja a motor hangját.
Kérdéseim: találkozott-e már valamelyikőtök ezzel a problémával és mi lett a megoldás? Ha nem, mi lehet a gond és hogyan orvosolható?
Köszönöm!
antonov2019-07-12 16:42:27 // 118006
Sziasztok!
Egy kis MES-es problémába ütköztem. Kicseréltem a légtömegmérőt, mert semmit nem mért. Ezután ezt tudatni akartam az agyával az "Air flow meter replacement" paranccsal, de Failed to execute hibát dob. Próbáltam ELM-el és VAGKKL-el is. Fentebb a "Replacement of control unit and injector"-re is ugyanígy elszáll. A "Reset self-learned functions" működik.
Mit csinálok rosszul? Találkoztatok már ilyennel?
Köszi!
Egy kis MES-es problémába ütköztem. Kicseréltem a légtömegmérőt, mert semmit nem mért. Ezután ezt tudatni akartam az agyával az "Air flow meter replacement" paranccsal, de Failed to execute hibát dob. Próbáltam ELM-el és VAGKKL-el is. Fentebb a "Replacement of control unit and injector"-re is ugyanígy elszáll. A "Reset self-learned functions" működik.
Mit csinálok rosszul? Találkoztatok már ilyennel?
Köszi!
Smith2019-07-12 12:53:43 // 118005
Arany Giulia :) Elképzelem ahogy lowridert csinálnak belőle és benne ül Snoop Dogg és Dr. Dre. Hátsó sorban pedig győzike és bódiguszti.
Vittorio1592019-07-12 11:31:25 // 118004
Tudatnod kell vele h kicserélted a dpf-et MES-sel mondjuk
Roll19832019-07-12 10:46:12 // 118003
Ugyanolyan szarul működik ez is, ahogy az esőérzékelő, a lámpamosó és még sorolhatnám. :D
RomeoOne2019-07-12 09:08:00 // 118002
Ha valaki megy Cityre, csináljon már jó sok kèpet az arany Giuliáról. Kívàncsi lennèk
mtibi832019-07-12 09:03:09 // 118001
Sziasztok.
Részecskeszűrő cserénél van valami extra tennivaló?
Fizikailag kicserélem, ez rendben, esetleg további tennivaló számítógéppel?
Részecskeszűrő cserénél van valami extra tennivaló?
Fizikailag kicserélem, ez rendben, esetleg további tennivaló számítógéppel?
Zolibácsi2019-07-12 07:14:01 // 118000
Hátha van itt aki jobban ért hozzá. Újra szét szedtem ki pucoltam, a tengely részét kb fényesre poliroztam, kis wd 40 megmozgat. Érzésre tök jól működik. Egr csövet ami vissza megy a szivosorba is ki pucoltam. Hidegen nincs hiba. Ahogy melegszik a motor már alapjaraton is dobja a hibát. Kicsit emelve a fordulatot van benne egy - 50 +50 ingadozás amikor a hiba jelen van. Egr nyitási állapot mindig 0 de a vélt /kalkulált Fordulatszámtol függően változik. Elektronika része döglött volna be?
Mivel autóval menni kell, nyugtassatok meg hogy check engine mellett zárt állapotban marad az egr. És ki bírja 2 napig.
U. I. Elég szar vicc hogy alfa city előtt mind a 4 autónk a családban be szarik.
Mivel autóval menni kell, nyugtassatok meg hogy check engine mellett zárt állapotban marad az egr. És ki bírja 2 napig.
U. I. Elég szar vicc hogy alfa city előtt mind a 4 autónk a családban be szarik.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-11 22:06:03 // 117999
Ahh szar, nem értem miért kapcsolja automatánál egyből belső re.. sőt ha csak klímát kapcsolok akkor is arra rakja
Csabi2019-07-11 21:17:10 // 117998
És mire jutottál, jó z így? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-11 21:10:11 // 117997
Stelvio újkora óta ezt csinálja....
Csabi2019-07-11 21:01:04 // 117996
Nekem ugyanez volt a 2,4-nél, nem értettem miért teszi belsőre, ha aut.-ban van.
Ránéztem és száz valamennyi százalék volt, majdnem ahogy neked..
Végül nem cseréltem, mert szinte soha nem használom autban, és 40pár ezer volt a gyári új ha jól emlékszem...Viszont ez a funkció kb 3ezret sem ér :)
Ránéztem és száz valamennyi százalék volt, majdnem ahogy neked..
Végül nem cseréltem, mert szinte soha nem használom autban, és 40pár ezer volt a gyári új ha jól emlékszem...Viszont ez a funkció kb 3ezret sem ér :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-11 20:51:06 // 117995
Aha.. ezt nekem még soha eszembe sem. jutott kiolvasni :-) Majd én is ránézek
Süti1592019-07-11 20:46:16 // 117994
Sziasztok,
Valakinek valami ötlet, vagy tapasztalás?
