RomeoOne2019-07-15 23:42:54 // 118059
Jaja, néztem. Szerencsére került fel sok :)
Vittorio1592019-07-15 23:30:45 // 118058
Ja vagy elküldöd egy dieseles céghez h Bosch padra rakják és kimérjék, h jók-e...azért az a tutkó a 21ik században már 😉
Süti1592019-07-15 22:04:31 // 118057
Nem, én is meglepődtem, hogy a fék is fogott rendesen. Egyik oldal olajos a másik száraz min húznia kellett volna fékezéskor. Képeket letöltötted amit belinkeltem? Tudod arany Gulua 😀.
RomeoOne2019-07-15 21:22:17 // 118056
Jól összeverte az oldalát olajjal. Nem csúszott a kerék?
Süti1592019-07-15 16:21:33 // 118055
ProdyG2019-07-15 15:24:13 // 118054
Az M3 még stimmelne is, de ez a pihenő sajnos elég messze van Debrecentől :(
Eger környékén esetleg valaki?
Eger környékén esetleg valaki?
Süti1592019-07-15 12:20:59 // 118053
Motomi802019-07-15 08:44:51 // 118052
Jogos! Hivatalos Bosch szervizben mérettem a porlasztókat úgy, hogy ott álltam a gép mellett. Hiszek neki. Az indítási fordulatszámot azt köszönöm szépen! Azt nem tudtam. Amikor a railnyomást néztem az szépen felállt. Mondjuk akkor szépen is indult. De tényleg köszi a segítséget!
Docky_SD ( Bruno Banáni ;)2019-07-15 08:26:19 // 118051
Szia !
Milyen elv alapján jók (injektor, stb) ? ;)
Egy rossz befecskendezési kép és magas résolaj pont ilyet (is) produkál.
Tesség diagolni, mert így nem lehet segíteni sajnos. Túl sok baj lehet.
MES -ben fordulatszám, railnyomás, nyomásszabalyzó szelep előírt és tényleges érteket felrakni és inditáskor monitorozni.Minimum 250-300 bár kell legyen a railnyomás inditózáskor, az RPM kb 260-280 felett
Valamint a legfontosabb, 2 méter résolajcsövet veszel... mondjuk bárdiban és pohárba kiforgatod mindegyik injektorét. Minimum 1 percig járatod, majd látni fogod jók e azok az injektorok ;)
Milyen elv alapján jók (injektor, stb) ? ;)
Egy rossz befecskendezési kép és magas résolaj pont ilyet (is) produkál.
Tesség diagolni, mert így nem lehet segíteni sajnos. Túl sok baj lehet.
MES -ben fordulatszám, railnyomás, nyomásszabalyzó szelep előírt és tényleges érteket felrakni és inditáskor monitorozni.Minimum 250-300 bár kell legyen a railnyomás inditózáskor, az RPM kb 260-280 felett
Valamint a legfontosabb, 2 méter résolajcsövet veszel... mondjuk bárdiban és pohárba kiforgatod mindegyik injektorét. Minimum 1 percig járatod, majd látni fogod jók e azok az injektorok ;)
Zselé2019-07-14 21:39:25 // 118050
A másik oldalon már megfogadom, ha majd az is elereszti magát :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-07-14 20:44:32 // 118049
mondtam neked, hogy én nem szenvednék ezzel pár ezerért
Zselé2019-07-14 20:37:34 // 118048
Na ma megvolt a műanyag cseréje... azért átkoztam magam rendesen, hogy nem az utángyártott komplettet választottam, mivel ugye a bowden ilyenkor szétesik és hát azt összerakni... 6 kéz kellett és nagyon sok káromkodás. De sikerült végül. Persze üröm az örömben, hogy a felrakásnál a szerkezet függőleges sínjéről a felső bekötő csavar menet kiszakadt, pedig alig húztam meg.. gyorskötözővel egyelőre működik a helyben tartás :) Mivel csak véletlenül szoktam lehúzni néha a Mekibe, ezért tart ameddig tart, ha gondot okoz majd kiváltom egy laposfejű átmenő csavarral...
