Az all-weather autó meg még mindig.. sőt egyre jobban:

:-DD
Jó neked :-) Nálam még nyári gumi, időm nulla ott ücsörögni a gumisnál, és még a hülye kazánom is megkotlott az irodámban. Nyomatom klímával amíg nem találok hozzá alkatrészt :-) Gázszerelő ilyenkor esélytelen, kb áprilisig.
yani🍀2018-11-12 10:52:01 //
112830
Ha jönni akar a tél, részemől készen állok.


yani🍀2018-11-12 10:28:37 //
112829
Gumi csere előtt:

Kipróbálom a felni védős dugókulcs készletet. :-)

Liquid2018-11-11 21:26:56 //
112828
Halszi, búcsú, dodgem... :)

Zselé2018-11-11 14:27:53 //
112827
Én pont a dupláját mentem 2 év alatt vele. Egy nem várt dolog az önindító volt egy hete. Persze így is évi átlag 500e ment időszakos vagy preventív szervizekre, gumikra, stb.
Zselé2018-11-11 14:25:31 //
112826
2,3M-ért vettem 2 éve 2011-es
Smith2018-11-11 13:59:15 //
112825
Durva, mert ha így nézzük, akkor 2 év alatt, 2M-t buktam... Persze ebben nincs benne a sok élmény, sok Alfázás, amit adott ezalatt az idő alatt. Na meg, mióta nálam van (januárban lesz 2 év) belement 42000 km, és még semmi hibája nem volt ezalatt.
Én szoktam, csak hogy képben legyek mit ér épp az autóm :-)
Az az igazság, hogy fluktuál rendesen. Az enyém pl tavaly óta nem igazán értékvesztett emiatt. Valami hullámvölgy volt akkor a 2.4-ek hirdetési áraiban. Most meg szétvált jobban a jól felszerelt vége évjáratú Ti és a többi. Gazdasági szemszögből most kellene kiszállnom belőle. Szerintem a 2.0-ák is ugyanígy hullámoznak. Az újpesti nepper kínálata és árai pl erősen befolyásolják a 159 árakat :-)
Shadin2018-11-11 12:11:44 //
112823
Bazi jó vétel volt, megvették :-)
yani🍀2018-11-11 11:07:41 //
112821
Megnéztem a Hahun a kínálatot. Az igazság az, hogy nem szoktam a dízeleket nézni. Meglepődve látom, hogy 10-12-es évjáratú 2.0-ák 2 misi környékén vannak. Az utóbbi fél évben nagyot esett a dízelek ára.
A sima 1.8-as benzines lassan többet ér, mit az újabb és erősebb, jobban felszerelt dízelek. :-(
yani🍀2018-11-11 10:54:22 //
112820
Ez sem drága, főleg, hogy utolsó szériás.
yani🍀2018-11-11 10:25:25 //
112819
Mert megveszik :DDD
PBali2018-11-11 10:10:15 //
112818
Sziasztok! Nálam is felkerült a 225/55 téli...ezzel a felnivel így mutat:
Nem olyan esztétikus, mint a Ti, de azért szerintem nem is rossz...és a cél szentesíti az eszközt. :-)

Délutánra már ez sem lesz fenn a hahun, mint a másik pár nappal korábban
Haddel2018-11-11 08:42:33 //
112816
Hülye ,ha ilyen olcsón adja.
Csabi2018-11-11 08:29:33 //
112815
Kifelejtette a hirdetésből, hogy "motor nélkül" :D
Shadin2018-11-11 08:21:35 //
112814
Ez kamu.
Urak! Szerintetek
EZ miért ilyen (már-már gyanúsan) olcsó?
Haddel2018-11-10 21:58:26 //
112812
Vágyódás a tél után (tavalyi fotó) 😃

Igen, xenon-os, Holnap megnézem azokat a csuklókat, amit a blogban mutattál. Köszi!
szelod92018-11-10 19:31:41 //
112810
Köszi. Eredetileg 225/45- ös gumik voltak hozzá, de számolgattam egy kicsit és inkább a /55 a barátibb télre. A 45-tel még alacsonyabb lett volna, azt már nem szívesen... :D