Köszönöm
Valakinek valami ötlet, vagy tapasztalás?
Köszönöm
Shadin2019-07-11 20:05:01 // 117993
Shadin2019-07-11 19:15:05 // 117992
levallatom az érzékelőket
Shadin2019-07-11 19:07:23 // 117991
Ja. Kispateszben is csípem.
Most cseréltek szélvédőt, remélem nem baxták el az érzékelőt v kábelét.
Most cseréltek szélvédőt, remélem nem baxták el az érzékelőt v kábelét.
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-11 18:19:06 // 117990
Igen, a pára szenzor az kapcsolgatja. Szoktam vele harcolni :-) Elég kis buta, pl igazán figyelhetné, hogy az ablak le van e húzva. Vagy lehetne valami override gomb, amivel bele lehet gyógyítani a gombnyi ecu-jába, hogy nem akarom hogy klímát kapcsoljon :-)
A bonyolultság átka, nekem tökéletesen megfelelne egy olyan félautomata klíma, amilyen a 146-ban volt. A hőfokot az is tartotta automatán (24 fokon állt nálam mindig), a ventilátort és a két gombot nekem jobban esik kezelni, mint dühöngeni, hogy nem azt csinálja amit én szeretnék :-))
A bonyolultság átka, nekem tökéletesen megfelelne egy olyan félautomata klíma, amilyen a 146-ban volt. A hőfokot az is tartotta automatán (24 fokon állt nálam mindig), a ventilátort és a két gombot nekem jobban esik kezelni, mint dühöngeni, hogy nem azt csinálja amit én szeretnék :-))
Jorjie2019-07-11 17:45:23 // 117989
Shadin2019-07-11 17:42:17 // 117988
Kikapcsolt klímánál amikor szerinte párásodik a szélvédőm bekapcsolja a klímát és a belső keringetést is. Egyéb esetben klímától függetlenül ha lassan megyek bezár, ha x seb. felett akkor meg kinyit. Annyira utálom a meglévő cuccokat kikapcsolni csak mert szarul működik :-(
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-11 17:22:41 // 117987
A szagérzékelős marhaságot nem hagyom soha Auto-ban, mert semmi logika nincs benne, hogy mikor kapcsol belső keringetésre. ... Észrevétlenül egyszercsak. :-) Kézzel kapcsolom. Mint ahogy a klímát is. Ha kell bekapcsolom, de jórészt offban van. A szellőztető rendszer pedig mindig Mono módban, mert úgy egy fokkal talán értelmesebb amit csinál. A ventilátort is kézzel állítgatom, utálom amikor elkezd magától ezres fokozaton zajongani feleslegesen.
Shadin2019-07-11 17:07:16 // 117986
Az autóm állandóan meg akar ölni, Full Auto klíma módban az esetek 99%-ában belső keringetésre kapcsol és megfullaszt. Van valakinek hasonló észrevétele?
Süti1592019-07-11 15:18:36 // 117985
TRW tárcsa Brembo betét, semmi hangja nincs és meg is tud állni. Sokaknak az a vékeménye, hogy a tárcsa legyen gyári. Itt már csak az a kérdés, hogy melyik gyártó készíti a gyárnak?
PBali2019-07-11 15:04:53 // 117984
Itt a trw-trw páros se klappol. Utólag már bántam, hogy nem Ate szett lett, gyárit kedvezménnyel ígértek itt Győrben, de aztán nem volt rendelhető, így a kettő (Ate vs. Trw) között az ár döntött. Ha tudtam volna, hogy "koncert" lesz, a drágábbat választom, de emiatt meg komplett szettet nem akarok cserélni pár 1000 km után...Ez van.
Liquid2019-07-11 14:49:05 // 117982
De utálom a telefont... fogalm sincs mért rakta oda a végére, hogy "Sanyi" :)
Liquid2019-07-11 14:47:23 // 117981
Háát, ha csak betét csere, akkor valszeg nem jó megoldás. Sanyi
Smith2019-07-11 14:06:47 // 117980
Ez elég fenyegető. Mint egy levágott lófej az ágyadban. Úgyhogy, csak ésszel :D
Haddel2019-07-11 12:19:44 // 117979
Nekem 30e km után kezdett sípolni.