Zselé2019-07-14 20:32:27 // 118047
Ajtóhatároló... most cseréltem egy órája, már hónapok óta megvolt, de mivel az ablakemelőt javítani kellett... 10e körül van új, 4 csavar, csak le kell szedni az ajtó belső lemezét is, de egyébként nem bonyolult munka
Zselé2019-07-14 20:30:49 // 118046
Szia, nekem az önindító test kábele volt a ludas!
Motomi802019-07-14 19:24:32 // 118045
Szevasztok! Tippeket kérnék tőletek. 1,9 16v jtdm van. Offos már. Nyugtalanító hogy sokszor csúnyán, nehézkesen indul. Kb minden 100. alkalommal nem is indul csak másodikra. Inkább csak hidegen jellemző. Meg talán összefügg, hogy amig nem éri el a 90 fokot a hő addig ugrál az alapjárat legtöbbször. Porlasztók és az izzitás és a szivósor elvileg rendben. Nekem két tippem van. Önindító... Csak azért mert többen írták itt. Meg az üa szűrő. Nem Mann Filter hanem Champion van rajta.
tirex2019-07-14 18:55:45 // 118044
Jut eszembe nekem pözsó csinálta ezt és a testkábel volt elkorrodálva ott ahol a kasztnihoz van csavarozva.
tirex2019-07-14 18:53:34 // 118043
Terhelésmérővel rá kell nézni az akksira, az rögtön megmututja hogyha szar az akksi. Szerintem az az akku kuka. Nem meglepő a mai világban hogy zárlatos lesz a majdnem új akksi.
ZoliNix2019-07-14 17:47:51 // 118042
Esetleg önindító? Nekem kezdett nehezen tekerni, gondoltam akksi, cseréltem. Egy darabig jobb volt, aztán megint gyengült, végül nem csinált semmit. Felújíttattam és azóta jó minden. (azután kinyiffant a generátor és nem biztos hogy nem az önindító segített rá.)
Süti1592019-07-14 13:14:40 // 118041
http://www.primaklima.hu/index.php?lang=1
tdemeter2019-07-14 12:34:08 // 118040
Dunakeszin, La-fer-car. Nekem mindig ők töltötték a 159-est, mindig jó is volt 1 évig, de aztán elment a gáz belőle. Sosem lett meg, hogy hol....
Liquid2019-07-14 11:20:12 // 118039
Aksi saru, töltés, satöbbi. Ha a gyújtást ráteszed mit csinál?
Hibakód kiolvasás...
Jártam már úgy, hogy az aksi negatív "csonkja" volt belül eltörve, és ha nem érintkezett rendesen akkor nem indult.
Hibakód kiolvasás...
Jártam már úgy, hogy az aksi negatív "csonkja" volt belül eltörve, és ha nem érintkezett rendesen akkor nem indult.
Shadin2019-07-14 11:19:04 // 118038
Százhalombattán tudok meg Kelenföldön :-(
Jupiter1552019-07-14 11:00:56 // 118037
Köszi a tippet.
Hol találok jó klímást Észak-Pest környékén?
Hol találok jó klímást Észak-Pest környékén?
Shadin2019-07-14 09:21:24 // 118036
Töltést ellenőrizd, alapjáraton ~13,6-14,2 kell legyen, ha ennél kevesebb az nem jó, ez lehet azért mert pl. cellazárlatos az akku, vagy mert valóban rossz a generátor körben valami. Akár egy elégtelen testelés vagy akár generátor diódasor hiba. Ha jársz vele kicsit huzamosabban, leállítás után vedd le a (negatív) sarut mérd meg az akkufeszt, majd ezt követően pár óra múlva is. Ha nagyon leesik a fesz. akkor az nem jó jel az akku állapotát illetően, 11.x volt környékén az akku kb. kuka. Ha nem esik jelentősen, akkor meg kell mérni a nyugalmi áramfelvételt, hátha valami fogyasztó szipkázza le, ha nem akkor a generátor kör következik.
Süti1592019-07-14 09:20:08 // 118035
Töltés és akkumulátor ellenőrzés, ha van időd, akkor kivárod a Hétfőt, ha nincs akkor akku segély ez egy kicsit drágább. Én ezt 2 éve karácsony után játszottam el,1/2 órán belül ment a gép, nálam cella zárlat volt.