yani🍀2018-11-10 18:31:41 //
112809
yani🍀2018-11-10 18:13:45 //
112808
Ha nem tévedek xenonos autóról van szó. Ezeknél elől és hátúl a futóműről egy-egy kis gömbcsuklóval csatlakoznak az állítást szabályozó potméterek. Ezek. A gömbcsuklók szoktak eltörni. Pl. Shadinnak volt erről
blogja.
Jorjie2018-11-10 17:57:06 //
112807
Nekünk hiányzott egy érintkező a belsejéből, valószínűleg valamikor szétszedték, és kipattant. Bontóból hoztunk másikat, azóta jó.
Van valami tippetek, hogy miért nem működhet a fényszóró magasság állítója?
_Ata_2018-11-10 08:29:07 //
112805
Anno nekem is sikerült egyet elcsípni MES-sel.
Csabi2018-11-09 19:01:33 //
112803
[Regen]
Felvettem ma egy
regenerációt Alfa OBD-vel. Igazából csak a videó vége érdekes, ahol jól látszik, hogy a regen végekor visszaáll a turbónyomás /1,4bar helyett 1,06 regenkor/, illetve jól látszik, hogy mennyi plusz hővel terheli a motort, mert rögtön esni kezd a vízhőfok a regen vége után.
'''''2018-11-09 18:54:22 //
112802
Miért,mentünk valahol gyorsan a talin? :-)
'''''2018-11-09 18:52:51 //
112801
Volt 4 évszakos gumim lancia lybrán.Azzal adták ki gyárilag vagy mi mert o km-es volt a kocsi.Na az sehol nem volt jó.Melegebb időben úgy visított kanyarban 40 felett,hogy mindenki minket nézett.Télen meg messze nem tudott annyit mint egy téli.
Nekem sosem lesz még egyszer.Még a qv-n is inkább cserélgetem. :-)
Smith2018-11-09 17:24:06 //
112800
Na en is teliesitettem. Ujraszinterezve, téli szinre ;)

Akkor már rá is alkudnék a verdájára :-DDD
Hát az tempósnak tempós volt, de ezt azért kb bármilyen gumin megoldom (vagyis megoldja őfelsége 159), a komoly az ennél azért neccesebb :-) Viszont ennél forszírozottabban nem igazán megyek én sem, csak nagyon ritkán.
Remélem azért figyeltétek Rolee-t, hogy a 155-tel milyen szépen csapatta ugyanabban a tempóban, gondolom nem nagyteljesítményű ultrasportszuper gumikon :-DDD Szerintem neki volt a legjobb ott az a pár kilométer :-))
Nem véletlenül jegyeztem meg én is :-))
Tocke2018-11-09 14:43:44 //
112796
Ez az idézet mindent visz. Nem lehetne jobban megfogalmazni. Hűen tükrözi a márkát és az összes tulajt :-)))
Mind a 3 komoly kanyart múlt hét pénteken csinálta az elmúlt 2 évben :DDD
"2 év alatt 3-szor kanyarodtam komolyabbat a 159-cel"
Hogy is volt a találkozások topikban?
"Egyenesben nyugger.. de ha jön egy kanyar, zúdul bele a sok Alfa mintha nem lenne holnap.. "
:-DDD
Liquid2018-11-09 14:33:14 //
112793
1.4-et kompenzál, 0.6-tal van lejjebb :)
Hát ez az! Téliből meg nem teszel rá 19-et. Az 1,4 centi különbséggel nála már leérne.
Liquid2018-11-09 14:28:16 //
112791
Azzal nem fog leérni, még magasabb lesz amint a 19-essel.
Liquid2018-11-09 14:27:24 //
112790
A TI -2 centijéből 1.4-et kompenzál a 19-es gyári kerék méretkülönbsége. Szóval nincs nagyon lent. Akkor lesz alacsony, ha a gyári 17-es méretet teszed rá :)
Az rohadt élet, hogy Ti-vel nem tudnék a garázsba lemenni. Így is csak lépésben megyek féloldalassan és épphogy nem ér le.
szelod92018-11-09 14:08:40 //
112788
Remélem nekem nem fog a /55-tel leérni. TI-hez képest még 4 cm ültetés van, szóval kíváncsi leszek így a télre 😁
És tegyen vonohorgot is rá nem? :)
És újraindult :-))) Tényleg vicc volt gyerekek, nem szítani akartam itt a véleményeket. :-)) Egyébként egyszer lehet kipróbálom, mert addig úgyis csak "fotelfizika" :-P Nagyot nem bukhatok rajta, 2 év alatt 3-szor kanyarodtam komolyabbat a 159-cel :-DDDD Vagy Tomit rávesszük, hogy próbálja ki a QV-n, úgyis leradírozza 2 hónap alatt :-))
ProdyG2018-11-09 13:25:53 //
112785
Ezek igazak persze, de nekem abszolút megéri :) nekem csakis 19-es felnikkel teljes az autó. De gazdaságilag nem jó móka az biztos...
ProdyG2018-11-09 13:19:42 //
112784
Én nem adtam el soha még felnit, 19-est vettem nyárra, a 17-est, amivel a kocsit vettem pedig használom télen.
A fő probléma, hogy a 19-es kerekektől tök megváltozik az autó. Magasabb lesz 20 mm-rel. Shadin, Liquid hányszor mondta, hogy a 17-es felnikkel a TI-k mindenhová odaverődnek. Na ennyivel lenne magasabb a normál futómű. Ennél peresebbet az itteni utakra meg nem lehet venni. Szerintem a 17-es maximálisan jó ide nem Ti futóművel!
Én a 4 évszakban nem bízom. Itteni telekre most már jó, de főleg a nyári viselkedés a problémás. A 2,4 nem három hengeres Ford Fiesta! Kolléganőm vett rá Cross Climate-t, ne tudjátol meg, 50 ezer darabja a Fiestára! Gazdaságos? Lehet, de egy 230 lovas autóra nem biztonságos.