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2019-07-11 09:40:58 // 117977
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2019-07-11 09:34:04 // 117976
Nos hát a 164 után a TBi olyan érzés volt, mintha egy kocsmai bunyósból néma karete mesterrel vált volna. Hiányzott az üvöltő V6, a csattanó lefujószelep, a hörgő szívóhang. Szóval 2 nap múlva kaptam időpontot a kipuffoshoz. Tisztában vagyok a kipufogó rendszer fontosságával, de hiányoztak a mentális lóerők és itt nem az éppeszűség volt a döntő :)
A 164 alatt egy épített gázgyorsítós komplett rendszer volt, ami brutál sokat dobott az autón. (egyébként a 155 2.0 TS-en még többet javított egy hasonló)
A lefujószelep az ami igazán hatalmas volt, mert a galaxis mérető turbólyukat szépen kezelte. Váltáskor egyből volt nyomásom stb.
A Tibin nagyon komoly a szabályzás, ez miatt nem is lehet lefujót probléma és kompromisszum mentesen betenni.
A szabályzó rendszer lengéseit okozhatja minden fajta áramlásbeli változtatás. Nem gondolom, hogy egy ilyen MOD fémzabáló nyest módjára csipkésre rágná a turbómat. Ámbár nem lehetetlen ... ezek mindenre képesek :DD
Minden estetre én is úgy gondolom, hogy eszetlen beavatkozásnak hosszú távon lehetnek következményei a turbóra nézve... is :)
A 164 alatt egy épített gázgyorsítós komplett rendszer volt, ami brutál sokat dobott az autón. (egyébként a 155 2.0 TS-en még többet javított egy hasonló)
A lefujószelep az ami igazán hatalmas volt, mert a galaxis mérető turbólyukat szépen kezelte. Váltáskor egyből volt nyomásom stb.
A Tibin nagyon komoly a szabályzás, ez miatt nem is lehet lefujót probléma és kompromisszum mentesen betenni.
A szabályzó rendszer lengéseit okozhatja minden fajta áramlásbeli változtatás. Nem gondolom, hogy egy ilyen MOD fémzabáló nyest módjára csipkésre rágná a turbómat. Ámbár nem lehetetlen ... ezek mindenre képesek :DD
Minden estetre én is úgy gondolom, hogy eszetlen beavatkozásnak hosszú távon lehetnek következményei a turbóra nézve... is :)
_Ata_2019-07-11 09:14:21 // 117975
Nekem mindig sör lesz a kezemben, ebből már könnyű lesz megismerni... :DD
_Ata_2019-07-11 09:11:51 // 117974
Én is épp 1 hete cseréltem a fékeket, ATE tárcsák és betétek. Mentem azóta kb 500Km-ert, eddig szuper, nincs hangja.
Lexlutor2019-07-11 08:30:22 // 117973
Gondoltam rá, hátha saját tárcsájával jó.
Lexlutor2019-07-11 08:28:47 // 117972
Nekem előtte Brembo tárcsám volt Trw betéttel. Lehet Ate-Trw páros nem jó. Olvastam valahol hogy tárcsa-betét nem bírja egymást, vagy túl kemény a fékbetét.
Lexlutor2019-07-11 08:25:19 // 117971
Nekem új Ate tárcsám van. Milyen tárcsád volt?
Zolibácsi2019-07-11 07:23:45 // 117970
Sajnos úgy néz ki a GT-m ki marad Alfacityből, de Feleségem giuliettájával megyünk. Nem nehéz el téveszteni, a 159 kerekei vannak rajta :-) mint egy mini suv
_Ata_2019-07-11 06:59:15 // 117969
Lehetne, lehetne! Az itteni "kemeny maggal" jo lenne talalkozni. En szombaton 7 korul indulok Pecelrol.
PBali2019-07-11 06:42:06 // 117967
Csatlakozom, szintén zenész. Trw tárcsa és betét. Néha iszonyat hangon vinnyog, elég idegesítő. Anno láttam, hogy Shadin is ezt vette és cserélte a betétet, de aztán írta, hogy nem segített (ha jól emlékszem Ate betét lett masodik körben), ezért én nem piszkáltam. Néha nem csinálja, máskor meg nagyon is. Most pár napja újra “énekel” sajnos...
Shadin2019-07-11 06:41:21 // 117966
A tárcsa volt a probléma nálam.
Haddel2019-07-11 06:03:27 // 117965
Én is ugyan így jártam.Én se szivesen fékezek,mert mindenki megijed az utcán a hangjától. De Shadin azt mondta a tárcsa a ludas.
Lexlutor2019-07-10 23:04:49 // 117963
Vagy rakjam az alap Ebc-t?
Lexlutor2019-07-10 23:01:15 // 117962
Csak újak a tárcsáim, ahhoz meg Ebc tárcsa is kell. Simát megeszi ha jól tudom.
WarbiRunner (Gyuri)2019-07-10 22:40:41 // 117960
A gyári betét nekem nem nyikorog.