Ernest2019-07-14 09:10:25 // 118034
elkezdi forgatni, de nem bírja nincs szufla. Lemelrül
Ernest2019-07-14 09:08:48 // 118033
Akksi saru jó, rajta van, és tegnap az autókázás után beindult
Süti1592019-07-14 08:33:00 // 118032
Mit jelent. hogy nem indul? Se kép se hang vagy kattan egyet ?
Digit multiméter, vagy töltésmérő. Lehet kapni igazi kínai szivargyújtóba dugható töltés visszajelzőt.
Digit multiméter, vagy töltésmérő. Lehet kapni igazi kínai szivargyújtóba dugható töltés visszajelzőt.
Ernest2019-07-14 07:48:26 // 118030
Sziasztok!
'59 SW 2.4 jtdm nem indul.
2 napja nem indult el, tegnap a Scudo-ról bika kábellel pöccre indult. Autóztam vele 50 km.-t majd megálltam vásárolni, utána indult, hazajöttem leparkoltam, ma reggel megint nem indul. Aksi nincs még egy éves. Mi lehet? azt hogy nézem meg , hogy töltés van e? Kösz a segítséget előre is.
'59 SW 2.4 jtdm nem indul.
2 napja nem indult el, tegnap a Scudo-ról bika kábellel pöccre indult. Autóztam vele 50 km.-t majd megálltam vásárolni, utána indult, hazajöttem leparkoltam, ma reggel megint nem indul. Aksi nincs még egy éves. Mi lehet? azt hogy nézem meg , hogy töltés van e? Kösz a segítséget előre is.
droberto2019-07-14 01:03:04 // 118029
Tisztítás zsírzás. Ha a stiftnél kattog, csere.
Macccy2019-07-13 23:42:06 // 118028
Ja ha autót cserélsz is lehet megoldja. B)
Vittorio1592019-07-13 23:18:34 // 118027
Ez a "szomszédban megy a fűrész" hang...nekem kompresszor csere megoldotta végleg, azóta nem halllom 😎
Macccy2019-07-13 22:05:22 // 118026
Kajakra ugyanez a hang van nálam is és szerintem mindenkinél. :) Sőt általában a fordulatszám is stimmel, szemre olyan ~2100 körül lehet behergelni, onnan már ha elkezdi, akkor szinte egészen alapjáratig tudja, lassulva persze. Alapjáraton ha várok picit, akkor van, hogy nem kezdi újra.
Most amúgy szerintem nekem nem csinálja egy ideje, de fenetudja, zenét hallgatok és a motortól szerintem egyébként is süketülök :D
Most amúgy szerintem nekem nem csinálja egy ideje, de fenetudja, zenét hallgatok és a motortól szerintem egyébként is süketülök :D
Süti1592019-07-13 21:36:55 // 118025
https://www.dropbox.com/sh/rnqwrc5scb3rm60/AADM_O5dfun-NUWJ3uyvQIZFa?dl=0
Jupiter1552019-07-13 21:35:39 // 118024
Próbáld meg most
Macccy2019-07-13 20:59:07 // 118023
Vagy annyira szar volt a minősége, hogy a Youtube elsírta magát, vagy annyira hasonlított valami divatos trance electro "zenéhez", hogy a copyright miatt ... de nekem azt írja Unavailable :))
Jupiter1552019-07-13 18:37:49 // 118022
Nagyon halk és nagyon szara minősége, de azért lehet hallani, főleg a vége felé, amikor lassítok
Shadin2019-07-13 17:37:03 // 118020
Egyesek szerint a határolók szétszedése és zsírozása megold mindent, én a csere híve vagyok.
Namonid2019-07-13 17:31:24 // 118019
Sziasztok az ajtók kattogásának javítása érdekében mit lehet tenni? Mit kell cserélni?
Shadin2019-07-13 14:36:18 // 118018
Azért írtam, hogy bizonytalan vok mert ugyan nálam megoldotta, nem feltétlenül ez okozza minden esetben. Mindenesetre ez a legegyszerűbb megközelítése a dolognak.
mtibi832019-07-13 14:25:29 // 118017
Nem mentem sokra a MES-sel.
Rámentem a részecskeszűrő pontra, aztán végrehajtás, de nem csinált semmit.
Úgy olvastam, hogy az ECU környékén kéne csinálni valamit, hogy törölje, illetve nullázza a sikertelen regenerációkat.
Valakinek tipp, hogy pontosan mit kell csinálnom? Nem sokszor használtan még a MES - t.
Rámentem a részecskeszűrő pontra, aztán végrehajtás, de nem csinált semmit.
Úgy olvastam, hogy az ECU környékén kéne csinálni valamit, hogy törölje, illetve nullázza a sikertelen regenerációkat.
Valakinek tipp, hogy pontosan mit kell csinálnom? Nem sokszor használtan még a MES - t.
Macccy2019-07-13 10:09:33 // 118016
Amit írsz az jól hangzik, viszont én pont így jártam el, előírt mennyiségű gáz és olaj és a hang maradt. És már más is írta feltöltés után ezt. Arra gondolok, neked talán inkább a kevés gáz miatti extra “pörgés” okozthatta, ezért múlhatott el ... vagynemtom. De akinek nem múlik, ott szerintem csapágy és mivel elromlott klímakompresszorról még nem hallottam, viszont elromlott szíjtárcsa csapágyról igen ...
Figyelgetem a fejleményeket.
Figyelgetem a fejleményeket.
Shadin2019-07-13 09:33:14 // 118015
Sokan jelentkeznek ezzel a jelenséggel, nekem egy klíma leszívás-feltöltés megoldotta és ebben az olaj töltet volt a lényeg.
Ellentmondásos infók keringenek róla, de akinél most voltam egyértelműen ugyan azt mondta mint a korábbi klímásom, hogy egy adag olaj van a kompresszorban fixen a dugattyúk "alatt" és egy másik adag olaj a gáztérben ill. a dugattyúk "felett". Mindkettő lényeges és ugyan valóban az olaj általában nem szökik el akkor amikor a gáz igen, de sok kókler a leszívást követően pl. egyáltalán nem, vagy nem megfelelő mennyiségű olajjal tölti fel a rendszert.
Nagypatesznél amikor eldurrant a klímacsövem, nem is a klímában lévő olajra gondoltam, hanem megint valami motorolaj szivárgásra amikor megláttam a haspáncélban az tócsát, de az UV-s olaj volt és nem kevés.
Első körben vidd el egy jó klímáshoz ahol kérj bele 460 gramm gázt, nem többet, és a megfelelő mennyiségű olajat. Katalógusadat.
A leürítéskor szeparálják az olajat a gáztól, kérdezd meg mennyi volt benne...
Ellentmondásos infók keringenek róla, de akinél most voltam egyértelműen ugyan azt mondta mint a korábbi klímásom, hogy egy adag olaj van a kompresszorban fixen a dugattyúk "alatt" és egy másik adag olaj a gáztérben ill. a dugattyúk "felett". Mindkettő lényeges és ugyan valóban az olaj általában nem szökik el akkor amikor a gáz igen, de sok kókler a leszívást követően pl. egyáltalán nem, vagy nem megfelelő mennyiségű olajjal tölti fel a rendszert.
Nagypatesznél amikor eldurrant a klímacsövem, nem is a klímában lévő olajra gondoltam, hanem megint valami motorolaj szivárgásra amikor megláttam a haspáncélban az tócsát, de az UV-s olaj volt és nem kevés.
Első körben vidd el egy jó klímáshoz ahol kérj bele 460 gramm gázt, nem többet, és a megfelelő mennyiségű olajat. Katalógusadat.
A leürítéskor szeparálják az olajat a gáztól, kérdezd meg mennyi volt benne...
Marseus2019-07-12 22:43:14 // 118014
zsír, köszi!:-)
Piritu - 1.000.0002019-07-12 21:54:26 // 118013
Persze, én is ott veszek majd.
Marseus2019-07-12 21:43:58 // 118012
Cityre ugye a helyszínen is van belépő holnap reggel?
Jupiter1552019-07-12 20:48:39 // 118011
Igen, hasonló. Nálad a motorhang alatt lehet hallani valamit, ami hasonlít az én hangomra, de az enyém sokkal hangosabb és fémesebb. Megpróbálok csinálni majd róla valami felvételt
Macccy2019-07-12 20:29:02 // 118010
Én még mindig azt mondom ez a klíma szíjtárcsa lesz, vagyis annak a csapágya. DE ha rájöttök, légyszi feltétlenül osszátok itt meg! Nekem most nem nagyon csinálja, de el biztos nem múlt, csak az autót alig használom, a jóidőre Bandita lettem.